index       uitgaan & vrije tijd      space
PI 2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
Kemperveen
Coke moet gepusht worden
woensdag 15 juli 2009 @ 13:51 (#226) 

quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef Solipsis het volgende:

[..]

TEKST
Ik heb dit eigenlijk altijd met MDMA als ik na een gefaalde dosering bij ga nemen verleng ik eigenlijk alleen maar het gevoel wat ik op dat moment had. Hier kan overigens ook een reden voor zijn, het waren altijd pillen. Misschien moet ik echt toch maar eens opzoek gaan voor pure MDMA, maar ben dat eigenlijk nog nooit tegen gekomen.

Misschien dat ik op ML toch geluk heb en het tegen het lijf loop. Dan weet ik dus wel dat ik 2cb links laat liggen omdat MDMA best hoog op me TO DO lijst staat .
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:37 schreef Syndicate het volgende:
tekst
Dit had ik al meer gelezen daarom dacht ik al dat dit mogelijk kan zijn. Ik heb nog genoeg tijd voor ML dus ga gewoon een keer weekendje testen wat dat spul me allemaal kan bieden.

Dit is weer eens die borie shit,
coke wordt verkocht en de money doubled up.
Dit is weer eens die borie shit,
coke wordt verkocht en de money doubled up.

kikoooooo
Douchebag Status
vrijdag 31 juli 2009 @ 20:48 (#227) 

Zometeen voor het eerst

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
Een reden om een Mac te nemen :')

kikoooooo
Douchebag Status
vrijdag 31 juli 2009 @ 21:59 (#228) 

Gepopt. Anderhalf van die paddestoel

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.

Ontopic
Odi et Amo
zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:17 (#229) 
Ik heb pilletjes 2C-B, alleen hoe kan je dat nu het best innemen? Inslikken met wat water, kapot kauwen of op zuigen?

Mind_Fuck
Mind tuning
zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:35 (#230) 

quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:17 schreef Ontopic het volgende:
Ik heb pilletjes 2C-B, alleen hoe kan je dat nu het best innemen? Inslikken met wat water, kapot kauwen of op zuigen?
Gewoon inslikken.

RedGuy
I'll Smash Glasses
maandag 3 augustus 2009 @ 09:19 (#231) 

Zaterdag voor het eerst gebruikt en ik kan zeggen dat dit echt mijn ding was!
Wat een fijne nacht. .

The Most Incredible, Baby

kikoooooo
Douchebag Status
maandag 3 augustus 2009 @ 09:46 (#232) 

Ik heb het vrijdag voor het eerst gebruikt en vond het lichtelijk tegenvallen. Heb zo'n 18mg gehad, misschien iets te weinig. De volgende keer pop ik 2 van die pilletjes en zien we wel verder.

Heb alleen een beetje de paddo effecten gehad, bewegende schilderijen e.d., alleen duurde het slechts 1.5 uur ofzo.

Solipsis
Pro trips is
maandag 3 augustus 2009 @ 11:27 (#233) 

quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:19 schreef RedGuy het volgende:
Zaterdag voor het eerst gebruikt en ik kan zeggen dat dit echt mijn ding was!
Wat een fijne nacht. .
Nice, vertel!
quote:
reactie van kikoooo
jammer kiko, vond je het wel fijn? Het kan sowieso een nogal vrijblijvende ervaring zijn, waarbij je zelf op zoek moet naar de effecten of eigenlijk het heel erg moet toelaten en rust nemen / er open voor staan, anders gaat het zo aan je voorbij - tenzij je een hogere dosis neemt natuurlijk. Bij zoiets als paddo's voel je meestal wel redelijk duidelijk dat het kwalitatief een redelijke kracht heeft, dat vind ik meestal wel sneller goed duidelijk.

The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...

RedGuy
I'll Smash Glasses
maandag 3 augustus 2009 @ 12:14 (#234) 

Het was in elk geval een roze pilletje met een afbeelding van Mickey Mouse erop, en volgens de verkoper waren het niet hele heftige pillen.

Rond 0:00 genomen en toen naar klein feestje gegaan.
Het begon met een heerlijke chille flow die ik gewend was van MDMA en ik begon ook wat lachkicks te krijgen. Na een uurtje begon het heftiger te worden en begon ik wat meer te hallucineren.

Ik had echt het idee dat ik al uren aan het feesten was maar ik was nog lang niet moe, helaas kwam ik er achter dat ik pas 2,5 uur bezig was waardoor ik weer in de realiteit terecht kwam.

In de WC leunde ik met mijn arm tegen de muur en ik zag een gezicht ontstaan aan de binnenkant van mijn elleboog, waar ik volgens een vriend 20 minuten een gesprek me heb gevoerd.
Het hele vervagen van gezichten met andere kleuren was ook een fijne ervaring.

Toen ik samen met die vriend (die een hele andere trip had met hetzelfde middel) weer naar huis reed zag ik mensen in objecten.
Eenmaal thuis aangekomen zag ik stelletjes die seks hadden in kleren die op de grond lagen (in het donker, dat dan weer wel.)
Toen ik in bed lag en mijn ogen sloot, heb ik nog een reis door de ruimte gemaakt.

Het was echt een heerlijke ervaring. .

kikoooooo
Douchebag Status
maandag 3 augustus 2009 @ 12:27 (#235) 

quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:27 schreef Solipsis het volgende:

[..]

Nice, vertel!
[..]

jammer kiko, vond je het wel fijn? Het kan sowieso een nogal vrijblijvende ervaring zijn, waarbij je zelf op zoek moet naar de effecten of eigenlijk het heel erg moet toelaten en rust nemen / er open voor staan, anders gaat het zo aan je voorbij - tenzij je een hogere dosis neemt natuurlijk. Bij zoiets als paddo's voel je meestal wel redelijk duidelijk dat het kwalitatief een redelijke kracht heeft, dat vind ik meestal wel sneller goed duidelijk.
Ja ik vond het zeker wel fijn, maar ik kreeg niet echt een load ofzo. Had niet het gevoel dat er echt 'iets in mijn kop' zat, alleen een klein beetje visuals. Denk dat het met de dosis te maken had, maar ook met het feit dat er een aantal mensen bij mij thuis zaten die alleen bier dronken. Ik stond er zeer zeker wel voor open, maar het was het gewoon 'niet'.

NoelGallagher
Philips Sport Vereniging
zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:02 (#236) 

Nice, vanavond voor het eerst 2c-b proberen. Ben benieuwd.

Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
Volgende keer is wordt het shredder :*
Droeftoeter.
Aantal bans na Remlof zijn uitspraak: 5

dramatiek
zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:29 (#237) 

Ik heb nog altijd 6x 15mg vloeibaar in de diepvries liggen. Zal wel houdbaar zijn tot 2199

Financing for Development and the Post-Keynesian Case for a New Global Reserve Currency
http://www.myhealthfulworld.com
The Financial Instability Hypothesis by. Hyman P. Minsky
De PVV maakt meer kapot dan je lief is.

defamai
23
woensdag 28 oktober 2009 @ 14:33 (#238) 
Toch apart om de ervaringen te lezen, lijken over het algemeen erg te verschillen. Bij mij heeft 2C-B een heel duidelijk amfethamine-effect, strak staan, spierspanningen, wrijven in het gezicht. Alleen als ik mezelf er echt tot kan aanzetten om te gaan liggen en naar het plafond te staren, for instance, krijg ik lichte paddo-achtige visuals.

3nTwinTek - Ciao Chao Mixtape now released.

Syndicate
Pure euphoria!
woensdag 28 oktober 2009 @ 15:12 (#239) 

quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:33 schreef defamai het volgende:
Toch apart om de ervaringen te lezen, lijken over het algemeen erg te verschillen. Bij mij heeft 2C-B een heel duidelijk amfethamine-effect, strak staan, spierspanningen, wrijven in het gezicht. Alleen als ik mezelf er echt tot kan aanzetten om te gaan liggen en naar het plafond te staren, for instance, krijg ik lichte paddo-achtige visuals.
Weet je zeker dat je 2C-B hebt en niet iets anders? 2C-B is namelijk zeer visueel vanaf 20-25mg, en spierspanning en strakstaan is er echt niet bij op dat niveau.

Machine ate my homework

peristilius
High times
woensdag 28 oktober 2009 @ 15:41 (#240) 

Ik voel me juist altijd overdreven ontspannen op 2C-B.

If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston

Syndicate
Pure euphoria!
woensdag 28 oktober 2009 @ 16:00 (#241) 

Idd ik ook

Machine ate my homework

NoelGallagher
Philips Sport Vereniging
vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:58 (#242) 

quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef peristilius het volgende:
Ik voel me juist altijd overdreven ontspannen op 2C-B.
Haha, klinkt zeer bekend hier

Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
Volgende keer is wordt het shredder :*
Droeftoeter.
Aantal bans na Remlof zijn uitspraak: 5

JOHAN410
vrijdag 13 november 2009 @ 11:05 (#243) 

Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten?

http://fotoboek.fok.nl/JOHAN410

voidmage
ad maiora natus sumus
vrijdag 13 november 2009 @ 14:10 (#244) 

mijn eerste negatieve ervaring met 2cb begon zo een 3 weken geleden ik zou met een maat van me samen gaan trippen op 2cb. ik had het al eerder gedaan het beviel me wel mijn vriend deed het voor het eerst.

we namen onze dosis (ik anderhalve vriend 1tje maar) rond 2200 uur en na een uurtje voelden we wel al wat muziek klonk heel raar, visueel was de trip niet zo sterk, we waren onze wel bewust dat we tripten maar niet heftig genoeg het viel een beetje tegen.

inmiddels was er een andere vriend bijgekomen die lekker aan het blowen was. Ik kreeg daar ook zin in en heb toen en blowtje gedaan (ik zelf blow nooit) nu begon ik allemaal closd eye visuals te krijgen dit leek nu meer op een echte tip. ik was ondertussen ook aan het praten met mijn vrienden en ik was tot de conclusie gekomen dat ik nog nooit stoned ben geweest omdat ik niet goed inhaleerde, daarom besloten we dat ik een gigantische waterpijp moest roken om echt goed stoned te worden. ik voelde een beetje spanning en angst omdat ze erbij vertelden dat er kans is dat je knock out gaat (heel je longen vullen zich met thc rook) en er al mensen waren die knock out waren gegaan.

uiteindelijk heb ik dus toch een de waterpijp gedaan en toen begon de ellende!!

ik ging liggen want ik was best moe het was inmiddels al 2 a 3 uur 's nachts ik ben gaan trippen closed eyed visuals. maar omdat ik niet wist of ik nou stoned was of gewoon aan het trippen van de2cb en ik dat niet uit mijn hoofd kon zetten, ging ik steeds meer en meer nadenken over dat en raakte ik een een grote mindfuck

hier ben ik in slaap gevallen \ knock out gegaan..

het volgende wat ik me herinner is dat ik weer wakker werd en het voelde alsof ik in een andere wereld was beland alles was hetzelfde, maar het was een kopie die simultaan liep met de echte wereld en ik nu in de slechte zat en omdat ik "geblowed of stoned ben geworden of knockout" ben gegaan ben ik verplaatst naar de andere wereld. alsof die handelingen een portaal openen en we zo rond kunnen reizen in het begon dacht ik vet man maar later veranderde dit...

ik vroeg aan mijn vriend ben ik nou stoned ? en hij zij: ja vet he!! mijn blijdschap sloeg om in en angst en een paniekaanval! ik wilde nu niet meer in deze nieuwe wereld zitten ik wilde terug naar de "echte".
ik begon te denken mijn ratio in te schakelen, dit moet wel de echte wereld zijn want dan zijn er ontelbaar veel simultane universa ---> maar dat klopt ook dat is het (ik zat nog steeds in de mindfuck) ik heb het licht gezien... de trip kreeg spirituele ervaringen.. ik werd nog paniekeriger maar wat als ik nu niet terug kan en alleen maar door mijzelf te vermoorden... gedachten werden steeds heftiger ---> ik zat eraan te denken om mezelf te vermoorden (schoot door mijn hoofd)... ik werd heel bang en paniekerig zo bang heb ik me nog nooit gevoeld in mijn leven. het was meer een onmacht je komt erachter dat alles in het leven nep is en daar schrik je van het besef dat er een andere wereld is zo voelde ik me ik dacht dat werkelijk zelf me mijn nuchter verstand, ik geloof dat alles materie is en de rest verzinsels in ons brein.

uiteindelijk ben ik maar gaan liggen en nadenken over alles totdat ik in slaap viel...

de volgende ochtend was ik nog helemaal perplex ik was niet lichamelijk moe maar meer psychologisch
je kijkt anders naar dingen toe ik had een enge spirituele ervaring waar ik veel van geleerd heb.

de bad trip heeft zo een indruk op mijn vriend gemaakt dat hij voorlopig is gestopt met alle drugs!!

en ik met alle tripmiddelen.. wat ik jammer vind omdat ik lsd een keer wil proberen en niet weet hoe dat nu gaat uitwerken eerst maar eens lekker paddo's doen kijken hoe dat werk

FLASHBACK:

afgelopen weekend ging ik naar een feestje samen met die vriend van mij van tevoren een beetje lachgas gedaan op mijn kamer. ik ben toen half knock out gegaan van de lachgas en toen ik bijkwam voelde ik me weer angstig en net zoals tjdens de 2 cb trip 3 weken geleden.

ik ben toen nog vaker bewust knock out gegaan en probeerde toen op onderzoek uit te gaan wat er mis is met me.... uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik niet weet wat knock out gaan is en dat gevoel niet kan plaatsen en dan allemaal dingen ga lopen verzinnen ik kan dat nu hier niet allemaal uitleggen maar in het kort komt het erop neer dat ik weet wat de theorie van alles is (fibonnaccie) wat allemaal later lariekoek blijkt en ik gewoon niet wist wat knock out gaan is.

nu is mijn vraag aan jullie hebben jullie het wel eens ervaren dat je echt dacht dat je in een andere wereld bent terchtgekomen? want als dat zo is begin ik nu weer bang te worden en is dat bewijs dat ik je van wel van universum naar universum kan gaan..

beetje vaag allemaal maar ik denk dat de mensen die zelf ook trippen het wel herkennen

Carpe Diem!

defamai
23
vrijdag 13 november 2009 @ 15:22 (#245) 
Ik herken het wel, maar pas gewoon volgende keer een beetje op met combineren, zeker als je de effecten niet nuchter gewend bent.

3nTwinTek - Ciao Chao Mixtape now released.

leppeh
internet super hero
vrijdag 13 november 2009 @ 16:12 (#246) 

De les van dit verhaal: Begin rustig aan als je een stof nog niet kent ;D

You are broken now
But faith can heal you

RedGuy
I'll Smash Glasses
vrijdag 13 november 2009 @ 16:41 (#247) 

Iemand ervaring met de gele vlinders die tegenwoordig in omloop zijn?

rthls
Genius
vrijdag 13 november 2009 @ 17:07 (#248) 

Altijd klote een bad trip. Moet gelijk weer denken aan mijn bad trip met paddo's. Sindsdien nooit meer paddo's gedaan. Had toen misschien ook wel teveel erbij geblowd... echt een hel was het

Great spirits have always found violent opposition from mediocrities

EggsTC
Atheist
vrijdag 13 november 2009 @ 18:46 (#249) 

Ik heb zoiets ook meegemaakt op 2c-b. Maar ik vond het wel tof, achteraf dan... tijdens de trip zelf had ik moeite om alles bij elkaar te houden.

Wanneer 2 mensen het eens zijn is er 1 overbodig.

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
vrijdag 13 november 2009 @ 20:19 (#250) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef rthls het volgende:
Altijd klote een bad trip. Moet gelijk weer denken aan mijn bad trip met paddo's. Sindsdien nooit meer paddo's gedaan. Had toen misschien ook wel teveel erbij geblowd... echt een hel was het
Op het moment zelf is een moeilijke/badtrip niet echt fijn, maar uiteindelijk verwerk je het wel en kom je er juist beter uit. Alleen een badtrip die niet door je eigen leven komt maar door een hoop verwarring en zo dar heb je niet veel aan. Maar alsnog vind ik elke trip wel interessant fijn of niet fijn.
Ik zou ook niet een drug niet meer gebruiken omdat ik er bad op zou zijn gegaan, ik zou er mss even van genezen zijn maar uiteindelijk is opnieuw trippen weer een manier om het te verwerken. Als je na je trip een gevoel hebt alsof je reis nog niet klaar was heb je bepaalde dingen nog niet helemaal verwerkt denk ik.

Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       uitgaan & vrije tijd       space
2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500