abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:45:15 #101
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51378148
Nilsson heeft veel aan Alves te danken bedoel je?? Zonder al die prutsballen/voorzetten van Nilsson die Alves er in loopt/schiet, zou Nilsson ook niks hebben gepresteerd.. Door alle aandacht die Alves vraagt, krijgt Nilsson de ruimte, etc., etc.

We kunnen de hele discussie nog wel 10x gaan voeren, maar Nilsson heeft dan wel dreiging, dit seizoen is hij gewoon lang niet effectief, creatief en geconcentreerd, kortom, niet goed genoeg! Dat hij toch nog een leuk aantal assists op z'n naam heeft staan is niet zijn kwaliteit geweest. Op t.v. ziet het er leuk uit, in het stadion bemerk je pas echt hoe vaak hij een aanval om zeep helpt.

Van mij hoeft hij niet weg. De Nilsson van voorjaar 2006 (na vertrek Huntelaar en Samaras) zou ik graag nog een jaar (of meer) bij ons zien spelen. De Nilsson van 2006/2007 zal ik daarentegen niet echt missen. Mocht er een vervanger klaar staan en hij, voor een redelijke prijs, een leuke buitenlandse club kunnen vinden, dan houd ik 'm niet tegen!

Overigens ga ik er nog wel van uit dat Alves blijft. Welke club is er bereid om voor een speler die 'pas' 1 seizoen zichzelf echt op de kaart heeft gezet 20+ miljoen euro te betalen?? Alves is natuurlijk niet de jongste meer én SC Heerenveen hoeft niet te verkopen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_51378757
Ik snap die respectloze houding richting hardwerkende spelers niet. Ik vind het erg kwalijk om het niet stompzinnig te noemen. Hoe durf je zo over dit soort spelers te praten. Wat een hautaine houding

En als je niet ziet dat Alves enorm veel aan Nilsson heeft te danken, dan heb je voor mij echt afgedaan. Hoe blind kun je zijn?

Gelukkig is Alves zelf de eerste om dat wel te erkennen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:26:39 #103
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51379749
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef SCH het volgende:
Ja, ik ben gedegradeerd popje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 12 juli 2007 @ 00:09:37 #104
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51381115
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik snap die respectloze houding richting hardwerkende spelers niet. Ik vind het erg kwalijk om het niet stompzinnig te noemen. Hoe durf je zo over dit soort spelers te praten. Wat een hautaine houding

En als je niet ziet dat Alves enorm veel aan Nilsson heeft te danken, dan heb je voor mij echt afgedaan. Hoe blind kun je zijn?

Gelukkig is Alves zelf de eerste om dat wel te erkennen.
Net zoals jij een groot aanhanger van Boy Waterman (discussie vs. VdB) bent, ben je dat als ik het goed begrijp ook van Lasse Nilsson. Dat mag, geen problemen mee.

Ik baseer mijn mening echter op wat ik in het stadion zie. Daar constateer ik dat Lasse Nilsson weliswaar voor veel dreiging, uiteindelijk ook assists en doelpunten zorgt, maar dat hij ook ontzettend veel onnodig balverlies lijdt, aanvallen om zeep helpt, etc. Je kunt mij dan stompzinning, respectloos en hautain noemen, dat vind ik eerlijk gezegd weer enigszins onpasselijk. Ik baseer mijn mening op de realiteit, op wat ik in het stadion zie en ervaar. Ik probeer ook mij mening zo goed mogelijk te onderbouwen, dat hoef je niet te waarderen, maar iets genuanceerder reageren zou wel netjes zijn.. Iets met een pot en een ketel en respectloos..

Anyways, ik waardeer Nilsson vanwege de assists en doelpunten. Hij moet echter véél en véél beter kunnen en afgelopen seizoen heeft hij simpelweg onder de maat gepresteerd. Welke factoren daarbij een rol hebben gespeeld, weet ik niet, lijkt me ook niet relevant. Mocht 'ie blijven dan spring, zing en juich ik gewoon weer mee bij een geslaagde actie (zoals iedereen). Ik blijf echter kritisch op de fouten die hij maakt, zoals ik dat bij vrijwel iedere speler ben. Ook bij 'de beste spelers van vorig seizoen' Afonso Alves en Michael Dingsdag en sterkhouders Danijel Pranjic, Petter Hansson en Paul Bosvelt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_51386431
Je hebt gelijk Proud. Ik was niet in vorm gisteravond. Excuus!
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:57:16 #106
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51387887
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:54 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk Proud. Ik was niet in vorm gisteravond. Excuus!
No problem, excuus aanvaard

Gisteravond de oefenwedstrijd tegen Hollandia Tuitjenhorn, uitslag 0-10
quote:
Heerenveen haalt dubbele cijfers in Tuitjenhorn

Heerenveen heeft gisteravond met 0-10 gewonnen van de amateurs van Hollandia T uit Tuitjenhorn, een zondagvierdeklasser. Gerald Sibon vierde zijn rentree bij Heerenveen. De spits speelde één helft mee, maar kwam niet tot scoren. Bij rust was de stand nog 0 3. Geert Arend Roorda en Jakob Poulsen namen ieder twee treffers voor hun rekening.

Gertjan Verbeek liet in Noord-Holland net als bij eerdere oefenduels voor en na rust verschillende teams opdraven. In de eerste helft speelde Heerenveen met onder andere Michael Dingsdag die gisteren het goede nieuws vernam dat hij niet wordt geschorst voor een vermeende overtreding op Klaas Jan Huntelaar, Vandenbussche, Prager, Pranjic, Yildirim en Sibon.

Bij rust was het 0-3 door treffers van Prager, Pranjic en Armenteros. Na rust haalde Heerenveen de dubbele cijfers. Rozendaal, Smarasson, Poulsen (2x), Balkestein en Roorda (2x), zorgden voor de 0-10 eindstand in Tuitjenhorn. Heerenveen komt vrijdagavond opnieuw in actie, dan spelen de Friezen op Terschelling tegen de Aester voetbalvereniging uit Hoorn .

Opstelling 1e helft: Vandenbussche, Siwe, Bak Nielsen, Dingsdag, J. Drost, Prager, Pranjic, Loohuis, Yildirim, Armenteros, Sibon.

Opstelling 2e helft: Van Dijk, Johansen, H. Drost, Balkestein, Huisman de Jong, Poulsen, Smarason, Roorda, Sulejmani, Deekman, Rozendaal
Leuk dat 'de jeugd' zoveel kans krijgt en het ook gewoon goed doet 't Zijn natuurlijk potjes 'om de kat z'n k*t', maar zo kunnen ze wel alvast wat aan elkaar wennen en heeft de TS wat vergelijkingsmateriaal.. Hopelijk kan Afonso over 1,5-2wkn bijsluiten, dan kan er in de laatste wedstrijden nog met een complete groep naar de competitiestart worden toegewerkt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:40:26 #107
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_51400695
Loting Beker:
Jong sc Heerenveen-PSV

Argon/Noordwijk-sc Heerenveen

Ik wou deze er ook even bij zetten
Cambuur Leeuwarden-AZ

Is ons tweede nog zo goed? PSV word er niet beter op dus dan maken ze kans
pi_51404776
Goeie loting voor Heerenveen 1, leuke teams. Zowel Argon als Noordwijk wil verzorgd voetballen. Argon natuurlijk regerend landskampioen bij de amateurs.

Mocht het Noordwijk worden, moet Verbeek me maar mailen voor een scoutingsrapportje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:45:20 #109
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51409100
De week van SCH, Sibon tekent bij Heerenveen en Suarez blijft in Grunn.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:01:42 #110
139184 PositiV
SctB1assie
pi_51446420
zo juist naar SCH - AVV (terschelling ) geweest, 12-0 en vooral Beerens , Loohuis en Sibon vielen op, tevens ook Agil Etemadi 3e keeper die bij AVV op goal stond en zeker een heleboel goede inzetten tegenhield , echt goede keeper
maar dat wisten we al:)
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:02:37 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51446442
Waarom sond die bij AVV op goal?
pi_51446481
In positieve zin neem ik aan?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:13:03 #113
139184 PositiV
SctB1assie
pi_51446866
omdat zo hij ook speeltijd kreeg, VdB stond bij SCH op goal en later van dijk geloof ik;) dus mocht Agil bij AVV keepen hadden zei ook nog kans om een dubbele score te voorkomen;) ook maarten de jong en nog een paar andere gastspelers deden mee bij AVV
@ hello_ natuurlijk in positieve zin:)
pi_51447013
Is er al wat meer bekend over de transfer van Nilsson, of blijf het bij een vaag gerucht?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:24:31 #115
139184 PositiV
SctB1assie
pi_51447336
hij speelde niet vanavond, maar was wel aanwezig , ik heb geen idee eigenlijk
pi_51448097
AVV had nogal wat personele problemen, de keeper kon op het laatste moment geen vrij krijgen van zijn werk.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:48:32 #117
139184 PositiV
SctB1assie
pi_51448210
klopt moest werken idd hoe weet je dat?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:55:12 #119
139184 PositiV
SctB1assie
pi_51448452
ohw dacht mis was je er ook bij;)
pi_51448490
Nee... zat wel op het terras met iemand die via mobiele telefoon op de hoogte gehouden werd.
pi_51455767
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:16 schreef Urquhart het volgende:
Is er al wat meer bekend over de transfer van Nilsson, of blijf het bij een vaag gerucht?
Zien jullie hem graag komen, dan? Dat zou ik wel opvallend vinden eerlijk gezegd. Ik zou het in ieder geval prima vinden als hij naar Ajax zou gaan voor 3 à 4 miljoen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:38:34 #122
139184 PositiV
SctB1assie
pi_51456713
genoeg alternatieven voor Nilsson, en hij is alleen gevaarlijk omdat , tegenstanders zich meer richten op Alves
pi_51468022
Ik weet het niet zo met Nilsson. Toen hij in 2005 ofzo af en toe inviel voor iemand als Samaras leek hij wel potentie te hebben. Dat maakte hij in eerste instantie ook waar toen Sam en Huntelaar weg waren gegaan, maar dit seizoen vond ik hem eerlijk gezegd ook wat tegen vallen. Niet zo erg als sommige andere mensen in mijn vak, die de hele wedstrijd op hem zaten af te geven, want hij deed het wel aardig met zijn vele loopacties en wat goals en assists. Hij is iig wel vervangbaar en zal het bij Ajax echt niet gaan redden.
pi_51472956
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:38 schreef PositiV het volgende:
genoeg alternatieven voor Nilsson, en hij is alleen gevaarlijk omdat , tegenstanders zich meer richten op Alves
Het is maar de vraag of Alves het redt zonder NIlsson. Ik verbaas me juist weer over die bijna kritiekloze verering van Alves.
pi_51473018
Er valt dan ook weinig kritiek te leveren op iemand die 34x scoort.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')