Nou nou, doe ff normaal zeg...Je kan het toch ook normaal verwoorden?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef Underdoggy het volgende:
omfg het is een computer spelletje, sukkel, computernerd, jezus dit is echt het treurigste wat ik in tijden ben tegengekomen.
Maak er een spel met kaartjes van en het wordt een leuk idee.
Ok, done, maar dit kan je echt alleen maar op Fok! tegenkomen. Mensen wiens leven zoooo erg achter de computer afspeelt dat ze zelfs zulke dingen bedenkenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou nou, doe ff normaal zeg...Je kan het toch ook normaal verwoorden?
Nee, je kunt elkaar ook gewoon e-spanken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef zoutig het volgende:
Lijkt me wel grappig (ik had me al aangeboden als tester, partner zit overigens ook op fok) juist omdat het een computerspel is..Wij zitten nu vaak te msnnen en kunnen straks dus kinky spelletjes doen
(of moet je het samen achter 1 pc spelen?)
Het originele spel (alleen nog de uitleg, de downloads zijn al een tijdje weg)quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef RonaldV het volgende:
Ik ken het oorspronkelijke spel niet (en ik ben vast niet de enige). Heb je een linkje oid?
Ieder zo z'n ding he. Als het je niet aanspreekt of je alleen maar bordspelletjes wil doen, dan zoek je toch ergens anders? Maar laat elkaar ff in z'n waarde johquote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef Underdoggy het volgende:
omfg het is een computer spelletje, -edit-, -edit-, -edit- dit is echt het treurigste wat ik in tijden ben tegengekomen.
Maak er een spel met kaartjes van en het wordt een leuk idee.
Je hoeft niet continu achter de pc te zitten, integendeel zelfs, lijkt mij ook niet leuk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:
@ B_G: Hoe moeten we dat ons eigenlijk voorstellen? Zit je dan met zijn tweetjes achter de pc of kan het ook anders?
Ik bedoel meer of het een lange termijn spel is zoals partnerlink(?).quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Nee, je kunt elkaar ook gewoon e-spanken.![]()
Goed idee, ben toch al van plan het spel uiteindelijk meertalig uit te brengenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef RonaldV het volgende:
En het heeft niks met sex te maken, maar meer met DIG, maarreh: is het niet het makkelijkst om de talen in een aparte module onder te brengen? Dan hoef je alleen maar vertalingen te maken in een losse module, die je per taal kunt invoegen/vervangen.
Achter 1 pc is wel handig ja. Ik zou er een netwerkfunctie in kunnen bouwen, maar wat zou de toegevoegde waarde zijn? Bij elkaar zijn en opdrachten varieren van vragen rond kietelen, neuken, strelen, spanken, vastbinden enz. lijkt mij fijner dan masturberen over internet heen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef zoutig het volgende:
Lijkt me wel grappig (ik had me al aangeboden als tester, partner zit overigens ook op fok) juist omdat het een computerspel is..Wij zitten nu vaak te msnnen en kunnen straks dus kinky spelletjes doen
(of moet je het samen achter 1 pc spelen?)
Ja komt omdat ik dus partnerlink in me hoofd heb. Nooit gespeeld zelf maar ik hoorde dat de meeste opdrachten dan op lange termijn waren. Vandaar dat ik daarbij hier ook aan dacht.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Goed idee, ben toch al van plan het spel uiteindelijk meertalig uit te brengen
[..]
Achter 1 pc is wel handig ja. Ik zou er een netwerkfunctie in kunnen bouwen, maar wat zou de toegevoegde waarde zijn? Bij elkaar zijn en opdrachten varieren van vragen rond kietelen, neuken, strelen, spanken, vastbinden enz. lijkt mij fijner dan masturberen over internet heen.
Ik ben misschien een PC fanaat, maar niet zo extreem hoor
Het spel is in de eerste opzet bedoeld als uurtje tot avond-vullend, en om iin 1 huis uit te voeren. Echter, mocht het aanslaan, wie weet breng ik er dan ook wel een lange termijn en meer locaties mogelijkheid inquote:Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef zoutig het volgende:
Ik bedoel meer of het een lange termijn spel is zoals partnerlink(?).
Met opdrachten die je dan ergens in die week uit kan voeren...
![]()
Ik vind het echt een super idee ! Helemaal omdat het gratis wordt. Veel spellen schijnen ontzettend tegen te vallen en dan betaal je toch ff 30 euro.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het spel is in de eerste opzet bedoeld als uurtje tot avond-vullend, en om iin 1 huis uit te voeren. Echter, mocht het aanslaan, wie weet breng ik er dan ook wel een lange termijn en meer locaties mogelijkheid in. Een spelletje bouwen houdt niet op bij het uitgeven ervan he, daarom geef ik in dit opzicht ook de voorkeur aan een computerspel.
En een wat spannender (niveau 4 van 5):quote:<Ontvanger>, Om de een of andere reden ben je een bekende seks-onderzoeker geworden. Stel je voor . . . betaald worden om de hele dag te luisteren naar de seksuele geschiedenis, voorkeuren, en fantasieën van anderen! Onnodig om te zeggen, maar <Uitvoerder> is je meest recente vrijwilliger. Interview <Uitvoerder> gedurende een paar minuten om alles te ontdekken over <Uitvoerder>'s seksuele geschiedenis.
quote:<Uitvoerder>, je hebt zojuist ontdekt dat jouw klant, <Ontvanger>, een "undercover" politieagent is. En nu ben je opgepakt voor illegale prostitutie. Echter, agent <Ontvanger> is onder de indruk van je, en bied je een kans om de cel te ontlopen. Laat je door agent <Ontvanger> aan een stoel vastbinden en met je spelen op elke mogelijke manier gedurende 3 minuten. Daarna ben je vrij. Ben je bereid tot deze onverwachte losprijs?
Nope, tenzij jij een manier weet om pc spellen op de gameboy te plaatsen...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kan het spel op de gameboy?
Dank je voor de tipquote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef zoutig het volgende:
Ik vind het echt een super idee ! Helemaal omdat het gratis wordt. Veel spellen schijnen ontzettend tegen te vallen en dan betaal je toch ff 30 euro.
Ik heb trouwens het spel toss. Dat is een soort truth or dare. Zelfde idee dus, maar daar in is ipv met punten met opdrachten gewerkt. Als je dus een opdracht niet uit wil voeren moet je partner iets (van te voren) verzinnen voor je om te doen.
Voorbeeldje, in de opdracht staat dat je slagroom ergens van af moet likken , jij houdt niet van slagroom dus wil dat niet, je heb dan voordat het spel begon al afgesproken dat als een opdracht niet uitvoert je moet strippen. Je moet dus iets kiezen wat je opzich wel wilt doen maar waar je niet om staat te springen.
Sorry voor het lange verhaal, maar wie weet kan je er wat mee
Geloof me, bij mij zijn de latere opdrachten dat niet, en je kan de snelheid waarop niveau 2 en verder beschikbaar worden zelf instellen (je kan zelfs direct met niveau 2 beginnen in mijn mening).quote:Op zondag 15 juli 2007 23:20 schreef zoutig het volgende:
Leuk dat er verschillende niveaus zijn. Ik vind bv het eerste vb totaal niet interessant om te spelen, ik weet zijn geschiedenis precies en ken al zijn ex'en persoonlijk![]()
Dat is dus ook het probleem wat ik met die spelen heb. De meeste opdrachten zijn echt heel soft...
Nog steeds met lupa? Herinner me jullie nog wel van februari vorig jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |