quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:50 schreef geppie het volgende:[..]
maar heb je ook gevast of alleen acapunctuur en voedingssuplementen tot je genomen?
De (electro)acupunctuur hield in, dat meneer de energie mat van orgaanfuncties via een apparaat, dat dan piepte als het zg. foute boel was.
Niks met naaldjes ergens en overal.
Oh als ik eraan terugdenk, vind ik mijzelf zo dom.
Nee hoor, behalve nachtschade-achtigen als aardappelen en courgette , koffie en nog een aantal dingen moest ik gewoon eten.
Nou is bruin brood, zilvervlies rijst en volkoren produkten vrij gebruikelijk bij ons.
Alleen overreageerde het lijf op de druppels en de (vrijwel) lege darmen na de eerste week.
Zo ernstig dat het (idee aan) maaltijd kok reflexen opwekte ! en ook zo uitwerkte.
De suppl als magnesium en zink en B 50 heb ik 2 weken gebruikt na die zg. poederkuur, totdat ik hoorde van iemand die ik volkomen vertrouw, dat dat niet zinvol was.
Om de darmen iets te doen te geven in die kuur periode knabbelde ik dan maar om de 2 uur volkoren crackers en mueslirepen.
Na een week of drie kon ik weer een beetje normaal (mee)eten.
En inderdaad ben ik het opgestopte worstgevoel kwijt.
Alleen als ik wat geduldiger was geweest !!! dan was dat ook wel opgelost : ik was tenslotte aan het herstellen van de periode daarvoor.
Zonder speciale moeite was het (over) gewicht al aan het afnemen.
Nogmaals: ik had niet moeten ingrijpen en de natuur zijn gang laten gaan.
Ik ben benieuwd hoe het TS bevalt en voor welke aanpak zij kiest...
[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 14-07-2007 06:54:30 ]