abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2007 @ 22:43:12 #1
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51504308
Ik heb geen testers meer nodig

Hoi mensjes,

Ik ben sinds kort met mijn vriendin een erotisch spel aan het ontwikkelen. Even in het kort het hoe en waarom: Een jaartje of 3 terug vond ik via een erotische spellen topic hier op Fok het spelletje \'InterActions for Partners\'. Dit spel lijkt alleen jammer genoeg niet meer doorontwikkeld te worden, en is volledig engelstalig. Daarom heb ik het idee opgevat om dat zelf te gaan ontwikkelen, van grond af aan, in het nederlands .

De bedoeling van het spel (en het origineel) is om 2 partners ongedwongen opdrachten bij elkaar te laten uitvoeren. Dit varieert van \"onschuldige\" communicatie (\"Wat vind je partner het lekkerst in bed\", bijv.), tot ronduit kinky opdrachten waaronder BDSM en exhibitionisme. Met ongedwongen wordt bedoeld dat je een opdracht mag weigeren (tegen een prijs in punten) en categorieën kan uitsluiten. Niet iedereen is into kinky natuurlijk.

Het spel draait om punten verdienen, en met die punten kan je kleding kopen van je partner. Wanneer een partner alle kleding heeft gekocht van zijn/haar tegenspeler en een aantal aanvullende punten heeft verdient wint hij/zij.

Goed, waarom dit topic ? Nou, om het spelletje uiteindelijk (freeware) aan te kunnen bieden moet het natuurlijk wel een degelijk product zijn en niet elke 5 min. crashen. Daarom moet het goed getest worden, en daar wou ik mijn seksbeluste medefokkers voor gebruiken . Ik verwacht over een maandje of 1,5 (begin september dus) de testfase in te gaan en voor die tijd zou ik graag een aantal koppels willen hebben die mijn spelletje willen testen.

Ook aanvullende ideeën zijn uiteraard welkom, dus reageer gerust met suggesties, of geef je alvast op als tester.

Alvast bedankt,
Blind_Guardian

ps. Om de spamroepers voor te zijn: ik heb toestemming van Fok, ik maak freeware en ik heb nog niets om te tonen dus ik denk niet dat ik aan het spammen ben

Ik heb geen testers meer nodig

[ Bericht 3% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 13-10-2007 00:14:16 ]
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  zondag 15 juli 2007 @ 22:46:40 #2
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51504428
Ik ken het oorspronkelijke spel niet (en ik ben vast niet de enige). Heb je een linkje oid?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_51504430
tester geeft zich op
pi_51504480
omfg het is een computer spelletje, -edit-, -edit-, -edit- dit is echt het treurigste wat ik in tijden ben tegengekomen.

Maak er een spel met kaartjes van en het wordt een leuk idee.

[ Bericht 8% gewijzigd door Underdoggy op 15-07-2007 22:53:54 ]
  zondag 15 juli 2007 @ 22:50:15 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51504572
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef Underdoggy het volgende:
omfg het is een computer spelletje, sukkel, computernerd, jezus dit is echt het treurigste wat ik in tijden ben tegengekomen.

Nou nou, doe ff normaal zeg...Je kan het toch ook normaal verwoorden?

@ B_G: Hoe moeten we dat ons eigenlijk voorstellen? Zit je dan met zijn tweetjes achter de pc of kan het ook anders?
  zondag 15 juli 2007 @ 22:53:58 #6
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51504710
En het heeft niks met sex te maken, maar meer met DIG, maarreh: is het niet het makkelijkst om de talen in een aparte module onder te brengen? Dan hoef je alleen maar vertalingen te maken in een losse module, die je per taal kunt invoegen/vervangen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_51504752
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou nou, doe ff normaal zeg...Je kan het toch ook normaal verwoorden?
Ok, done, maar dit kan je echt alleen maar op Fok! tegenkomen. Mensen wiens leven zoooo erg achter de computer afspeelt dat ze zelfs zulke dingen bedenken
pi_51504777
Lijkt me wel grappig (ik had me al aangeboden als tester, partner zit overigens ook op fok) juist omdat het een computerspel is..Wij zitten nu vaak te msnnen en kunnen straks dus kinky spelletjes doen
(of moet je het samen achter 1 pc spelen?)
  zondag 15 juli 2007 @ 23:00:31 #9
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_51504991
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef zoutig het volgende:
Lijkt me wel grappig (ik had me al aangeboden als tester, partner zit overigens ook op fok) juist omdat het een computerspel is..Wij zitten nu vaak te msnnen en kunnen straks dus kinky spelletjes doen
Nee, je kunt elkaar ook gewoon e-spanken.
A.F.C. Ajax
  zondag 15 juli 2007 @ 23:01:49 #10
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505045
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef RonaldV het volgende:
Ik ken het oorspronkelijke spel niet (en ik ben vast niet de enige). Heb je een linkje oid?
Het originele spel (alleen nog de uitleg, de downloads zijn al een tijdje weg)
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef Underdoggy het volgende:
omfg het is een computer spelletje, -edit-, -edit-, -edit- dit is echt het treurigste wat ik in tijden ben tegengekomen.

Ieder zo z'n ding he. Als het je niet aanspreekt of je alleen maar bordspelletjes wil doen, dan zoek je toch ergens anders? Maar laat elkaar ff in z'n waarde joh .
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:
@ B_G: Hoe moeten we dat ons eigenlijk voorstellen? Zit je dan met zijn tweetjes achter de pc of kan het ook anders?
Je hoeft niet continu achter de pc te zitten, integendeel zelfs, lijkt mij ook niet leuk.

Het spelverloop is globaal zo: je bepaald of je punten wilt verdienen of uitgeven (mits je punten hebt). Wil je punten verdienen dan krijg je een opdracht. Zolang er alleen sprake is van communicatieve opdrachten heeft 't niet zoveel zin om van de pc weg te lopen aangezien die meestal maar kort duren. Maar er zitten ook (later in het spel) speelse opdrachtjes tussen zoals voor een half minuutje de "streaker" uit gaan hangen, en dat doe je natuurlijk niet achter de pc.

Heb je een opdrachtje uitgevoerd dan klik je simpelweg op "Klaar" en is de volgende aan de beurt. Hierdoor kan je er een redelijk tempo inhouden en hoef je niet steeds naar het scherm te staren. Uiteraard is het mogelijk om dit idee als bordspel uit te werken, maar via internet bereik je toch een iets grotere groep he. Daarnaast wil ik mijn spel gratis houden, en dat kan niet als je het uitgeeft via een (erotische) winkel.
pi_51505057
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Nee, je kunt elkaar ook gewoon e-spanken.
Ik bedoel meer of het een lange termijn spel is zoals partnerlink(?).
Met opdrachten die je dan ergens in die week uit kan voeren...

zondag 15 juli 2007 @ 23:06:36 #12
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505221
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef RonaldV het volgende:
En het heeft niks met sex te maken, maar meer met DIG, maarreh: is het niet het makkelijkst om de talen in een aparte module onder te brengen? Dan hoef je alleen maar vertalingen te maken in een losse module, die je per taal kunt invoegen/vervangen.
Goed idee, ben toch al van plan het spel uiteindelijk meertalig uit te brengen
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef zoutig het volgende:
Achter 1 pc is wel handig ja. Ik zou er een netwerkfunctie in kunnen bouwen, maar wat zou de toegevoegde waarde zijn? Bij elkaar zijn en opdrachten varieren van vragen rond kietelen, neuken, strelen, spanken, vastbinden enz. lijkt mij fijner dan masturberen over internet heen.

Ik ben misschien een PC fanaat, maar niet zo extreem hoor
pi_51505291
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Goed idee, ben toch al van plan het spel uiteindelijk meertalig uit te brengen
[..]

Achter 1 pc is wel handig ja. Ik zou er een netwerkfunctie in kunnen bouwen, maar wat zou de toegevoegde waarde zijn? Bij elkaar zijn en opdrachten varieren van vragen rond kietelen, neuken, strelen, spanken, vastbinden enz. lijkt mij fijner dan masturberen over internet heen.

Ik ben misschien een PC fanaat, maar niet zo extreem hoor
Ja komt omdat ik dus partnerlink in me hoofd heb. Nooit gespeeld zelf maar ik hoorde dat de meeste opdrachten dan op lange termijn waren. Vandaar dat ik daarbij hier ook aan dacht.
Maar het is dus gewoon net zo'n bordspel , maar dan op de pc
  zondag 15 juli 2007 @ 23:09:02 #14
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505301
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef zoutig het volgende:
Ik bedoel meer of het een lange termijn spel is zoals partnerlink(?).
Met opdrachten die je dan ergens in die week uit kan voeren...

Het spel is in de eerste opzet bedoeld als uurtje tot avond-vullend, en om iin 1 huis uit te voeren. Echter, mocht het aanslaan, wie weet breng ik er dan ook wel een lange termijn en meer locaties mogelijkheid in . Een spelletje bouwen houdt niet op bij het uitgeven ervan he, daarom geef ik in dit opzicht ook de voorkeur aan een computerspel.
pi_51505393
Kan het spel op de gameboy?
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_51505476
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Het spel is in de eerste opzet bedoeld als uurtje tot avond-vullend, en om iin 1 huis uit te voeren. Echter, mocht het aanslaan, wie weet breng ik er dan ook wel een lange termijn en meer locaties mogelijkheid in . Een spelletje bouwen houdt niet op bij het uitgeven ervan he, daarom geef ik in dit opzicht ook de voorkeur aan een computerspel.
Ik vind het echt een super idee ! Helemaal omdat het gratis wordt. Veel spellen schijnen ontzettend tegen te vallen en dan betaal je toch ff 30 euro.

Ik heb trouwens het spel toss. Dat is een soort truth or dare. Zelfde idee dus, maar daar in is ipv met punten met opdrachten gewerkt. Als je dus een opdracht niet uit wil voeren moet je partner iets (van te voren) verzinnen voor je om te doen.
Voorbeeldje, in de opdracht staat dat je slagroom ergens van af moet likken , jij houdt niet van slagroom dus wil dat niet, je heb dan voordat het spel begon al afgesproken dat als een opdracht niet uitvoert je moet strippen. Je moet dus iets kiezen wat je opzich wel wilt doen maar waar je niet om staat te springen.

Sorry voor het lange verhaal, maar wie weet kan je er wat mee
  zondag 15 juli 2007 @ 23:16:04 #17
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505559
Een paar opdrachtjes uit het originele spel, door mij vertaald voor het gemak. Uitvoerder is de partner die de punten wil verdienen, Ontvanger is degene die als het goed is het meest plezier aan de opdracht beleeft :
quote:
<Ontvanger>, Om de een of andere reden ben je een bekende seks-onderzoeker geworden. Stel je voor . . . betaald worden om de hele dag te luisteren naar de seksuele geschiedenis, voorkeuren, en fantasieën van anderen! Onnodig om te zeggen, maar <Uitvoerder> is je meest recente vrijwilliger. Interview <Uitvoerder> gedurende een paar minuten om alles te ontdekken over <Uitvoerder>'s seksuele geschiedenis.
En een wat spannender (niveau 4 van 5):
quote:
<Uitvoerder>, je hebt zojuist ontdekt dat jouw klant, <Ontvanger>, een "undercover" politieagent is. En nu ben je opgepakt voor illegale prostitutie. Echter, agent <Ontvanger> is onder de indruk van je, en bied je een kans om de cel te ontlopen. Laat je door agent <Ontvanger> aan een stoel vastbinden en met je spelen op elke mogelijke manier gedurende 3 minuten. Daarna ben je vrij. Ben je bereid tot deze onverwachte losprijs?
pi_51505674
Leuk dat er verschillende niveaus zijn. Ik vind bv het eerste vb totaal niet interessant om te spelen, ik weet zijn geschiedenis precies en ken al zijn ex'en persoonlijk
Dat is dus ook het probleem wat ik met die spelen heb. De meeste opdrachten zijn echt heel soft...
  zondag 15 juli 2007 @ 23:21:21 #19
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505723
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kan het spel op de gameboy?
Nope, tenzij jij een manier weet om pc spellen op de gameboy te plaatsen...
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef zoutig het volgende:
Ik vind het echt een super idee ! Helemaal omdat het gratis wordt. Veel spellen schijnen ontzettend tegen te vallen en dan betaal je toch ff 30 euro.

Ik heb trouwens het spel toss. Dat is een soort truth or dare. Zelfde idee dus, maar daar in is ipv met punten met opdrachten gewerkt. Als je dus een opdracht niet uit wil voeren moet je partner iets (van te voren) verzinnen voor je om te doen.
Voorbeeldje, in de opdracht staat dat je slagroom ergens van af moet likken , jij houdt niet van slagroom dus wil dat niet, je heb dan voordat het spel begon al afgesproken dat als een opdracht niet uitvoert je moet strippen. Je moet dus iets kiezen wat je opzich wel wilt doen maar waar je niet om staat te springen.

Sorry voor het lange verhaal, maar wie weet kan je er wat mee
Dank je voor de tip . Ik weet niet of ik er iets mee kan doen, aangezien het idee van dit spel er op gebaseerd is dat je, door punten te verdienen kleding van de ander koopt en op deze manier dus uiteindelijk allebei kledingloos bent. Daarna kan je doorgaan met het spel tot een van de 2 partners wint (en zelf dan kan je nog doorgaan). De opdrachten vanaf orale seks en verder komen in de regel pas aan bod als 1 van de 2 partijen zijn/haar kleding al kwijt is.
  zondag 15 juli 2007 @ 23:25:52 #20
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505885
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:20 schreef zoutig het volgende:
Leuk dat er verschillende niveaus zijn. Ik vind bv het eerste vb totaal niet interessant om te spelen, ik weet zijn geschiedenis precies en ken al zijn ex'en persoonlijk
Dat is dus ook het probleem wat ik met die spelen heb. De meeste opdrachten zijn echt heel soft...
Geloof me, bij mij zijn de latere opdrachten dat niet, en je kan de snelheid waarop niveau 2 en verder beschikbaar worden zelf instellen (je kan zelfs direct met niveau 2 beginnen in mijn mening).

Niveau 1: communicatie
Niveau 2: handtastelijkheden
Niveau 3: naaktheid
Niveau 4: algemene seks
Niveau 5: ronduit kinky (Bondage, SM, anaal, exhibitionisme, tot en met "Water sport" indien gewenst).

Niet iedereen houdt van elk type opdracht, dus in overleg kan je een aantal categorieen vooraf uitzetten. Ik hou bijv. beslist niet van plasseks, maar er schijnen mensen te bestaan...
pi_51506755
Leuk idee op zich, weet niet of het een beetje te doen is op een PC, maar goed.

Partnerlink vond ik maar een suffe bedoening, dat heb ik een keer geprobeerd, en na een paar minuten hebben we het weggezet en zijn we een leuk rollenspel gaan doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_51506856
Khad me in het andere topic al gemeld, maar bij deze: ben graag tester!
pi_51506859
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
tester geeft zich op
Nog 1
Ik Ben Hier Geweest...!!
pi_51507054
Oh, ik wil ook wel testen, trouwens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 16 juli 2007 @ 00:14:05 #25
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51507567
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef heiden6 het volgende:
Oh, ik wil ook wel testen, trouwens.
Nog steeds met lupa? Herinner me jullie nog wel van februari vorig jaar ...

OT: ik ga zo maffen, maar bedankt voor de vooraanmeldingen. Hopelijk stel ik jullie tegen de tijd dat we testklaar zijn niet teleur .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')