abonnement Unibet Coolblue
pi_51220897


Wat mij betreft het radioprogramma van de jaren 80, op radio Veronica toen nog op Radio 3 tussen 7 en 10 uur 's avonds.
Super muziek samenstelling, geweldige dialogen, mooie jingles en natuurlijk 2e plaat over 9 de minimix van Ben Liebrand.

Programma liep 1984 tot 1987, toen maakte Adam Curry de overstap van radio naar MTV. Daarna werd het stenders en van Inkel.
Studio: BamBam Studio | Artists site: Kamansi | Like Gear?: GearJunkies
pi_51221742
Ik draaide altijd m'n eigen muziek, die ik getaped had.
pi_51224511
Ja, daar luisterde ik altijd naar terwijl ik stiekem op de MSX-computer van mijn broer spelletjes zat te spelen als hij niet thuis was. Als ik hem de tuin in zag komen als de wiedeweerga de computer en radio uitzetten en maar hopen dat hij niet voelde dat ze nog warm waren. Associeer ik altijd met Curry en Van Inkel.
pi_51224525
lokomekipkachefoon?
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
  zaterdag 7 juli 2007 @ 08:53:04 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51224571
Het begon, meen ik, trouwens als Bart en De Zwart...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_51224589
Ben Liebrand er van begin af aan in? Weet t niet zo goed meer.
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_51225154
Curry & van Inkel, die jongens zijn goed bezig ..... {Ben Liebrand}

Super show, elke vrijdagavond gekluisterd bij de radio, cassette deck klaar voor de minimix.
Ik heb de laatste uitzending nog ergens op een bandje staan.
The load out / stay van Jackson Brown is sindsdien nog steeds 1 van mijn favoriete nummers.
pi_51237753
ik heb Curry en van Inkel best wel een tijd geluisterd.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:06:12 #10
81894 godigita
Trollercoaster
pi_51243649
quote:
tof!!!
pi_51244151
En altijd een kaboem tsssjjjj van Curry op het drumstel in de studio, na een geweldige grap. .
Later met Stenders ipv Curry was het nog steeds OK. .
pi_51244384
Ergens moet ik nog een doos cassettebandjes hebben met Stenders & van Inkel. Meeste muziek skipte ik; gelul & jingles staat op band .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_51247968
quote:
Damn, dit is gaaf. Brings back a lott of memories.

Het was dus "Curry & van Inkel, die jongens zijn leuk bezig"

[ Bericht 2% gewijzigd door Oehaha op 08-07-2007 00:25:50 ]
pi_51254053
Heb van die site alle fragmenten van de show binnen gehaald.
In 85 deed van Inkel het nog samen met Bart van Leeuwen, toen deze ziek werd kwam Adam Curry invallen (vriendje van van Inkel bij Radio Decibel).
Hij deed de shows toen nog in het Engels.
  zondag 8 juli 2007 @ 17:07:48 #15
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_51263415
quote:
Op zondag 8 juli 2007 08:56 schreef Oehaha het volgende:
Heb van die site alle fragmenten van de show binnen gehaald.
In 85 deed van Inkel het nog samen met Bart van Leeuwen, toen deze ziek werd kwam Adam Curry invallen (vriendje van van Inkel bij Radio Decibel).
Hij deed de shows toen nog in het Engels.
Volgens mij was Curry eerder bij Veronica dan Jeroen, Jeroen is dus door Curry binnengehaald voor cenvi.
Artiestennaam van Curry ten tijde van decibel was John Holden.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_51269391
Curry was bij Veronica binnengekomen om Countdown te presenteren.
Ze zaten samen wel bij Decibel.

Dit staat op de site van van Inkel

Jeroen van Inkel en Adam Curry kennen elkaar al vrij lang voor ze samen bij Veronica komen werken. Ze kwamen elkaar onder andere reeds tegen bij lokale zenders als Decibel en Tulipa. Jeroen zette als eerste de stap naar Veronica maar Adam volgde hem vrij snel. Oorspronkelijk begon Adam bij Veronica televisie als presentator van het popprogramma 'Countdown'. Regelmatig viel hij echter in bij het programma Bart & van Inkel dat dan voor de gelegenheid even Adam & van Inkel heette. Lex Harding hoorde dat het goed was en liet hen vanaf 11 oktober 1984 samen programma maken op vrijdagavond bij Veronica. Het vrijdagavondfenomeen was geboren.

http://www.rinkeldekinkel.com/shows/curryenvaninkel.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')