abonnement Unibet Coolblue
pi_51176172
Yeah!

Hopelijk komen dan de Constructicons en de Dinobots
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:57:12 #102
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_51177479
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef dapluiz het volgende:
Niet alleen de sfx waren mooi
[afbeelding]
*kwijl*

Doet me denken aan de scene waaruit onderstaande foto komt, dat Sam net achter de motorkap zichzelf echt in moet houden omdat ze zo lekker is...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_51177696
ik was nooit een fan van de series, maar deze film was echt te vet voor woorden. maar waarom heeft iedereen zo een hekel aan Bay? BB II vond ik ook geen slechte film....

moet wel bij gezegd worden dat hoe meer actie, hoe beter de film is ( voor mij dan...)
pi_51178561
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef dapluiz het volgende:
Niet alleen de sfx waren mooi
[afbeelding]
Het is niet te hopen, dat zij eigenlijk ook een auto is.
pi_51182621
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef chatter het volgende:

[..]

Het is niet te hopen, dat zij eigenlijk ook een auto is.
Zou anders wel graag een proefritje willen maken
pi_51183406
Wel grappig dat die transformers van die schoenen ook nikes aanhebben.
I am the mountain the forest and the earth.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:56:41 #107
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_51188055
Ik ben net geweest en wat een megavet spektakel. De special effects waren om je vingers bij af te likken.
Ik heb geen enkel moment gehad van "Nou dat is geanimeerd met de computer" alles leek gewoon levensecht.

Ok, het verhaal is niet zo heel spectaculair en er zitten nog hier en daar kleine foutjes in. De auto-bots leerde hun taal via het internet, maar hoe heeft megatron dat dan gedaan?
Het stukje om het huis vond ik erg grappig.
Sowieso waren de grappen best te doen en heb ik ook echt wel gelachen om sommige stukken, mede dankzij dat iedereen in de zaal wel zat te lachen en dat iedereen (voornamelijk mannen) liepen te fluiten toen de eerste dame Mikaela ff onder motorkap ging kijken De sfeer was dan ook erg goed.

Nee deze film is een bioscoopbezoek zeker waard. Dus als je de kans hebt en je houdt gewoon van constante actie en spektakel, dan moet je deze zeker zien
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_51188168
Net gezien, vette actie, mooie SFX, hoop humor. Dit is prototype summer blockbuster
Verstand op nul, plaatjes kijken en helemaal hyper worden
Als je hem niet ziet, niet erg, maar als je hem ziet, dan ben je ook blij dat je hem hebt gezien
pi_51189230
Ik ben ook geweest, omdat ik zo onder de indruk was van de preview. Heb nooit iets met transformers gehad. Ik wist dat ik voor het verhaal niet hoefde te gaan.

Wat vond ik er van:
+SUPERvette special effects, heb nergens ook maar een puntje gehad van: hoow wat nep, echt nergens!
+veel leuke humor tussendoor
+mooie dames!
+superstrakke actie, ontwijken van raketten etc!

-sommige sceners waren tenenkrommend, zoals het zoeken van dei bril waar die autobots zich de hele tijd verbergen. Ja leuk, maar als het zulke geavanceerde dingen zijn hebben ze die bril toch wel in 3 tellen gevonden.
-naast veel goede humor ook erg veel MTV-humor, vond ik wel jammer.
-Voor een leek best onduidelijk wie nu af en toe tegen wie aan het vechten was. Maakt het wel spectaculairder.

Kortom: Slap verhaaltje, af en toe tenenkrommend, MTV-humor, gelukkig ook veel goede grappen, maar bovenal een visueel hoogstandje!
pi_51189265
Ik vond em ook erg stoer, kwijlde helemaal weg bij al die transformaties . Wel jammer dat het stikte van de flauwe grapjes, waarbij de zaal gek genoeg elke keer weer in deuk lag
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_51194938
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben net geweest en wat een megavet spektakel. De special effects waren om je vingers bij af te likken.
Ik heb geen enkel moment gehad van "Nou dat is geanimeerd met de computer" alles leek gewoon levensecht.

Ok, het verhaal is niet zo heel spectaculair en er zitten nog hier en daar kleine foutjes in. De auto-bots leerde hun taal via het internet, maar hoe heeft megatron dat dan gedaan?
Het stukje om het huis vond ik erg grappig.
Sowieso waren de grappen best te doen en heb ik ook echt wel gelachen om sommige stukken, mede dankzij dat iedereen in de zaal wel zat te lachen en dat iedereen (voornamelijk mannen) liepen te fluiten toen de eerste dame Mikaela ff onder motorkap ging kijken De sfeer was dan ook erg goed.

Nee deze film is een bioscoopbezoek zeker waard. Dus als je de kans hebt en je houdt gewoon van constante actie en spektakel, dan moet je deze zeker zien
Beaam.

Wat ik ook hilarisch vond (in de bios) was toen op een gegeven moment Optimus Prime in beeld kwam en sommige lui in de zaal zaten te juichen en te joelen.

Sommige sceners waren soms onduidelijk omdat het zo snel ging en je zag zoveel. Maar ik vond het zeker vet. Echt sinds lange tijd niet zo'n goede film gezien in de bios.

Dat het verhaal niet zo bijzonder was vond ik niet zo erg want de film blijft je de hele tijd wel boeien. Geen moment gehad dat het saai werd.

Gewoon een vette film .
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:04:40 #112
62419 CherryLips
chocoholic
pi_51197677
Ik zoek Transformers-kenners, aangezien ik een aflevering van de tekenfilm aan het vertalen ben .
Tap tap tap
pi_51198144
Ik ga lekker vanavond. En ik heb al nooit de pretentie gehad dat dit een diepzinnige film zou gaan worden. Ik verwacht gewoon veel actie en een portie jeugdsentiment. Dat zit wel goed als ik alles hierboven mag geloven
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:28:56 #114
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_51200631
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek Transformers-kenners, aangezien ik een aflevering van de tekenfilm aan het vertalen ben .
Wat wil je weten?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juli 2007 @ 14:38:10 #115
159915 -Menn0-
MNO
pi_51200933
Deze week maar eens heen
,,/
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:45:53 #116
62419 CherryLips
chocoholic
pi_51201187
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:28 schreef Prowl het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Of de Engelse namen in het Nederlands hetzelfde blijven, en hoe de 'sparks' in het Nederlands heten . Misschien dat ik later nog meer vragen heb, maar dit viel me aanvankelijk het meest op.
Tap tap tap
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:47:31 #117
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_51201244
Waarom zou het anders heten, gewoon de engelse benamingen gebruiken

Bumblebee= Hommel
Optimus Prime= Optimale eerste
Soundwave= Geluidsgolf

Nee dat klinkt voor geen meter!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:52:17 #118
62419 CherryLips
chocoholic
pi_51201389
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:47 schreef Prowl het volgende:
Waarom zou het anders heten, gewoon de engelse benamingen gebruiken

Bumblebee= Hommel
Optimus Prime= Optimale eerste
Soundwave= Geluidsgolf

Nee dat klinkt voor geen meter!
Dat vond ik ook . Maar moet je net zien .
Tap tap tap
pi_51201420
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of de Engelse namen in het Nederlands hetzelfde blijven, en hoe de 'sparks' in het Nederlands heten
Sparks? Welke tekenfilm praten we hier over?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:55:30 #120
62419 CherryLips
chocoholic
pi_51201563
quote:
Right. Dat is van na mijn tijd.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:13:23 #122
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_51202179
De transformers zien er goed uit en bewegen/transformeren prachtig.
Ook over de actie hoeven we niet te klagen. Zeker de "openingsscene" met Blackout was flink ruig.
Alleen vind ik de humor zwaar beneden peil en veel te kinderachtig voor zo'n lompe aktiefilm.
7/10
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Moderator vrijdag 6 juli 2007 @ 15:15:49 #123
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_51202294
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:13 schreef victorinox het volgende:

Alleen vind ik de humor zwaar beneden peil en veel te kinderachtig voor zo'n lompe aktiefilm.
Serieus? Ik vond het erg grappig allemaal. En dat terwijl ik toch ook niet erg om lompe humor geef.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:27:08 #124
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_51202756
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef Mike het volgende:

[..]

Serieus? Ik vond het erg grappig allemaal. En dat terwijl ik toch ook niet erg om lompe humor geef.
Bumblebee die ligt te pissen over Turturro.
Die masturbatieconversatie die rechtstreeks uit de American Pie film komt...

Leuk in een tienerkomedie, maar het gaat in deze film over robots/mensen die moeten vechten voor de mensheid. Dan kom je toch wat minder serieus over.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Moderator vrijdag 6 juli 2007 @ 15:29:34 #125
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_51202851
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef victorinox het volgende:

[..]

Bumblebee die ligt te pissen over Turturro.
Die masturbatieconversatie die rechtstreeks uit de American Pie film komt...

Leuk in een tienerkomedie, maar het gaat in deze film over robots/mensen die moeten vechten voor de mensheid. Dan kom je toch wat minder serieus over.
Ik nam een film over buitenaardse robots sowieso al niet al te serieus.

Het is denk ik maar net wat je verwacht...het was lang geleden dat ik een volle bioscoopzaal zo had horen lachen en dat vond ik toch wel erg gezellig.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_51203097
quote:
Vertel me niet dat je Beast Machines seizoen 1 voor Sony hebt vertaald (Sinds vorig week verkrijgbaar voor ¤13). Die naam vertalingen op de DVD waren lachwekkend. Optimus Primaat (Optimus Primal), Rattenval (Rattrap).
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:39:43 #127
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51203259
Ik heb de tekenfilm nog nooit (nee echt nooit) gezien, is de film dan ook aardig en/of te volgen?
Overigens bedeelde de NRC.Next de film met 0 bolletjes van 5, dat heb ik ze nog niet eerder zien doen (maar zij zijn wellicht minder gevoelig voor 'megavette' scenes).
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_51203282
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:39 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik heb de tekenfilm nog nooit (nee echt nooit) gezien, is de film dan ook aardig en/of te volgen?
Uitstekend zelfs. Geen rare verwachtingen. Je mist alleen een paar grapjes, maar het overgrote deel van de tijd gaat dat prima.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_51203477
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik nam een film over buitenaardse robots sowieso al niet al te serieus.

Het is denk ik maar net wat je verwacht...het was lang geleden dat ik een volle bioscoopzaal zo had horen lachen en dat vond ik toch wel erg gezellig.
Inderdaad.... precies mijn beleving
pi_51203775
Net gezien. Echt een FUCKING goede film
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:08:14 #131
62419 CherryLips
chocoholic
pi_51206410
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef RX-78-2 het volgende:

[..]

Vertel me niet dat je Beast Machines seizoen 1 voor Sony hebt vertaald (Sinds vorig week verkrijgbaar voor ¤13). Die naam vertalingen op de DVD waren lachwekkend. Optimus Primaat (Optimus Primal), Rattenval (Rattrap).
Dit is de eerste die ik doe . Ik denk dat ik alle namen, incl 'sparks', gewoon zo laat. Ik ga niet zelf iets verzinnen (tenzij er bestaande NL vertalingen van zijn zoals bij Harry Potter en LOTR, hoewel bij de LOTR dvd's de namen ook gewoon in het Engels zijn ondertiteld).
Tap tap tap
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 juli 2007 @ 18:43:35 #132
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_51209261
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef RX-78-2 het volgende:

[..]

Vertel me niet dat je Beast Machines seizoen 1 voor Sony hebt vertaald (Sinds vorig week verkrijgbaar voor ¤13). Die naam vertalingen op de DVD waren lachwekkend. Optimus Primaat (Optimus Primal), Rattenval (Rattrap).
daar heb ik me ook aan zitten ergeren.

maar die is al langer dan vorige week uit, volgens mij. Ik zag 'm een tijdje terug al liggen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:47:18 #133
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_51209358
wat een ongeloofelijke kutfilm
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:44:15 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51211362
Wat een moddervette film .

Top .
2000 light years from home
pi_51214505
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:47 schreef type_29 het volgende:
wat een ongeloofelijke kutfilm
Ach ja het moest er een keer van komen
pi_51216327
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:47 schreef type_29 het volgende:
wat een ongeloofelijke kutfilm
Explain.
pi_51216684
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:14 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Explain.
Het zal wel niet zijn smaak zijn of zo...

Of hij wil gewoon enorm dwars zijn
pi_51219196
Het is fok he...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 00:06:23 #139
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_51219677
Een vriend van mij omschreef het zo:

"Michael Bay excuseert zich voor Pearl Harbour en doet dat heel erg goed!"

Ik verwachtte een no-brain eyecandy film en kreeg dat. En ik genoot ervan! Godverdomme wat was die film vet. En dat Australische meisje

Een van de vetste momenten van de film vond ik toch wel in het begin met die schorpioen. Als er eerst een eskader Wardhogs overheen gaat en er dan nog een C-130 met die shells langsvliegt. Dat shot was echt om een klein stijfje van te krijgen...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 00:34:51 #140
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_51220459
-het script zuigt gewoon aan alle kanten
-niet grappige humor
-propaganda voor USAF
-typische michael bay film
-flauwe jar jar binks achtige decepticons
-achterlijk kubus verhaal
-overdreven cgi waarbij mensen dwars door robots heenlopen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_51220977
wat een ongeloofelijke kutuser
pi_51221367
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef type_29 het volgende:
-het script zuigt gewoon aan alle kanten
-niet grappige humor
-propaganda voor USAF
-typische michael bay film
-flauwe jar jar binks achtige decepticons
-achterlijk kubus verhaal
-overdreven cgi waarbij mensen dwars door robots heenlopen
Ik gok nu op dat tweede....

Werk je bij nu.nl??
  zaterdag 7 juli 2007 @ 01:31:42 #143
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_51221888
Irriteerde me af en toe wel erg aan die dude.. (Zelfs af en toe aan die chick)


Special effects waren wel top!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_51222901
waarom moesten ze nou die bril hebben als de cube in een dam zit? Die bril is een eeuw oud en daarin stond dat de cube op de noordpool was, maar het was dus verplaatst naar amerika. En de autobots wisten dat opeens?
pi_51222913
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef type_29 het volgende:
-het script zuigt gewoon aan alle kanten
-niet grappige humor EENS
-propaganda voor USAF
-typische michael bay film
-flauwe jar jar binks achtige decepticons EENS
-achterlijk kubus verhaal
-overdreven cgi waarbij mensen dwars door robots heenlopen
En toch een geweldige film. het begin kwam traag op gang, waarbij de grappen eigenlijk nog irritanter werden (inderdaad, American Pie niveau) maar vanaf het 'schorpioendeel' was het GEWELDIG. Ik had het gevoel dat ik zonder één keer te knipperen de film heb afgekeken. Heerlijke film en kan de film aan iedereen aanraden!

Minpuntjes dus: flauwe grappen en die kleine decepticons vond ik té melig voor zo'n film. Die bewegingen en 'grapjes' hadden eruit gemogen.

Verder niets op aan te merken. Genieten!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:20:10 #146
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_51225310
Ohw men wat was die film geweldig

Gisteren geweest, en van de week nog maar een paar keer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_51225902
Wat een suck ass movie. De effects krijgen echt een 10+ maar wat was dat voor een rotte verhaallijn zeg. De film doet de tekenfilm dus echt helemaal geen eer aan. Micheal Bay heeft het weer voor elkaar gekregen door een film met fantastische mogelijkheden helemaal te verzieken.

Film krijgt van mij nog een 6je vanwege de mooi uitgewerkte effects maar verder was er dus echt niks aan.
pi_51225972
Ik heb 'm gister gezien Normaal ben ik helemaal niet zo into sci-fi , maar had er wel goede verhalen over gelezen
Vond het wel een goede film. Leuke humor Vette actie
Maar toch zijn het niet echt mijn soort films
pi_51226376
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef athlonkmf het volgende:
waarom moesten ze nou die bril hebben als de cube in een dam zit? Die bril is een eeuw oud en daarin stond dat de cube op de noordpool was, maar het was dus verplaatst naar amerika. En de autobots wisten dat opeens?
Die wisten niet waar de cube was, maar wel de bril. En de bril liet de locatie zien van de cube. Welke toevallig niet zo heel ver van hun vandaan was.

De film was echt vet. Ik had geen moment het gevoel gehad dat het saai werd. Vooral het laatste half uur. Je wilt steeds meer en meer actie zien. Ik schrok ook opeens toen die politie decepticon schreeuwde , ARE YOU LOVERBOY19 !!!! ofzo
Er gaat zeker wel een deel 2 komen die nog beter kan worden. ( Dit haal ik uit een zin van optimus prime, die een oproep doet naar andere autobots over de wereld )
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_51226459
Was het niet Ladiesman257 ofzo ? En is er ook niet al getekend voor een 2e deel ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')