abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:37:50 #1
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51126076
Frank Lampard is niet te koop. Chelsea wees een bod van zeventien miljoen euro van Barcelona af en liet de Catalanen weten dat het vergeefse moeite was. (Daily Star)


Arnold Mvuemba zal zeer binnenkort een contract bij Portsmouth tekenen. De middenvelder komt voor 3,5 miljoen euro over van Stade Rennes. (Diverse tabloids)

Everton heeft belangstelling voor Kieran Richardson, maar ook Sunderland. De promovendus hoopt de middenvelder van Manchester United voor vier miljoen euro te kunnen strikken. (Daily Mail)

Roman Abramovic zal nog wat dieper in de portemonnee moeten kijken. Sevilla wil pas vanaf dertig miljoen euro onderhandelen over een transfer van Daniel Alves. (Daily Mail)

Tamas Priskin speelt mogelijk volgend seizoen in de Bundesliga. VfB Stuttgart heeft belangstelling getoond in de Slowaakse aanvaller van Watford. (The Sun)

Martin Jol wil Jermain Defoe behouden voor Tottenham Hotspur, maar de aanvaller weigert te onderhandelen over een nieuw contract. Aston Villa en Portsmouth blijven op de loer liggen. (Diverse tabloids)

Mikael Silvestre heeft de mogelijkheid om naar zijn vaderland terug te keren. Bordeaux is bezig om de verdediger van Manchester United naar de wijnstad te halen. (Diverse tabloids)

De transfer van Gabriel Heinze naar Liverpool staat een dezer dagen op het programma. Manchester United twijfelt echter nog of het de verdediger aan een aartsrivaal moet overdoen. (The Telegraph)

De overgang van Djibril Cissé van Liverpool naar Olympique Marseille is nog steeds niet rond. West Ham United zal vandaag proberen om de transfer definitief te belemmeren. (The Times)

Chelsea heeft concurrentie gekregen in de strijd om Florent Malouda. Ook Real Madrid heeft belangstelling in de vleugelaanvaller van Olympique Lyon. Arjen Robben staat ook nog hoog op het verlanglijstje. (The Independent)

De komst van Fernando Torres naar Liverpool leek ten koste te gaan van Peter Crouch. De boomlange aanvaller heeft echter van trainer Rafael Benítez te horen gekregen dat hij mag blijven. (Diverse tabloids)

De kans bestaat dat de gebroeders Alonso volgend seizoen samen in het Premiership spelen. Mikel Alonso, middenvelder van Real Sociedad en broer van Xabi Alonso, is momenteel op proef bij Bolton Wanderers. (Daily Star)

De transfer van Gabriel Milito naar Juventus lijkt van de baan. Real Zaragoza vraagt immers de hoofdprijs voor de verdediger, nadat ook Barcelona en Real Madrid interesse hadden getoond. Naar verluidt zal de Turijnse club deze week met Jorge Andrade van Deportivo la Coruña om de tafel gaan zitten. (Marca)

Raúl Bravo staat in de belangstelling van enkele buitenlandse clubs. Het Griekse Olympiakos en het gepromoveerde Genoa hebben wel oren naar de komst van de verdediger van Real Madrid, die door de komst van Royston Drenthe geen toekomst meer heeft. (AS)

Christian Chivu wil dolgraag naar Real Madrid, maar AS Roma wil niet meewerken aan de transfer. De Madrilenen willen namelijk enkele spelers in de deal betrekken, terwijl Barcelona bereid is om het volle pond te betalen. (Marca)

Asier del Horno lijkt na een seizoen alweer te vertrekken bij Valencia. De verdediger, vorig jaar zomer overgekomen van Chelsea, komt niet voor in de plannen van trainer Quique Sánchez Flores. (AS)

Darko Kovacevic vertrekt bij Real Sociedad. De aanvaller is teleurgesteld in de aanbieding van de degradant en heeft besloten in te gaan op een aanbieding van Olympiakos. (Marca)

Fiorentina hoopt in de komende uren Wesley Sneijder vast te kunnen leggen. De club uit Florence wil zich volgend seizoen plaatsen voor de Champions League en ziet de middenvelder van Ajax als een belangrijke hoofdrolspeler. (Corriere dello Sport)
pi_51126100
tvp
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_51126186
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef -J-D- het volgende:
tvp
Pas maar op, voordat je het weet komt de tvp politie langs.

Ben trouwens blij dat Chelsea Lampard niet verkoopt.
Lampard bij Barca zie ik niet zo zitten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:41:00 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51126194
Dat van Wesley Sneijder lijkt me nogal voorbarig, eerst nog zien!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51126327
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wie zou dit kunnen zijn?

Geert den Ouden?
Ja dus...
quote:
Den Bosch praat met Den Ouden

Rotterdamse spits ( 30) wil onder zijn voorwaarden komen

Geert Den Ouden is de beoogde nieuwe spits van FC Den Bosch. Club en speler zijn al met elkaar in onderhandeling. "Als ze met een aanbod komen waarmee ik tevreden ben dan kom ik naar Den Bosch", stelde Den Ouden gisteren.
"Ik heb een x-bedrag genoemd dat ik wil hebben; Fred van der Hoorn bekijkt of hij daaraan kan voldoen. Ik vind het moeilijk om in te schatten of we er samen uit zullen komen."
Den Ouden, die op 24 juli 31 jaar wordt kwam afgelopen seizoen uit voor Willem II, waar hij in zeventien wedstrijden tot een treffer kwam. In Tilburg kreeg de spits geen contractverlenging. Eerder kwam hij uit voor ADO Den Haag, het Zweedse Djurgardens, RBC en Excelsior.
"Sinds maandag train ik elke dag een keer voor mezelf", aldus Den Ouden. "Mocht ik zaterdag nog geen onderdak hebben gevonden dan wil ik graag bij een profclub gaan meetrainen."


Bron: BD | 7/4/2007 10:12:52 AM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 juli 2007 @ 12:46:14 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51126402
Ik hoop niet dat Wesley naar Fiorentina gaat
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51126410
Sneijder gaat echt niet naar Fiorentina.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:46:59 #8
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51126425
Raúl Bravo staat in de belangstelling van enkele buitenlandse clubs. Het Griekse Olympiakos en het gepromoveerde Genoa hebben wel oren naar de komst van de verdediger van Real Madrid, die door de komst van Royston Drenthe geen toekomst meer heeft. (AS)


ja ja
pi_51126488


Die Spaanse kranten
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51126598
Makkelijk, een lijstje kopieren van voetbalzone.nl
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:54:49 #11
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51126705
Nog een keer:
Gudjonsen naar Feyenoord.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:55:31 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_51126732
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja dus...
[..]
Is den Ouden pas 30? Dacht ergens achterin de 30? 37 ofzo.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:57:28 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51126814
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Is den Ouden pas 30? Dacht ergens achterin de 30? 37 ofzo.
Je bent in de war met Henk Vos.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51127434
Charisteas vertrekt mogelijk naar 1. FC Nurnberg
Gepubliceerd op 04-07-07 om 13:03 door Wies van Erp

Nu er een grote renovatie plaatsvindt bij Feyenoord, is er geen plats meer voor de Griek Angelos Charisteas. De aanvaller ziet een overstap naar 1. FC Nurnberg wel zitten en de Duitsers zien hem ook graag komen, aldus De Telegraaf.

Feyenoord wilde graag AZ-spits Danny Koevermans contracteren, maar de zes miljoen die AZ vroeg, is Feyenoord teveel. Peter Bosz heeft daarna Charisteas laten weten dat hij niet weg hoeft, maar de Griek ziet een overstap naar de Duitse bekerwinnaar wel zitten. Feyenoord zou een bedrag vragen tussen de drie en vier miljoen euro voor de spits.
pi_51127859
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef DouweEgbert het volgende:
Feyenoord zou een bedrag vragen tussen de drie en vier miljoen euro voor de spits.
Ze willen hem met winst verkopen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51128468
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ze willen hem met winst verkopen?
Hij was dan ook clubtopscoorder met 9 goals.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:38:53 #17
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51128546
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nog een keer:
Gudjonsen naar Feyenoord.
Welke Gudjonsen?
Ken alleen een Eidur Gudjohnsen van Barcelona en ex-Chelsea
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51128593
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:38 schreef donroyco het volgende:

[..]

Welke Gudjonsen?
Ken alleen een Eidur Gudjohnsen van Barcelona en ex-Chelsea
Daar gaat het ook over.
pi_51128623
Sneijder naar Fiorentina...tja als hij dan weg moet, dan maar naar die club
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:42:38 #20
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51128706
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Daar gaat het ook over.
De naam moet dan wel goed geschreven worden
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef Tim86 het volgende:
Sneijder naar Fiorentina...tja als hij dan weg moet, dan maar naar die club
Hoop dat Ajax niet zo dom is dat ze 'm voor bv. maar 12 mln euro te laten gaan
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:47:13 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_51128895
Lijkt me niet dat Sneijder naar Fiorentina gaat.
Spelen die eigenlijk Europees ?
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:50:56 #22
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51129062
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef donroyco het volgende:

[..]

De naam moet dan wel goed geschreven worden
Sorry, typo. Het is overigens dezelfde Gujohnsen die ook bij PSV heeft gezeten, wijneus!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51129071
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef Enchanter het volgende:
Lijkt me niet dat Sneijder naar Fiorentina gaat.
Spelen die eigenlijk Europees ?
UEFA Cup.
pi_51129104
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef Enchanter het volgende:
Lijkt me niet dat Sneijder naar Fiorentina gaat.
Spelen die eigenlijk Europees ?
Ja, zijn 5e geworden en spelen UEFA cup
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_51129553
Muslu van NEC naar Fenerbahce.
pi_51129992
quote:
Doelman De Vries gewild in Wales

4/7/2007 13:21

De Nederlandse doelman Dorus de Vries wordt begeerd door twee rivaliserende clubs uit Wales, Swansea City en Cardiff City.

Swansea City kwam als eerste club op het spoor van Dorus de Vries, die momenteel zonder club zit. Bij het Schotse Dunfermline was hij niet meer welkom na zijn blunder in de wedstrijd tegen Inverness. Door dat zwakke moment degradeerde Dunfermline uit de Scottish Premier League.

Na Swansea meldde ook Cardiff zich bij de voormalige doelverdediger van ADO Den Haag. In de Evening Post zegt Swansea-manager Roberto Martinez: 'Dorus heeft bij ons rondgekeken. Het gaat er nu om wat hij met zijn toekomst wil. Hij heeft een paar opties, we kunnen dus alleen maar afwachten.'

Als De Vries voor een van de twee clubs uit Wales kiest krijgt hij in ieder geval te maken met een landgenoot. Bij Cardiff City met Glenn Loovens, bij Swansea met Ferrie Bodde. Volgens de BBC hebben ook Schotse en Engelse clubs belangstelling voor De Vries.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51130914
quote:
Bij het Schotse Dunfermline was hij niet meer welkom na zijn blunder in de wedstrijd tegen Inverness. Door dat zwakke moment degradeerde Dunfermline uit de Scottish Premier League.
Arme Dorus
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:32:34 #28
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51133321
Andrija Delibasic naar Vitesse
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_51133646
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Elvislives het volgende:
Andrija Delibasic naar Vitesse
Dat is toch die spits waarmee Lazovic samen mee speelt met Servië ? en tevens zijn vriend is.

Heb het veder nog niet gelezen , of althans ergens wat een beetje betrouwbaar is
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:44:50 #30
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51133754
De bron is ook viavia, dus tevens een verkapte TVP Maar hij is inderdaad door Lazovic aangeraden en Streuer is wezen kijken. Bovendien ging er laatst het gerucht dat ze in Portugal opzoek waren naar een spits.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_51134021
idd dat is waar

bij deze reactie's las ik ook al iets , als dat niet van jou afkomtlijkt het me concreter te worden

maar ja we wachten wel weer af
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:11:32 #32
159022 AminBen
El Maestro
pi_51134752
Ljungberg naar Fiorentina.

Jason Roberts van Blackburn naar Fulham (zal wel komen door de hete adem van Maceo in zijn nek)

Roque Santa Cruz naar Galatasaray

Ailton naar Hansa Rostock

Cassano naar Sampdoria
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:13:17 #33
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51134839
Ik post niet op VZ, alleen hier en op org
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_51134975
waar komt al het geld van die Turkse clubs ineens vandaan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:20:11 #35
159022 AminBen
El Maestro
pi_51135140
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:16 schreef Tim86 het volgende:
waar komt al het geld van die Turkse clubs ineens vandaan?
Verdienen bakken aan geld aan merchandising, Fenerbahce en Galatasaray
pi_51135332
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Pas maar op, voordat je het weet komt de tvp politie langs.

Ben trouwens blij dat Chelsea Lampard niet verkoopt.
Lampard bij Barca zie ik niet zo zitten..
Hij scoort wel geregeld tegen jullie, dus daar zou je dan vanaf zijn

Maar ik ben ook heel blij. Frank is een van de 'untouchables' van Chelsea, wmb.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51136297
quote:
Aanvaller Anderlecht naar Feyenoord?
Trekt er een spits van Anderlecht naar de Nederlandse club Feyenoord? Volgens de Nederlandse media zou de club op zoek zijn naar een speler die in de voorhoede naast Roy Makaay moet fungeren.

Een naam is er nog niet gevallen, maar "er zou een aanvaller van Anderlecht in de belangstelling staan van de club".
http://www.anderlecht-online.be/article.php?id=7579&lang=ned&from=home
pi_51136531
Anelka wordt nu weer in verband met Lyon gebracht
pi_51136571
TransferVoorPlata
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51136632
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef AminBen het volgende:

[..]

Verdienen bakken aan geld aan merchandising, Fenerbahce en Galatasaray
Ik koop in turkije altijd shirts voor 5 euro, dus zoveel zal dat ook weer niet zijn.
pi_51137617
Cata Diaz samen met Pato in de verdediging van Getafe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51137751
Mocht Schuster naar Real vertrekken, dan neemt Laudrup het over bij Getafe.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_51138953
tvp.
pi_51139173
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef DouweEgbert het volgende:
Sneijder gaat echt niet naar Fiorentina.
omdat.....?
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:31:37 #45
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51139671
Sunderland zou een bod voorbereiden van 14 miljoen op Klaas Jan Huntelaar..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51139722
Roy Keane is goed bezig bij Sunderland
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51140081
Hebben natuurlijk geld zat met de nieuwe TV-gelden, maar het zou wel een stunt zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51140580
quote:
Perez uit beeld, PSV richt zich op twee andere aanvallers

BRON: Algemeen Dagblad

Volgens het Algemeen Dagblad is Kenneth Perez voorlopig uit beeld bij PSV. De Eindhovenaren richten hun pijlen momenteel op twee andere aanvallers. Pas als die pogingen nergens toe leiden, komt Perez bij PSV weer in beeld, zo meldt de krant. PSV zou zich gepiepeld hebben gevoeld nadat Ajax de gevraagde transfersom tussentijds verhoogde. De kans dat Perez alsnog zou komen lijkt klein, omdat het nu een prestigezaak is geworden.
*zucht*

Niet dat Perez van mij persé hoeft te komen. Maar wel iemand aub!
pi_51140644
Waarom?
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:13:19 #50
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51141149
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Roy Keane is goed bezig bij Sunderland
Hopen dat ie over 2 jaar de septer zwaait over man utd
pi_51141313
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:13 schreef Grimm het volgende:

[..]

Hopen dat ie over 2 jaar de septer zwaait over man utd
Als ie bij Sunderland laat zien dat ie 't kan, dan mag 't van mij Maar Carlos Queiroz zou ook graag 't stokje overnemen en daar heb ik ook wel 'n goed gevoel over
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51141519
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef Smeich het volgende:
Waarom?
Omdat het vertrek van Alex en Cocu nog niet gecompenseerd is met een aankoop.
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:28:04 #53
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51141683
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Als ie bij Sunderland laat zien dat ie 't kan, dan mag 't van mij Maar Carlos Queiroz zou ook graag 't stokje overnemen en daar heb ik ook wel 'n goed gevoel over
Ik totaal niet, na zijn debacle bij Madrid lijkt het mij niet een geschikt persoon, als assistent heeft hij wel een enorme meer waarde.

Ik zie Lippi, Keane, Hughes als kanshebbers
pi_51141784
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik totaal niet, na zijn debacle bij Madrid lijkt het mij niet een geschikt persoon, als assistent heeft hij wel een enorme meer waarde.

Ik zie Lippi, Keane, Hughes als kanshebbers
Tja, maar hij zit alweer jaren bij Man U en kent alle ins en outs, vandaar dat ik hem ook 'n goeie kans geef.

Laten we niet teveel op de zaken vooruit lopen, daar hebben we 't wel over in "Transfergeruchten #180"
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51141886
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:23 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Omdat het vertrek van Alex en Cocu nog niet gecompenseerd is met een aankoop.
En waarom dan een aanvaller?
pi_51143260
Omdat daar een tekort aan is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51143436
Jesper Hogedoorn van FC Volendam naar Cercle Brugge

Kevin Mirallas van Lille naar Paris Saint-Germain
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51144495
Lampard naar Juve, dat zou ik een mooie transfer vinden.
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:43:53 #59
159022 AminBen
El Maestro
pi_51144614
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef DeVinger het volgende:
Lampard naar Juve, dat zou ik een mooie transfer vinden.
Ranieri hoeft em niet
pi_51150372
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef methodmich het volgende:

Kevin Mirallas van Lille naar Paris Saint-Germain
Ook geen sportieve vooruitgang
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51150617
Fiorentina wil Iniesta..

Wat ze nooit gaat lukken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:24:38 #62
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51151233
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:06 schreef venomsnake het volgende:
Fiorentina wil Iniesta..

Wat ze nooit gaat lukken.
Dan sneijder
pi_51151257
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef Grimm het volgende:

[..]

Dan sneijder
Liever Lucarelli, dan ben ik 160 euro rijker
Leuk die transferbets.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:24:10 #64
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51153242
Real Madrid lijkt Barcelona te hebben afgelost als kandidaat-koper nummer één voor Cristian Chivu. In ieder geval is AS Roma akkoord met de voorgestelde afkoopsom uit Madrid.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:32:49 #65
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51158152
Doelman Wilson Júnior van Naval naar Vitesse, volgens diverse Portugese websites en Transfermarkt.de, maar goed, beetje raar dat daar nog niks over naar buiten gebracht is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elvislives op 05-07-2007 10:23:46 ]
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_51159218
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:32 schreef Elvislives het volgende:
Doelman Wilson Júniorvan Naval naar Vitesse, volgens diverse Portugese websites en Transfermarkt.de, maar goed, beetje raar dat daar nog niks over naar buiten gebracht is.
Van welke club?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:24:27 #67
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51159250
Van Naval 1º de Maio
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_51159325
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:24 schreef Elvislives het volgende:
Van Naval 1º de Maio
O, ik zie t al, je vergat een spatie. Vond t al zo'n rare naam
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:34:54 #69
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51159504
Ik vergat niks, gewoon een lichtelijk autistisch toetsenbord hier
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_51161758
Binnen nu en achtenveertig uur probeert Manchester United om Carlos Tévez in te lijven. De landskampioen heeft negenentwintig miljoen euro over voor de Argentijn. (Diverse tabloids)


Chelsea heeft de strijd om Daniel Alves opgegeven en gaat nu voor Pascal Chimbonda. De Londenaren hebben zeventien miljoen euro over voor de verdediger van Tottenham Hotspur. (The Sun)

De verdediger van Sevilla is echter nu in beeld bij Liverpool. De club van Rafael Benítez zal echter wel aan de vraagprijs van dertig miljoen euro moeten voldoen. (The Sun)

De transfer van Florent Malouda naar Chelsea zal vandaag worden afgerond. De Londenaren zullen zo´n negentien miljoen euro overmaken op de bankrekening van Olympique Lyon. (Diverse tabloids)

De winnaar van de FA Cup en League Cup heeft echter nog een troef achter de hand. Met zeventien miljoen euro wil het immers Arsenal aftroeven in de strijd om Chimbonda. (Daily Express)

De selectie van Manchester City zal de nodige veranderingen ondergaan. Sven-Göran Eriksson wil tien nieuwe aankopen doen en zal de nodige spelers laten vertrekken. (Diverse tabloids)

Andrei Shevchenko keert definitief niet terug naar Italië. Zaakwaarnemer Stephen Curnow ontkende de recente geruchten over een overgang naar AC Milan. (Daily Star)

West Ham United biedt Liverpool zestien miljoen euro voor Craig Bellamy. Bovendien maakt Yossi Benayoun dan de overstap naar Anfield Road. (Daily Star)

Liverpool lijkt af te willen van Harry Kewell, maar de Australiër zegt te zullen vechten voor zijn plaats. Tottenham Hotspur en Aston Villa volgen de laatste ontwikkelingen. (Daily Star)

Na Wesley Sneijder heeft Fiorentina nu ook belangstelling voor Freddie Ljungberg. De Italianen zijn bereid een bod van bijna vijf miljoen euro aan Arsenal voor te leggen. (Daily Mirror)

Nu Florent Malouda naar Chelsea lijkt te verkassen, zet Real Madrid met Arjen Robben alles op alles. De Madrilenen hebben bijna een akkoord bereikt met de Nederlander. (Daily Telegraph)

Chelsea heeft de strijd om Alexandre Pato (17) gewonnen. De Londenaren zullen volgende week een kleine twintig miljoen euro aan Internacional de Porto Alegre overmaken. (Daily Telegraph).

Adriano meldt zich op 15 juli weer in Milaan, maar weet nog niet waar hij volgend seizoen zal spelen. De aanvaller van Internazionale vindt het een eer om ooit voor Real Madrid uit te komen. (GloboEsporte)

Barcelona geeft zich gewonnen in de strijd om Cristian Chivu. Nu Real Madrid de verdediger van AS Roma zo goed als binnen heeft, worden de pijlen nu gericht op Gabriel Milito van Real Zaragoza. (Marca)

Real Zaragoza heeft overigens Ricardo Oliveira van AC Milan overgenomen. De aanvaller leek voor Villarreal te kiezen, maar de aanbieding van Zaragoza was aantrekkelijker. (Radio Marca)

Door de komst van Oliveira speelt Zaragoza in op het mogelijke vertrek van Diego Milito of Ewerthon. Milito kan naar Barcelona of enkele Italiaanse clubs, terwijl VfB Stuttgart nog steeds niet Ewerthon uit het oog heeft verloren. (AS)

Zaragoza wil Milito echter alleen naar het Camp Nou laten vertrekken als Thiago Motta in de deal wordt betrokken. De middenvelder heeft echter zijn voorkeur voor Engeland uitgesproken. (El Mundo Deportivo)

Valencia en FC Porto hebben een akkoord bereikt over Lucho González. De Argentijnse middenvelder moest rond de twintig miljoen euro kosten, maar de Spanjaarden hoeven uiteindelijk slechts de helft te betalen. (Marca)

Feyenoord is verplicht om Royston Drenthe aan Real Madrid te verkopen. Door de vele aankopen kampen de Rotterdammers met een schuld van twintig miljoen euro. (AS)

De jacht op Andrea Barzagli is weer door Internazionale geopend. Na de mislukte transfer van Chivu is de verdediger van Palermo weer in beeld gekomen. Ook Fiorentina en Juventus achten zich niet kansloos. (La Gazzetta dello Sport)

Mino Raiola, zaakwaarnemer van Pavel Nedved, is niet tevreden over de contractaanbieding van Juventus. De Tsjechische middenvelder twijfelt nog over het voortzetten van zijn carrière. (Corriere dello Sport)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51161863
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord is verplicht om Royston Drenthe aan Real Madrid te verkopen. Door de vele aankopen kampen de Rotterdammers met een schuld van twintig miljoen euro. (AS)
hoop doet leven zullen we maar zeggen
pi_51162337
quote:
Feyenoord is verplicht om Royston Drenthe aan Real Madrid te verkopen. Door de vele aankopen kampen de Rotterdammers met een schuld van twintig miljoen euro. (AS)

Zoveel hebben ze toch nog niet uitgegeven, maar serieus, wat moet Drenthe bij Real? Hebben ze een ballenjongen nodig?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51162381
quote:
United close in on Tevez as Fergie leaves rivals in the shade
Manchester United last night appeared to have won the race to sign Carlos Tévez. The West Ham United forward, who is playing in the Copa America in Venezuela, has told his Argentina teammates that a deal has been agreed for him to play at Old Trafford next season.
Tévez has been coveted by some of the top European clubs this summer, including Inter Milan, Liverpool, Chelsea and Real Madrid, after his rousing performances and seven goals were largely responsible for keeping West Ham in the Premiership last season. Their survival was ensured when his perseverance allowed him to score the only goal in the defeat of United at Old Trafford on a dramatic final day of the season in May.
It is likely that Tévez will move to United initially on a 12-month loan deal, with a fee of about £4 million payable to Kia Joorabchian, the businessman who owns the economic rights to the player, and wages in excess of £3 million.
Gary Jacob, The Times
quote:
Meanwhile, The Daily Mail claim Sir Alex has told Alan Smith he has no future at Old Trafford. Smith has recently been linked with moves to Everton and Sunderland.
quote:
The same paper report Real Madrid could poach United fitness coach Valter di Salvo. The Italian previously worked at the Bernabeu alongside the Reds' assistant manager, Carlos Queiroz.
quote:
Elsewhere, The Sun claim Sir Alex has been told he must sell before he can buy any more players. United have already splashed out on Nani, Anderson and Owen Hargreaves and the paper say it's essential the Reds boss now cashes in on some of the squad's fringe players.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:10:33 #74
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51162462
20 miljoen pond is weer heel veel geld voor man utd.
pi_51163902
Atletico Madrid probeert Quaresma binnen te halen voor 22m euro. Porto wil 25m zien. Als de deal niet slaagt gaat Atleti achter Simao aan (20m)
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:00:26 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51164143
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef Smeich het volgende:
Atletico Madrid probeert Quaresma binnen te halen voor 22m euro. Porto wil 25m zien. Als de deal niet slaagt gaat Atleti achter Simao aan (20m)
LFC zit ook achter Ricardo Queresma aan, die hebben veel te besteden deze zomer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:30:46 #77
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51165263
De tijd van de hoge bedragen is weer aangebroken! Damn!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:34:03 #78
159022 AminBen
El Maestro
pi_51165355
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef Smeich het volgende:
Atletico Madrid probeert Quaresma binnen te halen voor 22m euro. Porto wil 25m zien. Als de deal niet slaagt gaat Atleti achter Simao aan (20m)
Die had ik al in het vorige topic gepost

Chelsea heeft een officieel bod uitgebracht op Pato (20 miljoen) Ancelotti wil hem ook heel graag.

Barzagli naar Inter nu Chivu niet komt

Ricardo Oliveira naar Zaragoza of Villarreal

Boumsong van Juventus naar Bordeaux

Appiah te duur voor Schalke
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:36:57 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51165471
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef AminBen het volgende:

Barzagli naar Inter nu Chivu niet komt
Barzagli - Materazzi, wat een heerlijk centraal duo.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:48:10 #80
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51168028
quote:
Roy Beerens naar SC Heerenveen

Gepubliceerd op 05 juli 2007, 14:14
Laatst bijgewerkt op 05 juli 2007, 14:30

HEERENVEEN -
Roy Beerens gaat naar SC Heerenveen. De linkerspits, afkomstig uit Bladel, heeft zijn huidige werkgever PSV verzocht om ontbinding van het contract dat nog tot 2008 doorloopt.

PSV heeft ingestemd met een transfer van Beerens, voor wie Heerenveen een afkoopsom moet betalen.

Beerens speelde afgelopen seizoen bij NEC in Nijmegen. PSV probeerde tot twee keer toe om een nieuw contract af te sluiten met de speler, maar die verwacht in Heerenveen meer aan spelen toe te komen.

Beerens viel vorige maand enkele malen uitstekend in bij Jong Oranje op het EK onder 21 jaar.

Spits François Sterchele van Germinal Beerschot Antwerpen brengt vandaag een orienterend bezoek aan het Abe Lenstra-stadion in Heerenveen.
Beerens is nog niet officiëel door de club bevestigd (vandaar maar even onder transfergeruchten), maar lijkt me een prima aankoop

Sterchele speelt al langere tijd, clubs schijnen akkoord te zijn, de speler probeert zoveel mogelijk er uit te halen.. Afwachten dus..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:49:39 #81
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51168074
Goed gedaan van H'veen, tijdens het jong oranje toernooi was Beerens een meer dan redelijke voetballer
pi_51168210
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Beerens is nog niet officiëel door de club bevestigd (vandaar maar even onder transfergeruchten), maar lijkt me een prima aankoop

Sterchele speelt al langere tijd, clubs schijnen akkoord te zijn, de speler probeert zoveel mogelijk er uit te halen.. Afwachten dus..
Zou een mooie aankoop zijn..
Die had ik ook wel bij de FC willen zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:12:34 #83
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51168859
Inmiddels al rond, Beerens heeft voor 3 jaar getekend
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_51172815
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef venomsnake het volgende:
Binnen nu en achtenveertig uur probeert Manchester United om Carlos Tévez in te lijven. De landskampioen heeft negenentwintig miljoen euro over voor de Argentijn. (Diverse tabloids)


Chelsea heeft de strijd om Daniel Alves opgegeven en gaat nu voor Pascal Chimbonda. De Londenaren hebben zeventien miljoen euro over voor de verdediger van Tottenham Hotspur. (The Sun)

De verdediger van Sevilla is echter nu in beeld bij Liverpool. De club van Rafael Benítez zal echter wel aan de vraagprijs van dertig miljoen euro moeten voldoen. (The Sun)

De transfer van Florent Malouda naar Chelsea zal vandaag worden afgerond. De Londenaren zullen zo´n negentien miljoen euro overmaken op de bankrekening van Olympique Lyon. (Diverse tabloids)

De winnaar van de FA Cup en League Cup heeft echter nog een troef achter de hand. Met zeventien miljoen euro wil het immers Arsenal aftroeven in de strijd om Chimbonda. (Daily Express)

De selectie van Manchester City zal de nodige veranderingen ondergaan. Sven-Göran Eriksson wil tien nieuwe aankopen doen en zal de nodige spelers laten vertrekken. (Diverse tabloids)

Andrei Shevchenko keert definitief niet terug naar Italië. Zaakwaarnemer Stephen Curnow ontkende de recente geruchten over een overgang naar AC Milan. (Daily Star)

West Ham United biedt Liverpool zestien miljoen euro voor Craig Bellamy. Bovendien maakt Yossi Benayoun dan de overstap naar Anfield Road. (Daily Star)

Liverpool lijkt af te willen van Harry Kewell, maar de Australiër zegt te zullen vechten voor zijn plaats. Tottenham Hotspur en Aston Villa volgen de laatste ontwikkelingen. (Daily Star)

Na Wesley Sneijder heeft Fiorentina nu ook belangstelling voor Freddie Ljungberg. De Italianen zijn bereid een bod van bijna vijf miljoen euro aan Arsenal voor te leggen. (Daily Mirror)

Nu Florent Malouda naar Chelsea lijkt te verkassen, zet Real Madrid met Arjen Robben alles op alles. De Madrilenen hebben bijna een akkoord bereikt met de Nederlander. (Daily Telegraph)

Chelsea heeft de strijd om Alexandre Pato (17) gewonnen. De Londenaren zullen volgende week een kleine twintig miljoen euro aan Internacional de Porto Alegre overmaken. (Daily Telegraph).

Adriano meldt zich op 15 juli weer in Milaan, maar weet nog niet waar hij volgend seizoen zal spelen. De aanvaller van Internazionale vindt het een eer om ooit voor Real Madrid uit te komen. (GloboEsporte)

Barcelona geeft zich gewonnen in de strijd om Cristian Chivu. Nu Real Madrid de verdediger van AS Roma zo goed als binnen heeft, worden de pijlen nu gericht op Gabriel Milito van Real Zaragoza. (Marca)

Real Zaragoza heeft overigens Ricardo Oliveira van AC Milan overgenomen. De aanvaller leek voor Villarreal te kiezen, maar de aanbieding van Zaragoza was aantrekkelijker. (Radio Marca)

Door de komst van Oliveira speelt Zaragoza in op het mogelijke vertrek van Diego Milito of Ewerthon. Milito kan naar Barcelona of enkele Italiaanse clubs, terwijl VfB Stuttgart nog steeds niet Ewerthon uit het oog heeft verloren. (AS)

Zaragoza wil Milito echter alleen naar het Camp Nou laten vertrekken als Thiago Motta in de deal wordt betrokken. De middenvelder heeft echter zijn voorkeur voor Engeland uitgesproken. (El Mundo Deportivo)

Valencia en FC Porto hebben een akkoord bereikt over Lucho González. De Argentijnse middenvelder moest rond de twintig miljoen euro kosten, maar de Spanjaarden hoeven uiteindelijk slechts de helft te betalen. (Marca)

Feyenoord is verplicht om Royston Drenthe aan Real Madrid te verkopen. Door de vele aankopen kampen de Rotterdammers met een schuld van twintig miljoen euro. (AS)

De jacht op Andrea Barzagli is weer door Internazionale geopend. Na de mislukte transfer van Chivu is de verdediger van Palermo weer in beeld gekomen. Ook Fiorentina en Juventus achten zich niet kansloos. (La Gazzetta dello Sport)

Mino Raiola, zaakwaarnemer van Pavel Nedved, is niet tevreden over de contractaanbieding van Juventus. De Tsjechische middenvelder twijfelt nog over het voortzetten van zijn carrière. (Corriere dello Sport)
Zijn dit geruchten of transfers?

Lekker serieus 16 miljoen voor Belamy, 5 miljoen voor Ljungberg. De kranten moeten vol denk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51172840
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zijn dit geruchten of transfers?

Lekker serieus 16 miljoen voor Belamy, 5 miljoen voor Ljungberg. De kranten moeten vol denk
Kijk eens in welk topic je zit
pi_51172847
Rooney - Tevez. Wat een ongelooflijk mooi duo

Ook het lelijkste ooit, dat dan weer wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51174928
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ook het lelijkste ooit, dat dan weer wel
Hoho, Kuijt-Crouch.
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:34:42 #88
159022 AminBen
El Maestro
pi_51175073
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rooney - Tevez. Wat een ongelooflijk mooi duo

Ook het lelijkste ooit, dat dan weer wel
vind het te veel van hetzelfde. Beide sleuren het veld over. Moet een Crespo of Van Nistelrooy naast zo'n jongen.
pi_51175156
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:34 schreef AminBen het volgende:

[..]

vind het te veel van hetzelfde. Beide sleuren het veld over. Moet een Crespo of Van Nistelrooy naast zo'n jongen.
Mja, maar nu krijgen ze natuurlijk 'n hele beweeglijke aanvalslinie met Ronaldo/Nani/Anderson erbij. Dat is natuurlijk verdomd moeilijk te verdedigen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:45:02 #90
159022 AminBen
El Maestro
pi_51175380
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Mja, maar nu krijgen ze natuurlijk 'n hele beweeglijke aanvalslinie met Ronaldo/Nani/Anderson erbij. Dat is natuurlijk verdomd moeilijk te verdedigen.
3 van die jongens is mooi zat en dan iemand die altijd op de penaltystip staan om ze erin te rammen.

Zie Anderson en Nani trouwens meer op de bank zitten dan spelen het eerste jaar. Giggs en Scholes hebben gewoon een goed seizoen gedraaid, en nog steeds heel veel krediet. Zeker als er een goede spits bijkomt zullen die 2 denk ik niet eerste keus zijn..
pi_51176515
Tecla zeer binnenkort naar Lorient

Lavezzi morgen voor 80% van de spelerspas naar Napoli voor 8 miljoen dollar

Dario Bottinelli naar Atlanta

Boca gaat een sub 20 speler halen van Brazilie, maar wie het is het best bewaarde geheim van Argentinie. Islas zeer waarschijnlijk naar Boca
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51176541
Zo moeilijk is Nani anders niet te verdedigen (zie ek-20) :p
pi_51176940
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 19:28 schreef Stinger__ het volgende:
Zo moeilijk is Nani anders niet te verdedigen (zie ek-20) :p
Chelsea, Arsenal of Liverpool zal nu wel het ultieme anti Nani wapen aanschaffen: Zuiverloon
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51179264
Prutser Rivas naar Bologna of Atlanta
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51180586
Bianchi kan kiezen: Napoli, Atletico, Fiorentina

En volgens de Gazzetta heeft AZ 6 miljoen geboden voor Graziano Pelle (Lecce & <21 international)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51182775
Zou wel een leuke spits zijn voor AZ
pi_51183580
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef DIGGER het volgende:
Bianchi kan kiezen: Napoli, Atletico, Fiorentina

En volgens de Gazzetta heeft AZ 6 miljoen geboden voor Graziano Pelle (Lecce & <21 international)
Terug naar Atletico?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51183895
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef DIGGER het volgende:
Bianchi kan kiezen: Napoli, Atletico, Fiorentina

En volgens de Gazzetta heeft AZ 6 miljoen geboden voor Graziano Pelle (Lecce & <21 international)
Ik dacht dat Pelle al naar Palermo of iets dergelijks ging.
pi_51185266
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik dacht dat Pelle al naar Palermo of iets dergelijks ging.
Ik las weer dat AZ Palermo wil aftroeven volgens Eurosport.
Zoals ik in het Ajax topic al zei, ik zou het een geweldige aankoop vinden die ik graag bij Ajax wil zien. Maakte echt indruk op me tijdens de laatste twee toernooien.
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:32:20 #100
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51185592
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik las weer dat AZ Palermo wil aftroeven volgens Eurosport.
Zoals ik in het Ajax topic al zei, ik zou het een geweldige aankoop vinden die ik graag bij Ajax wil zien. Maakte echt indruk op me tijdens de laatste twee toernooien.

heb je zijn stats gezien bij zijn clubs in Italie? Daar wordt men niet vrolijk van....
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51187374
quote:
Wisla niet de oplossing voor NEC en Niedzielan

5/7/2007 21:52

De opluchting bij NEC over een vertrek van Andzrej Niedzielan is voorbarig gebleken. De Poolse spits heeft zelf de overgang naar Wisla Kraków afgeblazen.

Niedzielan (28) leek zijn teleurstellende verblijf in Nijmegen te gaan afsluiten. NEC stelde zich coulant op en vroeg geen afkoopsom. Daar leek Wisla Kraków van te willen profiteren.

'We wachten weliswaar nog op een fax uit Polen, maar dan zijn we inderdaad definitief uit elkaar', vertelde technisch directeur Carlos Aalbers deze week nog in Voetbal International.

Aalbers was opgelucht zijn dure kracht kwijt te zijn. 'Het huwelijk tussen Niedzielan en NEC was gewoon geen succes. Dan is het voor beide partijen beter om uit elkaar te gaan. Wij hebben nu ook weer iets meer financiële armslag om een scorende spits erbij te halen.'

Maar op het laatste moment is de transfer afgeketst. Wisla Kraków kwam steeds met nieuwe voorwaarden, hetgeen voor Niedzielan aanleiding was de overgang af te blazen. De Poolse club op haar beurt zegt dat het niet kon voldoen aan bepaalde betalingseisen van de spits.

'Het duurde lang, te lang vonden wij ook. Maar op donderdagmiddag om drie uur zou het contract daar worden getekend', zegt algemeen directeur Jacco Swart van NEC tegen Omroep Gelederland. 'Wat er toen is misgegaan? Ik heb echt geen idee. Deze zaak kent alleen maar verliezers. Niedzielan moet zich nu 16 juli melden bij Jong NEC.'
Toch geen vertrek van NIedzielan
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:46:20 #102
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51187840
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:32 schreef El-Salvador het volgende:

[..]


heb je zijn stats gezien bij zijn clubs in Italie? Daar wordt men niet vrolijk van....
Arveladze knalde er ook geen 25 in...
pi_51189214
hoezo maakte Pelle indruk..zat op de bank en maakte een stiftje..WOEI
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51190814
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:32 schreef El-Salvador het volgende:

[..]


heb je zijn stats gezien bij zijn clubs in Italie? Daar wordt men niet vrolijk van....
Weet jij hoe het voetbal eruit ziet in de Serie B en bij een club als Cesena?
Dan moet je echt door die stats heen kunnen kijken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 6 juli 2007 @ 08:24:05 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51191106
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Terug naar Atletico?


Carlos Bianchi is oud-trainer van Atléti, maar DIGGER bedoelt Rolando Bianchi. Tenminste, daar ging ik vanuit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:17:45 #106
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51191721
Drenthe al in onderhandeling met Real. 8 Mil in 5 jaar ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:20:25 #107
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51191756
Nogmaals wat moet die vent bij Real????
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:37:24 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51192007
Patrick Kluivert naar Galatasaray: http://www.hurriyet.com.tr/spor/6835638.asp?gid=211
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:49:40 #109
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51192204
Ik kan geen turks...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:51:01 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_51192236
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nogmaals wat moet die vent bij Real????
Voetballen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:59:12 #111
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51192405
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Voetballen.
Tribune-zitten lijkt me waarschijnlijker.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:00:56 #112
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51192442
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nogmaals wat moet die vent bij Real????
Madrid heeft een nieuw beleidsplan, onderdeel daarvan is supertalenten kopen. Ze willen af van het galáctico beleid.
In Drenthe zien ze een speler die past in hun profiel. Ze volgende Drenthe trouwens ook al voor het EK21, maar op het EK is hij echt gaan opvallen, ook omdat hij daar op een andere positie speelde.

Ze zullen er alles aan doen om Drenthe binnen te halen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:16:11 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51192759
Fabricio Coloccini staat in de belangstelling van de Spurs, één van de meest onderschatte voetballers ter wereld en ook één van mijn persoonlijke favorieten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:37:32 #114
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51194841
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Madrid heeft een nieuw beleidsplan, onderdeel daarvan is supertalenten kopen. Ze willen af van het galáctico beleid.
In Drenthe zien ze een speler die past in hun profiel. Ze volgende Drenthe trouwens ook al voor het EK21, maar op het EK is hij echt gaan opvallen, ook omdat hij daar op een andere positie speelde.

Ze zullen er alles aan doen om Drenthe binnen te halen.
Haha Drenthe naar Madrid en Sneijder mag blij zijn als hij naar Valencia mag
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:38:19 #115
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51194861
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51195181
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:17 schreef One_conundrum het volgende:
Drenthe al in onderhandeling met Real. 8 Mil in 5 jaar ...
quote:
Manager Drenthe: "Geen onderhandelingen"

De zaakwaarnemer van Royston Drenthe, André Wasiman, weerspreekt tegenover RTV Rijnmond de berichtgeving van het AD. De krant meldde vanochtend dat Wasiman met Real Madrid zou onderhandelen over een transfer.
"Dit slaat helemaal nergens op. Ik weet niet wie er baat bij heeft dit verhaal de wereld in te slingeren", aldus de getergde belangenbehartiger.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_51195883
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Madrid heeft een nieuw beleidsplan, onderdeel daarvan is supertalenten kopen. Ze willen af van het galáctico beleid.
In Drenthe zien ze een speler die past in hun profiel. Ze volgende Drenthe trouwens ook al voor het EK21, maar op het EK is hij echt gaan opvallen, ook omdat hij daar op een andere positie speelde.

Ze zullen er alles aan doen om Drenthe binnen te halen.
Een Marcelo is vorig seizoen al gehaald voor precies dezelfde positie
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:26:37 #118
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51196427
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Een Marcelo is vorig seizoen al gehaald voor precies dezelfde positie
yep.

Maar op AS (Madrileense sportkrant) is bijna dagelijks te lezen hoe geweldig ze Drenthe wel niet vinden.
Ze willen nu eenmaal ''supertalenten'' gaan kopen, dat hebben ze in hun beleidsplan staan als je AS moet geloven..

Misschien willen ze Drenthe wel vastleggen maar nog een jaar aan feyenoord verhuren, wie weet..

Het zal mij benieuwen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51196464
Montella richting Samp - zou een terugkeer op het oude nest betekenen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:40:46 #120
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_51196918
quote:
United's £6m to 'hire' Tev
Manchester United will pay businessman Kia Joorabchian £6million for the signature of Carlos Tevez.
At the end of an initial two-year deal, United will have the option to buy the striker outright for £15m. The deal will be modelled on Javier Mascherano's move from Upton Park to Liverpool.
Premier League spokesman Dan Johnson warned: "Any potential deal for the transfer of Tevez will have to be struck directly with West Ham."
Tevez has agreed a £100,000-a-week contract with United and will have a medical when he returns from Copa America duty with Argentina.
United are wary of breaching the third-party ownership rules that saw West Ham fined £5.5m by the Premier League over Tevez and Mascherano.
Mascherano's switch to Anfield did not contravene regulations, and United will follow it to the letter.
David Mcdonnell, The Mirror
quote:
The Tevez transfer rumours dominate the papers, although The Sun also report that Chelsea chief Peter Kenyon isn't bothered by United's lavish summer spending. "They can do what they want and we're very happy with where we are," Kenyon says.
quote:
Meanwhile, The Times predict Sir Alex will use new signings Nani and Anderson only sparingly next season. The paper also reinforces its belief that Alan Smith and Kieran Richardson will join Everton.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:47:44 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_51197118
quote:
Charisteas vier jaar naar Nürnberg
door onze Telesportredactie
NÜRNBERG - Angelos Charisteas staat op het punt om voor vier jaar te tekenen bij 1.FC Nürnberg. De Duitse club heeft een akkoord met Feyenoord over een transfer van de Griekse spits.

Charisteas is zelf ook in hoofdlijnen rond en wordt zondag of maandag in Nürnberg verwacht voor de medische keuring. Charisteas kwam afgelopen zomer over van Ajax, maar kon in Rotterdam nimmer aan de verwachtingen voldoen. Feyenoord trok eerder deze zomer al Roy Makaay aan en is op zoek naar nog een spits
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_51197220
Zou weer een goede transfer van Feyenoord zijn .
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:18:05 #123
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51202385
quote:
PSV heeft een vernieuwd bod neergelegd bij het Mexicaanse Atlas voor de diensten van Andrés Guardado. Nadat het eerste voorstel van de Eindhovenaren van tafel was geveegd, lijkt de landskampioen nu meer kans te hebben. Volgens Medio Tiempo is er positief gereageerd op het bod.

Het Mexicaanse medium meldt dat PSV 4,5 miljoen euro heeft geboden voor 75% van de transferrechten. Het clubbestuur van Atlas heeft het voorstel in beraad genomen, maar Medio Tiempo verwacht dat de transfer binnenkort een feit zal zijn.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:22:20 #124
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51202544
Gabriel Milito heeft een nieuwe stap richting een vertrek bij Real Zaragoza gezet. De Argentijn heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Barcelona. De verdediger kwam in beeld bij de Catalanen nadat Cristian Chivu onhaalbaar bleek. (El Mundo Deportivo)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51202948
Aan Milito heb je meer dan aan Chivu.
pi_51203514
Werder Bremen wil Milan Baros bij Lyon weg halen.

Middenvelder Lucio van Grêmio naar Hertha BSC

Ricardo Faty van AS Roma naar Bayer Leverkusen

Ciprian Marica van Shakhtar Donetsk naar VfB Stuttgart
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51203667
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef sjimz het volgende:
Anelka wordt nu weer in verband met Lyon gebracht
En Valencia.
pi_51203676
Boudewijn Zenden naar Marseille
pi_51203745
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:50 schreef sjimz het volgende:
Boudewijn Zenden naar Marseille
Dat is niet echt een gerucht meer, die wordt vandaag nog gekeurd.
pi_51203836
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:53 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dat is niet echt een gerucht meer, die wordt vandaag nog gekeurd.
Toch heeft ie hier nooit gestaan en hij is nog niet officieel bevestigd, dus past hij hier prima in thuis.
pi_51204985
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 07:34 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Weet jij hoe het voetbal eruit ziet in de Serie B en bij een club als Cesena?
Dan moet je echt door die stats heen kunnen kijken.
Daarbij zijn er in Italië wel vaker spitsen die op al te jonge leeftijd niet echt veel goals maakten. Ik denk aan Luca Toni, Alberto Gilardino, Andrea Caracciolo, Vincenzo Iaquinta, Francesco Tavano... Die hadden ook een aanloopje nodig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51207866
Gelukkig zijn de verdedigers in Nederland ook een stuk minder dan in de Serie A.

Maar het lijkt me sterk dat een Italiaan AZ verkiest boven Palermo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:24:45 #133
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51208733
DeMarchi kwam ook naar Vitesse na eerst bij Juventus en Roma gespeeld te hebben. Wat een held trouwens

No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:25:21 #134
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51208749
Villareal wil Huntelaar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:52:11 #135
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51209504
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:24 schreef Elvislives het volgende:
DeMarchi kwam ook naar Vitesse na eerst bij Juventus en Roma gespeeld te hebben. Wat een held trouwens

[afbeelding]
Marco de Marchi... De man die in een Europacupwedstrijd voor het vak van de harde kern stond te springen op "Wie niet springt die is voor Nec", toen alle stadionlichten waren uitgevallen. Held!

Maar liefst 18 wedstrijden in het eerste van Juventus
pi_51209643
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef venomsnake het volgende:
Villareal wil Huntelaar.
Je bedoelt Villarreal.
pi_51209922
Jonathan Bottinelli naar Genoa, Napoli of Fiorentina

Juan Manuel Torres naar San Lorenzo of minder waarschijnlijk Estudiantes
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51209990
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je bedoelt Villarreal.
Volgens mij het vrij duidelijk wat hij bedoelt?
pi_51210056
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Volgens mij het vrij duidelijk wat hij bedoelt?
Maar van deze zin snap ik weer niets
pi_51210459
Gaby voor 95% zeker naar Barcelona. Hij rond, de clubs moeten nog wat details regelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:39:45 #141
159022 AminBen
El Maestro
pi_51213377
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaby voor 95% zeker naar Barcelona. Hij rond, de clubs moeten nog wat details regelen
hij was ook rond met Real. Beter glippen ze er even tussen en verleiden ze de club met een aantrekkelijk(er) bod net als met Chivu
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:46:24 #142
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51213599
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:39 schreef AminBen het volgende:

[..]

hij was ook rond met Real. Beter glippen ze er even tussen en verleiden ze de club met een aantrekkelijk(er) bod net als met Chivu
Hij gaat niet naar Madrid..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:57:37 #143
159022 AminBen
El Maestro
pi_51213879
dat zou wel een hele lekkere naar Catalonie zijn zeg
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:30:43 #144
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51214931
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:34:28 #145
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51215037
quote:
Da's wel heel letterlijk!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:39:21 #146
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51215163
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51216514
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:39 schreef AminBen het volgende:

[..]

hij was ook rond met Real. Beter glippen ze er even tussen en verleiden ze de club met een aantrekkelijk(er) bod net als met Chivu
Real is nooit echt serieus geweest tot op heden.

Misschien dat ze op het laatste moment nog komen met een offer he can´t refuge maar dat lijkt me niet eigenlijk

Ik denk dat het Barca wordt en dat Real pas in beeld komt als het met Barca niet lukt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51217275
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:24 schreef Elvislives het volgende:
DeMarchi kwam ook naar Vitesse na eerst bij Juventus en Roma gespeeld te hebben. Wat een held trouwens

[afbeelding]

FANTOPIC
pi_51217544
quote:
En toch zal het Inter worden of Roma blijven.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51217680
Net binnen: Juve heeft een akkoord met Deportivo over een transfer van Andrade, die morgen in Turijn zal aankomen voor een medische keuring.

Ergo, Milito zal nu toch wel 99% zeker naar Barca gaan
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:58:31 #151
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51217725
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:57 schreef DIGGER het volgende:
Net binnen: Juve heeft een akkoord met Deportivo over een transfer van Andrade, die morgen in Turijn zal aankomen voor een medische keuring.
Mooie transfer zeg
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:04:38 #152
159022 AminBen
El Maestro
pi_51217928
idd, goede speler. Al vind ik Meira het ook niet minder doen bij Portugal als hij geblesseerd is (en dat is hij nogal vaak )
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:11:00 #153
159022 AminBen
El Maestro
pi_51218114
ben benieuwd met met wie Real uit de hoed komt als Chivu en Milito niet komen
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:11:45 #154
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51218137
Woodgate
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:12:35 #155
159022 AminBen
El Maestro
pi_51218158
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:11 schreef One_conundrum het volgende:
Woodgate
pi_51218208
Ik denk dat ze Hierro er neerzetten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:15:09 #157
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51218231
Misschien gaan ze proberen Alex te halen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:15:49 #158
159022 AminBen
El Maestro
pi_51218248
Vond Erik Pieters wel aardig op het Jeugd-EK. Misschien is dat wat
pi_51225216
Barreto naar Benfica.
pi_51225327
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Barreto naar Benfica.
quote:
'Benfica laat oog vallen op NEC'er Barreto'

7/7/2007 10:02

Edgar Barreto keert mogelijk niet meer terug in Nijmegen. Benfica zou volgens De Telegraaf een oogje hebben laten vallen op de middenvelder van NEC.

Barreto, die met Paraguay zondag in de kwartfinale van Copa América staat, heeft nog een contract in Nijmegen tot medio 2008. De 22-jarige middenvelder kwam in januari 2004 als grote belofte van Cerro Porteño.

Voor NEC is het mogelijk ook interessant mee te werken aan de verkoop van Barreto. De opbrengsten uit de transfer bieden ruimte voor het halen van nieuwelingen, iets dat na het mislukken van de transfer van Andrzej Niedzielan niet haalbaar is.
pi_51225836
quote:
Tévez is het persoonlijk eens met Man United

6/7/2007 22:58

Manchester United en Carlos Tévez zijn het eens over een dienstverband van de Argentijnse international bij The Mancunians. De Engelse kampioen wacht echter nog zware onderhandelingen met West Ham United dat de 23-jarige aanvaller vooralsnog niet wil laten gaan.

Volgens een verklaring van de advocaten van Tévez' zaakwaarnemer Kia Joorabchian is de Argentijn persoonlijk rond met Manchester United. 'Wij bevestigen dat Carlos Tévez, met toestemming van West Ham, heeft gesproken met andere clubs. Dat heeft geleid tot een persoonlijk akkoord met Manchester United. De zaakwaarnemers van Tévez zullen de transfer komende week proberen af te ronden.'

Een niet geringe hobbel die nog moet worden genomen, is dat ook West Ham United zijn fiat aan de transfer moet geven. Daar is voorlopig nog geen sprake van. 'Carlos is een geregistreerde speler van West Ham United en heeft nog een contract tot medio 2010', reageert voorzitter Eggert Magnusson op de transfergeruchten. 'Wij hebben ook geen overeenkomst met Carlos dat hij de club mag verlaten en we verwachten dat hij op tijd terugkeert om deel te nemen aan de voorbereiding op het komende seizoen.'

De eigendomsrechten van Tévez zijn het afgelopen jaar al meermaals inzet geweest van conflicten. De Argentijnse aanvaller streek afgelopen zomer samen met landgenoot Javier Mascherano neer bij The Hammers. De Premier League, organisator van de Engelse profcompetities, oordeelde dat de inmenging van een derde partij, lees Joorabchian, tegen de regels was.

Waar strafpunten dreigden, kwam West Ham United uiteindelijk weg met een boete. Ook de FIFA onderzocht de zaak. Mede naar aanleiding van de onderzoeken heeft de Premier League nu bepaald dat clubs die Tévez van West Ham willen overnemen direct zaken moeten doen met The Hammers.
Lijkt me 'n leuke transfer
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51225888
De Mul naar Sevilla schijnt snel rond te komen.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:34:42 #163
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51227911
Het gerucht dat Boukhari voor 3 jaar bij Sparta tekent wordt nu wel erg hardnekkig
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_51228439
Naast FC Den Bosch wil ook Helmond Sport Den Ouden hebben.

Als het Den Bosch niet lukt hebben ze nog een 27 jarige Tsjech (Naam nog onbekend...) op het oog.

Hij speelde afgelopen weekeinde een Intertoto-duel met Maribor dus als iemand weet wie het is???
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:06:30 #165
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_51228714
Volgens wikipedia en de site van Maribor voetbalt er geen Tsjech daar.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:29:12 #166
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51229410
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:34 schreef Bayswater het volgende:
Het gerucht dat Boukhari voor 3 jaar bij Sparta tekent wordt nu wel erg hardnekkig
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Sport?itemid=44952

Nourdin Boukhari keert dit seizoen terug bij Sparta.

uitgegeven: 13:07 07-07-2007 gewijzigd: 13:07 07-07-2007


Technisch directeur van Sparta Danny Blind ontkent nog bevestigt de komst van de Rotterdammer naar het Kasteel.

Boukhari speelde van 1999 tot 2002 voor de Kasteelclub. Afgelopen seizoen huurde AZ de spits van FC Nantes, waar hij in 2006 een contract tekende voor 4 jaar.

later meer...
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_51229975
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Schimpie het volgende:
Volgens wikipedia en de site van Maribor voetbalt er geen Tsjech daar.
En bij Birkirkara FC?
pi_51234229
Jan Polák van Nürnberg erg dicht bij overeenstemming met Anderlecht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51234614
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:29 schreef Bayswater het volgende:

[..]

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Sport?itemid=44952

Nourdin Boukhari keert dit seizoen terug bij Sparta.

uitgegeven: 13:07 07-07-2007 gewijzigd: 13:07 07-07-2007


Technisch directeur van Sparta Danny Blind ontkent nog bevestigt de komst van de Rotterdammer naar het Kasteel.

Boukhari speelde van 1999 tot 2002 voor de Kasteelclub. Afgelopen seizoen huurde AZ de spits van FC Nantes, waar hij in 2006 een contract tekende voor 4 jaar.

later meer...
topaankoop voor ze maar triest voor boukhari eigenlijk..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 7 juli 2007 @ 17:31:45 #170
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51235389
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

topaankoop voor ze maar triest voor boukhari eigenlijk..
Boukhari heeft getekend is zojuist officieel bevestigd,
Boukhari heeft bij Ajax al gezegd dat hij wel weer bij Sparta wilde voetballen. Daarnaast denk ik dat Sparta weleens hoge ogen kan gaan gooien dit seizoen, dus we zullen zien hoe triest het is.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:08:21 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_51236281
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 17:31 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Boukhari heeft getekend is zojuist officieel bevestigd,
Boukhari heeft bij Ajax al gezegd dat hij wel weer bij Sparta wilde voetballen. Daarnaast denk ik dat Sparta weleens hoge ogen kan gaan gooien dit seizoen, dus we zullen zien hoe triest het is.
Ze eindigen boven de degradatiestreep?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_51243037
Toldo gaat waarschijnlijk komend seizoen ballen vangen in Spanje, bij Real of Betis.
En Nocerino moet waarschijnlijk weg bij Juve (wellicht op huurbasis of 50%) en ze waren al rond met Udinese, maar Nocerino wil als hij weg moet alleen naar Napoli (en terecht natuurlijk )

Grosso is goedgekeurd in Lyon, hoeft alleen nog maar te krabbelen en maandag zal waarschijnlijk Oliveira de overstap van Milan naar Zaragoza maken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51255717
Ochoa en Araujo in de belangstelling van Ajax.
  zondag 8 juli 2007 @ 14:29:55 #174
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_51259429
Zou zonde zijn voor PSV, dan heeft Ajax een keeper die wel punten pakt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51259448
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou zonde zijn voor PSV, dan heeft Ajax een keeper die wel punten pakt
In principe heeft PSV al een keeper die punten pakt.
Maar ik hoop dat Ochoa naar Nederland toe komt
  zondag 8 juli 2007 @ 14:33:11 #176
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_51259516
Met Ochoa zou Ajax een transfer maken waar ze sterker van worden. Tot nu toe zijn ze alleen minder sterk geworden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51259532
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met Ochoa zou Ajax een transfer maken waar ze sterker van worden. Tot nu toe zijn ze alleen minder sterk geworden
En hoe heb jij Araujo zitten?
  zondag 8 juli 2007 @ 14:34:43 #178
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51259544
Twee toppertjes in FM Als de makers van zo'n spel al weten dat het getalenteerde spelers zijn, waarom volgen de scoutingsapparaten van de profclubs dan zo laat?
  zondag 8 juli 2007 @ 14:35:50 #179
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_51259572
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

En hoe heb jij Araujo zitten?
Ik heb hem te weinig gezien maar wat ik gezien heb is wel redelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51259603
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:34 schreef Yozzz het volgende:
Twee toppertjes in FM Als de makers van zo'n spel al weten dat het getalenteerde spelers zijn, waarom volgen de scoutingsapparaten van de profclubs dan zo laat?
Enyeama is in FM ook een god, maar in het echt
  zondag 8 juli 2007 @ 19:30:07 #181
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51267375
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:43 schreef sjimz het volgende:
Ochoa en Araujo in de belangstelling van Ajax.
Wat voor spelers zijn het, waar spelen ze en op welke positie zijn ze inzetbaar?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51267439
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:30 schreef donroyco het volgende:

[..]

Wat voor spelers zijn het, waar spelen ze en op welke positie zijn ze inzetbaar?
Keeper en verdediger
pi_51281176
quote:
Liverpool close to capturing Babel
By Sam Wallace
Published: 09 July 2007

Liverpool made their second major move in the summer transfer market yesterday with a bid for the highly rated Dutch winger Ryan Babel. The club were understood to have offered around ¤10m (£6.75m) for the Ajax attacker, who was also a target for Arsenal and Newcastle.

Babel, 20, has attracted interest from all over Europe but it seems Rafa Benitez, the Liverpool manager, wants to make him the club's second significant signing of the close season after Fernando Torres. The player impressed in the Netherlands Under-21 team who won the European Championship on home soil last month and is regarded as the best of a crop of outstanding young Dutch talent.

He has already been capped by the full Netherlands side, scoring on his debut against Romania in March 2005, while the national team manager Marco van Basten has said Babel has the potential to be the next Thierry Henry.

Liverpool already have four first-team strikers in Torres, Peter Crouch, Dirk Kuyt and Andrei Voronin, but Babel is more adaptable and can be used as a winger. Benitez has said before that wide players are his priority this summer and he seems to have lost out on Florent Malouda, who will join Chelsea this week.

Ajax have not yet accepted Liverpool's bid for Babel, but it is close to their valuation of the striker.
  maandag 9 juli 2007 @ 09:09:29 #184
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_51281659
quote:
Op maandag 9 juli 2007 08:26 schreef sjimz het volgende:

[..]
Slechte zet van Liverpool...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_51283135
AZ wil Jan Koller
  maandag 9 juli 2007 @ 10:32:28 #186
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51283249
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze eindigen boven de degradatiestreep?
Ik vind dat Sparta zich met Boukhari, Slot en Jaggy (de Zwitserse verdediger) behoorlijk versterkt heeft, ik denk ook dat ze het best goed kunnen gaan doen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:38:05 #187
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51285284
Beetje vage actie van Liverpool, wat moeten ze nou met babel
pi_51285395
Vervanger Bellamy?
pi_51286284
quote:
Op maandag 9 juli 2007 09:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Slechte zet van Liverpool...
Inderdaad.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 9 juli 2007 @ 12:08:20 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51286340
Volgens mij is er een vrouw (of een man zonder verstand van voetbal) verantwoordelijk voor het transferbeleid van LFC, wat een wanbeleid daar. Hoeveel spitsen volgen er nog?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 9 juli 2007 @ 12:09:39 #191
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51286399
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens mij is er een vrouw (of een man zonder verstand van voetbal) verantwoordelijk voor het transferbeleid van LFC, wat een wanbeleid daar. Hoeveel spitsen volgen er nog?
Totdat ze eentje vinden die er 20 in schopt
pi_51286807
Verdammt, Coloccini lijkt nu ook te vertrekken bij Deportivo ondanks dat de afspraak was dat er maar 1 van de 2 topverdedigers zouden vertrekken (Andrade naar Juve). Wanneer Millito weg is bij Zaragoza vertekt ook Coloccini .
  maandag 9 juli 2007 @ 12:41:24 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51287430
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verdammt, Coloccini lijkt nu ook te vertrekken bij Deportivo ondanks dat de afspraak was dat er maar 1 van de 2 topverdedigers zouden vertrekken (Andrade naar Juve). Wanneer Millito weg is bij Zaragoza vertekt ook Coloccini .
Fabricio Coloccini staat in de belangstelling van de Spurs, één van de meest onderschatte voetballers ter wereld en ook één van mijn persoonlijke favorieten, zoals ik al eerder zei.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51287609
Hij wil zelf naar Zaragoza maar Deportivo wil toch wel 10miljoen ontvangen voor hem. Dus het ligt er een beetje aan hoeveel Millito gaat opleveren. Dan hebben wij alleen nog maar Lopo over van ons verdedigend blok .

Overigens heeft Andrade ook 10m gekost en wilden ze Zalayeta aan Depor slijten maar dat ging dus mooi niet door .
  maandag 9 juli 2007 @ 13:08:54 #195
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51288277
Wat een idioten daar bij Liverpool
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 9 juli 2007 @ 13:17:19 #196
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51288567
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:08 schreef Dos37 het volgende:
Wat een idioten daar bij Liverpool
Sssht 't zijn scousers die weten niet beter
  maandag 9 juli 2007 @ 13:20:56 #197
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51288692
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:09 schreef Grimm het volgende:

[..]

Totdat ze eentje vinden die er 20 in schopt
Babel zeker niet!
Die helpt wel 20 100% kansen om zeep
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 9 juli 2007 @ 13:25:06 #198
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51288813
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:20 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Babel zeker niet!
Die helpt wel 20 100% kansen om zeep
Ik ben naar een paar trainingen geweest van jong oranje in Langezwaag maar daar steekt Babel er wel uit. Rigters was niet erg opvallend tijdens de trainingen.
En ook in de wedstrijden vond ik babel altijd goed. Maar het is geen speler voor Liverpool
pi_51291405
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 9 juli 2007 @ 15:06:54 #200
159022 AminBen
El Maestro
pi_51292227
ManCity dringend op zoek naar spelers Die Thai heeft het overgenomen en Eriksson als trainer benoemd. Hij zeker al wil zo'n 6, 7 middenvelders/aanvallers erbij. Geruchten waren al dat ze Torres, Cisse en Grosso voor de neus van respectievelijk Liverpool, Marseille en Lyon wilden wegkapen

Nu gelinkt aan City; Owen, Anelka, Santa Cruz, Ferdinand, Baines, Wright-Phillips, Konchesky, Yakubu(a £12M), Pienaar, Elmander, Wilhelmsson, Dudek, Phil Neville..

Eriksson; "Is it realistic to challenge Manchester United? I hope so."
pi_51292552
van voetbalprimeur:
quote:
Juventus wil Rosicky als opvolger Nedved
Juventus houdt er serieus rekening mee dat Pavel Nedved binnenkort zijn voetbalpensioen zal aankondigen. De Oude Dame is daarom druk bezig een vervanger binnen te halen. Op de lijst van de Italianen staat Tomas Rosicky als de beoogde opvolger.

De Tsjech moet bij de club uit Turijn zijn landgenoot opvolgen. De bepalende rol die Nedved bij Juventus vertolkt wordt al aan Rosicky toegedicht.

Afgelopen jaar wilde de Bianconeri de middenvelder ook al binnenhalen. De Tsjech verruilde toen echter Borussia Dortmund voor Arsenal.
quote:
Stade Rennes aast op Wiltord
Sylvain Wiltord leek sowieso al bij Olympique Lyon te vertrekken na een botsing met het bestuur en nadat hij werd opgepakt voor de eerste training. Een vertrek komt nu nog dichterbij door belangstelling van Stade Rennes.

De club zou volgens de Franse krant Le Journal inmiddels al contact met Wiltord hebben gehad. Eerder werd de aanvaller nog gelinkt met Olympique Marseille.

Wiltord was eerder dit seizoen in conflict met l'OL, omdat hij problemen heeft met de clubdiscipline. Ook een gesprek met het bestuur kon dat niet oplossen. Daarom lijkt hij vrijwel zeker uit Lyon te vertrekken. De international speelde desondanks nog wel 22 competitieduels voor Les Gones (vijf doelpunten).
quote:
De Sanctis laat contract ontbinden
Morgan de Sanctis is de eerste speler in de Italiaanse competitie die gebruik maakt van het Webster-arrest. Op de officiële website van Udinese laat de doelman weten om ontbinding van zijn contract te hebben gevraagd.

Om zijn verbintenis op te zeggen dient de doelman wel een vergoeding aan Udinese te betalen. Daarnaast is het verboden om naar een club in de Serie A te verkassen. Sevilla lijkt nu de belangrijkste gegadigde om de dertigjarige doelman te contracteren.

Diverse Spaanse media melden dat De Sanctis, die al ruim acht jaar voor Udinese speelt, waarschijnlijk dinsdag een contract bij de Spaanse UEFA Cup-winnaar tekent.
quote:
Nilsson: "Concrete interesse van één club"
Lasse Nilsson werd de voorbije weken in verband gebracht met diverse clubs, maar de aanvaller van sc Heerenveen verklaarde dat slechts één vereniging concreet is voor de Zweed.

"Er is slechts één club concreet. Ik sta nog altijd open voor een nieuw avontuur, maar de clubs moeten er eerst samen uitkomen. Het is afwachten of Heerenveen mij wil laten gaan", verklaarde de aanvaller aan VoetbalPrimeur.

Nilsson werd de afgelopen maanden gelinkt aan onder anderen PSV, Lorient, Paris Saint-Germain, Stade Rennes en Strasbourg. Hij wilde niet zeggen of de nadrukkelijk geïnteresseerde club uit dit rijtje namen komt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 9 juli 2007 @ 15:40:09 #202
159022 AminBen
El Maestro
pi_51293364
Omar Bravo naar HSV
Nilmar naar Werder Bremen
Patrick Kluivert/Michael Owen/Ailton naar Galatasaray
Dawid Janzyck naar Dortmund
Emerse Fae naar Reading
Steve Mandanda naar Aston Villa
  maandag 9 juli 2007 @ 17:44:14 #203
43497 Afunados
Get Therapy
pi_51297829
Transfer van Ljungberg naar Fiorentina, voor 8 miljoen, is nagenoeg rond. Fiorentina en Arsenal zijn bezig de transfer af te ronden.
  maandag 9 juli 2007 @ 17:46:28 #204
159022 AminBen
El Maestro
pi_51297884
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:44 schreef Afunados het volgende:
Transfer van Ljungberg naar Fiorentina, voor 8 miljoen, is nagenoeg rond. Fiorentina en Arsenal zijn bezig de transfer af te ronden.
8 miljoen
pi_51297897
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:44 schreef Afunados het volgende:
Transfer van Ljungberg naar Fiorentina, voor 8 miljoen, is nagenoeg rond. Fiorentina en Arsenal zijn bezig de transfer af te ronden.
Werkt van Geel ook al voor Arsenal?
  maandag 9 juli 2007 @ 18:19:43 #206
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51298772
Dat doet Arsenal goed.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 juli 2007 @ 18:54:17 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51299827
quote:
wat aanvallers kunnen ze wel gebruiken bij NEC
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51299941
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wat aanvallers kunnen ze wel gebruiken bij NEC
Lens, Worm, Prent, van Beukering, Holman, Fachtali
Het valt wel mee hoor
Er zal er misschien een bijkomen en dan heb je het wel gehad.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_51300507
Jesper Hogedoorn op proef bij Stormvogels / Telstar, dat een keeper zoekt door de zware blessure van Job Bulters (6 tot 9 maanden out)

Sidney Lammens, oud-RBC, op proef bij Helmond Sport

NAC test de voormalig captain van Engeland onder 19, middenvelder Lee Holmes van Derby County
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51314718
Bianchi naar Man City (13 miljoen Euro)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51314921
Westerveld en Robben naar Real Madrid.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 08:42:13 #212
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51315144
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 08:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Westerveld en Robben naar Real Madrid.
Westerveld? Als tweede of derde keeper?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51315383
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 08:42 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Westerveld? Als tweede of derde keeper?
Als tweede keeper. Kan voor twee jaar tekenen. Zou ook naar Betis Sevilla of Zaragoza kunnen.
pi_51315407
quote:
Volgens Bola Rolando heeft Feyenoord belangstelling voor de 17-jarige Miguel van Internacional. De jonge Braziliaanse spits komt nog uit voor het jeugdteam van Internacional. De topscorer zou qua type aanvaller te vergelijken zijn met Pato, die waarschijnlijk naar Chelsea vertrekt. Feyenoord zou al een aanbieding hebben neergelegd bij de ouders van Miguel.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:31:07 #215
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51315919
Sibon weer bij SCH, hij traint al een week mee.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51316127
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:31 schreef One_conundrum het volgende:
Sibon weer bij SCH, hij traint al een week mee.
dat was eerst alleen om zijn conditie op peil te houden, wordt nu ineens concreet dus die zal wel gaan tekenen denk ik ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:55:12 #217
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51316373
dat zeg ik toch?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51316566
Wat een armoe zeg. De ene na de andere spits glipt door de vingers dus dan nemen we uit gemakzucht Sibon maar.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:10:03 #219
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51316724
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:04 schreef MaxPower het volgende:
Wat een armoe zeg. De ene na de andere spits glipt door de vingers dus dan nemen we uit gemakzucht Sibon maar.
Hadden ze beter Yuri Cornelisse bij Grunn weg kunnen halen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51316763
Nieuw bod van Liverpool voor Babel: 20m .
Van Geel .
Defoe naar Celtic.
Fabregas moet nu toch de nieuwe ster van Real worden; 40m zou er al zijn geboden.
Arsenal zou nog steeds bezig zijn met Martins.
Newcastle op zijn beurt is dichtbij het aantrekken van Heinze .
Boula naar Sevilla is bijna rond.

Owja, van Westerveld zou perfect zijn. Kan hij over 2 jaar Piet Velthuzien vervangen die voor miljoenen naar een grote club is vertrokken .

Edit: nog eentje dan, Janssen naar Leicester City mits hij daar een belangrijke rol krijgt in het nieuwe team dat voor promotie moet gaan zorgen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 10-07-2007 10:21:04 ]
pi_51317185
bron is wel voetbalzone natuurlijk maar toch..

‘Liverpool verhoogt bod op Babel’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 10 juli om 09:35

Volgens de BBC is Liverpool bereid om de vraagprijs van twintig miljoen euro voor Ryan Babel op tafel te leggen. Dit zou manager Rafael Benítez aan het betrouwbare Britse medium toe hebben gegeven.

De verliezend finalist van de Champions League zou maandagochtend een bod van veertien miljoen euro gedaan hebben, maar dit werd door technisch directeur Martin van Geel tegengesproken. ”Het enige wat ik over de hoogte van de transfersom wil zeggen, is dat het in ieder geval niet gaat om een bod van veertien miljoen euro. Dan hadden wij het bod namelijk niet serieus genomen."

Babel, die afgelopen zomer een sterk jeugd-EK in eigen land bekroond zag worden met de titel, zou vanuit zijn vakantiebestemming in Suriname al hebben laten weten dat hij open staat voor gesprekken met Liverpool. The Reds mogen echter pas de gesprekken met de 14-voudig international starten zodra er een akkoord is bereikt over de transfersom.

“We kunnen veel geld vragen voor Babel, aangezien hij tot medio 2010 onder contract ligt bij Ajax”, lichtte Van Geel toe. “Toch moeten we er serieus rekening mee houden dat Babel aankomend seizoen ergens anders speelt.” Volgens de BBC zal de overgang woensdag definitief worden beklonken.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:10:49 #222
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51318360
Rafa is een mongool, 20 miljoen voor die kerel, die vooral op de wing zou moeten spelen. Voor dat geld haal je toch ook wel andere wingers? Downing pedersen bentley etc
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:42:34 #223
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51319238
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef One_conundrum het volgende:
Rafa is een mongool, 20 miljoen voor die kerel, die vooral op de wing zou moeten spelen. Voor dat geld haal je toch ook wel andere wingers? Downing pedersen bentley etc
Benitez baseert zich misschien op de finale van het jeugd-EK en toen was Babel natuurlijk subliem.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:44:54 #224
159022 AminBen
El Maestro
pi_51319308
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:42 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Benitez baseert zich misschien op de finale van het jeugd-EK en toen was Babel natuurlijk subliem.
Nadat er een man tegen het uur met rood afging, wel ja.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:03:27 #225
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51319942
Bloemendaal gaat De Graafschap verlaten

Mark Bloemendaal heeft te kennen gegeven dat hij De Graafschap gaat verlaten. Het 19-jarige talent staat in de belangstelling van SC Heerenveen en het Engelse Middlesbrough. Met Heerenveen heeft hij maandagmiddag een gesprek gevoerd.

Bloemendaal kwam het afgelopen seizoen 16 keer voor De Graafschap in actie. De in Zutphen geboren voetballer wist in die 16 wedstrijden in totaal 3 keer te scoren.

Bron : Vidal Horjus (zie ook : www.optimaalfm.nl)
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51320039
wie of wat is Vidal Horjus en hoe betrouwbaar is dit?
pi_51320181
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef One_conundrum het volgende:
Rafa is een mongool, 20 miljoen voor die kerel, die vooral op de wing zou moeten spelen. Voor dat geld haal je toch ook wel andere wingers? Downing pedersen bentley etc
Die neuzen vragen een werkelijk belachelijk eprijs - maar dat is hun goed recht - en Benetiz is inderdaad absoluut gestoord als ie daaraan gaat voldoen! (Zeker gezien de aanvaslkracht die z'n selectie al heeft)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51320444
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:13:14 #229
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51322154
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:44 schreef AminBen het volgende:

[..]

Nadat er een man tegen het uur met rood afging, wel ja.
Daarvoor ook al, ik ben geen fan van Babel, maar tegen Servië speelde hij werkelijk fantastisch.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:17:58 #230
43497 Afunados
Get Therapy
pi_51322269
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Bojinov naar Roma?

Bron: http://www.ilromanista.it/?section=news&id=8365
En volgens The Guardian wil Fiorentina hem betrekken in de transfer van Ljungberg..
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:20:50 #231
159022 AminBen
El Maestro
pi_51322368
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:13 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daarvoor ook al, ik ben geen fan van Babel, maar tegen Servië speelde hij werkelijk fantastisch.
Heb hem nauwelijks gezien in de eerste helft. Of je moet zijn loopacties vergoddelijken. Als die Liverpool scout die hebben gezien kwamen ze eerder met Bakkal of De Ridder thuis.

In de 2e helft een goal gescoord uit een kans die je niet mag missen, goede assist en nog een penalty gemist. Allemaal niet zo speciaal als je het mij vraagt.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:28:30 #232
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51322663
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:20 schreef AminBen het volgende:

[..]

Heb hem nauwelijks gezien in de eerste helft. Of je moet zijn loopacties vergoddelijken. Als die Liverpool scout die hebben gezien kwamen ze eerder met Bakkal of De Ridder thuis.
Ik vond De Ridder met afstand de slechtste van de basis-spelers. Zeker aangezien hij tot de oudere behoorde.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:38:27 #234
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51323037
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Transfergeruchten.
Dit is wel de meest slechte TVP ooit
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:40:28 #235
159022 AminBen
El Maestro
pi_51323094
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik vond De Ridder met afstand de slechtste van de basis-spelers. Zeker aangezien hij tot de oudere behoorde.
In de finale was hij de beste vond ik, dat hij ouder (en jood ) is, doet daar niks aan af.
pi_51323274
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:17 schreef Afunados het volgende:

[..]

En volgens The Guardian wil Fiorentina hem betrekken in de transfer van Ljungberg..
onderschatte speler...hoop eigenlijk dat hij een kans krijgt bij viola maar zie hem anders graag bij arsenal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:46:20 #237
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51323294
Dan heb jij een andere finale gezien als ik...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51323863
Buiten die 3 assists heb ik hem ook niet veel gezien nee, maar ik vond niemand echt uitblinken. Babel en Bruins na die rode kaart, maar verder aanvallend niemand. Zuiverloon was voor mij weer de beste, alle grote sterspelers uitgeschakeld dat toernooi.

Vitesse test trouwens 2 keepers, Wilson uit Brazilië en Balázs Rabóczki uit Hongarije.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:21:22 #239
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51324517
De transfer van Arjen Robben naar Real Madrid zal vóór donderdag worden afgerond. De aanvaller van Chelsea zal vervolgens de tournee door de Verenigde Staten verlaten. (The Sun)

Liverpool heeft met twintig miljoen euro voldaan aan de eis van Ajax voor Ryan Babel. De aanvaller moet alleen zelf nog een akkoord bereiken. (Diverse tabloids)

Fiorentina heeft Freddie Ljungberg op het oog. Voor acht miljoen euro wil het de Zweedse middenvelder bij Arsenal weglokken. (The Guardian)

Ook al gaat Arsenal akkoord met de geboden veertig miljoen euro van Real Madrid, Cesc Fábregas wil niet naar de Spaanse hoofstad verkassen. De middenvelder wordt door trainer Bernd Schuster als hoofdprioriteit gezien. (Daily Star)

Martin O’Neill heeft zijn zinnen gezet op Jermain Defoe. De club uit Birmingham heeft twaalf miljoen euro over voor de aanvaller van Tottenham Hotspur. (Daily Star)

Na Eduardo da Silva wil Arsenal volgende week nog een aanvaller aantrekken. De Londenaren hebben negentien miljoen euro over voor Obafemi Martins van Newcastle United. (The Independent)

Gabriel Heinze kan nu kiezen uit twee clubs. Naast Liverpool heeft nu ook Newcastle United interesse in de verdediger van Manchester United. (Daily Star)

Roque Santa Cruz wil weg bij Bayern München en kan in het Premiership aan de slag. Blackburn Rovers heeft immers interesse getoond in de aanvaller van Paraguayaanse komaf. (Daily Mirror)

Opmerkelijk nieuws: Barcelona heeft in de afgelopen drie jaar slechts twee spelers verkocht, te weten: Luis García en Mark van Bommel. De rest, onder andere Giovanni van Bronkhorst, Javier Saviola, Gerard López en Rüstü Reçber, zijn allen transfervrij uit het Camp Nou vertrokken. (Diverse Spaanse media)

Bernd Schuster beschikt volgend seizoen over Javier Saviola. De coach van Real Madrid maakte de komst van de aanvaller min of meer bekend in een radioprogramma. (Punto Radio)

Real Betis heeft Ricardo bijna binnen. De doelman van het Portugese elftal hoeft de voorbereiding van Sporting Portugal niet mee te maken. (Marca)

Valencia moet nog wat dieper in de buidel tasten om Lucho González aan te trekken. FC Porto nam geen genoegen met het bod van zestien miljoen euro voor de Argentijnse middenvelder. (O Jogo)

Steve Marlet is volgend seizoen wellicht in de Segunda División te bewonderen. De oud-aanvaller van onder meer Fulham en Olympique Lyon staat in de belangstelling van Real Sociedad, de ploeg van zijn oud-coach Chris Coleman. (Marca)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51325799
voetbalzone:

Arsenal versterkt zich met Sagna
Geschreven door Harm Jan Deuring op dinsdag, 10 juli om 14:03

Bakari Sagna draagt komend seizoen het rood-wit van Arsenal. Volgens de Franse media wordt vandaag de transfer afgerond, waarna de talentvolle vleugelverdediger van Auxerre een vijfjarig contract zal gaan tekenen bij de Londense formatie.


Met de overgang zou een transfersom van rond de 9 miljoen euro gemoeid zijn. De 24-jarige Sagna stond in belangstelling van veel Europese topclubs, maar liet eerder al weten dat zijn voorkeur uitging naar Arsenal.

Bij Auxerre wist Sagna zich in drie seizoenen te ontwikkelen tot een vaste kracht. In mei van dit jaar zag de Fransman zijn goede prestaties bij Auxerre beloond met zijn debuut voor het nationale team van Frankrijk tijdens de interland tegen Georgië.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51327552
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:06 schreef MaxPower het volgende:
wie of wat is Vidal Horjus en hoe betrouwbaar is dit?
Cultheld meldde ook al dat hij weg gaat.

Ik schat zo dat hij flink wat lult in de achterhoek in de kroeg, daar kent toch idereen elkaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51327631
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef Solstice het volgende:
Buiten die 3 assists heb ik hem ook niet veel gezien nee, maar ik vond niemand echt uitblinken. Babel en Bruins na die rode kaart, maar verder aanvallend niemand. Zuiverloon was voor mij weer de beste, alle grote sterspelers uitgeschakeld dat toernooi.

Vitesse test trouwens 2 keepers, Wilson uit Brazilië en Balázs Rabóczki uit Hongarije.
Van welk team komt Wilson?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51331879
Eigenlijk al rond

Luizao naar Boca
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51332016
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eigenlijk al rond

Luizao naar Boca
Hebben ze zich wel aan de transfer regels van de FIFA gehouden?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51332102
Boca altiijd maar dat is ook de best geleide club ter wereld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51332938
Burdisso bijna rond met Juve
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:53:14 #247
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51333639
quote:
'Prieto heeft aanbieding Ajax in beraad'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 10 juli om 17:40

Wie dacht dat er alleen bij de presidentsverkiezingen van Real Madrid met de nodige spelersnamen werd gegooid, heeft het mis. Ook in de strijd om het voorzitterschap bij Athletic Bilbao zijn de kandidaten in een hevig strijd verwikkeld, maar kan wellicht Ajax roet in het eten gooien.

Fernando García Macua liet dinsdagmiddag tijdens een bijeenkomst weten dat hij vrijdag de akkoorden met spelers als Santiago Ezquerro (Barcelona), David Cuéllar (Gimnástic) en Xabri Prieto (Real Sociedad) wil afronden. Dit zijn immers de gewenste versterkingen van Joaquín Caparrós, die bij de aanstelling van García Macua op de bank zal plaatsnemen.

Alléén over de komst van Prieto was García Macua niet geheel overtuigd. “Xabi wil graag naar Bilbao komen, maar heeft meerdere aanbiedingen binnengekregen. Met name de aanbieding van Ajax was zeer aantrekkelijk. Ik heb desondanks goede hoop op zijn komst. Binnen een paar dagen hoop ik meer duidelijkheid te krijgen.”

Prieto, voluit Xabier Prieto Argarate, is een 23-jarige middenvelder die zowel centraal op het middenveld of als rechtervleugelaanvaller uit de voeten kan. Het jeugdexponent van de club uit San Sebastían kwam in meer dan honderd wedstrijden vijtien keer tot scoren. Door de degradatie zal Prieto geen strobreed in de weg worden gelegd.
Bron
----------------------
Johan Cruijff ziet Bojan Krkic, het wonderkind van Barcelona, graag een paar jaar bij Ajax rijpen...
quote:
Om deze reden ziet El Salvador hem dan ook liever op huurbasis naar Amsterdam verkassen. “Er zijn altijd clubs bereid om een vriendendienst te doen. Bij Ajax heeft Henk ten Cate de leiding en die heeft hem hier nog meegemaakt. Voor Bojan is het gewoon noodzakelijk om zoveel mogelijk in het eerste van Ajax te spelen en de Champions League mee te maken. Op zeventienjarige leeftijd is de opleiding absoluut niet afgelopen. Dan begint het pas.”
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51334449
Xabi Prieto als rechtsbuiten in een 4-3-3? Lijkt me vreemd.

Hoe dan ook:

John Utaka (Stade Rennes) in de belangstelling van Portsmouth

Jerome Boateng (Hertha BSC Berlin) naar Hamburger SV

Alexander Laas (Hamburger SV) naar VfL Wolfsburg
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51338287
PSV hoeft Perez niet bij komst Guardado
PSV heeft bij monde van algemeen directeur Jan Reker laten weten dat Kenneth Perez enkel in beeld komt wanneer de transfer van José Andrès Guardado afketst. Dit liet de neo-directeur weten na afloop van de eerste training.
In de maandageditie van het Algemeen Dagblad liet Ronald Koeman nog weten er alles aan te willen doen om Perez aan zijn selectie toe te voegen. De coach sprak tevens over transfers van zówel Guardado als Perez.

Het bericht is sowieso opmerkelijk te noemen, omdat Guardado als opvolger van Philip Cocu wordt gezien, terwijl Perez in beeld is om de aanval te versterken. Overigens liet Reker wel weten dat de transfer van Guardado spoedig definitief genoemd mag worden.


Als dit klopt lijkt het me wel bijna zeker dat Guardado komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:42:16 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51339908
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Als dit klopt lijkt het me wel bijna zeker dat Guardado komt
Zijn club meldt dat hij naar Deportivo la Coruna vertrekt: http://psv.netwerk.to/nie(...)Deportivo%3Cb%3E.php
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51339999
We zullen wel zien, PSV heeft al 2 keer eerder een transfer in Mexico afgerond
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51340053
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zullen wel zien, PSV heeft al 2 keer eerder een transfer in Mexico afgerond
Maar ik denk dat PSV dan wel wat meer moet gaan bieden ondanks de goede naam.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:12:36 #253
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51341226
Ik zie het somber in voor PSV
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2007 @ 22:23:25 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51341683
als dit mislukt is het weerk heerlijk gespeeld!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:28:32 #255
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51341890
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zullen wel zien, PSV heeft al 2 keer eerder een transfer in Mexico afgerond
De geweldige Robert bijvoorbeeld.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51342006
Hoeveel spitsen ken jij die in op 2 lopen in La liga bij een degradatiekandidaat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51342130
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel spitsen ken jij die in op 2 lopen in La liga bij een degradatiekandidaat?
12
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:33:18 #258
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51342140
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel spitsen ken jij die in op 2 lopen in La liga bij een degradatiekandidaat?
Bij PSV heeft hij er op die penalty tegen Lyon na niks van terecht gebracht.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51342203
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

12
Shoot
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:35:15 #260
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51342250
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel spitsen ken jij die in op 2 lopen in La liga bij een degradatiekandidaat?
Bij het scouten van spelers let je natuurlijk niet alleen op doelpunten maken! Techniek, inzicht, beweeglijkheid etc. Laten we het erop houden dat iedereen kon zien dat de beste man niet bovengetalenteerd is/was.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51342253
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Bij PSV heeft hij er op die penalty tegen Lyon na niks van terecht gebracht.
Bij Betis heeft hij genoeg laten zien om hem geen miskoop te laten zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51342290
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij Betis heeft hij genoeg laten zien om hem geen miskoop te laten zijn
Alleen wil Betis ook niet met hem verder.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:36:23 #263
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51342299
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij Betis heeft hij genoeg laten zien om hem geen miskoop te laten zijn
Ja, maar de door jou verguisde Eredivisie was voor de beste man toch te hoog gegrepen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51342386
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, maar de door jou verguisde Eredivisie was voor de beste man toch te hoog gegrepen.
Hij heeft ook weinig kansen gehad.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:39:24 #265
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51342446
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij heeft ook weinig kansen gehad.
Gevolg van zijn kwaliteiten.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51342718
Damian Escudero (20) and Angel Di Maria (19) naar Deportivo La Coruna.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:48:46 #267
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51342906
PSV meldt zich opnieuw bij Ajax voor Perez

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 10-jul-2007 22:47

PSV meldt zich opnieuw bij Ajax voor Perez. Later meer...

sportweek.nl
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51342919
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef El-Salvador het volgende:
PSV meldt zich opnieuw bij Ajax voor Perez

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 10-jul-2007 22:47

PSV meldt zich opnieuw bij Ajax voor Perez. Later meer...

sportweek.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2007 @ 22:49:55 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51342963
nu weer over transfergeruchten, Robert kan in zn eigen topic besproken worden!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51342979
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef sjimz het volgende:
Damian Escudero (20) and Angel Di Maria (19) naar Deportivo La Coruna.
Goede scouting daar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:50:31 #271
159022 AminBen
El Maestro
pi_51342987
Als ze Perez halen dan is alles meer dan playoffs halen meegenomen
pi_51343034
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goede scouting daar
Met Guardado erbij hebben ze 3 goede spelers gehaald, mits ze komen.
Di Maria schijnt voor een schijntje gehaald te kunnen worden.
pi_51343038
Ja want dat hangt af van Perez
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51343061
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef sjimz het volgende:
Di Maria schijnt voor een schijntje gehaald te kunnen worden.
Je moet wat als je bijna failliet bent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51345143
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef El-Salvador het volgende:
PSV meldt zich opnieuw bij Ajax voor Perez

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 10-jul-2007 22:47

PSV meldt zich opnieuw bij Ajax voor Perez. Later meer...

sportweek.nl
't Koste je duidelijk minder moeite om 't bericht over te typen dan de link van de bron te plaatsen?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51355067
quote:
Tevez block
Manchester United are ready to call in FIFA and the FA to force through their signing of Carlos Tevez.
The Argentina striker has seen his move to Old Trafford from West Ham blocked by the Premier League who insists any fee paid must go straight into the Upton Park coffers.
But lawyers for United, Tevez's owner Kia Joorabchian and West Ham now feel the League are not acting as independent arbiters and want FIFA and the FA, who both rule on transfers, to step in.
Duncan Wright, Daily Star
quote:
Elsewhere, The Daily Telegraph report Fiorentina are interested in signing United striker Giuseppi Rossi. Rossi spent the second half of last season on loan at fellow Italian club Parma, where he played a vital role in keeping the team in Serie A.
quote:
The Daily Mirror continue to link Kieran Richardson with a move to Everton, who apparently value the United winger at £3million. The paper claim Richardson has been told he is surplus to requirements at Old Trafford.
quote:
Tucked away in The Guardian's transfer column is a line or two suggesting United are closing in on 18-year-old Brazilian midfielder Rodrigo Possebon. He currently plies his trade at Internacional.
quote:
Transfervrije Fowler gewild in Australië

11/7/2007 10:50

Robbie Fowler kan zijn carrière in Australië voortzetten. Volgens plaatselijke media is de aanvaller in gesprek met Sydney FC.

Fowler verliet Liverpool na het afgelopen seizoen en verkreeg op dat moment de transfervrije status. In Sydney wordt gemeld dat de kans redelijk groot is dat Fowler voor Sydney FC, dat uitkomt in de A-League, zal kiezen.

Bij die club tekende Tony Popovic zojuist een tweejarig contract. De speler keert daarmee terug op het oude nest. De verdediger kwam de laatste jaren uit voor Crystal Palace, Sanfrecce Hiroshima en Al-Arabi.

De Australische club staat niet alleen in haar pogingen om de voormalige Engelse international (26 caps, zeven goals) aan te trekken. Hij kan ook in het Championship terecht. Zowel Leicester City als Cardiff City dingt naar de gunsten van Fowler.
quote:
'Fortuna ziet Van den Ouweland wel zitten'

11/7/2007 10:41

Fortuna Sittard wil zich versterken met Charlie van den Ouweland, meldt De Limburger. De 26-jarige middenvelder hoeft bij Roda JC nergens meer op te rekenen en mag ondanks een tot medio 2008 doorlopend contract vertrekken bij de club uit Kerkrade.

Roda nam Van den Ouweland in de zomer van 2005 over van FC Den Bosch, maar de middenvelder speelde sindsdien geen enkele wedstrijd voor de Limburgers. Na eerder verhuurd te zijn geweest aan FC Zwolle, kwam Van den Ouweland tijdens het afgelopen seizoen als huurling van FC Dordrecht tot 38 competitiewedstrijden en twee doelpunten.
quote:
Lindenbergh mag transfervrij weg bij Ajax

11/7/2007 9 :15

Olaf Lindenbergh heeft zijn langste tijd gehad bij Ajax. De middenvelder en de club zijn overeengekomen dat hij transfervrij mag vertrekken.

De 33-jarige Lindenbergh kwam twee jaar geleden voor ruim twee miljoen euro van AZ naar de bekerwinnaar. Hij slaagde er nooit in een basisplaats te veroveren. Lindenbergh kwam sinds zijn entree in Amsterdam niet verder dan dertig competitiewedstrijden, in de meeste gevallen als invaller.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:43:44 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51355171
Royston Drenthe siert nog altijd de voorpagina's van zowel AS.com als Marca.es
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:46:02 #278
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51355245
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Royston Drenthe siert nog altijd de voorpagina's van zowel AS.com als Marca.es
Volgens marca is Madrid rond met Feyenoord, alleen moet Drenthe zelf nog jet JA woord geven. Drenthe keert vandaag terug van zijn vakantieadres.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:50:12 #279
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51355397
Rund Knöl naar 1. FC Koln
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_51355468
Zou die daar wel zijn half miljoen krijgen?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:13:40 #281
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51356166
dagelijkse VZ geruchten:

Arsenal zal woensdagmiddag een bod van negentien miljoen euro doen op Obafemi Martins. Newcastle United laat de Nigeriaan voor dat bedrag graag vertrekken. (Diverse Britse tabloids)


Chelsea gaat niet verder dan twintig miljoen euro voor Daniel Alves. Als Sevilla niet ingaat op het bod, dan verlegt Chelsea de interesse naar Pascal Chimbonda van Tottenham Hotspur. (Daily Mirror)

Na Christoph Metzelder en Pepe zal Real Madrid vandaag of morgen Arjen Robben als vierde aanwinst aankondigen. De komst van Javier Saviola wordt namelijk vandaag officieel gemaakt. (Diverse Spaanse media)

Everton is bereid om voor Kieran Richardson de portemonnee te trekken. The Toffees hebben 4,5 miljoen euro over voor de middenvelder van Manchester United. (Daily Mirror)

David Nugent verhuist vandaag zo goed als zeker van Preston North End naar Portsmouth. De ambitieuze club betaalt naar verluidt ruim acht miljoen euro voor de 22-jarige aanvaller, die een contract voor vier jaar tekent. (Diverse Britse tabloids)

Hossam Ghaly verandert wellicht deze week nog van club. Birmingham City heeft vergaande interesse in de middenvelder van Tottenham Hotspur. (Daily Mirror)

De Italiaanse clubs kunnen Cris uit hun hoofd zetten. De Braziliaanse verdediger zet binnenkort zijn handtekening onder een contractverlenging bij Olympique Lyon. (L’Equipe)

Sevilla heeft op het laatste moment concurrentie gekregen in de strijd om Kevin-Prince Boateng. Ook Tottenham Hotspur ziet wel wat in de middenvelder van Hertha BSC. (Bild)

Een drukke week voor Real Madrid. Na de komst gisteren van Pepe, zal de club woensdagmiddag Christoph Metzelder presenteren om vervolgens hetzelfde vrijdagmiddag bij Javier Saviola te doen. (Marca)

De komst van Royston Drenthe is overigens ook nabij. Feyenoord heeft inmiddels een akkoord bereikt met de Spaanse landskampioen en wacht alleen nog op het ja-woord van de jeugdinternational, die zondag weer terugkeert van zijn vakantie in Suriname. (Marca)

Real Betis heeft de komst van Ricardo nog niet aangekondigd, maar de transfer is al 99% zeker. De doelman van Sporting Portugal onderging gisteren de medische keuring en zal vandaag of morgen worden gepresenteerd. (Diverse Spaanse media)

De transfer van Pepe naar Real Madrid komt Valencia slecht uit. Nu FC Porto dertig miljoen euro heeft ontvangen, zal het de vraagprijs voor Lucho González niet laten zakken. (AS)

Real Zaragoza lijkt in Fabricio Coloccini de gewenste opvolger van Gabriel Milito te zien. Deportivo la Coruña zal zeer binnenkort een bod van vijf miljoen euro ontvangen. (AS)

Getafe lijkt handig gebruik te maken van de aantrekkingskracht van Michael Laudrup. Dennis Rommedahl wil dolgraag naar de Spaanse club komen en de onderhandelingen met Charlton Athletic zijn inmiddels begonnen. (Diverse Spaanse media)

Juventus zet Fabio Cannavaro niet uit het hoofd. De Turijnse grootmacht heeft zes miljoen euro over voor de verdediger van Real Madrid. (La Gazzeta dello Sport)

Nwanko Kanu staat in de belangstelling van Galatasaray. Portsmouth weet nog altijd niet of de aanvaller ingaat op de gedane aanbieding. (Sabah)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:18:15 #282
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51356288
Drenthe naar Real Madrid? Zó veel heeft hij toch nog niet gepresteerd? Of heeft hij zo'n enorme potentie dat hij uit die overweging zo'n toptransfer verdient?
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:00:01 #283
159022 AminBen
El Maestro
pi_51359401
Heb Metzelder gezien, hij had nog wat Spaans ingestudeerd want hij wist het al maanden natuurlijk. Hoop voor hem dat Cannavaro vertrekt naar Juventus.

Carrizo van River Plate naar Lazio
Jimenez van Lazio naar AS Roma
Burdisso van Inter naar Juve
Zalayeta van Juve naar Napoli
Chelsea doet een laatste bod op Dani Alves
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:08:38 #284
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_51359687
Ligt dat niet iets te gevoelig om van Lazio naar As Roma te gaan.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:12:19 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51359814
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Ligt dat niet iets te gevoelig om van Lazio naar As Roma te gaan.
Hij mag weg van Lazio, dus het zal ze een zorg zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:46:08 #286
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51360966
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef Strooper het volgende:
Zou die daar wel zijn half miljoen krijgen?
In 5 jaar tijd moet dat wel lukken ja...bruto
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:15:50 #287
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51361968
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 schreef The mirror het volgende:
Babel will fly into England today for a medical and to finalise a contract, after his club Ajax accepted a bid of £8m - which will rise as high as £12million with add-ons.

The Holland international was on holiday in Surinam when he got the call allowing him to discuss terms, and he was late last night trying to make travel arrangements for his dream move to come true.
pi_51362124
Heracles Almelo heeft zich bij Vitesse gemeld voor Fred Benson.

De 23-jarige Ghanese voetballer maakte in het seizoen 2004/2005 zijn debuut voor de Arnhemmers en kwam tot nu toe tot 61 wedstrijden waarin hij 14 keer scoorde. Benson genoot zijn jeugdopleiding bij Ajax.

www.rtvoost.nl
pi_51362251
NEC blijft trekken aan Nando Rafael.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:24:52 #290
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51362282
Hmm.. Feyenoord verdient in 1 klap al het transfergeld dat ze hebben uitgegeven weer terug met de transfer van Drenthe. Ook Ajax krijgt een aardige duit voor Babel.

Gelukkig blijven de talenten ( Affelay en Aisatti ) gewoon bij PSV ballen. We hebben dan geen geld, maar aan de andere kant, we hoéven ook niet per sé spelers te kopen. (( ))
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:34:38 #291
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51362691
Ryan Babel in Liverpool om transfer af te ronden: http://www.ad.nl/sport/article1500073.ece
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:35:51 #292
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51362738
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Ryan Babel in Liverpool om transfer af te ronden: http://www.ad.nl/sport/article1500073.ece
!

Lekker bezig Liverpool!
pi_51363245
het zou echt zonde zijn voor drenthe als hij naar real gaat..carreer killer op deze leeftijd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51365044
Stephen Appiah mag praten met West Ham United.
Arsenal schijnt belangstelling voor Yoan Gouffran te hebben
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:37:51 #295
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51365064
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:49 schreef Tim86 het volgende:
het zou echt zonde zijn voor drenthe als hij naar real gaat..carreer killer op deze leeftijd
Dat denk ik ook, hij speelt nog geen jaar in Feyenoord1 en het zou erg dom zijn om nu al te vertrekken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51365177
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, hij speelt nog geen jaar in Feyenoord1 en het zou erg dom zijn om nu al te vertrekken.
Als ie echt de kwaliteit heeft die menig Feyenoordsupporter hem toegeeft, dan kan hij prima slagen daar in Madrid. Zelfs op deze leeftijd.
Karakter heeft hij wel, dus daar zal het niet aan liggen.
Of hij het voetballend aankan dat kan alleen de toekomst uitwijzen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 juli 2007 @ 17:22:23 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51366529
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:24 schreef jpg97 het volgende:
Hmm.. Feyenoord verdient in 1 klap al het transfergeld dat ze hebben uitgegeven weer terug met de transfer van Drenthe. Ook Ajax krijgt een aardige duit voor Babel.

Gelukkig blijven de talenten ( Affelay en Aisatti ) gewoon bij PSV ballen. We hebben dan geen geld, maar aan de andere kant, we hoéven ook niet per sé spelers te kopen. (( ))
een deel van de transfer van Drenthe komt weer terug bij de investeerders de mensen die in de poule van Drenthe hebben geinvesteerd hebben meteen hun inleg terug met een rendement van 25%
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:27:27 #298
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51366675
Nu ajax weer wat te spenderen heeft, zou het in nederland ook wel eens wat sneller kunnen gaan. Ze zochten toch nog een spits? Denk aan de koev of de N'koef
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:54:43 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51367444
Lasse Nilsson naar Ajax, moet gezien worden als vervanger van Kenneth Perez.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51367482
Zonde van je geld man, die is veel te duur inmiddels.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:56:33 #301
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51367490
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:54 schreef M0NTANA het volgende:
Lasse Nilsson naar Ajax, moet gezien worden als vervanger van Kenneth Perez.
En/of Babel , maar Lasse wil naar Frankrijk ofzo. Noujaaaaaaa, als er maar 7 miljoen betaald wordt
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')