abonnement Unibet Coolblue
pi_51597026
Die eerste test moet wel behoorlijk scheef zijn gegaan als de contra-expertise een andere uitslag gaat hebben
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:19:14 #77
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51597210
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:13 schreef Prst_ het volgende:
Die eerste test moet wel behoorlijk scheef zijn gegaan als de contra-expertise een andere uitslag gaat hebben
Ja precies. Omdat het zo extreem veel afweek zou het een fout kunnen zijn.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:19:38 #78
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_51597226
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja, want in het wielrennen is doping natuurlijk helemaal geen structureel probleem..
en in de atletiek niet?
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:58 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Hoeveel Oost Duitse atleten liepen, sprongen, worpen en stootte waren dopingvrij.
Geen één?
  FOK!fotograaf woensdag 18 juli 2007 @ 16:22:44 #79
73911 ultra_ivo
pi_51597308
Ik zie het eerder als een positieve draai eraan geven dat ze zwichten voor de pro-auto lobby. Als je ziet hoeveel anti-fietser artikelen en m.n. ingezonden brieven er in de Duitse sensatiepers komen dan heerst er eerder een anti-fiets klimaat.
pi_51597678
quote:
De Duitse wielerbond is niet opgezet met het idee van de ARD en ZDF om de Tour te boycotten. Volgens de BDR zenden de zenders een verkeerd signaal uit. "Alle renners worden over dezelfde kam geschoren door de fout van één renner. Dat kan toch niet?"
quote:
Voor de ARD heeft Patrik Sinkewitz het volledig verkorven. “De ezels langs de weg naar Briançon hebben meer verstand dan hij", zei men op de Duitse zender alvorens de stekker uit de Touruitzending te trekken.
wieleruitslagen.be
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:49:54 #81
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51598118
Waarom werd de voetbalverslaggeving in Duitsland niet gestaakt toen een paar jaar terug al die wedstrijden werden verkocht en scheidsrechters daar vrolijk aan meededen?

Hopelijk stellen alle ProTour-ploegen allemaal noob-teams op in de Ronde van Duitsland .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51598192
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Welnee, Eurosport zendt ook gewoon uit in Duitsland. En zo kritiekloos vind ik de NOS nou ook weer niet. Ik herinner me nog een interview met Cees Priem naar aanleiding van een lading spuiten en de gehele TVM-affaire. Hij werd toen aardig op zijn plaats gezet. En bij deze tour zijn al meerdere wetenschappers en dopingbestrijders aan het woord gelaten. Je kan ook doordraven met je kritiek.
Heb jij Mart smeets 1 woord richting een Nederlandse rijder of team gehoord?
Richting Belgie haalt Mart snel uit. Over Nederlanders hoor ik hem nooit
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:52:35 #83
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_51598212
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:49 schreef Falco het volgende:
Waarom werd de voetbalverslaggeving in Duitsland niet gestaakt toen een paar jaar terug al die wedstrijden werden verkocht en scheidsrechters daar vrolijk aan meededen?

Hopelijk stellen alle ProTour-ploegen allemaal noob-teams op in de Ronde van Duitsland .
Misschien zouden Pro Tour ploegen Duitse koersen kunnen mijden?
Ik vind de reactie van de Duitse tv toch wel heel erg kortzichtig
  FOK!fotograaf woensdag 18 juli 2007 @ 16:53:06 #84
73911 ultra_ivo
pi_51598223
Hopelijk verbiedt de Duitse regering het prof wielrennen en krijgt ze direct een veroordeling van de Europese Commissie aan de broek. Dat leert om jezelf als een eiland te beschouwen.
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:54:55 #85
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51598295
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:52 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Heb jij Mart smeets 1 woord richting een Nederlandse rijder of team gehoord?
Richting Belgie haalt Mart snel uit. Over Nederlanders hoor ik hem nooit
Gisteravond deed hij een beetje cynisch tegen Joop Zoetemelk toen hij aan tafel zat en het over doping ging hebben. Was wel grappig momentje.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:55:33 #86
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51598314
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:52 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Misschien zouden Pro Tour ploegen Duitse koersen kunnen mijden?
Ik vind de reactie van de Duitse tv toch wel heel erg kortzichtig
Zou ook leuk zijn . Misschien dat de UCI weer wat olie op het vuur kan gooien .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51598458
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:52 schreef RedFever007 het volgende:

Misschien zouden Pro Tour ploegen Duitse koersen kunnen mijden?
Dat zou natuurlijk een reuze domme beslissing zijn... daarmee distantieer je je enkel wél van het duitse publiek en diegenen die wél enthousiast voor wielrennen zijn...
terwijl je er de ARD/ZDF verder niet echt mee treft.
quote:
Ik vind de reactie van de Duitse tv toch wel heel erg kortzichtig
Tja, de zenders hebben kort vor de Tour een miljoenen contract verloren van Telekom, die dat zei te doen 'vanwege doping' en dat geld geschonken zou hebben aan een anti-dopingbureau (wat wat mij betreft altijd van die vage transacties zijn, wielrenteams die zelf zwaar onder verdenking staan, die de instellingen die hen zouden moeten controleren gaan 'betalen')

dat betekent dat die zenders opeens een extra financieringsgat van een miljoen hebben op de begroting van hun Tour-uitzendingen...
als de toeschouwersaantallen sowieso tegenvallen, is de beslissing snel gemaakt, kappen ermee...

het gaat dus gewoon om het geld, de Doping is een bijzaak en een 'makkelijk excuus' ... maar dat was natuurlijk al het geval bij die beslissing van Telekom om hun reclame-contract eenzijdig in te trekken, ten gunste van het spenderen van dat geld aan een anti-doping-bureau.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51598666
Wat een hyporciet gezeur van die Duitsers. Motten ze ook geen atletiek meer uitzenden.
pi_51598695
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:

Ik herinner me nog een interview met Cees Priem naar aanleiding van een lading spuiten en de gehele TVM-affaire. Hij werd toen aardig op zijn plaats gezet.
ehm, was het niet andersom het geval...

Cees Priem werd betrapt met grote aantallen EPO in zijn bezit... toch wist de nederlandse pers het te brengen alsof het een heksenjacht was van de franse justitie tegen 'buitenlandse teams'...
terwijl er toch nooit een TVM renner op doping betrapt was en die EPO-ampullen eigenlijk gewoon een schenking aan een russisch weeshuis waren (!?)

Ondanks dat niemand dat soort uitvluchten serieus nam, werd hem wel de kans geboden zich op de nederlandse televisie als zilig en slachtoffer voor te doen en in huilen uit te breken....
Op dit moment is Cees Priem bv nog steeds erg actief in de nederlandse wielrenwereld en geeft nog steds interviews, waarbij altijd nogal oppervlakkig bericht wordt over die hele affaire en bv weggelaten dat Cees priem ook veroordeeld is en in de cel heeft gezeten voor die EPO..

Ik kan me ooit herinneren dat Gert-jan Theunissen ergens te gast was bij de NOS en hem een paar vragen gesteld werden over zijn dopinggebruik en hij een beetje aarzelend begon te draaien en leek te suggereren dat hij wel wilde toegeven dat het idd juist was en ook vertellen over eventuele motivatie; Op dat moment was het volgens mij Mart Smeets die ingreep en het gesprek in een andere richting duwde .. stel je voor dat er onthullingen zouden komen.

natuurlijk, een journalist die lastige vragen gaat stellen daarover krijgt al snel te horen dat hij daarmee mogelijk zichzelf in de vingers snijdt... die wordt vervolgens door de wielrenners voortaan gemeden en krijgt geen interviews meer (wat het einde is van een loopbaan als wielrenjournalist) ... terwijl ook eventuele sponsoren gaan dreigen met hun advertentiebudget.

Het intrekken van telekom's reclamebudget zou ook wel eens een 'afstraffing' kunnen zijn voor het al te openlijke berichtgeving over de Duitse Dopingzondaars door de Duitse zenders.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51600101
Ff een crosspost

Wat een hullies die Duitsers . Ook al blijkt dat Rasmussen straks doping heeft gebruikt ik heb wel 3 dagen genoten van prachtig wielrennen. Ik vind het echt een complete kansloze actie. Bovendien denk ik (hoe naief ook) dat de tour clean is.
pi_51600128
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ehm, was het niet andersom het geval...

Cees Priem werd betrapt met grote aantallen EPO in zijn bezit... toch wist de nederlandse pers het te brengen alsof het een heksenjacht was van de franse justitie tegen 'buitenlandse teams'...
terwijl er toch nooit een TVM renner op doping betrapt was en die EPO-ampullen eigenlijk gewoon een schenking aan een russisch weeshuis waren (!?)

Ondanks dat niemand dat soort uitvluchten serieus nam, werd hem wel de kans geboden zich op de nederlandse televisie als zilig en slachtoffer voor te doen en in huilen uit te breken....
Op dit moment is Cees Priem bv nog steeds erg actief in de nederlandse wielrenwereld en geeft nog steds interviews, waarbij altijd nogal oppervlakkig bericht wordt over die hele affaire en bv weggelaten dat Cees priem ook veroordeeld is en in de cel heeft gezeten voor die EPO..

Ik kan me ooit herinneren dat Gert-jan Theunissen ergens te gast was bij de NOS en hem een paar vragen gesteld werden over zijn dopinggebruik en hij een beetje aarzelend begon te draaien en leek te suggereren dat hij wel wilde toegeven dat het idd juist was en ook vertellen over eventuele motivatie; Op dat moment was het volgens mij Mart Smeets die ingreep en het gesprek in een andere richting duwde .. stel je voor dat er onthullingen zouden komen.
EXACT . Helemaal met je eens.
Ik vind het nu ook weer tenenkromtrekkend hoe dit thema wel wordt aangepakt , maar het "WIJ NEDERLANDERS HEBBEN DAAR NIETS MEE TE MAKEN" -Gehalte is om van te kotsen. Het zijn toch altijd die onbetrouwbare Belgen en Spanjaarden.

Met name als je onze Geschiedenis op dit gebied bekijkt en het feit ,dat er geen land is waar legaler kan worden gedoopt als in Nederland.
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:00:48 #92
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51600186
Wielrennen voorbij omdat de Duitsers weg lopen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:01:43 #93
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_51600211
iig doet er eens eentje iets, wel of niet hypocriet/verkeerde moment
Dat geneuzel van Smeets moeten we ook aanzien totdat ie dood is of de Tour niet meer bestaat. "De Tour stopt immers nooit"
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_51600314
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef SCH het volgende:
Wat een hyporciet gezeur van die Duitsers. Motten ze ook geen atletiek meer uitzenden.
In atletiek of één van de andere sporten die genoemt worden is veel minder ophef over dopinggebruik.
Dat komt natuurlijk ook door de extreme reacties van de Franse justitie enkele jaren terug en ook door die praktijken van Fuentes. Maar vooral komt het ook door de media die er telkens vol opduiken. Over andere sporters op die Fuentes lijst hoor je niets.
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:07:58 #95
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_51600356
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:05 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

In atletiek of één van de andere sporten die genoemt worden is veel minder ophef over dopinggebruik.
Dat komt natuurlijk ook door de extreme reacties van de Franse justitie enkele jaren terug en ook door die praktijken van Fuentes. Maar vooral komt het ook door de media die er telkens vol opduiken. Over andere sporters op die Fuentes lijst hoor je niets.
precies, ik wil wel eens weten wie er nog meer op die lijst staan.
pi_51600450
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:58 schreef CANARIS het volgende:

[..]

EXACT . Helemaal met je eens.
Ik vind het nu ook weer tenenkromtrekkend hoe dit thema wel wordt aangepakt , maar het "WIJ NEDERLANDERS HEBBEN DAAR NIETS MEE TE MAKEN" -Gehalte is om van te kotsen. Het zijn toch altijd die onbetrouwbare Belgen en Spanjaarden.

Met name als je onze Geschiedenis op dit gebied bekijkt en het feit ,dat er geen land is waar legaler kan worden gedoopt als in Nederland.
Ik ontken niet dat er een doping probleem is in het wielrennen en Nederlandsers zijn niet heiliger dan anderen, echter het stoppen van berichtgeving is niet de juiste weg. Met de sport negeren en enkel op sensatie uit zijn wordt de sport niet schoner. Als de NOS zou stoppen met uitzenden dan zou ik, als wielerliefhebber, ze vervloeken.
pi_51609255
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:07 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

precies, ik wil wel eens weten wie er nog meer op die lijst staan.
Raar genoeg worden die namen nooit genoemd, wat ik een hele rare zaak vind.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 15:30:16 #98
862 Arcee
Look closer
pi_51628561
quote:
***************************************
` De commerciële Duitse tv-zender Sat 1
zendt vanaf vandaag de live-verslagen
van de Tour de France uit.Gisteren
besloten de publieke Duitse zenders ARD
en ZDF de Tour te boycotten vanwege een
nieuw dopinggeval.
pi_51629183
Die Martial Gayant geloof je toch ook niet. Typisch zo'n Franse hansworst. Al 25 jaar categorisch falen als wielernatie en dan in de eerste de beste etappewinst een direct bewijs zien dat de sport schoner is geworden. Van mij mogen al die Fransen de greppel in waaien met die minkukel van een Moreau voorop.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51629299
Moreau is er in elk geval afgewaaid
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')