abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:54:39 #101
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52061324
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:23 schreef TheVulture het volgende:
De Bakker helaas uit de strijd bij de Challenger in Tampere... Huta Galung en Sluiter winnen allebei en spelen nu in de kwartfinale tegen elkaar...

Huta Galung is lekker bezig moet ik zeggen Zou voor de toekomst beter zijn als hij weet te winnen van Sluit
Huta Galung is niet zo jong als zijn tennissende vriendjes he. Hij zet af en toe spectaculaire resultaten neer, maar hij gaat te langzaam voor zijn leeftijd.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 02:29:59 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52063398
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:54 schreef XL het volgende:

[..]

Huta Galung is niet zo jong als zijn tennissende vriendjes he. Hij zet af en toe spectaculaire resultaten neer, maar hij gaat te langzaam voor zijn leeftijd.
Maar hij is wel nog heel wat jaartjes jonger dan Sluiter (5 of 6 geloof ik?)
Dus daar kun je langer lol van hebben dan van Sluiter.

Hoewel ik Sluiter echt een held vindt.
Als het trouwens niet zo'n vechtjas zou zijn en hij was geen nederlander zou ik het trouwens 1 van de lelijkste spelers van de tour vinden met zijn spelletje maar goed
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_52067604
Haase verliest zeer nipt van Safin, doodzonde 5-7 7-6 5-7

Maar laten we zeggen dat ie het niveau van de toppers aankan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52067696
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:54 schreef XL het volgende:

[..]

Huta Galung is niet zo jong als zijn tennissende vriendjes he. Hij zet af en toe spectaculaire resultaten neer, maar hij gaat te langzaam voor zijn leeftijd.
Huta Galung is volgens mij 21 of 22... als die nu op stoom komt kan ie nog makkelijk 8 jaar mee
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:29:09 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52070405
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Huta Galung is volgens mij 21 of 22... als die nu op stoom komt kan ie nog makkelijk 8 jaar mee
Maak er 6 van in het huidige tennis. Vooral als hij een beetje hoog wil komen (top 100) is hij zeker nog een jaar (of 2) bezig en dan kun je nog maar een paar jaartjes mee in de top. Maar dan moet je wel ook nog eens blessure vrij blijven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:10:11 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_52073213
quote:
Betfair calls off all wagers on $7m tennis tie.

Top seed Davydenko pulls out in third set in Poland
Drift in pre-match odds prompts investigation

Matt Scott
Friday August 3, 2007
The Guardian

Betfair yesterday refused to settle its wagers after the top seed, Nikolay Davydenko, retired following irregular betting patterns on his tennis match at the Poland Open in Sopot. After winning his first set against the Argentinian Martin Vassallo Arguello 6-2, the Russian Davydenko lost the second 6-3 before withdrawing from the match with his opponent leading 2-1 in the third set.

The story of the match, coupled with the apparently unusual betting, prompted Betfair's market-integrity investigators to launch an investigation into the match. Davydenko and Arguello were unavailable for comment last night.

One punter who was following the match yesterday reported that, despite being the tournament favourite and No4 in the current ATP Tour rankings, Davydenko's pre-match odds drifted to 2.3, equivalent to an 11-8 against although he was set to face a player who stands 87th in the tour rankings. "Despite Davydenko winning the first set 6-2, Vassallo, an inferior player, was still favourite to win on the in-play Betfair market," said the punter.

When the match was suspended, Betfair was showing that $7,310,429 (£3,590,595 ) of bets had been placed and accepted on its site; this compared with approximately $3m during another second-round match at the same tournament, involving Steve Darcis and Tommy Robredo.

The online bookmaker is set to inform the ATP tour of its concerns over the match under the terms of its memorandum of understanding with the organisation, which has been in place since 2003.

It said in a statement: "Betfair has suspended settlement of the match-odds market on this afternoon's second-round match of the ATP Orange Prokom Open in Poland between Martin Arguello and Nikolay Davydenko, pending consultation with relevant regulatory authorities. Betfair has had a memorandum of understanding with the ATP since 2003 and will use it to exchange information should it become necessary."

A spokesman for the tour explained that it holds similar information-exchange agreements with other UK and European bookmakers. "The ATP takes issues surrounding gambling extremely seriously," said a spokesman. "We are committed to ensuring our sport remains corruption free and have strict rules in place governing this area.

Meer....
Ik ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen gaat krijgen voor Davydenko.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52073867
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:10 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen gaat krijgen voor Davydenko.
Dit is me net iets te verdacht, en hij heeft de afgelopen maanden wel meer van dit soort vage partijen gespeeld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:34:02 #108
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52074014
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Huta Galung is volgens mij 21 of 22... als die nu op stoom komt kan ie nog makkelijk 8 jaar mee
Hij komt al 3 jaar niet vooruit en heeft af en toe een verrassende uitslag.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:34:40 #109
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52074040
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit is me net iets te verdacht, en hij heeft de afgelopen maanden wel meer van dit soort vage partijen gespeeld
Och, het is een gokkersprobleem. Betfair maakt heisa, maar in de tenniswereld hoor je niets.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:35:14 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_52074066
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:29 schreef TheVulture het volgende:

Dit is me net iets te verdacht, en hij heeft de afgelopen maanden wel meer van dit soort vage partijen gespeeld
Vanmorgen was het weer raak trouwens, ik lees net dit op het forum van Betfair:
quote:
I have been a client for some years now and I bet a lot on betfair. Today I must admit that I am shocked. I saw the excact same bettern pattern as the davydenko match and in this case Vassallo went 6-2 4-1 up and still was available at odds 2. In a normal case he would be around 1.1.
Vassallo then lost 8 straight games and then the match.
He did not even retire like Davydenko did which could indicate some injury concerns some people might have been informed about.
Dan moet je toch wel een enorme Josti zijn als je gewoon doorgaat met die grappen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:37:05 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_52074134
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef XL het volgende:

Och, het is een gokkersprobleem. Betfair maakt heisa, maar in de tenniswereld hoor je niets.
Mwah, alle grote nieuwssites nemen het nu over.
Guardian, BBC, SKY....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:05:52 #112
30919 mitt
Michael Corleone
pi_52078112
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_52082714
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef XL het volgende:

[..]

Och, het is een gokkersprobleem. Betfair maakt heisa, maar in de tenniswereld hoor je niets.
Dat is dus totaal niet het geval. Betfair is geen bookmaker, hoe meer geld er (tussen mensen onderling dus) verhandeld wordt, hoe meer commissie Betfair int. Je ziet vaak genoeg zulke patronen zoals bij Davydenko gisteren, en in 95% van de gevallen zit de markt op Betfair dan goed.
Dat dat opvallend vaak bij spelers als Davydenko, Volandri, Bracciali en o.a. een hele zwik andere Italianen en Argentijnen gebeurt is natuurlijk toeval
Davy en z'n broer dachten waarschijnlijk dat ze er steeds mee weg zouden blijven komen, maar blijkbaar was dit één keer teveel.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:25:21 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_52084561
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:12 schreef wimderon het volgende:

Davy en z'n broer dachten waarschijnlijk dat ze er steeds mee weg zouden blijven komen, maar blijkbaar was dit één keer teveel.
Wat is dat met die broer van hem?
Is dat zijn manager die met een laptop op de tribune zit te wedden?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52087975
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:25 schreef APK het volgende:

[..]

Wat is dat met die broer van hem?
Is dat zijn manager die met een laptop op de tribune zit te wedden?
Ja, Eduard, zelf mislukt als tennisser, is de begeleider/coach van broer Nikolay. Is wel eens met laptop op de tribune gespot
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:20:29 #116
6941 APK
Factual, I think.
pi_52089272
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:31 schreef wimderon het volgende:

Ja, Eduard, zelf mislukt als tennisser, is de begeleider/coach van broer Nikolay. Is wel eens met laptop op de tribune gespot
Dat is echt te erg!

Maar wat denk jij, waait dit weer voorbij?
De echte tennisfans boeit het blijkbaar niet, gezien het gebrek aan reacties in dit topic.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 09:43:52 #117
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52092967
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:20 schreef APK het volgende:

De echte tennisfans boeit het blijkbaar niet, gezien het gebrek aan reacties in dit topic.
De ATP heeft hier een prima doofpot voor, daar zitten alle dopinggevallen ook in.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:41:31 #118
6941 APK
Factual, I think.
pi_52112456
En John Isner wint ook van Monfils.

Slechts 25 aces.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52115781
Update van de Nederlanders... Sijsling speelt aankomende week een challenger in Vigo... eerste ronde tegen Fernando Vicente wordt wel erg lastig denk ik....

De Bakker is in de kwalificaties van de challenger van San Marino blijven steken tegen Silva (165e van de wereld)

Haase vandaag 2e ronde kwalifcaties in Montreal maar dat toernooi heeft een eigen topic
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52222210
http://www.telesport.nl/t(...)erdachtmakingen.html

"Maar wie kon er nou vooraf weten dat ik geblesseerd zou raken en opgeven?” vroeg Davidenko zich in Montreal, waar hij de derde ronde bereikte, af. „Ik ben teleurgesteld, dit schaadt mijn reputatie.”

Beetje een zwak verweer... natuurlijk kan hij van te voren hebben afgesproken met bepaalde louche figuren om op te geven... zeker als je nu weer zo fit als een hoentje staat te spelen... hij heeft de schijn tegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:30:30 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_52228219
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:09 schreef TheVulture het volgende:

"Maar wie kon er nou vooraf weten dat ik geblesseerd zou raken en opgeven?” vroeg Davidenko zich in Montreal, waar hij de derde ronde bereikte, af. „Ik ben teleurgesteld, dit schaadt mijn reputatie.”
quote:
NIKOLAY DAVYDENKO: Normally who knows if like injury to be? Only me and my wife already before tournament. That's was I already didn't know if I can finish first match there and how I get my painful there, that's it.
I start to play. If I feel okay, if I can finish match, is good for me. I try to win. If I cannot finish match, if I losing match already, I cannot finish, I am retired. That's was I don't know how can people know about, you know, my injury.
Okay, maybe by practicing see or, you know, physio know. But I don't know who know else I was injury in this moment.

http://www.rogerscupmen.com/2/fr/draws/interviews/davydenko.asp
Het is allemaal de schuld van zijn vrouw!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52231951
Hey helloo... Waarom is er alleen een game over de ATP tour? en niet over de WTA tour??
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:23:26 #123
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52236322
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef Deceit het volgende:
Hey helloo... Waarom is er alleen een game over de ATP tour? en niet over de WTA tour??
Wijventennis is voor homo's, wijven en belgen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:25:22 #124
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52236381
Overigens gaat Haase de Challenger van de Bronx spelen in de aanloop op de kwalificaties voor de US Open.
quote:
De Bronx is een ruige buitenbuurt van New York. Veel last van die ruige buurt hebben we niet, want de club is letterlijk omring door een heel leger politieagenten!! Er staan iedere dag een 12tal politiewagens aan de ingang van de club. Er zijn hier meer agenten dan lijnrechters Het tornooi valt wel dik tegen, en dan spreek ik niet van mijn nederlaag in de eerste ronde. Luxe is hier ver te zoeken. Er is geen clubhuis, enkel en alleen maar wat plastiekstoelen die in het gras staan. Ons douchen moeten we in een vuile caravan doen, die ze naast de velden geplaatst hebben (warm water is er niet). Het maaltijden zijn ook niet om naar huis te schrijven. De meeste spelers hoor ik zeggen dat ze nooit meer terugkomen naar de Bronx Challenger. Voor mij is het ook hoogstwaarschijnlijk de eerste en laatste keer…
Aldus Dick 'de held' Norman.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_52259471
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef XL het volgende:

[..]

Wijventennis is voor homo's, wijven en belgen.
Oh ok.. hmmja kan wel kloppen dan.. Jammer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')