pi_51575218
Weet iemand hier een manier om te voorkomen dat je van het gebruik van bronzingpoeder pukkels kan krijgen? Behalve geen poeder op doen? Heb het niet elke dag op, verder ook helemaal geen last van een slechte huid maar soms vind ik mezelf een beetje bleek en dat scheelt een hoop als ik dat poeder dus op doe.

Alleeen.... vaak krijg ik dan dus een pukkel ervan

Ik was mijn gezicht volgens mij gewoon vaak genoeg (2 x per dag waarvan 1 x met de-makeup)... is er een speciaal poeder waarmee je er minder last van hebt ofzo? Of juist een reinigingsmiddel?

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_51575324
Draag je 'gewoon' poeder onder het bronzingpoeder? En wat is je routine voordat je make-up opdoet?
pi_51575472
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:31 schreef Savante het volgende:
Draag je 'gewoon' poeder onder het bronzingpoeder? En wat is je routine voordat je make-up opdoet?
Routine: sochtends wassen met water. Ik doe er verder geen poeder onder. Gewoon met zo'n grote kwast bronzing op heel mijn gezicht, of op mijn wangen...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_51575751
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:35 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Routine: sochtends wassen met water. Ik doe er verder geen poeder onder. Gewoon met zo'n grote kwast bronzing op heel mijn gezicht, of op mijn wangen...
geb

Gebruik je daaronder ook goeie creme speciaal voor jou huidtype? Ik zou ook reinigingslotion voor je huidtype gebruiken net zoals regelmatig keertje scrubben en een maskertje.
01-08-2008
pi_51576104
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

geb

Gebruik je daaronder ook goeie creme speciaal voor jou huidtype? Ik zou ook reinigingslotion voor je huidtype gebruiken net zoals regelmatig keertje scrubben en een maskertje.
Wat zij zegt, plus een poriėnsluitende lotion of een tonic (voordat je je dagcreme aanbrengt). Scrubben moet je niet te vaak doen trouwens, een keer per week is genoeg.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')