abonnement Unibet Coolblue
pi_3126076
Wat zijn de reacties op en eventueel de ervaringen met Herbalife?

Mensen die het kennen weten wel waar ik het over heb

  maandag 11 februari 2002 @ 15:47:51 #2
19643 reneejepeetje
life's hard, and so am I-
pi_3126127
mn moeder gebruikt het

volgens mij wel tevreden, ik weet wel dat je een zeer persoonlijke behandeling krijgt. dmv persoonlijke mailtjes enzow

hoop dat dit een beetje helpt

never made it as a whise girl, couldn't cut it as a poor girl steeling
pi_3126132
Geldklopperij.......van alles de helft eten helpt ook!!!
pi_3126193
een vriendin van een vriendin kreeg er op bepaalde plekken een ruwe huid van en een groenachtige waas in haar nek, hielp verder niet...
pi_3126218
Herbalife is geschitk om snel een paar kilo kwijt te raken.
Probleem met herbalife is dat je je eigen eetpatroon amper aanpast dus zodra je stopt met het vervangen van maaltijden door shakes kom je ook zo weer aan.

Een dieet van gezonde voeding en regelmatig bewegen duurt langer maar is veeel effectiever.

pi_3126368
Mijn moeder gebruikte het ook, wat is er toch met moeders en afslanktroep? . Ze is overigens gestopt, amper resultaat en last van bijwerkingen.
pi_3126400
Of het helpt niet of het helpt wel en je veroordeelt jezelf tot levenslang die troep te slikken.
Er is maar 1 manier om echt af te vallen en dat is de combinatie van minder eten (geleidelijk) en meer sporten. En dat zegt iemand van boven de 100 kilo.
  maandag 11 februari 2002 @ 16:13:26 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_3126459
al die dieet-shit is onzin.

Ik eet al jaren te veel, veels te veel.
Was 2 jaar geleden dan ook 10 kilo te zwaar.
De oplossing: staand werken en bewegen.

Ik ben dus gaan werken inde winkel op zaterdag en moet dus de hele tijd staan en lopen, eet nu nog net zo veel, maar ben wel 10 kilo lichter.

Werkt veel beter dan zo'n dieet, het duurt alleen wal wat langer, maar het is beter voor je gezondheid (en je portomonee).

So we just called him Fred
  maandag 11 februari 2002 @ 16:40:41 #9
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3126836
Kan me een stuk bij OOK DAT NOG herrineren een jaar of 3 á 4 gelden waarin iedereen voor de oplichterij van herbalife werd gewaarschuwd
pi_3127976
Gruwelijk smerig!! - heel duur en heel veel tijdsinvestering nodig als je het zelf wilt verkopen en er geld mee wilt verdienen.
Niet doen plz

prrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 11 februari 2002 @ 18:03:27 #11
3767 Herald
Come get some
pi_3128060
oh ik dacht dat dit over die shampoo ging
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3128083
Me ouders doen shake als ontbijt en heel soms als lunch. Zijn er wel blij mee. Doen het niet om af te vallen, maar meer om gezonder te eten en minder te snacken, want dat schijnt een bijeffect te zijn van HL, dat je gevoel hebt dat je vol zit, zonder dat ballon in je maag gevoel. Ach, zolang ze blij zijn en minder sjachie, is het toch leuk.
NosC op een wolk [br]NosC met vleugels [br] NosC zonder vleugels [br] NosC de vallende wind
pi_3128331
Wat ik vreemd vind is dat hoe hard ik ook op internet zoek, ik kan geen anti Herbalife-site vinden. Alleen maar hosana!

En om snel af te vallen schijnt het inderdaad goed te helpen. En duur is het, klopt, maar snacken tussendoor is ook duur, en dit schijnt verantwoord te zijn.

Weet iemand een anti-Herbalife site?

pi_3130991
quote:
Op maandag 11 februari 2002 18:03 schreef Herald het volgende:
oh ik dacht dat dit over die shampoo ging
haha ik dacht dat het over een blowleven ging ( zo van: ik blow de hele dag )
pi_3141982
quote:
Op maandag 11 februari 2002 16:40 schreef Cybart het volgende:
Kan me een stuk bij OOK DAT NOG herrineren een jaar of 3 á 4 gelden waarin iedereen voor de oplichterij van herbalife werd gewaarschuwd
zoiets staat mij ook vaag bij ja ..deed sylvia toen ook mee?? iets over pyramide spel? ..werken wanneer jij dat wil enz..... De kruiden fabriek van herbalife iedereen in de joepie joepie stemming en snel rijk worden
Herbalife managers vinden zelf dat het geen oplichting is...je krijgt immers produkten voor je geld
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
pi_3142040
Het werkt wel. De eerste 2 flessen. Daarna moet ik weer van shampoo wisselen..
pi_3142109
deppen op de doffe plekjes
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
pi_3151859
HAhah afslanken dit afslanken dat....tis geen afslankrommel....stelletje oogklep mensen hierzo....tis voeding....
pi_3154407
Misschien een beetje laat... maar ik heb zeer goede ervaring met herbalife
alleen zie het niet als dieet of medicijn puur vreten... dat is het... gister ben ik naar een training van ze geweest en zeer veel over de voeding van deze tijd te weten gekomen... ik denk dat ongeveer iedereen hier daar ongelooflijk van zal schrikken als je hoort wat daar in zit...
en als je denkt dat herbalife duur is... reken maar uit wat je per maan bijvoorbeeld aan ontbijt en lunch alleen al kwijt bent en vergelijk dat dan maar eens met herbalife!!!!!

en over ook dat nog.... BOEIEND!!!! herbalife is marktleider en dat zijn ze niet zomaar!


oepsie.... nog ff... ghehe ik ben nyles nie.. zo stond me compu nog ingelogd ik ben evaatje!

  zondag 5 januari 2003 @ 15:27:57 #20
21484 dom_blontje
Ga weg, engerd!
pi_7719736
Herbalife heeft bij mij prima geholpen, bijna 10 kg eraf!
Wel er 3 keer in de week bij gesport, maar da's gezond!
En als je stopt moet je gewoon sterk zijn bij honger tussendoor, geen chips e.d., maar appels!
Iedereen kan afvallen, als je er maar 100% achter staat!
pi_7723655
Mn moeder (jaja) gebruikt het ook, en ik moet zeggen dat ze echt heel veel is afgevallen, duss het helpt wel...
pi_7723765
Ze hebben een fraaie verkooptechniek met wederverkopers dat een beetje op een piramide lijkt. Ik weet niet of het nog zo is maar vele jaren geleden was het wel zo. Ik denk dat het medio '93 was ofzo.

Ik heb het nooit gebruikt want ik ben gezond met vrijwel alles. Gezond eten en vooral niet te vet en veel sporten (energie verbranden) is net zo goed.

pi_7725300
quote:
Op woensdag 13 februari 2002 20:49 schreef Nyles het volgende:
Misschien een beetje laat... maar ik heb zeer goede ervaring met herbalife
alleen zie het niet als dieet of medicijn puur vreten... dat is het... gister ben ik naar een training van ze geweest en zeer veel over de voeding van deze tijd te weten gekomen... ik denk dat ongeveer iedereen hier daar ongelooflijk van zal schrikken als je hoort wat daar in zit...
en als je denkt dat herbalife duur is... reken maar uit wat je per maan bijvoorbeeld aan ontbijt en lunch alleen al kwijt bent en vergelijk dat dan maar eens met herbalife!!!!!

en over ook dat nog.... BOEIEND!!!! herbalife is marktleider en dat zijn ze niet zomaar!


oepsie.... nog ff... ghehe ik ben nyles nie.. zo stond me compu nog ingelogd ik ben evaatje!


wat een kul.
Herbalife is echt voor mensen die wanhopig op zoek zijn naar een wondermiddel. Gewoon sporten, gewoon gezond eten, en niet luisteren naar dat piramide-gezeik. Alleen al door de hele opbouw van dat bedrijf zie je dat het gewoon niet klopt. En inderdaad, over 10 jaar zal je te horen krijgen dat je kanker krijgt van herbalife, zoiets. Veel plezier ermee.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_7727874
Herbalife is op zich wel een goed produkt. Het is ook geen oplichting ofzo, het werkt hetzelfde als zeg maar die tupperware-verkoop. (het heeft een naam, dit soort verkoop, wat ook alweer? MLM ofzo?) Tis alleen ontzettend duur.
Als het geen goed produkt was, was dat hele systeem allang afgebrokkeld.
pi_7727995
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:27 schreef dom_blontje het volgende:
Herbalife heeft bij mij prima geholpen, bijna 10 kg eraf!
Wel er 3 keer in de week bij gesport, maar da's gezond!
En als je stopt moet je gewoon sterk zijn bij honger tussendoor, geen chips e.d., maar appels!
Iedereen kan afvallen, als je er maar 100% achter staat!
Ja en??
In hoeveel tijd waren die bijna 10 kilo eraf?

Ieder dieet kan werken als je er maar achter staat en volhoudt!
Ik bedoel, 3 x per week sporten, geen chips meer en gezond eten... dat is toch de manier om af te vallen, heb ik geen dure voeding, maaltijdvervangers of pillen bij nodig!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')