abonnement Unibet Coolblue
pi_51158524
quote:
Politie luisterde naar doodmartelen R'dammer

Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted) / AD
Gepubliceerd: donderdag 5 juli 2007 @ 09:19


De 28-jarige Rotterdammer Björn Jue is vorige maand in een woning in Pernis doodgemarteld terwijl de politie buiten stond te luisteren naar zijn doodstrijd. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. In de nacht van vrijdag 15 op zaterdag 16 juni werd het slachtoffer door Wouter A. (25) en diens vriend Jeffrey van S. vastgebonden. Ze begonnen hem in koelen bloede te martelen, waarop Jue uit alle macht om hulp bleef roepen.

Buren, gealarmeerd door het gegil, waarschuwden de politie. Twee agenten die ter plekke kwamen besloten echter niet de deur te forceren maar versterling op te roepen. Dat duurde een klein half uur. Al die tijd schreeuwde het slachtoffer het uit, terwijl de agenten buiten samen met bezoekers van een nabijgelegen café, voor de woning stonden te luisteren. Als er wel direct actie was ondernomen door de twee agenten, had Björn waarschijnlijk nog geleefd, zo schrijft De Telegraaf.

De gang van zaken is bevestigd door het Rotterdamse Openbaar Ministerie. Het OM zegt vooralsnog echter geen reden te zien om de Rijksrecherche onderzoek naar de bizarre gebeurtenissen te laten doen.

Gisteren werd in deze zaak overigens een derde verdachte opgepakt op verdenking van betrokkenheid. Dat betreft een 24-jarige vrouw uit de havenstad. Ze zou een kennis van het slachtoffer Björn zijn. Door het vertellen van kwaad over hem zijn de twee eerder opgepakte verdachten mogelijk aangezet tot hun daad.

De ex-vriendin Magda van verdachte Wouter A. deed de afgelopen week in de media haar relaas over het gebeurde. Wouter zou zijn geīnspireerd door de horrorfilm Hostel 2. Daarin wordt iemand doodgemarteld.



Björn Jue
wtf lijkt mij de enige passende reactie

Hoe krijgen ze het in hun hoofd om niet naar binnen gegaan. Zelfs als de politie het niet zou doen, zou ik nog die deur in proberen te trappen om te kijken wat er mis is. Als er iemand gvd een half uur loopt te schreeuwen, dan ga je toch niet staan wachten, met je knuppel, pepperspray en pistool aan je riem?

Veel schandaliger kan het nieuws vandaag niet. Hopelijk is er voor die agenten ook nog plaats in de cel.

Hebben de agenten goed gehandeld of niet? om maar even een vraag te stellen
pi_51158602
De agenten hebben zeker niet goed gehandeld alleen moeten wij niet vergeten dat het ook gewoon mensen net zoals ons zijn, het is geen doom en zij zijn niet onsterfelik. Ik neem aan dat ze hier zeker niet de bak voor ingaan, mij lijkt zelfs dat ze volgens ''t boekje' hebben gehandeld maar dit bericht is schandalig
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:59:23 #3
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51158655
De politie mag zelf geen geweld gebruiken, zelfs als het gepast is (Althans, die indruk krijg ik)

Dus als ze naar binnen gegaan zouden zijn, dan zouden er consequenties aan vast zitten
1) Mogelijkerwijs zelf neergeschoten/gemarteld/o.i.d. worden. De situatie binnen is geheel onbekend en er mag niet geschoten o.i.d. worden
2) Naar binnen gaan en niet schromen om te schieten. Jaren langen vervolging en gezeik zal het gevolg zijn.

Dus het lijkt me dat de agenten eieren voor hun geld kozen en zich er niet mee direct mee bemoeiden om geen gedoe te krijgen.
pi_51158677
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:55 schreef opgebaarde het volgende:
De agenten hebben zeker niet goed gehandeld alleen moeten wij niet vergeten dat het ook gewoon mensen net zoals ons zijn, het is geen doom en zij zijn niet onsterfelik. Ik neem aan dat ze hier zeker niet de bak voor ingaan, mij lijkt zelfs dat ze volgens ''t boekje' hebben gehandeld maar dit bericht is schandalig
Volgens het boekje of niet, het blijven gewoon mensen. Dus, wat zou een normaal mens doen? Juist, kijken wat er aan de hand is.
pi_51158680
Tja, de politie is nog altijd je beste vriend.
Dat zal zo te lezen nog wel even zo blijven.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_51158683
Misschien stonden er wat auto's in de straat foutgeparkeerd die ze eerst een bon moesten geven.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_51158693
Deze agenten zijn dus duidelijk niet geschikt voor hun vak. In deze situatie was dus overduidelijk een persoon in nood, en zij besloten NIET te handelen, iets laffers kan ik niet bedenken, Waarom hebben ze in hemelsnaam een vuurwapen bij zich? In zo'n geval schiet je toch gewoon het slot uit de deur, stormt naar binnen, en maakt een eind aan hetgeen zich binnen afspeelt, of ben ik nou achterlijk?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_51158714
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:59 schreef Keiichi het volgende:
De politie mag zelf geen geweld gebruiken, zelfs als het gepast is (Althans, die indruk krijg ik)

Dus als ze naar binnen gegaan zouden zijn, dan zouden er consequenties aan vast zitten
1) Mogelijkerwijs zelf neergeschoten/gemarteld/o.i.d. worden. De situatie binnen is geheel onbekend en er mag niet geschoten o.i.d. worden
2) Naar binnen gaan en niet schromen om te schieten. Jaren langen vervolging en gezeik zal het gevolg zijn.

Dus het lijkt me dat de agenten eieren voor hun geld kozen en zich er niet mee direct mee bemoeiden om geen gedoe te krijgen.
Tja als dat de houding van de huidige oom agent is, dan kunnen we de politie beter meteen afschaffen.
Gewoon naar binnen en afschieten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:03:18 #9
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51158731
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:01 schreef Hathor het volgende:
Deze agenten zijn dus duidelijk niet geschikt voor hun vak. In deze situatie was dus overduidelijk een persoon in nood, en zij besloten NIET te handelen, iets laffers kan ik niet bedenken, Waarom hebben ze in hemelsnaam een vuurwapen bij zich? In zo'n geval schiet je toch gewoon het slot uit de deur, stormt naar binnen, en maakt een eind aan hetgeen zich binnen afspeelt, of ben ik nou achterlijk?
in politie termen ja

Al had ik een kogelvrijvest, volautomatisch machinegeweer, dan zou ik nog niet zomaar even naar binnen gaan.

Je weet niet wat er is daar binnen, je hoort enkel hard geschreeuw.
pi_51158755
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:01 schreef Hathor het volgende:
Deze agenten zijn dus duidelijk niet geschikt voor hun vak. In deze situatie was dus overduidelijk een persoon in nood, en zij besloten NIET te handelen, iets laffers kan ik niet bedenken, Waarom hebben ze in hemelsnaam een vuurwapen bij zich? In zo'n geval schiet je toch gewoon het slot uit de deur, stormt naar binnen, en maakt een eind aan hetgeen zich binnen afspeelt, of ben ik nou achterlijk?
nee.
ongelofelijk dit.

hier achter was er eens een echtelijke ruzie (denk ik dan) aan de gang, onwijs gekrijs van een vrouw, glasgerinkel etc.. 112 gebeld en die gasten gingen gewoon naar binnen, en nee, de man des huizes deed niet zelf open, de vrouw ook niet , want ws knock out
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:04:47 #11
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51158763
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tja als dat de houding van de huidige oom agent is, dan kunnen we de politie beter meteen afschaffen.
Gewoon naar binnen en afschieten.
Maar in nederland word er gigantisch ophef om gemaakt als oom agent schiet. Dat kan toch niet, dat is ongepast, e.d. En er zitten hoe dan ook juridische gevolgen aan vast, want het had ALTIJD met minder geweld gekunnen.
pi_51158775
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:03 schreef Keiichi het volgende:

[..]

in politie termen ja

Al had ik een kogelvrijvest, volautomatisch machinegeweer, dan zou ik nog niet zomaar even naar binnen gaan.

Je weet niet wat er is daar binnen, je hoort enkel hard geschreeuw.
En daarom heb jij niet zo een baan. Als je een politieagent bent en een vuurwapen draagt, ga dan ook in dít geval naar binnen!
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_51158801
De fout ligt imo bij de versterking die een half uur op zich liet wachten. Die moet gewoon binnen 5 minuten aanwezig zijn, inclusief ambulance e.d. Met 2 agenten begin je nl. ook niet zoveel als je niet weet hoeveel mensen er binnen zitten. Als je dan toch binnenvalt met zn tweeen loop je alleen de kans dat de boel nog meer escaleert. En wellicht wisten/verwachtten ze ook niet wat er zich binnen precies afspeelde.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:06:39 #14
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51158803
OMFG, geinspireerd door Hostel 2 Wat hebben ze bij die jongen gedaan dan?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:07:27 #15
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51158821
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef ee-04 het volgende:

[..]

En daarom heb jij niet zo een baan. Als je een politieagent bent en een vuurwapen draagt, ga dan ook in dít geval naar binnen!
Maar als ik weet dat wanneer ik het wapen gebruik, dat ik naar mijn toekomst kan fluiten, doe ik het niet dus ik heb geen rede om te geloven dat agenten anders hierover zouden denken.
pi_51158835
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:00 schreef boyv het volgende:

[..]

Volgens het boekje of niet, het blijven gewoon mensen. Dus, wat zou een normaal mens doen? Juist, kijken wat er aan de hand is.
En een groot risico nemen voor je eigen leven/gesteldheid?

Volgens mij mochten die twee agenten niet zo even naar binnen en moesten ze wachten op versterking, dat dit een half uur duurt is echt belachelijk maar ze hebben dus niet fout gehandeld. Heldje spelen wordt redelijk hard afgestraft en ze (de plisie) wordt aan achterlijk strenge leidraden gebonden
pi_51158877
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef ee-04 het volgende:

[..]

En daarom heb jij niet zo een baan. Als je een politieagent bent en een vuurwapen draagt, ga dan ook in dít geval naar binnen!
Makkelijk oordelen zonder feiten.
quote:
De gang van zaken is bevestigd door het Rotterdamse Openbaar Ministerie. Het OM zegt vooralsnog echter geen reden te zien om de Rijksrecherche onderzoek naar de bizarre gebeurtenissen te laten doen.
Dit zegt genoeg. Het OM heeft de feiten en oordeelt dat er geen reden tot onderzoek nodig is. De Telegraaf dikt het lekker aan met woorden als bizarre gebeurtenissen etc.

Echt, ik snap niet dat zoveel mensen hier zo dom reageren. Je leest een paar regels en gelijk een oordeel klaar. Was het leven maar zo makkelijk zeg. Denk toch eens na voordat je een mening vormt op basis van 1 artikel.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:10:31 #18
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51158894
* Keiichi is het trouwens eens dat 30 minuten belachelijk lang voor versterking is
pi_51158913
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En een groot risico nemen voor je eigen leven/gesteldheid?

Volgens mij mochten die twee agenten niet zo even naar binnen en moesten ze wachten op versterking, dat dit een half uur duurt is echt belachelijk maar ze hebben dus niet fout gehandeld. Heldje spelen wordt redelijk hard afgestraft en ze (de plisie) wordt aan achterlijk strenge leidraden gebonden
Hallo, zeg, als er iemand om en voor zijn leven schreeuwt, dan valt een politie gewoon het pand binnen, hoor.

Dan is er gewoon sprake van duidelijk gevaar en mogen ze naar binnen.

Als je in huis wordt overvallen door een indringer en je weet nog 112 te bellen, en ze komen eraan, terwijl jij al half verkracht in de kamer ligt, roept de politie dan door de deur heen "hou vol, mevrouw, we bellen versterking, u gilt wel hard, maar niet hard genoeg om het voor ons toe te staan de deur te forceren, even nog, geduld!!!!"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51158976
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En een groot risico nemen voor je eigen leven/gesteldheid?

Volgens mij mochten die twee agenten niet zo even naar binnen en moesten ze wachten op versterking, dat dit een half uur duurt is echt belachelijk maar ze hebben dus niet fout gehandeld. Heldje spelen wordt redelijk hard afgestraft en ze (de plisie) wordt aan achterlijk strenge leidraden gebonden
Ze hebben dus WEL fout gehandeld. Niet in eerste instantie, wachten op versterking is begrijpelijik, maar als die versterking lang op zich laat wachten, moet je zelf initiatief nemen, zeker als je al die tijd dat je op versterking staat te wachten iemands geschreeuw moet aanhoren. Ik hoop dat ze dat geschreeuw nog vaak in nachtmerries terug zullen horen, dat verdienen ze.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_51159003
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:03 schreef Keiichi het volgende:

[..]

in politie termen ja

Al had ik een kogelvrijvest, volautomatisch machinegeweer, dan zou ik nog niet zomaar even naar binnen gaan.

Je weet niet wat er is daar binnen, je hoort enkel hard geschreeuw.
mietje

jij zou iemand die op straat in elkaar geschopt wordt ook niet helpen zeker? Je doet zeker liever die reclame na

"He ophouden, ik bel de politie"

en de kenmerken van de dader onthouden he!!
pi_51159006
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:03 schreef Keiichi het volgende:

[..]

in politie termen ja

Al had ik een kogelvrijvest, volautomatisch machinegeweer, dan zou ik nog niet zomaar even naar binnen gaan.

Je weet niet wat er is daar binnen, je hoort enkel hard geschreeuw.
En juist dat geschreeuw zou reden genoeg moeten zijn om wel naar binnen te gaan, op wat voor manier dan ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_51159008
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Hallo, zeg, als er iemand om en voor zijn leven schreeuwt, dan valt een politie gewoon het pand binnen, hoor.

Dan is er gewoon sprake van duidelijk gevaar en mogen ze naar binnen.

Als je in huis wordt overvallen door een indringer en je weet nog 112 te bellen, en ze komen eraan, terwijl jij al half verkracht in de kamer ligt, roept de politie dan door de deur heen "hou vol, mevrouw, we bellen versterking, u gilt wel hard, maar niet hard genoeg om het voor ons toe te staan de deur te forceren, even nog, geduld!!!!"
Ze mogen niet zo maar evn met zijn tweeen met gevaar voor eigen leven ergens naar binnen vallen hier in Ollande. Kan je wel belachelijk vinden maar er zitten wel een redelijk goed argument daarachter.

Maar beeld je in dat jij één van die twee plisie-agentjes was, jij had de deur ingebeukt met je schouder en het risico genomen dat je het leven zou laten....? Je veroordeelt namelijk het tegenovergestelde
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:15:21 #24
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51159019
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:14 schreef boyv het volgende:

[..]

mietje

jij zou iemand die op straat in elkaar geschopt wordt ook niet helpen zeker? Je doet zeker liever die reclame na

"He ophouden, ik bel de politie"

en de kenmerken van de dader onthouden he!!
Om eerlijk te zijn, ik maak mezelf zo snel mogelijk uit de voeten. Een mes tussen je ribben heb je zo
pi_51159022
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze hebben dus WEL fout gehandeld. Niet in eerste instantie, wachten op versterking is begrijpelijik, maar als die versterking lang op zich laat wachten, moet je zelf initiatief nemen, zeker als je al die tijd dat je op versterking staat te wachten iemands geschreeuw moet aanhoren. Ik hoop dat ze dat geschreeuw nog vaak in nachtmerries terug zullen horen, dat verdienen ze.
Je hebt te veel actiefilms en SBS6 gekeken.
pi_51159069
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:07 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Maar als ik weet dat wanneer ik het wapen gebruik, dat ik naar mijn toekomst kan fluiten, doe ik het niet dus ik heb geen rede om te geloven dat agenten anders hierover zouden denken.
Als agent zijnde is jouw prioriteit niet je baan behouden, maar:

Opsporing van strafbare feiten en gedragingen;
Handhaving van de openbare orde;
Noodhulpverlening.
pi_51159088
Zie daar weer een voorbeeld van de negatieve kanten van de veiligheidscultus bij de Nederlandse politie. Een gewoon diendertje hangt zijn geweldsmiddel werkeloos aan de riemband en gebruikt hem alleen tijdens de verplichte schietoefeningen. En terecht, want als hij alleen maar het bandje loshaalt dan moet hij dit al in 5-voud rapporteren aan de korpsleiding en is hij 2 maanden kwijt aan verhoren door commissie a,b en c.
Hoe het op te lossen? De dienders zijn bang voor hun pistool, dit is op te lossen door ze op jacht te laten gaan zodat ze kunnen oefenen met het gebruik van hun wapen op het groot wild. Dit versterkt de teamgeest en maakt ze wat meer triggerhappy.
pi_51159092
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je hebt te veel actiefilms en SBS6 gekeken.
Dat valt reuze mee, maar zo zou het wel gewoon gegaan moeten zijn. To serve and protect is toch het credo, niet to serve and wait for backup.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:18:26 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51159096
hebben ze wel op de deur gebonst met de wooren: "politie!". ik denk dat je dan als beul even stopt en probeert te vluchten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_51159123
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:18 schreef zoalshetis het volgende:
hebben ze wel op de deur gebonst met de wooren: "politie!". ik denk dat je dan als beul even stopt en probeert te vluchten.
Precies.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:20:03 #31
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51159139
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:10 schreef Keiichi het volgende:
* Keiichi is het trouwens eens dat 30 minuten belachelijk lang voor versterking is
Dat is misschien wel de belangrijkste conclusie, voor wat betreft het overige is het lastig oordelen.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51159157
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee, maar zo zou het wel gewoon gegaan moeten zijn. To serve and protect is toch het credo, niet to serve and wait for backup.
Met je leven? Als dat moet dan mogen de lonen wel stukken verder omhoog lijkt mij want ze nemen nogal een risico en verantwoordelijkheid. Ik praat het niet goed alleen de veroordelingen bekritiseer ik.
pi_51159165
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En een groot risico nemen voor je eigen leven/gesteldheid?

Volgens mij mochten die twee agenten niet zo even naar binnen en moesten ze wachten op versterking, dat dit een half uur duurt is echt belachelijk maar ze hebben dus niet fout gehandeld. Heldje spelen wordt redelijk hard afgestraft en ze (de plisie) wordt aan achterlijk strenge leidraden gebonden
Dan moet je maar geen agent worden. Op de website van de politie staat uberhaupt nog dat poliewerk risicovol en gevaarlijk kan zijn (en dingen afhandeld waar normale burgers wegrennen).
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:21:19 #34
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51159168
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:18 schreef zoalshetis het volgende:
hebben ze wel op de deur gebonst met de wooren: "politie!". ik denk dat je dan als beul even stopt en probeert te vluchten.
Ik denk dat zelf nachtmerries hadden van Hostel en het dun door hun broek liep toen ze die noodkreten hoorden.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51159175
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ze mogen niet zo maar evn met zijn tweeen met gevaar voor eigen leven ergens naar binnen vallen hier in Ollande. Kan je wel belachelijk vinden maar er zitten wel een redelijk goed argument daarachter.

Maar beeld je in dat jij één van die twee plisie-agentjes was, jij had de deur ingebeukt met je schouder en het risico genomen dat je het leven zou laten....? Je veroordeelt namelijk het tegenovergestelde
ach kom op, joh. ik heb een tijd terug de politie gebeld omdat ik een buurman boven ergens (flat dus onduidelijk waar precies het vandaan kwam) om hulp hoorde gillen, met een stok tegen de verwarmingsbuis aan het slaan, en wat had de politie bij zich toen ze bij mij in eerste instantie aanbelde?

een stormram of hoe heet zo'n ding... ze zijn bij mij komen luisteren om zo te kunnen traceren waar het geluid vandaan kwam, en toen naar boven vertrokken, 1 etage hoger dus .

als er sprake is van duidelijk gevaar , mogen ze naar binnen blijkbaar, en iemand die keihard krijst en waarvoor verschillende buren hebben gebeld, dan gaan ze naar binnen normaliter.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51159176
jongens, vergeet niet dat er een verkeerd geparkeerde auto buiten stond. er moest natuurlijk eerst ff aan het boete quota gewerkt worden.
pi_51159178
Ik vind het altijd zo fout, dat ze zeggen: "Als de politie eerder was geweest, had ie misschien nog geleefd!!! " Als ie zich niet met die gekken had ingelaten, had ie ook nog geleefd. Of als 'ie die dag had besloten om toch maar voor de tv te hangen. Of als ie zijn sleutels ergens was vergeten. Bijvoorbeeld.

Lekker lullig voor de nabestaanden, en de politie heeft waarschijnlijk gedaan wat ze dachten dat het beste was. Meestal zijn gekken niet zo blij als de politie komt, en misschien hadden ze het slachtoffer nog wel harder mishandeld, of doodgemaakt, als er twee agentjes binnenstormden. Je weet het niet, en al helemaal niet met zo'n tendentieus artikel.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:22:08 #38
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_51159193
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee, maar zo zou het wel gewoon gegaan moeten zijn. To serve and protect is toch het credo, niet to serve and wait for backup.
Wat heeft de Amerikaanse politie hiermee te maken ?
Op hun backup had je een stuk langer kunnen wachten met zo'n intercontinentale vlucht...
zzz
pi_51159221
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ze mogen niet zo maar evn met zijn tweeen met gevaar voor eigen leven ergens naar binnen vallen hier in Ollande. Kan je wel belachelijk vinden maar er zitten wel een redelijk goed argument daarachter.

Maar beeld je in dat jij één van die twee plisie-agentjes was, jij had de deur ingebeukt met je schouder en het risico genomen dat je het leven zou laten....? Je veroordeelt namelijk het tegenovergestelde
De deur wordt ingetrapt door beide agenten en ze zijn beide gewapend met pepperspray (schakelt sowieso vrijwel elke persoon uit, van 3 tot 4 meter afstand meteen) en een pistool. Dus ja, als ik iemand de pijn uit z'n lichaam hoor schreeuwen, dan zou ik naar binnen gaan.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:23:57 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51159237
Het moet toch niet gekker worden... maar dat zinnetje kun je ook bijna dagelijks gebruiken
Wat een samenleving zeg
The truth was in here.
pi_51159256
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:23 schreef boyv het volgende:

[..]

De deur wordt ingetrapt door beide agenten en ze zijn beide gewapend met pepperspray (schakelt sowieso vrijwel elke persoon uit, van 3 tot 4 meter afstand meteen) en een pistool. Dus ja, als ik iemand de pijn uit z'n lichaam hoor schreeuwen, dan zou ik naar binnen gaan.
Dat dachten ze toen met Jason en Jermaine ook, en toen was daar ineens surprise surprise een handgranaat. Misschien dachten ze dat er hier ook een boobytrap kon zijn? Je weet het niet.
pi_51159278
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:08 schreef opgebaarde het volgende:
En een groot risico nemen voor je eigen leven/gesteldheid?
Dan moet je fulltimer dammer worden.

Je hebt als politieagent een wapen, deur in trappen en kijken wat er gebeurt. Het kan niet anders dan dat dit geschreeuw door merg en been is gegaan. Hoe kun je dan in godsnaam buiten blijven wachten
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:25:17 #43
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51159280
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:23 schreef boyv het volgende:

[..]

De deur wordt ingetrapt door beide agenten en ze zijn beide gewapend met pepperspray (schakelt sowieso vrijwel elke persoon uit, van 3 tot 4 meter afstand meteen) en een pistool. Dus ja, als ik iemand de pijn uit z'n lichaam hoor schreeuwen, dan zou ik naar binnen gaan.
En na de oorlog zat je zeker ook in het verzet?
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51159288
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:21 schreef milagro het volgende:

[..]

ach kom op, joh. ik heb een tijd terug de politie gebeld omdat ik een buurman boven ergens (flat dus onduidelijk waar precies het vandaan kwam) om hulp hoorde gillen, met een stok tegen de verwarmingsbuis aan het slaan, en wat had de politie bij zich toen ze bij mij in eerste instantie aanbelde?

een stormram of hoe heet zo'n ding... ze zijn bij mij komen luisteren om zo te kunnen traceren waar het geluid vandaan kwam, en toen naar boven vertrokken, 1 etage hoger dus .

als er sprake is van duidelijk gevaar , mogen ze naar binnen blijkbaar, en iemand die keihard krijst en waarvoor verschillende buren hebben gebeld, dan gaan ze naar binnen normaliter.
Nou ik weet de feiten niet, jij wel?

Zie jij een volledige vergelijking tussen deze twee verhalen? Tussen een oproep en twee agenten die langs kwamen lopen / in de buurt waren? Waren er ook maar twee agenten aanwezig bij jouwe verhaal? Djeez
pi_51159301
Het waren gewoon schijtluizen die tering politie....hun zijn hiervoor getrained....nee maar ze durfden niks dus wachten ze op versterking die fucking een half uur :S over doet?

Als er ergens een vechtpartij in de stad is of zoiets dergelijks dan staat meteen hele polite korps op marktplein....maar voor dit? de verstreking ging zeker even langs de mac heen ofzo....

Tuurlijk weet ik niet wat er precies afspeelde...1 ding weet ik wel en dat is dat die kerel die doodgemarteld werd makkelijk had overleefd als de "politie" durf die lui niet eens zo te noemen eerder veeel eerder hadden in gegrepen.

Ik hoop hierbij ook dat ze worden vervolgd als : dood/moord door nalatigheid ?"of hoe noem je zoiets???" en dat ze daarbij ook nog keer ontslagen worden....dikke strafblad krijgen en nooit meer voor de overheid te kunnen werken....stelletje lamzakken.

Waren zeker van die dikke agenten die ze altijd vooruit sturen voor als het een foute melding was ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2007 10:26:48 ]
pi_51159307
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:21 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het altijd zo fout, dat ze zeggen: "Als de politie eerder was geweest, had ie misschien nog geleefd!!! " Als ie zich niet met die gekken had ingelaten, had ie ook nog geleefd. Of als 'ie die dag had besloten om toch maar voor de tv te hangen. Of als ie zijn sleutels ergens was vergeten. Bijvoorbeeld.

Lekker lullig voor de nabestaanden, en de politie heeft waarschijnlijk gedaan wat ze dachten dat het beste was. Meestal zijn gekken niet zo blij als de politie komt, en misschien hadden ze het slachtoffer nog wel harder mishandeld, of doodgemaakt, als er twee agentjes binnenstormden. Je weet het niet, en al helemaal niet met zo'n tendentieus artikel.
ja en misschien was de tv ook wel bovenop em gevallen in alle heisa als de politie binnenstormde
pi_51159310
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:24 schreef Toeps het volgende:
Dat dachten ze toen met Jason en Jermaine ook, en toen was daar ineens surprise surprise een handgranaat. Misschien dachten ze dat er hier ook een boobytrap kon zijn? Je weet het niet.
Toen waren ze net zo verrast als deze twee agenten hadden geweest. Wat maakt het uit of ze met twee man in een boobytrap lopen of met vier man
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_51159324
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:25 schreef FJD het volgende:

[..]

Dan moet je fulltimer dammer worden.

Je hebt als politieagent een wapen, deur in trappen en kijken wat er gebeurt. Het kan niet anders dan dat dit geschreeuw door merg en been is gegaan. Hoe kun je dan in godsnaam buiten blijven wachten
Je hebt volledig gelijk. Het risico als je de A2 als wandelaar oversteken met je ogen dicht tiijdens de spits of 's-nachts met je ogen open, dat risico is precies evern groot, inschatbaar et cetera...
pi_51159340
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:24 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat dachten ze toen met Jason en Jermaine ook, en toen was daar ineens surprise surprise een handgranaat. Misschien dachten ze dat er hier ook een boobytrap kon zijn? Je weet het niet.
Dus moet er in elk geval maar versterking gevraagd worden en niet meer binnengevallen worden als er een deur is? Natuurlijk weet je dat niet en je komt gekke mensen tegen, maar dat is het risico van het vak
pi_51159357
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:25 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En na de oorlog zat je zeker ook in het verzet?
aan de kant van de Duitsers ja

ontopic
pi_51159360
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:26 schreef Syd het volgende:
Het waren gewoon schijtluizen die tering politie....hun zijn hiervoor getrained....nee maar ze durfden niks dus wachten ze op versterking die fucking een half uur :S over doet?

Als er ergens een vechtpartij in de stad is of zoiets dergelijks dan staat meteen hele polite korps op marktplein....maar voor dit? de verstreking ging zeker even langs de mac heen ofzo....

Tuurlijk weet ik niet wat er precies afspeelde...1 ding weet ik wel en dat is dat die kerel die doodgemarteld werd makkelijk had overleefd als de "politie" durf die lui niet eens zo te noemen eerder veeel eerder hadden in gegrepen.

Ik hoop hierbij ook dat ze worden vervolgd als : dood/moord door nalatigheid ?"of hoe noem je zoiets???" en dat ze daarbij ook nog keer ontslagen worden....dikke strafblad krijgen en nooit meer voor de overheid te kunnen werken....stelletje lamzakken.

Waren zeker van die dikke agenten die ze altijd vooruit sturen voor als het een foute melding was ofzo.
Ja want op de drukke avonden in het nachtleven, daar houdt de politie totaal geen rekening met het feit dat er wat vaker wat gebeurt dan op de 'normale' uren. Owja, en je staat graag met twee agenten op de markt tussen 50 man wat aan het knokken is....
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:29:20 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51159372
hebben ze met de versterking wel de daders op 'heterdaad' betrapt?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_51159378
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:28 schreef boyv het volgende:

[..]

Dus moet er in elk geval maar versterking gevraagd worden en niet meer binnengevallen worden als er een deur is? Natuurlijk weet je dat niet en je komt gekke mensen tegen, maar dat is het risico van het vak
Zoals milagro vertelde, wordt er in andere situaties wél gewoon een deur ingebroken. Dus kénnelijk was hier aanleiding om aan te nemen dat versterking noodzakelijk was. Maar dat staat niet in het artikel, dus dat weet je niet.
pi_51159385
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja want op de drukke avonden in het nachtleven, daar houdt de politie totaal geen rekening met het feit dat er wat vaker wat gebeurt dan op de 'normale' uren. Owja, en je staat graag met twee agenten op de markt tussen 50 man wat aan het knokken is....
nou als er tien man aan het vechten is heb je echt geen 5 auto's nodig met 20man politie....:S


En de helft van tuig hier in nog onder de 20 jaar...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2007 10:31:12 ]
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:30:10 #55
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51159393
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:28 schreef boyv het volgende:

[..]

aan de kant van de Duitsers ja

ontopic
Je weet wat ik bedoel: het is zo makkelijk om te zeggen dat jij wel even ingegrepen zou hebben.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51159413
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:29 schreef Syd het volgende:

[..]

nou als er tien man aan het vechten is heb je echt geen 5 auto's nodig met 20man politie....:S
Nou, ik geloof dat er laatst in Rotterdam een beachparty zodanig uit de hand is gelopen waarmee het tegendeel werd bewezen.
pi_51159432
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:27 schreef opgebaarde het volgende:
Je hebt volledig gelijk. Het risico als je de A2 als wandelaar oversteken met je ogen dicht tiijdens de spits of 's-nachts met je ogen open, dat risico is precies evern groot, inschatbaar et cetera...
Nee met twee man buiten wachten op versterking zodat je daarna met zes man achter elkaar door dezelfde kleine deuropening moet, dat zal heel veel schelen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_51159433
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:29 schreef Syd het volgende:

[..]

nou als er tien man aan het vechten is heb je echt geen 5 auto's nodig met 20man politie....:S
Sorry maar wat snap je nu allemaal niet?

Bevalt het veroordelen zo vanuit je luie stoel? Maar ik geloof je hoor, jij bent wel een held! Of wacht, maar jij krijgt er niet voor betaald dus tsja, dan mogen we dat niet van je verwachten
pi_51159455
Maar goed misschien slecht voorbeeld...maar bedoel als er ergens meteen actie is zie je ze van alle kanten komen.

in deze situatie wisten ze niet wat er aan de hand was...alleen een kerel die schreeuwde (half uur lang) dus zie je ze nergens
pi_51159472
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Sorry maar wat snap je nu allemaal niet?

Bevalt het veroordelen zo vanuit je luie stoel? Maar ik geloof je hoor, jij bent wel een held! Of wacht, maar jij krijgt er niet voor betaald dus tsja, dan mogen we dat niet van je verwachten
pff vet irritant ben je....
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:34:05 #61
3542 Gia
User under construction
pi_51159488
Daarom moet de politie ook meer bevoegdheden krijgen. Zoals mogen schieten, indien de situatie dit vereist.

Kan me voorstellen dat je door de deur heen niet hoort hoeveel daders er binnen zijn en dat je liever op versterking wacht.
Aan de andere kant denk ik wel dat het het risico is van het vak om zelf gewond te raken en moet je te hulp schieten.

Denk dat een schorsing voor deze agenten toch wel het minste is.
pi_51159490
Even tussendoor. Het gaat er niet om wat het heldhaftigste is of wat het 'beste' voor de agenten is geweest, maar het feit dat die kerel een half uur is gemarteld en dat er twee agenten aan de andere kant van de deur stonden, samen met wat kroegbezoekers, en dat die gewoon helemaal niks gedaan of ook maar geprobeerd hebben.

Het zal wel aan mij liggen dan, want ik ken niemand die het over z'n hart zou krijgen om die kerel zo te laten schreeuwen (al was ik er niet bij).
pi_51159496
" Ik stond erbij en ik luisterde ernaar "

Gvd zeg, als je niet je leven op het spel durft te zetten om iemand leven te redden moet je gewoon niet bij de politie gaan.

Ik hoop dat deze agenten dat nu zelf ook door hebben en zo snel mogelijk ontslag nemen of achter het bureau gaan zitten.
pi_51159507
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:31 schreef FJD het volgende:

[..]

Nee met twee man buiten wachten op versterking zodat je daarna met zes man achter elkaar door dezelfde kleine deuropening moet, dat zal heel veel schelen
Hm, strak plan. We kunnen het korps met 50% verminderen en alle agentjes in hun eentje laten surveilleren

Zo'n eenheid komt met kogelvesten, wapens, getraind en beter gecoordineert (de situatie was nogal onduidelijk op dat vreselijke geluid na). Dus ja het scheelt wel heel erg veel, dat zal ook wel verklaren waarom ze zo achterlijk en belachelijk lang moesten wachten, dat is schandalig. Trouwens Einsteins, zonder feiten die agenten veroordelen toont niet echt veel intelligentie
pi_51159511
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:34 schreef boyv het volgende:
Even tussendoor. Het gaat er niet om wat het heldhaftigste is of wat het 'beste' voor de agenten is geweest, maar het feit dat die kerel een half uur is gemarteld en dat er twee agenten aan de andere kant van de deur stonden, samen met wat kroegbezoekers, en dat die gewoon helemaal niks gedaan of ook maar geprobeerd hebben.

Het zal wel aan mij liggen dan, want ik ken niemand die het over z'n hart zou krijgen om die kerel zo te laten schreeuwen (al was ik er niet bij).
juist...
pi_51159535
Als ik fout geparkeerd sta of een andere verkeersovertreding maak zijn ze er meestal als de kippen bij.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_51159549
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:33 schreef Syd het volgende:

[..]

pff vet irritant ben je....
Nee ik denk na in tegenstelling tot jouw niet-nadenken-veroordelingen. Heel veel veroordelen het hier, ik kan dat niet zonder 'feiten' en er zijn verzachtende omstandigheden (die als kleine kinderen even vergeten worden).
pi_51159580
Björn schreeuwde om hulp terwijl de agenten buiten stonden. Wat doen deze "mannen" bij de politie? Duidelijk geen hart voor hun vak, geen inlevingsvermogen.
Word dan kapper of schoonheidsspecialist en ga nagels knippen van zich vervelende huisvrouwen als je niks durft.
Ik zou me de ogen van het hoofd schamen vandaag als agent op straat te lopen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:37:49 #69
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51159588
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:34 schreef boyv het volgende:
Even tussendoor. Het gaat er niet om wat het heldhaftigste is of wat het 'beste' voor de agenten is geweest, maar het feit dat die kerel een half uur is gemarteld en dat er twee agenten aan de andere kant van de deur stonden, samen met wat kroegbezoekers, en dat die gewoon helemaal niks gedaan of ook maar geprobeerd hebben.

Het zal wel aan mij liggen dan, want ik ken niemand die het over z'n hart zou krijgen om die kerel zo te laten schreeuwen (al was ik er niet bij).
Dat zeg je nu, maar je weet niet hoe je op zo'n moment daadwerkelijk zou handelen.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51159592
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:29 schreef Toeps het volgende:

[..]

Zoals milagro vertelde, wordt er in andere situaties wél gewoon een deur ingebroken. Dus kénnelijk was hier aanleiding om aan te nemen dat versterking noodzakelijk was. Maar dat staat niet in het artikel, dus dat weet je niet.
"Die assistentiegroep moest uit Rotterdam komen. Dat heeft 20 tot 25 minuten geduurd"


ja, sorry, hoor, maar 25 minuten iemand horen gillen en je dan aan de regels houden, of denken "met 2 binnenvallen hep toch geen sin"

ik weet niet, hoor.
de martelende gasten waren met zijn 2-en, nu, ms dachten ze met tien man te doen te hebben, maar dan nog, DOE IETS, en dan ms wachten, ja, maar na 10 minuten non stop gekrijs van iemand blijkbaar overduidelijk in doodsnood.... nog meer wachten ????

ze hadden toch een idee van hoe lang de hulp zou gaan duren? dat wordt toch ook doorgegeven?
als je dan na 5 of 10minuten wachten merkt dat de hulp nog minstens 10 minuten gaat duren, dan grijp je toch in, ook al ben je MISSCHIEN met te weinig.?

zal wel aan mij liggen dan.
je moet je aan de regels houden, natuurlijk, hoe dan ook, ten alle tijden, ook al hangt iemand ondertussen ondersteboven uit het raam "ja, wie weet zitten er wel 10 man daar binnen, we wachten nog even"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51159614
hey niet te negatief over onze politie he.

ik kan je anders genoeg voorbeelden geven dat ze wel kordaat optreden:








geen pardon voor deze zware criminelen en allemaal met een flinke bon naar huis.
weet je hoe moeilijk het is om een paar slaapdronken studenten aan te houden die naar college gaan.
voor je het weet slaat zo'n geflipte student je met een 2 kilo wegend dictaat in je nek omdat hij door die boete de rest van de maand rijst moet eten!
pi_51159634
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:37 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat zeg je nu, maar je weet niet hoe je op zo'n moment daadwerkelijk zou handelen.
Dan heb je net de verkeerde voor je denk ik. Heb iemand lief zoals je jezelf liefhebt, dus waarom zou je hem niet helpen?

edit: als de orders waren om te wachten, dan zou ik ook wachten trouwens, maar dan ligt de fout niet bij de agenten zelf en lopen we ze voor niks af te zeiken.
pi_51159677
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee ik denk na in tegenstelling tot jouw niet-nadenken-veroordelingen. Heel veel veroordelen het hier, ik kan dat niet zonder 'feiten' en er zijn verzachtende omstandigheden (die als kleine kinderen even vergeten worden).
nee, wij hebben gewoon gelijk.....het waren zeker 2 groentjes die niks durven....ook al moesten ze op versterking wachten dan nog hadden ze moeten kijken wat er gebeurde....door iigactie te ondernemen en niet met paar man staan wachten....da jij ook zo;n schijtluiz bent merk ik ook wel..
pi_51159692
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:38 schreef Bresser het volgende:
hey niet te negatief over onze politie he.

ik kan je anders genoeg voorbeelden geven dat ze wel kordaat optreden:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

geen pardon voor deze zware criminelen en allemaal met een flinke bon naar huis.
weet je hoe moeilijk het is om een paar slaapdronken studenten aan te houden die naar college gaan.
voor je het weet slaat zo'n geflipte student je met een 2 kilo wegend dictaat in je nek omdat hij door die boete de rest van de maand rijst moet eten!


Je hebt ook wel een punt maar ze doen het voor onze veiligheid en ach, we mogen niet verwachten dat elke agent een 'held' is die zijn leven op het spel zet met één of andere dwaze actie. Als het bericht klopt zoals o.a. in De Telegraaf staat dan zal dit toch wel gaan leiden mag ik hopen op maatregelen
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:41:27 #75
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51159693
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:39 schreef boyv het volgende:

[..]

dan heb je net de verkeerde voor je denk ik
Tuurlijk, jij bent vast en zeker een soort Superman, die daar waar onrecht is verschijnt en de zaken eventjes recht zet.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51159754
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij bent vast en zeker een soort Superman, die daar waar onrecht is verschijnt en de zaken eventjes recht zet.
Was het maar zo

vertel mij maar wat er mis is met het proberen te helpen van de medemens dan?
pi_51159778
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]



Je hebt ook wel een punt maar ze doen het voor onze veiligheid en ach, we mogen niet verwachten dat elke agent een 'held' is die zijn leven op het spel zet met één of andere dwaze actie. Als het bericht klopt zoals o.a. in De Telegraaf staat dan zal dit toch wel gaan leiden mag ik hopen op maatregelen
mwah, desnoods gooide je een paar stenen door de ruiten om de aandacht van het slachtoffer af te wenden of je sloop het huis in en keek of je de situatie kon overmeesteren.

ws hadden ze geen zin om op hun vrije dagje nog aan de bak te gaan.
pi_51159814
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:40 schreef Syd het volgende:

[..]

nee, wij hebben gewoon gelijk.....het waren zeker 2 groentjes die niks durven....ook al moesten ze op versterking wachten dan nog hadden ze moeten kijken wat er gebeurde....door iigactie te ondernemen en niet met paar man staan wachten....da jij ook zo;n schijtluiz bent merk ik ook wel..
Waarom die veroordeling, blijkbaar lees je mijn reacties met een roze bril. Ik ben alles behalve een schijtluis en heb dat al een paar keer bewezen (niet dat dit er iets toe doet). Ik bekritiseer de te gemakkelijke veroordelingen, ik praat het niet goed

Maar de twee agenten waren naar binnen gewandeld en waren kapot geschoten, wat dan? Dan kom jij met het argument dat ze dan maar een andere job hadden moeten nemen? Dat kan jij noch ik beoordelen en zeker niet veroordelen. Beeld je in, jij bent wout, jij bent dan ineens onkwetsbaar en als die boefjes jouw mooie uniform zien dan staan ze ineens te trillen van angst, ik vrees van niet.

De politie mag niet zo maar grote onvoorzienbare risico's nemen (daar zijn en terecht te meningen over verdeeld en daarom heb je meerdere soorten functies binnen de politie zoals in elk "bedrijf").
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:48:04 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51159866
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij bent vast en zeker een soort Superman, die daar waar onrecht is verschijnt en de zaken eventjes recht zet.
je hebt toch niet voor niets je gun bij je? of iets anders om mee te vechten.

wisten ze al hoeveel daders binnen waren? hebben ze voor hun leven op de deur gebonst en "politie!" geschreeuwd? ik snap er niks van. misschien is de telegraaf weer iets te 'enthousiast' met hun berichtgeving over deze zaak?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:48:50 #80
102466 cappp
Ondertitel
pi_51159896
Wat ze ook deden, gezeik hebben die agenten sowieso. Waren ze binnengevallen, hadden ze misschien moeten schieten of knuppelen, dan heb je de poppen aan het dansen. Ze zijn niet binnengevallen en hebben versterking geroepen, hebben ze nog steeds problemen
God, wat ben ik blij dat ik geen politie ben in Nederland
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_51159915
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom die veroordeling, blijkbaar lees je mijn reacties met een roze bril. Ik ben alles behalve een schijtluis en heb dat al een paar keer bewezen (niet dat dit er iets toe doet). Ik bekritiseer de te gemakkelijke veroordelingen, ik praat het niet goed

Maar de twee agenten waren naar binnen gewandeld en waren kapot geschoten, wat dan? Dan kom jij met het argument dat ze dan maar een andere job hadden moeten nemen? Dat kan jij noch ik beoordelen en zeker niet veroordelen. Beeld je in, jij bent wout, jij bent dan ineens onkwetsbaar en als die boefjes jouw mooie uniform zien dan staan ze ineens te trillen van angst, ik vrees van niet.


De politie mag niet zo maar grote onvoorzienbare risico's nemen (daar zijn en terecht te meningen over verdeeld en daarom heb je meerdere soorten functies binnen de politie zoals in elk "bedrijf").
als die agenten kapot waren geschoten dan stonden de versterking er binnen 1minuut....

En kom op in deze situatie moesten ze vind ik verplicht gewoon wat doen....er stond verdomme iemand fucking half uur lang van de tering pjin uitteschreeuwen....en als je hostel 2 gezien hebt weet je ook dat dit fucking pijn moest doen...


Sry maar dit maakt me gewoon boos als die twee gewoon een half uur stonden te wachten....na 10minuten had ik tenminsten actie ondernomen...
pi_51159951
Bel de politie als er bij je ingebroken is, doe zelf niets! Schreeuw alleen iets harder dan Björn zodra je gemarteld wordt.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:51:04 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51159971
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef Syd het volgende:

[..]

als die agenten kapot waren geschoten dan stonden de versterking er binnen 1minuut....

En kom op in deze situatie moesten ze vind ik verplicht gewoon wat doen....er stond verdomme iemand fucking half uur lang van de tering pjin uitteschreeuwen....en als je hostel 2 gezien hebt weet je ook dat dit fucking pijn moest doen...


Sry maar dit maakt me gewoon boos als die twee gewoon een half uur stonden te wachten....na 10minuten had ik tenminsten actie ondernomen...
ik direct. ik vraag me af hoe de twee dappere dienders stonden toen ze minutenlang geschreeuw hoorden. lijkt me niet normaal maar goed. het om ziet geen zaak...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_51160003
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom die veroordeling, blijkbaar lees je mijn reacties met een roze bril. Ik ben alles behalve een schijtluis en heb dat al een paar keer bewezen (niet dat dit er iets toe doet). Ik bekritiseer de te gemakkelijke veroordelingen, ik praat het niet goed

Maar de twee agenten waren naar binnen gewandeld en waren kapot geschoten, wat dan? Dan kom jij met het argument dat ze dan maar een andere job hadden moeten nemen? Dat kan jij noch ik beoordelen en zeker niet veroordelen. Beeld je in, jij bent wout, jij bent dan ineens onkwetsbaar en als die boefjes jouw mooie uniform zien dan staan ze ineens te trillen van angst, ik vrees van niet.

De politie mag niet zo maar grote onvoorzienbare risico's nemen (daar zijn en terecht te meningen over verdeeld en daarom heb je meerdere soorten functies binnen de politie zoals in elk "bedrijf").
Als ze naar binnen waren gegaan, dan waren ze in uitvoering van hun werk gestorven en hadden ze veel meer respect verdient dan nu. Al betwijfel ik het dat ze waren neergeschoten, want de reactie van een crimineel bij het zien van politie is toch de schrik en daarbij heeft de politie het voordeel van de verassing (die gasten waren immers al een tijdje druk bezig).
pi_51160036
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef Syd het volgende:

[..]

als die agenten kapot waren geschoten dan stonden de versterking er binnen 1minuut....

Ja en de plisie controleert altijd en overal alleen op snelheid (1 km p/u pakken ze al aan....) en bekeuren fietsers, voetgangers en geparkeerde auto's
pi_51160044
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:34 schreef T1M het volgende:
" Ik stond erbij en ik luisterde ernaar "

Gvd zeg, als je niet je leven op het spel durft te zetten om iemand leven te redden moet je gewoon niet bij de politie gaan.
en hoe moeten die agenten weten dat er iemand gemarteld word .. voor hetzelfde geld is het een gekke junk die zit te flippen ?
het is namelijk makkelijk oordelen vanuit je luie stoel en met de kennis achteraf maar zo'n agent hoort wel vaker mensen schreeuwen ..
en in de OP word min of meer gesuggereerd dat dit een wraakactie was (vrouw die kwaad over het slachtoffer sprak), dus misschien werd er wel vaker zo geschreeuwd in dat huis ?
quote:
Ik hoop dat deze agenten dat nu zelf ook door hebben en zo snel mogelijk ontslag nemen of achter het bureau gaan zitten.
ik vermoed dat deze agenten het al moeilijk zat hebben met het besef wat er gebeurd is, voor de rest denk ik dat de politie zelf opnieuw moet beoordelen in welke situaties agenten om versterking moeten vragen
pleased to meet you
pi_51160096
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:51 schreef boyv het volgende:

[..]

Als ze naar binnen waren gegaan, dan waren ze in uitvoering van hun werk gestorven en hadden ze veel meer respect verdient dan nu. Al betwijfel ik het dat ze waren neergeschoten, want de reactie van een crimineel bij het zien van politie is toch de schrik en daarbij heeft de politie het voordeel van de verassing (die gasten waren immers al een tijdje druk bezig).
Hm, waar is dat topic met de filmpjes gemaakt door gsm's waarin de agentje-pesten? Blijkbaar ken je dat topic niet of het geweld richting de politie want dan had je dit niet beweert.
  Admin donderdag 5 juli 2007 @ 10:55:29 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51160113
Oooh, niks aan de hand hoor
quote:
De gang van zaken is bevestigd door het Rotterdamse Openbaar Ministerie. Het OM zegt vooralsnog echter geen reden te zien om de Rijksrecherche onderzoek naar de bizarre gebeurtenissen te laten doen.
het zal godverdomme je kind zijn dat zo omgebracht is.

Buren, politie, en bezoekers van de buurtkroeg stonden kalmpjes te luisteren naar het gegil, ziek.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51160134
de gemartelde was een Turkse man, die net ontslagen was, en het UWV weigerde een uitkering omdat hij het ontslag niet aangevochten heeft, en nu hebben zijn 23 bloedjes van kinderen niet te eten, want papa heeft niet alleen geen werk meer, en geen uitkering, maar papa is ook nog eens dood.

Ms moet je je verhaal nog eens herzien, moussie, opdat je je empathie kan verleggen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51160152
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef opgebaarde het volgende:
Maar de twee agenten waren naar binnen gewandeld en waren kapot geschoten, wat dan? Dan kom jij met het argument dat ze dan maar een andere job hadden moeten nemen? Dat kan jij noch ik beoordelen en zeker niet veroordelen.
Dan zijn ze dood. Nee maar ff serieus, dat is het risico van het vak. Anders moet je gewoon oprotten en het werk overlaten aan de echte agenten.
quote:
Beeld je in, jij bent wout, jij bent dan ineens onkwetsbaar en als die boefjes jouw mooie uniform zien dan staan ze ineens te trillen van angst, ik vrees van niet.
Misschien dat een pistool in de hand hun gedachten kan veranderen?
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:57:28 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51160182
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hm, waar is dat topic met de filmpjes gemaakt door gsm's waarin de agentje-pesten? Blijkbaar ken je dat topic niet of het geweld richting de politie want dan had je dit niet beweert.
agentje pesten is net iets onschuldiger, delictair gezien, dan iemand doodmartelen. trouwens als ze de volgende keer bij het aftrekken van een pet in de loop van een getrokken pistool kijken, vergaat het lachen ook snel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:58:05 #92
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51160199
Het is tijd voor de Guardia Civil.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51160200
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef Syd het volgende:

[..]

als die agenten kapot waren geschoten dan stonden de versterking er binnen 1minuut....

En kom op in deze situatie moesten ze vind ik verplicht gewoon wat doen....er stond verdomme iemand fucking half uur lang van de tering pjin uitteschreeuwen....en als je hostel 2 gezien hebt weet je ook dat dit fucking pijn moest doen...


Sry maar dit maakt me gewoon boos als die twee gewoon een half uur stonden te wachten....na 10minuten had ik tenminsten actie ondernomen...
Denk je dan echt dat het Korps Mariniers dan ineens wordt ingezet als BBE eenheid en wordt ingevlogen ofzo?? Pernis blijft zelfs in dat geval een dorpskern met amper eigen politie en zelfs dan zou er moeten worden gewacht op versterking van andere agenten ( van welke signatuur dan ook ) Denk dat de waterpolitie daar nog het snelst kan zijn
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51160203
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hm, waar is dat topic met de filmpjes gemaakt door gsm's waarin de agentje-pesten? Blijkbaar ken je dat topic niet of het geweld richting de politie want dan had je dit niet beweert.
Dat ken ik niet nee, maar dat is geweld richting de politie (bewust). In dit geval zijn ze gewoon bezig iemand te martelen en zitten ze daar niet vier man gewapend met shotguns en bandrecorder met een half uur geschreeuw te wachten tot de politie opendoet, om ze vervolgens neer te schieten.

En hoewel de agenten niet wisten wat er binnen gebeurde, ze mochten redelijkerwijs toch verwachten dat er iets heel erg mis is / iemand heel erg in nood is.
pi_51160231
Wat een helden die politieagenten!

zul je zien dat deze 2 kneuzen voorop staan om je een boete te geven wanneer je zonder licht fietst.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51160288
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:53 schreef moussie het volgende:

[..]

en hoe moeten die agenten weten dat er iemand gemarteld word .. voor hetzelfde geld is het een gekke junk die zit te flippen ?
Door naar binnen te gaan.
quote:
het is namelijk makkelijk oordelen vanuit je luie stoel en met de kennis achteraf maar zo'n agent hoort wel vaker mensen schreeuwen ..
Dan weet hij dus wat hij moet doen in die situatie.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:02:55 #97
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51160340
In dit dorp van mij komen de wouten ook pas na 30 minuten omdat ons politie-bureau na 18:00 dicht is en ze uit Leiden moeten komen. Ze zijn hier NOOIT op tijd.

Nederlandse politie, ze zijn er nooit wanneer je ze nodig hebt tenzij jij zonder licht fietst. Dan zijn ze inderdaad heel erg daadkrachtig. Maar niet wanneer mijn pa z'n auto tot 2 keer toe vernield wordt, onze buurvrouw wordt berooft of een mevrouw in de steeg tegenover ons bijna van haar dure scooter werd bestolen.

Liever een zus als hoer, dan een agent als broer.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51160355
Vreemd dat mensen heel makkelijk gaan afgeven op die twee agenten, die gewoon bij een geval van burengerucht werden geroepen en die situatie heel moeilijk konden inschatten, maar hoogstwaarschijnlijk verdomd goed doorhadden dat je dr met twee normale agenten zonder specifieke olieiding weinig kans zou maken tegen meerdere daders die waarschijnlijk erg gevaarlijk waren...

Die agenten hebben gedaan wat ze het beste konden doen en dat was ook om versterking roepen...
Het is verschrikkelijk dat het zolang duurde voordat die versterking kwam, maar ik denk niet dat je dat die agenten kunt aanrekenen...

het zijn die twee criminele idioten die volledig verantwoordelijk te houden zijn voor de dood van die jongen en die moeten bestarfd worden en daar zou je je over kunnen opwinden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51160404
quote:
Pernis is zeker niet van slag door moord
PERNIS/ROTTERDAM - De moord aan de Pastoriedijk van vrijdagavond zingt nog rond in Pernis.
Maar het dorp is zeker niet angstig en heeft het er ook niet de hele dag over, verzekeren diverse mensen op straat. ,,Die man die dood is, is van buiten onze gemeenschap. Het heeft niks met ons te maken,’’ typeert Jan ’t Hart (79) de stemming in ’zijn’ dorp.

Pernis heeft slechts één keer eerder een moord meegemaakt, leert navraag bij de Oudheidkamer. ,,Dat was begin jaren zeventig en toevallig op het zelfde stukje Pastoriedijk,’’ zegt André Rila (61) die zelf ook aan die ellenlange dijk woont. Hij laat een krantenknipsel zien. De 56-jarige buurman van een 83-jarige vrouw blijkt haar te hebben beroofd en doodgeslagen. ,,Zij had hier een kruidenierswinkel. Die man dacht blijkbaar dat er geld te halen was en heeft dronken bij haar ingebroken. Volgens mij kwam die dader ook van buiten Pernis.’’

De 28-jarige man die afgelopen weekend is doodgestoken, is onbekend in het dorp. Omwonenden zeggen dat de 25-jarige bewoner van het pand aan de Pastoriedijk en zijn Rotterdamse leeftijdsgenoot beiden zijn opgepakt. De politie wilde dit gisteren niet bevestigen. Ook wilde ze niks zeggen over de achtergrond van het dodelijke geweld.

In het dorp staat de bewoner van het dijkpand bekend als ’rode Walter’, een klein driftig mannetje. Jennifer (18) is een van de weinigen die de bewoner via via denkt te kennen. ,,Een vriendin van mijn broer ging wel eens met hem om, maar meer weet ik niet van hem.’’

Contact met omwonenden was er niet in de twee jaar dat hij er zat, wel met de politie. ,,Die stond volgens mij wel twee keer per maand voor de deur,’’ meent dijkbewoner Rila. De Pernissers vermoeden dat het verdachte gedrag en de moord iets met drugshandel te maken heeft.

Sinds de komst van de metro heeft het dorp vaker last van dit soort grootstedelijke problemen, waaronder ook vernielingen, wietplantages en (fietsen)diefstal. Maar het is hier nog altijd goed toeven, vinden de meesten. De sociale controle is hoog en nieuwelingen integreren hier goed, zegt Jan ’t Hart. Ook al worden die nieuwelingen van oudsher wel eerst altijd even met de nek aangekeken.

De stadse invloed is al sinds ’annexatie’ van Pernis door Rotterdam -in 1934- voelbaar, vertelt ’t Hart. ,,Wij zijn een streng kerkelijke gemeenschap. Ook nu zemen we nog geen ramen op zondag en voetballen doen we ook niet. Daarom had Rotterdam beloofd op zondag hier geen bus te laten rijden. In 1935 was dat echter toch al zo.’’
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_51160438
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:01 schreef T1M het volgende:

[..]

Door naar binnen te gaan.
[..]

Dan weet hij dus wat hij moet doen in die situatie.
idd, om versterking vragen .. bleek dan achteraf bekeken niet goed te zijn deze keer maar dat is zover ik weet de normale procedure in onoverzichtelijke situaties
pleased to meet you
pi_51160452
quote:
zaterdag 16 juni 2007 Moord Pernis: buren al langer argwaan
ROTTERDAM - Omwonenden hadden al langer argwaan over de woning in Pernis waarin in de nacht van vrijdag op zaterdag een nog onbekende man is gedood.
Ze zeggen dat de bewoner na het dodelijke incident is opgepakt.

Na herrie in de woning op de Pastoriedijk werd door buren de politie gealarmeerd. Agenten troffen in de benedenwoning het nog levende slachtoffer aan. Hij bezweek later aan zijn verwondingen.

In de buurt werden twee Rotterdammers van 25 jaar opgepakt in verband met de gewelddadige dood. Eén van hen is vermoedelijk de bewoner. Hij woonde alleen op het adres, waar hij veel bezoek kreeg. De bewoners van de Pastoriedijk vertrouwden niet wat er zich afspeelde, ook omdat de gordijnen er altijd dicht waren. Er gaan geruchten over drugshandel. De politie wil deze verhalen in dit stadium niet bevestigen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_51160467
Lafbekken, die wouten.

Gelukkig hadden ze de volgende dag weer gewoon flitsdienst, das veel minder eng.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51160484
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Denk je dan echt dat het Korps Mariniers dan ineens wordt ingezet als BBE eenheid en wordt ingevlogen ofzo?? Pernis blijft zelfs in dat geval een dorpskern met amper eigen politie en zelfs dan zou er moeten worden gewacht op versterking van andere agenten ( van welke signatuur dan ook ) Denk dat de waterpolitie daar nog het snelst kan zijn
1 ding weet ik wel en dat is als er een collega wordt neergeploft dat dan letterlijk de hele korps naar plaats delict gaat....okay dat het misschien een klein dorp is met weinig personeel hoef nog niet te betekenen dat je iemand maar een half uur moet laten pijnlijden en dan bedoel ik geen tand door de lip.

Punt staat vast dat de agenten hier in kwestie gewoon te schijterig waren om even een kijkje tenemen...ze hoefden geen actie te ondernemen maar alleen kijken wat er was ....dat was al genoeg geweest om de versterking te laten merken dat ze toch veel te lang onderweg zijn.

En nou is het een dorp....waarom duurt het dan een half uur? hier in onze stad rij je normaal van ene kant naar andere kant op normale snelheid ongeveer 15minuten a 20minuten...en dan heb ik het over een stad...dus met sirenes zijn ze van ene kant naar andere kant makkelijk binnen 10minuten...
pi_51160500
quote:
woensdag 04 juli 2007 'Pernisser martelmoord opgelost'
ROTTERDAM - Met de arrestatie van een 24-jarige vrouw uit Rotterdam denkt de recherche de gewelddadige dood van een 28-jarige Rotterdammer in Pernis helemaal rond te hebben.

Scene uit de film Hostel 2.
Ze zou een kennis van het slachtoffer Björn zijn. Door het vertellen van kwaad over hem zijn de twee eerder opgepakte verdachten mogelijk aangezet tot hun daad, zegt een insider.

Pernis werd op 15 juni opgeschrikt door de moord op Björn in een woning aan de Pastoriedijk. Bewoner Wouter A. (25) en een vriend van hem (25) werden hiervoor meteen opgepakt.

De ex-vriendin Magda van Wouter deed vervolgens haar relaas over het gebeurde. Wouter zou zijn geīnspireerd door de horrorfilm Hostel 2. Daarin wordt iemand doodgemarteld. De bewoner van de Pastoriedijk was erg enthousiast over de marteling, toen hij de film samen met Magda zag.

Kort voor het fatale incident heeft Wouter bij haar moeder tape gehaald, waarmee het slachtoffer later zou zijn vastgebonden. Björn is zwaar gewond aangetroffen op een stoel, vertelde een politieman aan Magda. Björn bezweek ter plekke aan zijn verwondingen.

Magda denkt nu te weten wie er is opgepakt. Volgens haar is het een ex-vriendin van het slachtoffer, die uit wrok aan anderen heeft verteld dat Björn een bepaald misdrijf heeft begaan. Of het een leugen betreft, zegt ze niet te weten. Op internet circuleert een bericht dat erop lijkt of de bewuste vriendin Björn ergens valselijk van beschuldigt.
De leeftijd en de woonplaats van de vriendin die Magda noemt, komen overeen met de gegevens die de politie van de derde verdachte heeft vrijgegeven. Politie noch de advocaat van Wouter willen ingaan op beweringen over de achtergrond van de moord op Björn.

Magda probeert intussen haar leven op te pakken. Omdat ze samen met Wouter een zeventien maanden oud kindje heeft, zag ze deze verdachte nog geregeld. ,,Ik heb sinds de dood van die jongen nauwelijks meer geslapen. En het lukt me amper wat te eten. De impact is heftig. Ik ben er dag en nacht mee bezig.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_51160584
die Magda mogen ze ook wel opsluiten, domme tokkie hoer
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51160592
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:03 schreef RM-rf het volgende:
Vreemd dat mensen heel makkelijk gaan afgeven op die twee agenten, die gewoon bij een geval van burengerucht werden geroepen en die situatie heel moeilijk konden inschatten, maar hoogstwaarschijnlijk verdomd goed doorhadden dat je dr met twee normale agenten zonder specifieke olieiding weinig kans zou maken tegen meerdere daders die waarschijnlijk erg gevaarlijk waren...

Die agenten hebben gedaan wat ze het beste konden doen en dat was ook om versterking roepen...
Het is verschrikkelijk dat het zolang duurde voordat die versterking kwam, maar ik denk niet dat je dat die agenten kunt aanrekenen...

het zijn die twee criminele idioten die volledig verantwoordelijk te houden zijn voor de dood van die jongen en die moeten bestarfd worden en daar zou je je over kunnen opwinden
Daar heb je natuurlijk een punt, maar een agent is gewoon een agent toch (of het moeten vrijwilligers zijn, maar dat maak ik niet op uit het bericht)... en een agent is gewapend en getraind op dergelijke situaties.
pi_51160612
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Syd het volgende:

[..]

1 ding weet ik wel en dat is als er een collega wordt neergeploft dat dan letterlijk de hele korps naar plaats delict gaat....okay dat het misschien een klein dorp is met weinig personeel hoef nog niet te betekenen dat je iemand maar een half uur moet laten pijnlijden en dan bedoel ik geen tand door de lip.

Punt staat vast dat de agenten hier in kwestie gewoon te schijterig waren om even een kijkje tenemen...ze hoefden geen actie te ondernemen maar alleen kijken wat er was ....dat was al genoeg geweest om de versterking te laten merken dat ze toch veel te lang onderweg zijn.

En nou is het een dorp....waarom duurt het dan een half uur? hier in onze stad rij je normaal van ene kant naar andere kant op normale snelheid ongeveer 15minuten a 20minuten...en dan heb ik het over een stad...dus met sirenes zijn ze van ene kant naar andere kant makkelijk binnen 10minuten...
Ja even aankloppen en even kijken
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_51160678
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef boyv het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk een punt, maar een agent is gewoon een agent toch (of het moeten vrijwilligers zijn, maar dat maak ik niet op uit het bericht)... en een agent is gewapend en getraind op dergelijke situaties.
Een 'straat' agent gaat niet een onbekend huis/ situatie binnen. Hij weet niet wat er zich daar binnen afspeelt (vuurwapens/ hoeveel personen). Meestal wordt het dan toch het AT.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:14:38 #109
33189 RM-rf
1/998001
pi_51160715
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef boyv het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk een punt, maar een agent is gewoon een agent toch (of het moeten vrijwilligers zijn, maar dat maak ik niet op uit het bericht)... en een agent is gewapend en getraind op dergelijke situaties.
een agent die naar een geval van burengerucht komt is niet in staat zomaar een woning binnen te vallen waar een hem onbekend aantal (maar waarschijnlijk meerdere personen zich bevonden) die mogelijk vuurwapengevaarlijk zijn.

als je dat wel vind, dan moet je een regelwijziging voorstellen dat voortaan ME busjes met topbewepende ME-peletons naar gevalletjes butrengerucht geroepen worden.
lijkt me wel een top-idee, maar het kostenplaatje loopt dan nogal op; en dāt is nu net de reden dat men gekoezen heeft normale 'gewone' agenten veel van dat soort situaties af te laten handelen en hen te sinstueren dat wanneer ze ook maar een minimaal vermoeden kunnen hebben dat ze tegen een overmacht of zeer gevaarlijke personen staan, eerst te roepen om versterking....

geen 'heldje' spelen, laat dat maar aan Chuck Norris over.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51160737
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef moussie het volgende:

[..]

idd, om versterking vragen .. bleek dan achteraf bekeken niet goed te zijn deze keer maar dat is zover ik weet de normale procedure in onoverzichtelijke situaties
Fijne procedure, hoop dat dat snel veranderd word.

En trouwens versterking vragen omdat mensen lopen te schreeuwen, wtf?
pi_51160757
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ja even aankloppen en even kijken
nee....maar bijvoorbeeld even naar dedeur lopen kijken wat er gebeurt...je hoort toch wel dat iemand gemarteld wordt die kerel schreeuwt niks voor niks om hulp.
pi_51160806
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:15 schreef T1M het volgende:

[..]

Fijne procedure, hoop dat dat snel veranderd word.
Ja en we agenten gaan verliezen
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_51160817
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:16 schreef Syd het volgende:

[..]

nee....maar bijvoorbeeld even naar dedeur lopen kijken wat er gebeurt...je hoort toch wel dat iemand gemarteld wordt die kerel schreeuwt niks voor niks om hulp.
Jij kijkt door een deur heen?

Nogmaals als er onbekend is wat zich binnenin een pand afspeelt gaan ze niet naar binnen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_51160829
Hij heeft nog Hyves ook
pi_51160833
-foutje-
pi_51160854
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Jij kijkt door een deur heen?
Euh neem aan dat het geen kluisdeur was....dus je kunt hues wel horen wat er gebeurt

aals ze hem BUITEN als hoorde schreeuwen om hulp...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2007 11:19:40 ]
pi_51160863
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Syd het volgende:

[..]

1 ding weet ik wel en dat is als er een collega wordt neergeploft dat dan letterlijk de hele korps naar plaats delict gaat....okay dat het misschien een klein dorp is met weinig personeel hoef nog niet te betekenen dat je iemand maar een half uur moet laten pijnlijden en dan bedoel ik geen tand door de lip.

Punt staat vast dat de agenten hier in kwestie gewoon te schijterig waren om even een kijkje tenemen...ze hoefden geen actie te ondernemen maar alleen kijken wat er was ....dat was al genoeg geweest om de versterking te laten merken dat ze toch veel te lang onderweg zijn.

En nou is het een dorp....waarom duurt het dan een half uur? hier in onze stad rij je normaal van ene kant naar andere kant op normale snelheid ongeveer 15minuten a 20minuten...en dan heb ik het over een stad...dus met sirenes zijn ze van ene kant naar andere kant makkelijk binnen 10minuten...
Waarom duurt het een half uur, omdat schijnbaar de regio's Vlaardingen/Schiedam/Hoogvliet geen capaciteit hebben om versterkingen te sturen a la minuut en dit alleen vanuit Rotterdam kan. En Rotterdam heeft nou eenmaal het probleem dat er een behoorlijk plas water doorheen loopt. Normaal gesproken ben je pas met een kleine 3 kwartier vanuit Rotterdam Centrum in Pernis. Dus kom je wel uit om een half uur. Vanaf Rotterdam Zuid zou het sneller kunnen, maar die kunnen dan waarschijnlijk ook geen handen vrijmaken.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51160879
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:18 schreef Daantke het volgende:
Hij heeft nog Hyves ook
linkedin ook
pleased to meet you
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:20:19 #119
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51160898
quote:
De ex-vriendin Magda van verdachte Wouter A. deed de afgelopen week in de media haar relaas over het gebeurde. Wouter zou zijn geīnspireerd door de horrorfilm Hostel 2. Daarin wordt iemand doodgemarteld.
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_51160914
Wat een achterlijke klojo's.
pi_51160926
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:19 schreef Syd het volgende:

[..]

Euh neem aan dat het geen kluisdeur was....dus je kunt hues wel horen wat er gebeurt

aals ze hem BUITEN als hoorde schreeuwen om hulp...
je hebt waarschijnlijk nog nooit iemand horen gillen na het gebruik van verkeerde dope of zo ?
pleased to meet you
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:21:27 #122
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51160934
Kan iemand kort vertellen wat de martelmethode is in de film hostel 2
The truth was in here.
pi_51160956
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:19 schreef Syd het volgende:

[..]

Euh neem aan dat het geen kluisdeur was....dus je kunt hues wel horen wat er gebeurt

aals ze hem BUITEN als hoorde schreeuwen om hulp...
Maar dan kunnen ze dus ook horen hoeveel man ze tegen zich kunnen verwachten?

Ik zou ook hebben gewacht, kijk wel uit om lukraak naar binnen te stormen met maar een persoon om me dekking te geven.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51160970
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:19 schreef Syd het volgende:

[..]

Euh neem aan dat het geen kluisdeur was....dus je kunt hues wel horen wat er gebeurt

aals ze hem BUITEN als hoorde schreeuwen om hulp...
je wilt het niet begrijpen he?

Ze konden niet zien/ verifieren wat er aan de hand is. Nogmaals vuurwapens....schieten....agenten dood/ gewond...nog meer mensen dood....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_51161007
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
Kan iemand kort vertellen wat de martelmethode is in de film hostel 2
Verschillende...

Opensnijden van de huid met een middeleeuws hakbijl/ zwaard, zodat je hele lichaam open ligt en bloed. En dan de kop eraf...

Een boor op je kop zetten....gasbrander op je hoofd....

Een soort van SAW eigenlijk....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:24:57 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51161053
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Verschillende...

Opensnijden van de huid met een middeleeuws hakbijl/ zwaard, zodat je hele lichaam open ligt en bloed. En dan de kop eraf...

Een boor op je kop zetten....gasbrander op je hoofd....

Een soort van SAW eigenlijk....
Wat een zieke ongevoelige zak ben je dan als je dat kan uitvoeren zeg
The truth was in here.
pi_51161076
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat een zieke ongevoelige zak ben je dan als je dat kan uitvoeren zeg
Gewoon met verschillende gereedschappen/ gebruikersvoorwerpen iemand martellen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_51161116
Srebenica in het klein.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:27:53 #129
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51161130
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Gewoon met verschillende gereedschappen/ gebruikersvoorwerpen iemand martellen.
'gewoon'
The truth was in here.
pi_51161231
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef buachaille het volgende:
Srebenica in het klein.
Je vergeet een r.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51161279
quote:
Ok, so the rule is that you must kill somebody in order to leave. Todd cuts half of the girls face off and mortally wounds her (the evil henchwoman tells the cannibal he has 20 min before she dies). But they consider him breaking the rule? Then Beth castrates somebody and says to let him bleed to death. Um i think i would die quicker from the sawblade to to dome than a sissor snip. Beth should of got the dog treatment as well. Way better ending than fiffa with the hot bitch's head.
quote:
I was really dissapointed with this film compared to the first.

It started off well with the skyphe scene, and i felt really horrible at that, but the rest of the gore scenes seemed funny to me, and went rapidly downhill.

The needle in ear bit was a bit sick, but that was about it, nothing like in the last film where they tortured them multiple times.. and it was mostly quick fix stuff, the head chopping off at the end, the kid getting shot (which we didn't even get to see ) the penis getting cut off, nothing really to make you cringe into the moment, it was all over in a flash.. and they even put a guy infront of the camera which was about to show one of the tortures going on.. whats that all about And the girl bought her way out..which was hardly scary or intense....

Thought it could have been a lot better
quote:
Most disgusting scene for me had to be the hideous homage to Liz Bathory which pretty much made me feel really queasy. The slashing was bad enough but the way she toyed with her and trailed the scythe along her flesh was pretty nasty stuff. However, the most disturbing scene was the when Stuart was preparing to kill for the first time; the cinematography and accompanying haunting music score made me want to cry and chilled me to the marrow.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_51161291
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]
Je vergeet een r.
Omdat ik niet meer wist hoe je Srebrenica schrijft heb ik het gekopieerd van wiki. Onbetrouwbare site
pi_51161348
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:33 schreef buachaille het volgende:

[..]

Omdat ik niet meer wist hoe je Srebrenica schrijft heb ik het gekopieerd van wiki. Onbetrouwbare site
Ach, de vergelijking slaat toch nergens op.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:36:23 #134
1234 HiZ
Istanbullu
pi_51161391
Ach, het is het gedrag dat je in Nederland overal ziet, vooral niks doen als er iets gruwelijk uit de hand loopt. Het is wel de definitieve ontmaskering van de leugen die Nederlandse maatschappij heet.
pi_51161780
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef HiZ het volgende:
Ach, het is het gedrag dat je in Nederland overal ziet, vooral niks doen als er iets gruwelijk uit de hand loopt. Het is wel de definitieve ontmaskering van de leugen die Nederlandse maatschappij heet.
het niveau van de maatschappij is af te lezen aan het gedrag en de normen en waarden in de samenleving
pi_51161811
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef HiZ het volgende:
Ach, het is het gedrag dat je in Nederland overal ziet, vooral niks doen als er iets gruwelijk uit de hand loopt. Het is wel de definitieve ontmaskering van de leugen die Nederlandse maatschappij heet.
aah, dus er word in een vermoedelijk drugspand geschreeuwd en als de 2 straat-agenten er niet met getrokken wapens naar binnen stormen cq zichzelf in gevaar brengen is dat de leugen die wij maatschappij noemen ?
pleased to meet you
pi_51161858
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, de vergelijking slaat toch nergens op.
Zeg jij, Dutchbat was naar eigen niet in staat om de enclave Screb(r)enica te verdedigen omdat men te lichte wapens had. Het was daarom wachten op (lucht)steun door de VN die niet kwam.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:56:51 #138
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_51162006
Het is maar een Rotterdammer.
Secrets never die. Only people.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:59:12 #139
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51162086
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Het is maar een Rotterdammer.
Een lach viel niet meer te onderdrukken. Whehehe.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51162221
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef buachaille het volgende:

[..]

Zeg jij, Dutchbat was naar eigen niet in staat om de enclave Screb(r)enica te verdedigen omdat men te lichte wapens had. Het was daarom wachten op (lucht)steun door de VN die niet kwam.
Het is niet dat versterking in Pernis werd geweigerd hoor Het zou nou eenmaal ietwat lang duren.

Verder is de situatie anders dat de agenten in dit geval niet werden omsingeld, niet wisten wat de mogelijke tegenstand was etc etc.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:04:01 #141
1234 HiZ
Istanbullu
pi_51162248
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef moussie het volgende:

[..]

aah, dus er word in een vermoedelijk drugspand geschreeuwd en als de 2 straat-agenten er niet met getrokken wapens naar binnen stormen cq zichzelf in gevaar brengen is dat de leugen die wij maatschappij noemen ?
Dat had niet eens gehoeven. Als ze hun aanwezigheid kenbaar gemaakt hadden had dat waarschijnlijk al een zeer groot verschil gemaakt. Maar om je vraag te beantwoorden, dat is waarvoor ze betaald worden uiteindelijk.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:04:04 #142
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51162249
Wat ben je toch een ongelofelijke debiel als je Srebrenica erbij gaat halen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51162324
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat ben je toch een ongelofelijke debiel als je Srebrenica erbij gaat halen.
Dat ging alleen maar over de vreselijke dingen waar een mens toe in staat is en er zijn helaas wel meerdere gevallen bekend
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:06:52 #144
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51162345
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Een 'straat' agent gaat niet een onbekend huis/ situatie binnen. Hij weet niet wat er zich daar binnen afspeelt (vuurwapens/ hoeveel personen). Meestal wordt het dan toch het AT.
Dan trapt-ie de deur in, en als-ie dan wordt beschoten met een machinegeweer kan de andere politieagent zeggen 'oi, ze hebben een machinegeweer binnen, dus laat dat AT maar zitten en stuur meteen de BBE.'

Da's namelijk ook wat er in den haag gebeurde.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:09:45 #145
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51162444
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat ben je toch een ongelofelijke debiel als je Srebrenica erbij gaat halen.


Vergelijk discussies over 'je mag geen kanker roepen'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51162450
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef moussie het volgende:

[..]

aah, dus er word in een vermoedelijk drugspand geschreeuwd en als de 2 straat-agenten er niet met getrokken wapens naar binnen stormen cq zichzelf in gevaar brengen is dat de leugen die wij maatschappij noemen ?
Aah, dus iemand schreeuwt een half uur in doodsangst om hulp en 2 straat-agenten durven dan niet te helpen en zelfs dat weet jij weer recht te lullen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51162547
Ik weet niet of het al langsgekomen is, maar waren die agenten inderdaad bewapend? Waren het geen surveillanten? Of aspiranten die net begonnen ofzo?

Ik vind trouwens ook, op basis van de info die er in het bericht staat, dat een tweetal ervaren volwaardige dienders naar binnen gegaan moesten zijn, maar ja, tis altijd makkelijk lullen vanachter je PC he....
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_51162573
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Het is maar een Rotterdammer.
Dat dachten die agenten waarschijnlijk ook.
pi_51162696
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat ben je toch een ongelofelijke debiel als je Srebrenica erbij gaat halen.
Eerst nadenken en dan wat roepen. Uiteraard is dit drama van een totaal andere aard, toch noem ik het niet voor niets. De weduwen van Srebrenica verwijten de nl overheid niet te hebben geholpen toen het drama afspeelde.
pi_51162848
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Aah, dus iemand schreeuwt een half uur in doodsangst om hulp en 2 straat-agenten durven dan niet te helpen en zelfs dat weet jij weer recht te lullen?
er schreeuwt iemand, ja, maar hoe moet jij nou weten dat het doodsangst is ?
of schreeuwen ze nooit in die aso-buurt waarin jij zegt te wonen/gewoond te hebben ?
pleased to meet you
pi_51162962
Het is wel een goedpunt wat iemand hier boven maakt, want als die agenten naar binnen waren gegaan en ze hadden wat schoten gelost, dan hadden ze de linksekerk over hun heen gekregen en waren ze waarschijnlijk hun baan kwijt geweest of hadden ze de rest van hun leven kantoorwerk moeten doen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51162983
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef moussie het volgende:

[..]

er schreeuwt iemand, ja, maar hoe moet jij nou weten dat het doodsangst is ?
Misschien zou het "HEEEELP HEEEELPPP AAAAAAAAH AAAAH HHHH NEEE AAAAAH HEEEELP HEEEEEELPP AAAAH" ze enigszins op dergelijke gedachten moeten brengen.
Heel misschien.
quote:
of schreeuwen ze nooit in die aso-buurt waarin jij zegt te wonen/gewoond te hebben ?

Nou, nee ik heb nog nooit iemand een half uur lang op vol volume horen krijsen in doodsangst en om hulp horen schreeuwen nee.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51163062
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef moussie het volgende:

[..]

er schreeuwt iemand, ja, maar hoe moet jij nou weten dat het doodsangst is ?
of schreeuwen ze nooit in die aso-buurt waarin jij zegt te wonen/gewoond te hebben ?
Je kan echt wel aan de manier van skreeuwen horen of er wat gruwelijks aan de hand is, dat gaat door merg en been.
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef milagro het volgende:

Ms moet je je verhaal nog eens herzien, moussie, opdat je je empathie kan verleggen.
Goed gezegd! Ik weet niet precies wat moussie allemaal zei, maar het zou wel weer het bekende riedeltje zijn.


Maargoed wat is de reden dat die jongen zo gemarteld is???
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51163170
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:26 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel een goedpunt wat iemand hier boven maakt, want als die agenten naar binnen waren gegaan en ze hadden wat schoten gelost, dan hadden ze de linksekerk over hun heen gekregen en waren ze waarschijnlijk hun baan kwijt geweest of hadden ze de rest van hun leven kantoorwerk moeten doen.
Maar ze hadden misschien wel een leven kunnen redden. Dat vind ik wel wat belangrijker eigenlijk.
pi_51163186
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef JohnDope het volgende:


Maargoed wat is de reden dat die jongen zo gemarteld is???
Op de vorige pagina staat dat zijn ex nogal wat valse verhalen over hem rondbazuind zou hebben. Iets met een misdaad of zo. Dus ik denk iets van: "Hij heeft een kind verkracht!" of iets dergelijks. Waarschijnlijk met de intentie om hem eens een stevig lesje te laten leren. (Wijven...)
pi_51163209
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef T1M het volgende:

[..]

Maar ze hadden misschien wel een leven kunnen redden. Dat vind ik wel wat belangrijker eigenlijk.
Ja maar die agenten hebben ook een heel gezin te onderhouden. Het klinkt cru, maar als je de media hebt gevolgd, dan denkt een agent wel na voordat hij begint te schieten.

Dit allemaal dankzij de linksekerk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51163231
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je kan echt wel aan de manier van skreeuwen horen of er wat gruwelijks aan de hand is, dat gaat door merg en been.

Maargoed wat is de reden dat die jongen zo gemarteld is???
er lag ooit eens iemand bij mij voor de deur te gillen, combinatie van angeldust en alcohol, daarmee vergeleken was het geschreeuw van een varken bij het castreren niets .. dus nee, dat kan je niet horen ..
en zeker als de buurt je verteld dat het een drugspand is ligt de gedachte dat er iemand gigantisch aan het flippen is voor de hand niet waar ?
pleased to meet you
pi_51163240
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef Toeps het volgende:

[..]

Op de vorige pagina staat dat zijn ex nogal wat valse verhalen over hem rondbazuind zou hebben. Iets met een misdaad of zo. Dus ik denk iets van: "Hij heeft een kind verkracht!" of iets dergelijks. Waarschijnlijk met de intentie om hem eens een stevig lesje te laten leren. (Wijven...)
Ja weet ik, maar wat waren die geruchten dan precies.

Die juffrouw die die geruchten heeft verspreid, die kan misschien wel een zwaardere straf krijgen dan die martelaars.

Trouwens, hier in het westen verafschuwen we martelaren en in het midden-oosten zijn het helden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51163256
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:35 schreef moussie het volgende:

[..]

er lag ooit eens iemand bij mij voor de deur te gillen, combinatie van angeldust en alcohol, daarmee vergeleken was het geschreeuw van een varken bij het castreren niets .. dus nee, dat kan je niet horen ..
en zeker als de buurt je verteld dat het een drugspand is ligt de gedachte dat er iemand gigantisch aan het flippen is voor de hand niet waar ?
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef milagro het volgende:

Ms moet je je verhaal nog eens herzien, moussie, opdat je je empathie kan verleggen.
PWNED
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51163544
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]


Trouwens, hier in het westen verafschuwen we martelaren en in het midden-oosten zijn het helden
Volgens mij moet je de definitie van martelaar even opzoeken.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51163614
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Volgens mij moet je de definitie van martelaar even opzoeken.
Zie OP.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:54:09 #162
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51163921
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:34 schreef JohnDope het volgende:

Dit allemaal dankzij de linksekerk.
Natuurlijk joh, in die woning waren Femke Halsema en Jan Marijnissen bezig om iemand te martelen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51163949
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef gronk het volgende:

[..]

Natuurlijk joh, in die woning waren Femke Halsema en Jan Marijnissen bezig om iemand te martelen.
Die 2 bij elkaar in een kamer is wel een foltering
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51163966
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef gronk het volgende:

[..]

Natuurlijk joh, in die woning waren Femke Halsema en Jan Marijnissen bezig om iemand te martelen.
dankzij de linksekerk durven agenten niet meer snel in te grijpen, omdat ze bang zijn dat ze zelf worden aangepakt door de politiek.

Agenten moeten gewoon meer bevoegdheden van de politiek krijgen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51164011
Tja, waren ze naar binnen gegaan (en hadden ze gedreigd met hun wapen) dan waren ze waarschijnlijk aangeklaagd. Triest maar zo is het wel.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:57:58 #166
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51164049
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Die 2 bij elkaar in een kamer is wel een foltering
'En nou gaan we nog een keer de Internationale zingen. En dit keer wel meezingen, he?'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51164060
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zie OP.
Ja afschuwelijk, die Björn.

Jij hebt het zeker ook over gijzelaars ipv gijzelnemers?
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:58:43 #168
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51164081
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef JohnDope het volgende:
dankzij de linksekerk durven agenten niet meer snel in te grijpen, omdat ze bang zijn dat ze zelf worden aangepakt door de politiek.

Agenten moeten gewoon meer bevoegdheden van de politiek krijgen.
Nee, agenten moeten meer pro-actief optreden, en zich niet gedragen als een stel ambtenaren.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51164103
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:58 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja afschuwelijk, die Björn.

Jij hebt het zeker ook over gijzelaars ipv gijzelnemers?
Wat Disciple_of_Guinness bedoelde met definitie is gewoon een vorm van het Orwelliaanse newspeak.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:59:23 #170
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_51164110
Wat een klojo`s
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_51164137
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat DOG bedoelde met definitie is gewoon newspeak.
Nu ben ik je weer kwijt, leg uit?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51164146
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]


[..]

PWNED
aah, een beetje crossposten over een compleet andere situatie en ik ben ge-owned .. da's wel heel goedkoop proberen te scoren

voor de rest nog een reactie op het niet invallen van 2 straat-agenten in een vermoedelijk drugspand waar geschreeuwd word ?
pleased to meet you
pi_51164197
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:00 schreef moussie het volgende:

[..]

aah, een beetje crossposten over een compleet andere situatie en ik ben ge-owned .. da's wel heel goedkoop proberen te scoren

voor de rest nog een reactie op het niet invallen van 2 straat-agenten in een vermoedelijk drugspand waar geschreeuwd word ?
Jij bent gewoon vet gepwned! Ik wist het al eerder eigenlijk via jouw reacties in andere topics, maar door dit topic weet ik het zeker, jij mist empathie.

Als je goed luistert, dan kan je precies aan het geschreeuw horen wat er aan de hand is.

En wat jij zei over die junk vind ik ook merkwaardig, als een junk voor mijn deur zo hard ligt te schreeuwen dat het door merg en been gaat bij me, dan ben ik niet te beroerd om even te gaan kijken en in dien nodig 112 te bellen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51164198
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:35 schreef moussie het volgende:

[..]

er lag ooit eens iemand bij mij voor de deur te gillen, combinatie van angeldust en alcohol, daarmee vergeleken was het geschreeuw van een varken bij het castreren niets .. dus nee, dat kan je niet horen ..
en zeker als de buurt je verteld dat het een drugspand is ligt de gedachte dat er iemand gigantisch aan het flippen is voor de hand niet waar ?
Ja precies. En misschien had hij ook net zijn kies afgebroken in combinatie van het drinken van een flesje alchohol terwijl hij aan de bloeddrukverlagende middelen zat vanwege zijn stressklachten de laatste tijd. Als er dan net toevallig een vrachtwagen met aluminiumfolie langs kwam rijden (die verliezen altijd kleine deeltjes aluminium) en hij inhaleerde net terwijl die vrachtwagen langs kwam dan kan er een stuk aluminium net op die net afgebroken kies terecht gekomen zijn. In combinatie met het zuur van de alcohol en een vast wel aanwezige vulling in het gebit krijg je dan een gesloten stroomkring op een afgebroken kies, nou dan gil je alsof je vermoord wordt hoor. Is bij mij ook wel vaker gebeurt trouwens en zeker als het dan idd een wat minder goed bekend staand pand is dan ligt het voor de hand dat er eigenlijk niets aan de hand is niet waar?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51164223
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nu ben ik je weer kwijt, leg uit?
zoek maar even op wat nieuwspraak betekent.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51164291
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja precies. En misschien had hij ook net zijn kies afgebroken in combinatie van het drinken van een flesje alchohol terwijl hij aan de bloeddrukverlagende middelen zat vanwege zijn stressklachten de laatste tijd. Als er dan net toevallig een vrachtwagen met aluminiumfolie langs kwam rijden (die verliezen altijd kleine deeltjes aluminium) en hij inhaleerde net terwijl die vrachtwagen langs kwam dan kan er een stuk aluminium net op die net afgebroken kies terecht gekomen zijn. In combinatie met het zuur van de alcohol en een vast wel aanwezige vulling in het gebit krijg je dan een gesloten stroomkring op een afgebroken kies, nou dan gil je alsof je vermoord wordt hoor. Is bij mij ook wel vaker gebeurt trouwens en zeker als het dan idd een wat minder goed bekend staand pand is dan ligt het voor de hand dat er eigenlijk niets aan de hand is niet waar?
ohneeeeee....dit is echt wel anders dan schreeuwen van pijn wat iemand anders bij je aan doet en daarbij ook nog om HULP roepen....ik denk dat iemand met kiespijn echt niet iets zegt in de zin van:

AHhhhh NEEEE hou op HELPP!!P!@@@!!!!!! neeee stop!!!!! ahhhhhh neeeeeeeee helpppp stop nou stop nou!!@@!@!@ NEEEE.....AHHHH STOP!!!!!!!!!!!!!!
pi_51164298
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja maar die agenten hebben ook een heel gezin te onderhouden. Het klinkt cru, maar als je de media hebt gevolgd, dan denkt een agent wel na voordat hij begint te schieten.
Wie zegt dat die agenten perse moesten schieten?
pi_51164314
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

zoek maar even op wat nieuwspraak betekent.
Snap het nog steeds niet. Wat heeft dit met de term Martelaar te maken?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:05:09 #179
1234 HiZ
Istanbullu
pi_51164318
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Aah, dus iemand schreeuwt een half uur in doodsangst om hulp en 2 straat-agenten durven dan niet te helpen en zelfs dat weet jij weer recht te lullen?
Ach, het is ondertussen toch wel volkomen duidelijk dat het morele kompas van Moussie volledig ontregeld is? Die schijnt te denken dat elke underdog (nu zijn het toevallig lamzwansen in een politie-uniform) puur op grond van het feit dat hun gedrag wordt veroordeeld verdedigd moet worden. Het maakt niet uit hoe belachelijk het gedrag is, in de keel steken van een ambtenaar, het blijven wachten terwijl iemand overduidelıjk in nood is, Moussie springt automatisch in de 'verklaarstand' en weet wel een paar verzachtende omstandigheden te bedenken.
pi_51164353
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:04 schreef Syd het volgende:

[..]

ohneeeeee....dit is echt wel anders dan schreeuwen van pijn wat iemand anders bij je aan doet en daarbij ook nog om HULP roepen....ik denk dat iemand met kiespijn echt niet iets zegt in de zin van:

AHhhhh NEEEE hou op HELPP!!P!@@@!!!!!! neeee stop!!!!! ahhhhhh neeeeeeeee helpppp stop nou stop nou!!@@!@!@ NEEEE.....AHHHH STOP!!!!!!!!!!!!!!
Jawel joh. Vraag maar aan moussie, die heeft dat iedere week.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51164367
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:04 schreef T1M het volgende:

[..]

Wie zegt dat die agenten perse moesten schieten?
Als jij 2 mensen iets unieks ziet doen; bijvoorbeeld het extreem martelen van een mens, en je ziet het slachtoffer onder het bloed en je hoort diegene schreeuwen van de pijn, terwijl die martelaars met gereedschap bezig zijn om het slachtoffer te martelen, dan roep je echt geen 'hands up', maar dan gaat er meteen een kogel minimaal de benen in.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51164377
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ach, het is ondertussen toch wel volkomen duidelijk dat het morele kompas van Moussie volledig ontregeld is? Die schijnt te denken dat elke underdog (nu zijn het toevallig lamzwansen in een politie-uniform) puur op grond van het feit dat hun gedrag wordt veroordeeld verdedigd moet worden. Het maakt niet uit hoe belachelijk het gedrag is, in de keel steken van een ambtenaar, het blijven wachten terwijl iemand overduidelıjk in nood is, Moussie springt automatisch in de 'verklaarstand' en weet wel een paar verzachtende omstandigheden te bedenken.
ja, dat dus, idd
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51164468
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ach, het is ondertussen toch wel volkomen duidelijk dat het morele kompas van Moussie volledig ontregeld is? Die schijnt te denken dat elke underdog (nu zijn het toevallig lamzwansen in een politie-uniform) puur op grond van het feit dat hun gedrag wordt veroordeeld verdedigd moet worden. Het maakt niet uit hoe belachelijk het gedrag is, in de keel steken van een ambtenaar, het blijven wachten terwijl iemand overduidelıjk in nood is, Moussie springt automatisch in de 'verklaarstand' en weet wel een paar verzachtende omstandigheden te bedenken.
Yep. Dat is moussie.

Tegen zijn om het tegen zijn, no matter what.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51164471
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als jij 2 mensen iets unieks ziet doen; bijvoorbeeld het extreem martelen van een mens, en je ziet het slachtoffer onder het bloed, terwijl die martelaars met gereedschap bezig zijn om het slachtoffer te martelen, dan roep je echt geen 'hands up', maar dan gaat er meteen een kogel miminaal de benen in.
Hoe kom jij aan deze info?
pi_51164511
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef T1M het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan deze info?
lijkt me logisch, het is geen computerspelletje waar die mensen in zitten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51164546
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

dankzij de linksekerk durven agenten niet meer snel in te grijpen, omdat ze bang zijn dat ze zelf worden aangepakt door de politiek.

Agenten moeten gewoon meer bevoegdheden van de politiek krijgen.
Heeft niks met de linksekerk te maken.
Agenten grijpen niet meer in, ze zijn mieterig , als ze maar hun quota kunnen halen vd maand dan kan de rest het maar uitzoeken.

Zoals je wel merkt met dit verhaal laten ze gewoon iemand creperen omdat ze niet de verantwoording willen nemen die ze zouden moeten nemen die ze hebben als politie agent en dat is beschermen vd burger.
Ze zijn hier nalatig in geweest as usual en tja eigenlijk is niemand hier verrast door.
Prive Politie daar valt goed geld in te verdienen in de toekomst wanneer de Staats Politie zich alleen zal bezig houden met het innen van boetes.
pi_51164574
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Yep. Dat is moussie.

Tegen zijn om het tegen zijn, no matter what.
Mooi, nu jullie het daar over eens zijn kan dat dus nu ook stoppen. Gaarne niet over elkaar maar over het onderwerp klessebessen. Dank.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:12:01 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51164583
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:01 schreef Hathor het volgende:
Deze agenten zijn dus duidelijk niet geschikt voor hun vak. In deze situatie was dus overduidelijk een persoon in nood, en zij besloten NIET te handelen, iets laffers kan ik niet bedenken, Waarom hebben ze in hemelsnaam een vuurwapen bij zich? In zo'n geval schiet je toch gewoon het slot uit de deur, stormt naar binnen, en maakt een eind aan hetgeen zich binnen afspeelt, of ben ik nou achterlijk?
jij speelt graag cowboytje he

we horen natuurlijk maar de helft of minder van dit hele verhaal, ze hebben toch om assistentie gevraagd, ik kan me voorstellen dat ze ook gecommuniceerd hebben met hun meerderen, maar goed, als pistolen paultje weet jij het wel beter
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_51164628
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef erwinbey het volgende:

[..]

Heeft niks met de linksekerk te maken.
Agenten grijpen niet meer in, ze zijn mieterig , als ze maar hun quota kunnen halen vd maand dan kan de rest het maar uitzoeken.

Zoals je wel merkt met dit verhaal laten ze gewoon iemand creperen omdat ze niet de verantwoording willen nemen die ze zouden moeten nemen die ze hebben als politie agent en dat is beschermen vd burger.
Ze zijn hier nalatig in geweest as usual en tja eigenlijk is niemand hier verrast door.
Prive Politie daar valt goed geld in te verdienen in de toekomst wanneer de Staats Politie zich alleen zal bezig houden met het innen van boetes.
Het heeft zeker wel met de politiek te maken, want zodra een agent 1 kogel afvuurt en dan hoeft die niet eens raak te zijn, dan komen talloze (linkse) instanties het zakie onderzoeken.

Naar mijn mening valt die agenten niks te verwijten. Als er koppen moeten gaan rollen ivm deze zaak, dan zullen er koppen in de politiek moeten gaan rollen.

Ik weet niet of je wel eens hebt rond gekeken, maar er zitten genoeg agenten met boevenkoppen bij de politie die met alle liefde graag rigoureus willen ingrijpen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51164689
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het heeft zeker wel met de politiek te maken, want zodra een agent 1 kogel afvuurt en dan hoeft die niet eens raak te zijn, dan komen talloze (linkse) instanties het zakie onderzoeken.
Sinds wanneer zijn het OM en de Rijksrecherche onderdeel van de Linkse Kerk?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_51164699
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja precies. En misschien had hij ook net zijn kies afgebroken in combinatie van het drinken van een flesje alchohol terwijl hij aan de bloeddrukverlagende middelen zat vanwege zijn stressklachten de laatste tijd. Als er dan net toevallig een vrachtwagen met aluminiumfolie langs kwam rijden (die verliezen altijd kleine deeltjes aluminium) en hij inhaleerde net terwijl die vrachtwagen langs kwam dan kan er een stuk aluminium net op die net afgebroken kies terecht gekomen zijn. In combinatie met het zuur van de alcohol en een vast wel aanwezige vulling in het gebit krijg je dan een gesloten stroomkring op een afgebroken kies, nou dan gil je alsof je vermoord wordt hoor. Is bij mij ook wel vaker gebeurt trouwens en zeker als het dan idd een wat minder goed bekend staand pand is dan ligt het voor de hand dat er eigenlijk niets aan de hand is niet waar?
nee, dan ligt het voor de hand dat je je meerdere vraagt wat je moet doen en zijn orders opvolgt .. zo gaat dat bij de politie ..
maar het is duidelijk dat jullie nog nooit iemand flippend van de dope hebben horen gillen

voor de rest, al die mensen die erom heen stonden, die hebben dat gegil toch ook gehoord, dus als het idd zo erg geklonken heeft als er nu voorgesteld word, mag je toch aannemen dat die wat druk hadden uitgeoefend op de wel aanwezige agenten ipv ook een half uurtje af te wachten ?
het wachten is dus op aanvullend nieuws, interviews met omstanders ed, tot zover is het de typische eenzijdige telegraaf-berichtgeving, als het maar kopij oplevert

enig idee hoe die agenten zich moeten voelen .. die krijgen de opdracht om op versterking te wachten, de situatie is blijkbaar dusdanig dat ze dat ook idd afwachten .. en nu krijgen ze min of meer te horen dat het hun schuld is dat die man dood is !
pleased to meet you
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:15:02 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51164701
zo leuk dat links rechts gezever
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_51164732
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:15 schreef Re het volgende:
zo leuk dat links rechts gezever
Het is wel een belangrijk punt in dit topic, want een politie-agent mag in principe niks behalve bonnen uitschrijven.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:16:50 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51164772
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is wel een belangrijk punt in dit topic, want een politie-agent mag in principe niks behalve bonnen uitschrijven.
en dat heeft niets met links rechts te maken, en bonnen uitschrijven wordt door parkeerbeheer gedaan bijvoorbeeld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_51164792
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Re het volgende:

[..]

en dat heeft niets met links rechts te maken, en bonnen uitschrijven wordt door parkeerbeheer gedaan bijvoorbeeld
Jij bent echt niet van deze wereld.

Agenten maken de regels niet, maar dat zijn de grijze muizen in de politiek.

Eric O. is ook een mooi voorbeeld. Hoelang heeft die kwestie geduurd?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:19:10 #196
1234 HiZ
Istanbullu
pi_51164845
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als jij 2 mensen iets unieks ziet doen; bijvoorbeeld het extreem martelen van een mens, en je ziet het slachtoffer onder het bloed en je hoort diegene schreeuwen van de pijn, terwijl die martelaars met gereedschap bezig zijn om het slachtoffer te martelen, dan roep je echt geen 'hands up', maar dan gaat er meteen een kogel minimaal de benen in.
Ik vraag me dus serieus af of je direct aan schieten zou moeten denken. Op de meeste mensen heeft het simpele feit dat ze weten dat hun misdaad bekend is bij de politie een ontnuchterend effect. Ik kan me alleen voorstellen dat ze gewoon door waren gegaan als ze echt stijf hadden gestaan van de drugs of zo.

Zelfs als de politie-mannen alleen al een stand-off hadden gecreeerd waren de overlevingskansen van die jongen met sprongen omhoog gegaan.
pi_51164851
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Re het volgende:

[..]
bonnen uitschrijven wordt door parkeerbeheer gedaan bijvoorbeeld
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51164864
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

lijkt me logisch, het is geen computerspelletje waar die mensen in zitten.
Dus elke agent reageerd hetzelfde wou je zeggen?
pi_51164897
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:19 schreef T1M het volgende:

[..]

Dus elke agent reageerd hetzelfde wou je zeggen?
Hallo er wordt iemand gemarteld. Dat is geen alledaagse kost.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51164922
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:14 schreef moussie het volgende:
zweefgelul
Ik heb besloten tegen de muur hier naast me te gaan praten, die zegt namelijk zinnigere dingen dan jij.

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')