abonnement Unibet Coolblue
pi_52200531
ik zag laatst een satijntje bij de dierenwinkel en ik wilde hem gewoon zo graag meenemen voor hij in kinderhandjes terechtkwam die met hem zouden blijven spelen, zelfs als hij OD zou hebben .
Tap tap tap
pi_52200880
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef CherryLips het volgende:
ik zag laatst een satijntje bij de dierenwinkel en ik wilde hem gewoon zo graag meenemen voor hij in kinderhandjes terechtkwam die met hem zouden blijven spelen, zelfs als hij OD zou hebben .
Lastig is dat he... Ik heb hier 1 keer een satijntje gezien en daar heb ik de eigenaresse van de winkel direct op aangesproken. Uiteindelijk heb ik hem meegenomen en een goed huisje voor hem gevonden. Maar als je een dwarse DW hebt die toch niet luistert en constant satijnen heeft, tsja, dan heeft zoiets weinig zin en versterk je de vraag en aanbod markt alleen maar....

QM, wat een heerlijke caafs. Ik neem ook aan dat het dus mannen zijn? Die hebben sowieso vaak ene uitgesprokener karakter dan zeugen, heerlijk. ben zelf ook gek op m'n exentrieke mannen die zich maar wat graag laten zien en knuffelen en bewonderen!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:52:32 #228
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52201829
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef CherryLips het volgende:
ik zag laatst een satijntje bij de dierenwinkel en ik wilde hem gewoon zo graag meenemen voor hij in kinderhandjes terechtkwam die met hem zouden blijven spelen, zelfs als hij OD zou hebben .
Dat heb ik met alle caafjes die ik in een dierenwinkel zie. Dan weet ik ten minste zeker dat ze een goed thuis krijgen ipv van dat iemand een spelebeestje koopt voor kindjelief.
Rassen ken ik niet, maar ik weet genoeg over die beestjes om ze gelukkig en gezond te houden(en truttig genoeg om jankend bij de DA op de stoep te staan als er een niest).
*kijkt naar de mannen die aanvallen op de paprika en wortel*
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:21 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Lastig is dat he... Ik heb hier 1 keer een satijntje gezien en daar heb ik de eigenaresse van de winkel direct op aangesproken. Uiteindelijk heb ik hem meegenomen en een goed huisje voor hem gevonden. Maar als je een dwarse DW hebt die toch niet luistert en constant satijnen heeft, tsja, dan heeft zoiets weinig zin en versterk je de vraag en aanbod markt alleen maar....

QM, wat een heerlijke caafs. Ik neem ook aan dat het dus mannen zijn? Die hebben sowieso vaak ene uitgesprokener karakter dan zeugen, heerlijk. ben zelf ook gek op m'n exentrieke mannen die zich maar wat graag laten zien en knuffelen en bewonderen!
Yups 2 heerlijke mannetjes. Allebij zijn ze dol op knuffelen.
Alleen met Simply moet je wel eens oppassen als je mannelijk bezoek heb die cavia willen kroelen.
Ik vind jou Oger zo een heerlijk ventje. Als ik een zeugje had gehad had ik haar even langsgedropt voor een dekking.
En Pippi

*opgelucht* M'n DA kent OD.

[ Bericht 3% gewijzigd door Queen_Minny op 08-08-2007 17:23:23 ]
pi_52204997
Q_M, je hoeft geen verstand te hebben van rassen om goed voor je caaf te zorgen. Het is niet net zoals bij honden dat rassen specifieke gezondheidsproblemen met zich meebrengen, nouja, behalve satijn, maar dat is meer een haarvariëteit dan een ras, omdat het bij alle rassen voor kan komen. Het enige voor de hand liggende is dat langharige cavia's vaker geborsteld en ontklit moeten worden en soms geknipt, en verder is het handig te weten dat teddy's en rexen (kort overeindstaand haar) gevoelig zijn voor huidschilfers, maar dat is ook alles.

Ik vind het heerlijk, die karakters in caafjes. Mijn eerste caafje Grummel was gek op mannen, ze wilde altijd naar een man als ze kon kiezen.... om hem vervolgens onder te zeiken. Mijn pa en opa hebben enkele keren met een natte broek gezeten, haha! Bij mij en m'n moeder deed ze het nooit.
Mijn huidige caafs maakt het niet ui of ze bij paul of bij mij zitten, die vinden het al snel goed. Hoewel, vroeger plaste Qwerty heel graag op Pauls schouder, en niet bij mij...

Tsja, zeugen uitlenen voor een dekking doe ik niet Maar ik heb wel twee zwangere zeugjes, dus als je er nog een beertje bij wilt

Wat je DA betreft: nog even aankijken hoe hij er verder mee handelt. Er zijn ook dierenartsen die hun eigen opvattingen over OD hebben en er nieuwe methodes op toe willen passen die nergens op slaan. Maar daar kom je snel genoeg achter Welke dierenarts heb je nu als ik het vragen mag?
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:43:29 #230
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_52206300
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vind tante Carla erg leuk (dat komt waarschijnlijk omdat ze op 1 van mijn caafs lijkt)

Maar ik zie ook dat ze ietwat kale voorpootjes heeft, dat hebben mijn caafs (alle vier) ook.

Dus het zal wel normaal zijn.
Ik neem aan dat het normaal is, want ze hebben het alle 8 "hier"
Ja tante Carla is groot favoriet, ze zou er bijna kapsones van krijgen


Asterix krijgt een kort kapsel aan gemeten van de dames, het witte haar op zn rug mist wat hapjes daar hoef ik me niet gelijk zorgen om te maken toch ? bedoel ze vechten niet verder, geen ruzie etc
En ag, als het straks winter is, kan ik hem leuk aankleden ja dit was een grapje, ik denk ik zet het er maar even bij voor de zekerheid
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:49:44 #231
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_52206586
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef RiesAmaris het volgende:
ik heb een stapel nieuwe foto's op mijn site gezet, maar ivm bandbreedte laat ik ze daar maar ff staan
mocht je kijkje willen nemen, http://www.riesamaris.nl
Nieuwe foto's staan op:
- de Beertjes
- de Zeugjes
- Andere huisdieren
- Te koop

have fun
Ik zie hier ook weer allemaal errug leuke foto's langskomen btw
Wat een gezellige beestenboel !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:52:43 #232
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52206693
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Q_M, je hoeft geen verstand te hebben van rassen om goed voor je caaf te zorgen. Het is niet net zoals bij honden dat rassen specifieke gezondheidsproblemen met zich meebrengen, nouja, behalve satijn, maar dat is meer een haarvariëteit dan een ras, omdat het bij alle rassen voor kan komen. Het enige voor de hand liggende is dat langharige cavia's vaker geborsteld en ontklit moeten worden en soms geknipt, en verder is het handig te weten dat teddy's en rexen (kort overeindstaand haar) gevoelig zijn voor huidschilfers, maar dat is ook alles.

Ik vind het heerlijk, die karakters in caafjes. Mijn eerste caafje Grummel was gek op mannen, ze wilde altijd naar een man als ze kon kiezen.... om hem vervolgens onder te zeiken. Mijn pa en opa hebben enkele keren met een natte broek gezeten, haha! Bij mij en m'n moeder deed ze het nooit.
Mijn huidige caafs maakt het niet ui of ze bij paul of bij mij zitten, die vinden het al snel goed. Hoewel, vroeger plaste Qwerty heel graag op Pauls schouder, en niet bij mij...

Tsja, zeugen uitlenen voor een dekking doe ik niet Maar ik heb wel twee zwangere zeugjes, dus als je er nog een beertje bij wilt

Wat je DA betreft: nog even aankijken hoe hij er verder mee handelt. Er zijn ook dierenartsen die hun eigen opvattingen over OD hebben en er nieuwe methodes op toe willen passen die nergens op slaan. Maar daar kom je snel genoeg achter Welke dierenarts heb je nu als ik het vragen mag?
Ik vind caafjes heerlijke huisdieren, en makkelijk om te houden. Ze vragen niet meer dan voer, water, schone kooi en wat aandacht. En als je een langhaar hebt af en toe een flinke kambeurt. Mn honden vragen (of eisen eigenlijk) veel meer werk.
Toen ik mn eerste cavia wilde aanschaffen heb ik eerst goed uitgezocht hoe ze verzorgt moesten worden, alleen de rassen heb ik altijd genegeert. Een leuke caaf vind ik een leuke caaf, wel of geen ras.

Zo heb ik een caaf gehad die het nodig vond me overal te volgen, ze was net een hond, en badderen vond ze zalig, en dr zusje was precies het tegenover gestelde.

Ik zit er inderdaad al een tijdje aan te denken om een vriendje voor Bassie aan te schaffen. Hij is dol op Simply alleen die ziet hem als boksbal. Ik denk dat ie veel gelukkiger zal zijn met een vriendje om te knuffelen en af en toe lekker ruzie mee te maken.
Alleen mn vriend ligt dwars. "Het lijkt hier al een fucking dierentuin!" (daar zit wel wat in) Maar zo een caafje neemt weinig ruimte in beslag... dus we blijven lekker zeuren. (enige hulp is welkom )
Dus wie weet...

Ik heb van der Wardt als dierenarts. Ben er zeer tevreden over, erg lief voor de beestjes en discreet.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:24:22 #233
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_52207845
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Hoi, ik heb precies dezelfde kooi, en bij mij is een van die pinnetjes waar je dat huisje mee vastklikt afgebroken (heeft er nooit aangezeten eigenlijk) ... dus ik heb wel interesse op zich
Zie dat je in Gorinchem woont, dat is niet zo heel ver van hier Laat maar ff weten of je tijd hebt om langs te rijden, via PM. Spreken we zo wel verder af

[ Bericht 17% gewijzigd door ivetje op 08-08-2007 21:04:59 ]
To infinity…and beyond!
pi_52208317
Non, geen zorgen, da's gewoon wat haarknabbelen
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef Queen_Minny het volgende:
Alleen mn vriend ligt dwars. "Het lijkt hier al een fucking dierentuin!" (daar zit wel wat in) Maar zo een caafje neemt weinig ruimte in beslag... dus we blijven lekker zeuren. (enige hulp is welkom )
Dus wie weet...
Je had ze nu apart zitten begreep ik? In dat geval is het simpel; een caaf hoort niet alleen te zitten Wat je ook kunt doen is je beren castreren en ze allebei een zeug geven. Dat is de meest veilige combinatie omdat het eigenlijk altid wel goed gaat. Anders kun je de beren ieder aan een jonge beer koppelen.

Als ik je verkeerd begrepen hebt en de heren wonen wél samen, dan zou je er (mits genoeg ruimte) 1 jonge beer bij kunnen zetten. Dit gaat meestal goed als er maar genoeg ruimte is. En het is gewoon véél leuker, cavia's zijn GROEPsdieren, geen duo-dieren (niet dat er ook maar iets mis is met een koppel, maar het klinkt als een leuk argument voor je vriend )
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:42:13 #235
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_52208383
Heb nu trouwens nog een logeerkonijn ook hier Laat de hele bups 's avonds lekker los in de gang en computerkamer. Het hupst wat rond met elkaar, maar geeeft elkaar weinig aandacht eerlijk gezegt Het konijn vind het allemaal wel prima en Sjlebby hobbelt achter hem aan.
Konijn is van mijn vriend z'n zus, die vroeg zich af of ze niet een vriendje bij hem moest zetten. Hij zit nl. alleen in een hok buiten en ze vind hem zo zielig. Ik heb geen verstand van konijnen dus weet niet of die behoefte hebben aan een vriendje. Ze dacht aan een caaf voor hem, maar denk niet dat dat slim is. Het konijn doet dan wel nix met mijn caafs, maar als ze samen in een hok zitten de hele dag. En het zou dan ook een cavia moeten zijn die altijd al buiten heeft gezeten of niet?
To infinity…and beyond!
pi_52209959
Ik zou zeker geen cavia bij een konijn zetten. De voedingsbehoeftes van een konijnen en een cavia verschillen heel veel; het is echt niet alleen het vitamine C in het voer dat het verschil maakt. Verder moet een caaf vbeel groenvoer hebben, terwijl dit bij konijnen were veel gevoeliger ligt.
Ook kunnen caafs en nijnen niet met elkaar communiceren. Het gegrom van een kwade nijn kan een caaf aanzien als uitnodiging tot spelen, met als gevolg dat het veel sterkere konijn de cavia een harde trap geeft.
Je kunt beter een konijn aan een konijn koppelen... Maar daar weet ik ook niet heel veel van. Ries Amaris kan je er misschien wel meer over vertellen
I had a signature once. It was awful.
pi_52210265
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef ivetje het volgende:
Heb nu trouwens nog een logeerkonijn ook hier Laat de hele bups 's avonds lekker los in de gang en computerkamer. Het hupst wat rond met elkaar, maar geeeft elkaar weinig aandacht eerlijk gezegt Het konijn vind het allemaal wel prima en Sjlebby hobbelt achter hem aan.
Konijn is van mijn vriend z'n zus, die vroeg zich af of ze niet een vriendje bij hem moest zetten. Hij zit nl. alleen in een hok buiten en ze vind hem zo zielig. Ik heb geen verstand van konijnen dus weet niet of die behoefte hebben aan een vriendje. Ze dacht aan een caaf voor hem, maar denk niet dat dat slim is. Het konijn doet dan wel nix met mijn caafs, maar als ze samen in een hok zitten de hele dag. En het zou dan ook een cavia moeten zijn die altijd al buiten heeft gezeten of niet?
Ik zou de combinatie cavia - konijn niet aanbevelen. Het kan goed gaan, maar het kan ook verkeerd aflopen (eigen ervaring).

Bij voorkeur is het toch de combinatie konijn - konijn het beste.

Weet jij wat voor geslacht het konijn is?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:53:55 #238
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52210629
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Non, geen zorgen, da's gewoon wat haarknabbelen
[..]

Je had ze nu apart zitten begreep ik? In dat geval is het simpel; een caaf hoort niet alleen te zitten Wat je ook kunt doen is je beren castreren en ze allebei een zeug geven. Dat is de meest veilige combinatie omdat het eigenlijk altid wel goed gaat. Anders kun je de beren ieder aan een jonge beer koppelen.

Als ik je verkeerd begrepen hebt en de heren wonen wél samen, dan zou je er (mits genoeg ruimte) 1 jonge beer bij kunnen zetten. Dit gaat meestal goed als er maar genoeg ruimte is. En het is gewoon véél leuker, cavia's zijn GROEPsdieren, geen duo-dieren (niet dat er ook maar iets mis is met een koppel, maar het klinkt als een leuk argument voor je vriend )
Ze wonen apart, de kooien staan opgestapeld, we noemen het al 1 hoog en 2 hoog.
Ik heb Bas genomen als vriendje voor Simply, en ze hebben wel een tijdje bij elkaar gezeten. Maar op de vloer ging het al mis. Simply wilt helemaal niks van Bas weten, ik heb ze uit elkaar gehaald toen ik wondjes op Bas zag. Dan maar een extra kooi.

Als Bas de kans krijgt spurt ie heel vrolijk naar Simply toe, hij is dol op hem en wilt alleen maar knuffelen en spelen. Alleen is dat gevoel niet wederzijds. Helaas.
Simply vind het volgens mij wel prima in zn uppie in die grote kooi , hij is ook al bijna 5 en om m nu nog te laten castreren wil ik hem ook niet aan doen. Logeetjes wilt ie ook absoluut niks van weten, maakt niet uit of het een zeugje of een beertje is. Terwijl Bas altijd blijft wiepen naar de logeetjes, om maar te laten weten dat hij er ook is en best wilt spelen. Bas gaat ook prima samen met het beertje van een vriendin van me. Bas is dus het probleem niet. Simply is gewoon een ouwe schagerijn, ik laat het maar zo ook.
Maar het is duidelijk dat Bas heel erg behoefte heeft aan een vriendje. Dus flink blijven drammen bij mn vriendje blijft de enige optie.


*sleept vriendje voor het beeldscherm en laat het hem zelf lekker lezen, zie je wel dat ik nog een cavia nodig heb! Bassie vind dat zo leuk...(ik niet hoor lijkt alleen maar zo), ten 2e... het is mijn huis *

[ Bericht 6% gewijzigd door Queen_Minny op 08-08-2007 22:03:31 ]
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:09:33 #239
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_52211232
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef Queen_Minny het volgende:
Maar het is duidelijk dat Bas heel erg behoefte heeft aan een vriendje. Dus flink blijven drammen bij mn vriendje blijft de enige optie.
Ik had ook een 'invoerverbod' van wederhelft gekregen, maar puntje bij paaltje heeft ze sinds kort 4 cavia's we gingen voor 2 baby's, en ze zag zelf Carla en Koe, ik zei zelfs eerst nog Nee
Gewoon hem laten uitkiezen dan komt alles goed


Ja Zoeper zoiets dacht ik al, de vellen hangen er niet bij ofzo Maargoed beter even checken toch !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:55:33 #240
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52212879
Ik win!
De jacht op Bassies nieuwe beste vriendje is officieel geopent! Op de voorwaarde dat hij mag uitzoeken zodat er niet nog een mannenhater in huis komt.

Bedankt Zoep en Non .
"Alleen zitten is dan eigenlijk best wel zielig ja, kijken voor een jonkie dan maar? *diepe zucht*"
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:15:29 #241
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_52220985
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik zou de combinatie cavia - konijn niet aanbevelen. Het kan goed gaan, maar het kan ook verkeerd aflopen (eigen ervaring).

Bij voorkeur is het toch de combinatie konijn - konijn het beste.

Weet jij wat voor geslacht het konijn is?
Ik heb geen idee wat voor geslacht het konijn is Ben zelf niet zo van de konijnen, maar zal haar dan maar adviseren een ander konijn erbij te nemen als ze er een vriendje bij wil Denk dat dat ook handiger is, aangezien ze een ren heeft en volgens mij kan een caaf door het hekje wat er omheen staat Sjlebby zat in de dierenwinkel bij een konijn in het hok, dus ik had zoiets van "gaat prima samen". Maar idd, voer verschilt heel erg en niet kunnen communiceren is best lastig lijkt me
To infinity…and beyond!
pi_52221841
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik win!
De jacht op Bassies nieuwe beste vriendje is officieel geopent! Op de voorwaarde dat hij mag uitzoeken zodat er niet nog een mannenhater in huis komt.

Bedankt Zoep en Non .
"Alleen zitten is dan eigenlijk best wel zielig ja, kijken voor een jonkie dan maar? *diepe zucht*"
Jeeeeej!!! En nu snel een kijkje nemen op www.riesamaris.nl voor superleuke babybeertjes Alleen Igor is nu onder voorbehoud gereserveerd van de caafjes op de te koop pagina
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:33:16 #243
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_52224655
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik win!
De jacht op Bassies nieuwe beste vriendje is officieel geopent! Op de voorwaarde dat hij mag uitzoeken zodat er niet nog een mannenhater in huis komt.

Bedankt Zoep en Non .
"Alleen zitten is dan eigenlijk best wel zielig ja, kijken voor een jonkie dan maar? *diepe zucht*"
Woohoo Adriaan is comin to town
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:59:05 #244
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_52225449
Net weer even voer gehaald voor de caafs Jammer genoeg hadden ze hier bij de dierenwinkel geen grote zakken Puik Evert caviavoer Heb nu dus weer beaphar xtra vital meegenomen. Heb een hekel aan 6 van die kleine zakjes en wil altijd een grote De dierenwinkel waar we normaal heen gaan had vorige week ook geen grote zakken meer (al 2 weken niet) en het voer was nu toch echt op. Dus maar eens zien hoe Sjlebby dit vind, hij heeft tot nu toe alleen puik gehad en in de dierenwinkel kregen ze volgens mij losse korrels alleen maar. We zullen zien of ie dit ook lekker vind Is er misschien iets met de levering van puik-voer aan de hand ofzo? Nergens die grote zakken...
To infinity…and beyond!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:02:56 #245
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_52225554
misschien is het wel uit de handel ?
Dat doen ze altijd
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:30:01 #246
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_52226292
Het is niet uit de handel volgens mij, want de kleine zakken hebben ze wel overal
To infinity…and beyond!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:23:00 #247
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52229821
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:33 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Woohoo Adriaan is comin to town
Nope, de naam word Billy
Bassie en Billy klinkt zo leuk, zag net in een dierenwinkel zo een leuk caafje zelf mn vriend was !! hebben hebben hebben! Was ie gereserveerd Zn n lijfje was helemaal zwart met een beetje creme kleurige kop. En zo een vrolijk kereltje...
Maar het word dus verder kijken, we geven niet op! Ergens moet er een kleine Billy rondlopen die vriendjes wilt worden met Bas!

Hier nog ff wat foto's van mn mannen.
Simply Red.

Huh? Waarom maak je me nou wakker?


Oooh, maar hiervoor wil ik wel even wakker worden hoor! *crunch crunch* I love snacktime!

Bassie

*smikkelkauwrotopmjammiecrunch*
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:50:43 #248
84328 Lllaura
painting pictures
pi_52230700
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Nope, de naam word Billy
Bassie en Billy klinkt zo leuk, zag net in een dierenwinkel zo een leuk caafje zelf mn vriend was !! hebben hebben hebben! Was ie gereserveerd Zn n lijfje was helemaal zwart met een beetje creme kleurige kop. En zo een vrolijk kereltje...
Maar het word dus verder kijken, we geven niet op! Ergens moet er een kleine Billy rondlopen die vriendjes wilt worden met Bas!

Hier nog ff wat foto's van mn mannen.
Simply Red.
[afbeelding]
Huh? Waarom maak je me nou wakker?

[afbeelding]
Oooh, maar hiervoor wil ik wel even wakker worden hoor! *crunch crunch* I love snacktime!

Bassie
[afbeelding]
*smikkelkauwrotopmjammiecrunch*
Kijk nou niet in de dierenwinkel, maar zoek een leuke caaf uit bij een opvang. Die zitten hartstikke vol met cavia's die ook een leuk leven verdienen.

Door een cavia bij een dierenwinkel te kopen stimuleer je de handel waardoor er nog meer in opvangcavia's bij komen.

't Fijne aan een opvang is ook dat je je eigen cavia mee kan nemen zodat ze op neutraal terrein aan elkaar gekoppen kunnen worden, dan kan je meteen zien of het klikt of niet.

Ik dacht net ergens te lezen dat je Rotterdam woont? In Den Haag zit een opvang: het Knagertje. Daar hebben wij Sientje vandaan.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_52230838
Volgens mij was het Amsterdam D'r zitten niet veel opvangen in de buurt waar ik enthousiast over ben daar, helaas. Wel een goede fokker, www.meagan.nl (volendam)
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:24:07 #250
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_52231708
Ook in opvangen hebben ze baby's !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')