abonnement Unibet Coolblue
pi_52442124
mogguh
vandaag weer fijn een paar uurtjes werken en dan weekend! Mensen nog plannen bier in Apeldoorn?
pi_52442771
goeiemorgen

moet ook nog eerst werken maar vanavond weer feest vieren
ga je de stad nog in?
Gr. Gr.
pi_52472391
zoooo hoezo late reactie
nee ben niet de stad in geweest, ben ik niet vaak te vinden trouwens
lekker bank gehangen
pi_52472731
Ik ben gisteren nog heel even bij het Tempoe Doeloe festival geweest maar echt gezellig was het niet. Koud en matige optredens weinig mensen.
pi_52520243
hey ik ben het hele weekend in apeldoorn gewest! dat wou ik dan toch ook weer even melden!
pi_52521708
Ben zaterdag nog wel even in de ozzy geweest, maar was behoorlijk rustig vanwege lowlands
Voor de rest lekker veel geslapen, alleen jammer van die mug die me tot vanacht half 4 moest wakker houden
Gr. Gr.
pi_52523881
stomme mug! GRRRRR
pi_52524358
Heb em uiteindelijk wel te grazen genomen, hij is nu de achterkant van de krant aan het bestuderen
Gr. Gr.
pi_52534337
mooi ik hou ook niet van muggen
wat is het hier rustig eigenlijk, niemand die z'n vakantie verhalen wil delen ofzo?
of iemand die nog leuke tips heeft om te doen in apeldoorn?
noem maar wat....
pi_52534564
Wij zijn helaas niet op vakantie geweest,mijn vriend heeft geen tijd en eigenlijk hebben we ook geen geld aangezien we ook net verhuisd zijn/winkel gekocht hebben.Maar ik heb er eigenlijk zo'n zin in/behoefte aan!!
01-08-2008
pi_52535454
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij zijn helaas niet op vakantie geweest,mijn vriend heeft geen tijd en eigenlijk hebben we ook geen geld aangezien we ook net verhuisd zijn/winkel gekocht hebben.Maar ik heb er eigenlijk zo'n zin in/behoefte aan!!
hoe gaat het eigenlijk met de winkel?
en al een beetje gewend hier in apeldoorn?

ik heb wel vakantie gehad maar in Nederland gebleven, in oktober willen we weggaan
pi_52543686
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hoe gaat het eigenlijk met de winkel?
en al een beetje gewend hier in apeldoorn?

ik heb wel vakantie gehad maar in Nederland gebleven, in oktober willen we weggaan
Ja met de winkel gaat het helemaal goed Ben al goed gewend in Apeldoorn,soms mis ik mijn familie/vrienden wel maar het is me allemaal reuze meegevallen.Ze hadden ons zo gewaarschuwd dat mensen hier zo stug zijn maar het valt best mee.
Wil wel nog bij een of andere vereniging gaan,of wat leuke dingen gaan doen maar kan niet echt iets vinden.Dus als iemand iedeen heeft? (graag iets creatiefs)
01-08-2008
pi_52550435
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ja met de winkel gaat het helemaal goed Ben al goed gewend in Apeldoorn,soms mis ik mijn familie/vrienden wel maar het is me allemaal reuze meegevallen.Ze hadden ons zo gewaarschuwd dat mensen hier zo stug zijn maar het valt best mee.
Wil wel nog bij een of andere vereniging gaan,of wat leuke dingen gaan doen maar kan niet echt iets vinden.Dus als iemand iedeen heeft? (graag iets creatiefs)
dat klinkt in ieder geval goed!
Ik meost in het begin wel wennen (kom ook uit brabant) maar zat hier op school (mbo) en ging bij videoland werken
dan leer je aardig wat mensen kennen en dan merk je idd dat het niet zo stug is!
Iets creatiefs hmmmm dat weet ik zo eigenlijk niet, wel aan cursussen maar niet aan verenigingen
als je wat gevonden hebt meld je het dan hier vind ik ook wel intresant!
pi_52551342
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dat klinkt in ieder geval goed!
Ik meost in het begin wel wennen (kom ook uit brabant) maar zat hier op school (mbo) en ging bij videoland werken
dan leer je aardig wat mensen kennen en dan merk je idd dat het niet zo stug is!
Iets creatiefs hmmmm dat weet ik zo eigenlijk niet, wel aan cursussen maar niet aan verenigingen
als je wat gevonden hebt meld je het dan hier vind ik ook wel intresant!
Brabant
Bij welke videoland heb je gewerkt dan?

@Pure-Poison
Wat voor winkel heb je dan?
Gr. Gr.
pi_52555548
bij alle drie de filalen, laatste jaar denk ik zo'n beetje eglantier!
pi_52556639
Dan heb ik je volgens mij wel eens gezien, kom regelmatig bij alle drie de filialen
Alleen download ik nu het grootste deel
Gr. Gr.
pi_52559804
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef unox_worst het volgende:
Dan heb ik je volgens mij wel eens gezien, kom regelmatig bij alle drie de filialen
Alleen download ik nu het grootste deel
tis al wel een tijdje geleden hoor, heb er in 2003 voor het laatst vast gewerkt tot aan 2004 wel eens ingevallen...
pi_52559870
Op zaterdag 1 september 2007 is de jaarlijkse Vrijetijds- en Cursusmarkt bij CODA. De Vrijetijds- en Cursusmarkt is al vele jaren een begrip in Apeldoorn: voor duizenden Apeldoorners is het de plek om u te orienteren op het brede aanbod aan nieuwe cursussen en andere vrijetijdsactiviteiten die onze gemeente rijk is.
pi_52560143
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef draculettetje het volgende:

[..]

tis al wel een tijdje geleden hoor, heb er in 2003 voor het laatst vast gewerkt tot aan 2004 wel eens ingevallen...
Vanaf 2000 ben ik er minimaal 1x in de maand geweest
Ben je ook wel eens in de kroeg te vinden?
Gr. Gr.
pi_52561821
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:41 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Vanaf 2000 ben ik er minimaal 1x in de maand geweest
Ben je ook wel eens in de kroeg te vinden?
eerder wel, bijna elke week wel, sinds ik dus zo lomp van mn fiets gestapt ben is het een stuk minder, als er wat te doen is zoals koninginnedag of laatst op het marktplein ben ik er vaak wel, daarnaast eens als we een verjaardag vieren met de groep wel die wel eens in de stad eindigen.
Voor de rest heb ik altijd het voornemen wel maar komt het er praktisch niet vaak van helaas
pi_52563021
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:24 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Brabant
Bij welke videoland heb je gewerkt dan?

@Pure-Poison
Wat voor winkel heb je dan?
Mijn vriend heeft Notenbar Ten Voorde in de hoofdstraat paar maanden terug gekocht
01-08-2008
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:15:11 #147
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_52563022
Ik moest me van iemand hier maar eens gaan melden.

Ik zit al de hele dag op mijn kamer naar buiten te staren. Wat is Berg en Bos toch een spookwijk als het regent... Zal blij zijn als ik weer eens wat te doen heb

(verkapte TPV)
pi_52563053
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef Smirnov het volgende:
Op zaterdag 1 september 2007 is de jaarlijkse Vrijetijds- en Cursusmarkt bij CODA. De Vrijetijds- en Cursusmarkt is al vele jaren een begrip in Apeldoorn: voor duizenden Apeldoorners is het de plek om u te orienteren op het brede aanbod aan nieuwe cursussen en andere vrijetijdsactiviteiten die onze gemeente rijk is.
Daar wilde ik graag heen maar moet heel de dag werken
01-08-2008
pi_52564848
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:15 schreef Schlumberger het volgende:
Ik moest me van iemand hier maar eens gaan melden.

Ik zit al de hele dag op mijn kamer naar buiten te staren. Wat is Berg en Bos toch een spookwijk als het regent... Zal blij zijn als ik weer eens wat te doen heb

(verkapte TPV)
Ik heb niets gezegd? (maar je wel vlak ervoor gesproken? )
And the druids turn to stone...
pi_52565843
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:15 schreef Schlumberger het volgende:
Ik moest me van iemand hier maar eens gaan melden.

Ik zit al de hele dag op mijn kamer naar buiten te staren. Wat is Berg en Bos toch een spookwijk als het regent... Zal blij zijn als ik weer eens wat te doen heb

(verkapte TPV)
Bah ja. Ik heb vroeger krantengelopen in Berg & Bos. Ik vind het sowieso geen leuke wijk, maar als het regent is het idd een spookwijk, donker en geen mens op straat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')