abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:54:27 #51
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51319631
Chivu en Milito waren niet te krijgen idd.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:54:59 #52
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_51319650
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef AminBen het volgende:

[..]

tsja, over zijn kwaliteiten kan ik niet echt een beoordeling geven(misschien is hij inderdaad wel beter dan Chivu en Milito), maar het is duidelijk dat hij tot een B-plan behoort; dan is 28 miljoen wel heel veel.

Zit hij trouwens bij de selectie van Brazilie op de Copa? Volgens mij niet.
Waarom een B-plan¿ Omdat er nog weinig tot niks over gehoord was? Dat die zo uit de lucht valt vind ik wel leuk, achter de schermen zijn ze dus idd hard bezig. Fok op met Chivu, die in mijn mening dus niet zo goed is, veel geld wil zien en eigenlijk liever naar Inter gaat.

Deze jongen is stuk jonger (24) dan Milito dacht ik. Ze leggen echt niet zo van de ene op de andere dag 28 miljoen neer voor een verdediger. Als ik de verhalen op Realmadrid.com mag geloven kan deze kerel ook behoorlijk voetballen, iets wat ik altijd wel graag zie in een verdediger (al moet ie natuurlijk wel een bikkel zijn verdedigend). Ik ben er iig superblij mee.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:58:43 #53
159022 AminBen
El Maestro
pi_51319779
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Waarom een B-plan¿ Omdat er nog weinig tot niks over gehoord was? Dat die zo uit de lucht valt vind ik wel leuk, achter de schermen zijn ze dus idd hard bezig. Fok op met Chivu, die in mijn mening dus niet zo goed is, veel geld wil zien en eigenlijk liever naar Inter gaat.
Chivu moet idd oprotten, maar alshet gisteravond zo'n beetje afgerond is lijkt me dat hij pas in beeld is gekomen na het wegvallen van Chivu. Dus B plan

Denk dat ik het veel vind omdat ik de jongen nauwelijks ken


Laat em maar verrassen (Cannavaro denk ik terug naar Italie )
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:59:05 #54
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_51319794
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef BigFire het volgende:
Chivu en Milito waren niet te krijgen idd.
LOL, geloof je dat nou echt zelf snuggere harry? Als je nu 28 miljoen neer legt voor een speler die eigenlijk plan B is, dan kan je toch zeker wel 28 miljoen neerleggen voor de speler uit je plan A¿ Of ben ik nou stom? Waarschijnlijk wel.

Chivu konden we voor 18 halen, z´n salaris was wat hoog, maar als je het verschil neemt wat 10 miljoen is en die in extra salaris omzet hadden we Chivu dus wel kunnen halen. 10 miljoen gedeeld door 4 jaar contract is 2.5 miljoen per jaar extra voor Chivu (naast wat hem dus geboden was, wat rond de 5 moet hebben gelegen).

Milito moet zo´n 21 miljoen kosten.

Leg mij nou aub nog 1 keer uit waarom die een plan B is? Owja, omdat we er dus geen roddels over gehoord hebben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:07:37 #55
159022 AminBen
El Maestro
pi_51320089
Daar heb je wel gelijk in, als je die 500.000 toegeeft aan Chivu dan kom je nog niet aan 28 miljoen, maar daarom lijkt me die 28 miljoen ook wat sterk
pi_51320216
quote:
'Westerveld kan stand-in van Casillas worden'

10/7/2007 9 :07

Sander Westerveld kan de overstap maken naar Real Madrid. De Spaanse kampioen ziet in de 32-jarige Nederlander de ideale stand-in van eerste doelman Iker Casillas.
Westerveld staat momenteel onder contract bij Almería. Met die club promoveerde hij tijdens het afgelopen seizoen naar de Primera División. Met zijn prestaties trok de zesvoudig Oranje-international de aandacht van De Koninklijke.

Hoewel het slechts gaat om een rol als reservedoelman zou een transfer naar Real Madrid voor Westerveld een terugkeer naar de top van het mondiale voetbal betekenen. Eerder stond Westerveld onder de lat bij Liverpool en speelde hij later nog met Real Sociedad in de Champions League.

Eenmaal uit de gratie bij Sociedad had Westerveld moeite een vaste plaats onder de lat af te dwingen. De Tukker speelde op huurbasis voor Real Mallorca, werd verkocht aan Portsmouth en door die club verhuurd aan Everton, maar keepen deed hij nauwelijks. Daar kwam het afgelopen seizoen bij Almería verandering in.

Bij Real Madrid lijkt de kans op speeltijd nihil voor Westerveld. Casillas is de onbetwiste nummer één in het doel van De Koninklijke. Op 26-jarige leeftijd heeft de doelman al 273 wedstrijden in de Primera División achter zijn naam staan en verdedigde hij al 69 keer het doel van het Spaanse nationale elftal.
www.vi.nl
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:19:14 #57
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51320449
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:59 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

LOL, geloof je dat nou echt zelf snuggere harry? Als je nu 28 miljoen neer legt voor een speler die eigenlijk plan B is, dan kan je toch zeker wel 28 miljoen neerleggen voor de speler uit je plan A¿ Of ben ik nou stom? Waarschijnlijk wel.

Chivu konden we voor 18 halen, z´n salaris was wat hoog, maar als je het verschil neemt wat 10 miljoen is en die in extra salaris omzet hadden we Chivu dus wel kunnen halen. 10 miljoen gedeeld door 4 jaar contract is 2.5 miljoen per jaar extra voor Chivu (naast wat hem dus geboden was, wat rond de 5 moet hebben gelegen).

Milito moet zo´n 21 miljoen kosten.

Leg mij nou aub nog 1 keer uit waarom die een plan B is? Owja, omdat we er dus geen roddels over gehoord hebben.
Milito wil naar Barca en Chivu wil naar Inter of bij Roma blijven. Heeft niks met transfersom te maken. Pepe was voor zowel Barca als Real Madrid "plan B".
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51320511
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:40 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]

als dit waar is
30 miljoen zelfs volgens de officiele website van Porto.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51320580
Raul Bravo is toch linksback? Deportivo wil hem graag hebben, moet weer wat makkelijker zijn nu lijkt mij.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:24:41 #60
159022 AminBen
El Maestro
pi_51320610
Laat die dat geld dan maar waarmaken
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Raul Bravo is toch linksback? Deportivo wil hem graag hebben, moet weer wat makkelijker zijn nu lijkt mij.
Heeft ook een tijdje centraal gespeeld. Maar meer linksback ja. Zal wel weg mogen denk ik, heeft interesse uit Griekenland.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:08:58 #61
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_51322013
Bravo staat idd op de transferlijst.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:11:06 #62
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_51322080
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef BigFire het volgende:

[..]

Milito wil naar Barca en Chivu wil naar Inter of bij Roma blijven. Heeft niks met transfersom te maken. Pepe was voor zowel Barca als Real Madrid "plan B".
Lekkere simpele gedachte! Daarom tekende Milito enkele jaren geleden een contract bij Real en heeft ie deze zomer al een mondelinge overeenkomst gehad met Juve die niet aan de transfersom kon voldoen. Daarom Heeft Chivu met Barca en Real zitten onderhandelen... omdat die zo graag naar Inter gaat of bij Roma blijft. Chivu wil alleen geld zien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_51322770
Wie gaat er komend seizoen linksback spelen? Marcelo, Cicinho, of wordt er nog een aankoop (Heinze?) verwacht?
pi_51323375
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:31 schreef EKterror het volgende:
Wie gaat er komend seizoen linksback spelen? Marcelo, Cicinho, of wordt er nog een aankoop (Heinze?) verwacht?
Drenthe natuurlijk
pi_51323937
quote:
Schuster bevestigt komst Saviola


De toekomst van Javier Saviola is opeens een stuk duidelijker. In het programma El Mirador van Punto Radio bevestigde Bernd Schuster dinsdagmiddag de komst van de Argentijnse spits naar Real Madrid.

De Duitse oefenmeester bevestigde de interesse in Cesc Fábregas en Kaká, maar liet weten dat de komst van beide spelers ‘vrijwel onmogelijk’ is. Over Saviola was de oud-coach van Getafe een stuk spraakzamer. “Javier scoort overal, is nog jong en zal voor ons van grote waarde zijn.”

“Zulk soort kwaliteiten bieden voor Real Madrid uitkomst. De aanhang van Real Madrid is positief gestemd over zijn komst en ook in de media werd er geen probleem van gemaakt. Een win-winsituatie voor beide partijen”, aldus Schuster.

Saviola (25) stond de afgelopen zes seizoenen bij Barcelona onder contract. Na drie seizoenen werd hij vervolgens aan AS Monaco en Sevilla uitgeleend. Het voorbije seizoen maakte hij deel uit van de selectie van Frank Rijkaard, maar kwam hij alleen in actie bij blessureleed.

Door onenigheid met technisch directeur Txiki Begiristain besloot Saviola niet zijn aflopende contract te verlengen. De 39-voudig international stond ook in de belangstelling van clubs uit het Premiership en de Griekse competitie.
verheug me nu al op zijn ontvangst in Camp Nou..
wat een zak hooi.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:06:27 #66
159022 AminBen
El Maestro
pi_51323986
Edit; ja, vind het ook maar niks

wil Soldado en Higauin meer zien
pi_51324593
Komt het sfeertje wel ten goede bij de volgende editie van Barca-Madrid.
Verheug me er nu al op.
Klootzak dat het is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:30:49 #68
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_51324786
Venom, hij wordt daar paar jaar lang slecht behandeld door de club, wil graag blijven maar die moeten hem niet. En als die dan kiest voor een goeie optie is het een zak hoor. Tis niet zo dat die graag wel wilde bij Barca.

Ik zie hem liever ook niet bij Real maar Schuster zal wel weten waarom die 4 spitsen wil.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_51324885
Alle argumenten die je aan zal dragen doen er niet toe, sorry Jojo.

Je gaat gewoon niet van Barcelona naar Madrid, dat gaat om meer dan alleen voetbal.
Hij zal een warm welkom krijgen volgend jaar, de flapdrol.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:40:13 #70
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_51325097
Hijs gewoon ambiteus en wil hogerop. Kan ik wel begrijpen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:41:16 #71
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51325125
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef jojomen4 het volgende:
Hijs gewoon ambiteus en wil hogerop. Kan ik wel begrijpen.
Sinds wanneer is Real de afgelopen jaren "hoger op?"
Het lachertje van Europa misschien, maar dat bedoel je vast niet
-
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:35:42 #72
113682 WeebI
Wee Bull
pi_51328964
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef venomsnake het volgende:
Alle argumenten die je aan zal dragen doen er niet toe, sorry Jojo.

Je gaat gewoon niet van Barcelona naar Madrid, dat gaat om meer dan alleen voetbal.
Hij zal een warm welkom krijgen volgend jaar, de flapdrol.
Voor een buitenlander ligt dat wellicht iets anders. Hoewel Saviola ook wel moet weten dat hij bij een eventuele terugkeer naar Argentinië ook niet aan Boca hoeft te denken.

Ik ben niet echt blij met Saviola, maar ben er ook niet echt op tegen. Zie liever Soldado in de spits en Higuaín daarachter, en dan Saviola op het derde plan als invaller bij eventuele blessures.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:37:31 #73
113682 WeebI
Wee Bull
pi_51329030
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Real de afgelopen jaren "hoger op?"
Het lachertje van Europa misschien, maar dat bedoel je vast niet
Real is 'hoger' dan AS Monaco en Sevilla.

maar dat bedoelde je vast niet.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_51329135
Waarom gaat die pannekoek niet gewoon naar een andere club waar hij wekelijks in de basis zal starten. Ik snap daar niets van.
Ben iig blij dat we van hem en zijn gigantische salaris verlost zijn.
Had altijd wel respect voor hem, maar dat is ook geslonken tot 0,0%
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:58:43 #75
113682 WeebI
Wee Bull
pi_51329924
Van mij mag Saviola invallen in Camp Nou en dan in de laatste minuut de 1-0 scoren.

De rest van het seizoen mag ie vanaf de tribune kijken
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')