abonnement Unibet Coolblue
pi_51338094
Als je trainer bent van Real betekent dat je ondanks een goede carriere in een keer domme opstellingen gaat maken en domme dingen gaat zeggen.

In deze topic kan je zijn beslissingen en uitspraken volgen

De eerste heeft hij al gemaakt

´Saviola is een onomstreden keus in het Argentijnse elftal´
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51677295
Dit topic zal wel beter lopen zodra het seizoen is begonnen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 juli 2007 @ 23:11:30 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51678595
Als het slecht gaat met Real is hij voor de kerst weg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2007 @ 13:36:18 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_51691063
Was een briljante voetballer. Misschien ook wel een briljante trainer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52971584
Begin is veelbelovend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52971669
Ik vind het wel een humorvolle man ook, ik gun hem succes.
That's all folks!
pi_52986970
Begint inderdaad goed, ik denk dat hij Real Madrid wle mooi voetbal kan laten spelen, en dat is ook logisch met dat soort kwaliteit spelers!!

WESLEY!!
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_56678484
Het gaat hem goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56678495
onvervalste tvp
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_57195469
Schuster - Spalletti 0-2
pi_57195790
quote:
Real Madrid-coach Schuster: 'Zie dit niet als een nederlaag'
Datum: 6-mrt-2008 07:48

Real Madrid strandde voor het vierde achtereenvolgende jaar in de eerste ronde van de knock-outfase in de Champions League. AS Roma won beide ontmoetingen met 2-1. Niet helemaal verdiend, oordeelde Real Madrid-trainer Bernd Schuster (foto) na afloop op de persconferentie. ‘We hadden geen geluk. Mijn spelers hebben er alles aan gedaan en ik moet ze eigenlijk feliciteren, want ik zie dit niet als een nederlaag. Tot de 0-1 domineerden wij de wedstrijd. De rode kaart van Pepe en de blessure van Michel Salgado zorgden voor de beslissing.’

Schusters analyse werd niet gedeeld door Luciano Spalletti, die Roma net als in 2007 naar de laatste acht loodste. ‘Wij kwamen hier om te winnen. Hoewel we het af en toe lastig hadden, is de kwalificatie verdiend. De wissels waren belangrijk. Dit team heeft nog veel groeipotentie, maar we moeten niet al te euforisch worden.’ (MA)
Neuh hoor, die buitenspelgoal was pure klasse zeker...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57196359
Misschien moet ie zijn verdedigers leren dekken bij indirecte vrije trappen?

[ Bericht 3% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 06-03-2008 14:08:11 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57196497
'Ik zie dit niet als een nederlaag, ik zou m'n spelers eigenlijk moeten feliciteren'
Wat een Van Gaal zeg, je hebt gewoon twee keer verloren, en of dat een nederlaag is
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')