De beschrijving van Trimbos is wel erg kort door de bocht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:32 schreef philana het volgende:
http://www.trimbos.nl/default19440.html
lees... zou ik zeggen..
Oke, dat vermoedde ik namelijk al.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
veel borderliners hebben bijv. een eetstoornis, kun je ook zien als automutilatie.
Waarom de reden voor dit topic..... vind je dat zelf niet een hele rare zin?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:34 schreef Nosh het volgende:
Nee.
Waarom de reden voor dit topic, trouwens?
waarom wil je dat graag weten, probeer je iemand het etiket borderline op te plakken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef meta4 het volgende:
[..]
Oke, dat vermoedde ik namelijk al.
Wordt dat medisch gezien zo erkend?
Iemand wees mij hier net ook al op een fout.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom de reden voor dit topic..... vind je dat zelf niet een hele rare zin?
Je bedoelt waarschijnlijk wat is de reden van dit topic of waarom dit topic
Waarom de reden kan helemaal niet
En dáárom was ik je heel erg voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom de reden voor dit topic..... vind je dat zelf niet een hele rare zin?
Je bedoelt waarschijnlijk wat is de reden van dit topic of waarom dit topic
Waarom de reden kan helemaal niet
Nee, ik heb wat anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom wil je dat graag weten, probeer je iemand het etiket borderline op te plakken?
en ik ben overigens geen shrink,kan alleen 'uit ervaring' spreken.
typen doe je ook met letters hoor....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:40 schreef meta4 het volgende:
[..]
Iemand wees mij hier net ook al op een fout.
Kan maar moeilijk aan fora/mailen etc wennen.
Ben geneigd alles te simplificeren, en veel fouten te maken.
Geef mij maar pen en papier![]()
Ik bedoel met andere woorden het typen niet gewend te zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:42 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
typen doe je ook met letters hoor....![]()
Het is wel typerend voor BL.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:42 schreef meta4 het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat anders.
Ik vroeg het mij gewoon af, na het lezen van alle reacties omtrent borderline.
Er wordt altijd over krassen gesproken.
Oke, bedankt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is wel typerend voor BL.
Ik geloof niet dat andere aandoeningen in het DSM-IV spectrum deze 'feature' hebben.
Het is ook een mogelijk kenmerk bij een dissociatieve stoornis volgens de DSM-IV dacht ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat andere aandoeningen in het DSM-IV spectrum deze 'feature' hebben.
UIt mijn hoofd alleen PTSS-ers toch? maar die raken de BL-ers ook heel sterk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:46 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Het is ook een mogelijk kenmerk bij een dissociatieve stoornis volgens de DSM-IV dacht ik.
BL-ers raken alles sterk. Zodra ze iets over schizofrenie horen, horen zij stemmen. Als ze iets over automutileren horen, kan je met de verbanddoos komen aanlopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef SHE het volgende:
[..]
UIt mijn hoofd alleen PTSS-ers toch? maar die raken de BL-ers ook heel sterk.
PTSS is volgens mij vrijwel altijd aanwezig bij alle mensen met een dissociatieve stoornis. Bij borderline... tja, de échte borderliners in mijn ogen, hadden ook ptss, de aandachts borderliners lijken daar wat minder last van te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef SHE het volgende:
[..]
UIt mijn hoofd alleen PTSS-ers toch? maar die raken de BL-ers ook heel sterk.
houdt echter niet in dat iemand die aan automutuleren doet ook gelijk borderline heeft toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef philana het volgende:
[..]
houdt echter niet in dat iemand die aan automutuleren doet ook gelijk borderline heeft toch?
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
BL-ers raken alles sterk. Zodra ze iets over schizofrenie horen, horen zij stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |