abonnement Unibet Coolblue
pi_51036565
quote:
Kleinste Windows Mobile 6-smartphone met 3D-bediening
De HTC Touch P3450 is in één woord meeslepend. De kleinste smartphone ter wereld met Windows Mobile 6 Professional biedt niet alleen Direct Push- en HTML-e-mail, maar ook een ongekend praktische schermbediening. Dankzij TouchFLO en de 3-dimensionale interface bedient u het toestel met één vinger, en glijdt u snel en makkelijk door webpagina's, e-mails en contactenlijsten.

TouchFLO: alles onder de duim
Met het innovatieve TouchFLO sleept u meer uit Windows Mobile. TouchFLO geeft touchscreens extra mogelijkheden en vergemakkelijkt vingerbediening. Het systeem voelt of u een stylus of vinger gebruikt en reageert op gepaste wijze. Hierdoor drukt u altijd raak en scrollt u simpel door webpagina's, documenten, berichten en contactenlijsten. Zet uw vinger ergens op het ruime 2,8" scherm en schuif simpelweg door uw informatie. Daarbij biedt de 3d-interface snelle toegang tot uw contactenlijst, multimediabestanden en programma's. Sleep uw duim naar links of rechts en uw meest gebruikte toepassingen draaien soepeltjes in beeld.

Supercompact en supercompleet
De Touch P3450 is de ideale overstap naar een smartphone. Dit toestel is compact als een gsm en biedt toch alle mogelijkheden van Windows Mobile 6 Professional. Kortom, minder ballast met meer productiviteit. Zo beschikt u over de complete Mobile Office-suite. Hiermee kunt u niet alleen Office-bestanden inzien, maar ook bewerken. Daarnaast is deze alleskunner natuurlijk helemaal internet-ready. Surf over het web, ontvang en verzend HTML-e-mail, of chat via Live Messenger.

Tri-band met WLAN en Bluetooth
Dit tri-band toestel maakt verbinding via WLAN en Bluetooth 2.0. Zo sluit hij u wereldwijd aan op wireless netwerken en luistert u draadloos naar uw muziek met hifi-kwaliteit. De HTC Touch P3450 heeft 64 MB intern geheugen, en wordt geleverd met een 1 GB microSD-kaartje. Verder houdt het custom Today-scherm u op de hoogte van de weersomstandigheden. De Touch P3450: daar kun je niet van afblijven.

Klik hier voor de HTC Touch website.
quote:
Release Date: June, 2007
Predecessor Model: HTC P3400
Dimensions: 58 x 99.9 x 13.9 millimetres
Mass: 112 grams (battery included)

Software Environment

Operating System: Windows Mobile 6 Professional

Microprocessor
CPU: 32bit Texas Instruments OMAP 850
CPU Clock: 201 MHz

Memory, Storage capacity
ROM capacity: 128 MB (accessible: 35.46MB)
RAM capacity: 64 MB (accessible: 47.89MB)

Display
Display Type: color transflective TFT , 65536 scales
Display Resolution: 240 x 320
Display Diagonal: 2.8 "

Sound
Microphone: mono
Speaker: mono
Audio Output: Proprietary jack

Cellular Phone
Cellular Networks: GSM900, GSM1800, GSM1900
Cellular Data Link: GSM, CSD, GPRS, EDGE
Call Alert: 64 -chord melody
Vibrating Alert: Supported

Control Peripherals
Positioning Device: Touchscreen
Keyboard: Not supported, virtual in screen
Directional Pad: 5 -way block
Jog / Scroll Wheel: Not supported

Interfaces
Expansion Slots: SDIO, microSD
Serial: RS-232 , 115200bit/s
USB: USB 1.1 client, 12Mbit/s , USB Series Mini-B (mini-USB) connector
Bluetooth: Bluetooth 2.0
Wireless LAN: 802.11b, 802.11g

Multimedia Telecommunication
Built-in Digital Camera, 2 Megapixels
Main Camera: CMOS sensor, 1.9MP

Power Supply
Battery: Lithium-ion polymer , removable
Battery Capacity: 1100 mAh
Wat jammer is, is de processor-kloksnelheid. Die is slechts 201Mhz. Voor zo'n toestel met Windows Mobile 6 Pro verwacht ik wel problemen... Denk ik. Los toestel kost hij ¤ 450. Ook jammer dat hij geen UMTS ondersteunt. Voordeel is dat je hem met je vingers kan bedienen, mooi interface, mooie uitstraling van het toestel en niet veel poespas heeft als de iPhone.

Stel... Je bent een arme student en jouw Nokia 3210 is een beetje té ouderwets aan het worden. Je wilt naast een nieuwe telefoon wat PDA achtige functies erbij (agenda e.d.) en mogelijkheid hebben om te internetten waar en wanneer je wilt. Maar je belt eigenlijk best weinig tot nooit, sms-t meer, en wilt wel internetten. Zou jij hem dan kopen (los met sim only kaart óf de goedkoopste abonnement en internet abonnement)?


Hij is sinds begin deze maand uit in Nederland, dus is hij vrij nieuw. Iemand ervaring met de HTC Touch P3450 (HTC Elf)?
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 20:21:55 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51036815
Jammer van de slappe batterij ook.
pi_51036920
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Sebasser het volgende:
Jammer van de slappe batterij ook.
Wat is precies "redelijk" en "goed"?
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 20:27:36 #4
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51036978
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:25 schreef Qunix het volgende:

[..]

Wat is precies "redelijk" en "goed"?
in een PDA 1100 mAh stoppen?
in mijn wekkerradio zit nog een betere
pi_51052166
Als ik de Live Messenger start is het verplicht je msn-contacten te downloaden naar je outlook. Helaas staan mijn mobiele contacten opgeslagen op de telefoon, oftwel, ook Outlook.

Nu download hij alles msn contacten naar mijn outlook en staan ze dus tussen mijn telefoonnummers in. En dat is nou net iets wat ik niet wil, aangezien als ik naar mijn telefoonboekje ga graag duidelijk mijn mobiele contacten wil zien, en niet al die rare e-mail adressen er tussen door.

Iemand hier al een oplossing voor gevonden?
pi_51052992
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef D-MIXXX het volgende:
Als ik de Live Messenger start is het verplicht je msn-contacten te downloaden naar je outlook. Helaas staan mijn mobiele contacten opgeslagen op de telefoon, oftwel, ook Outlook.

Nu download hij alles msn contacten naar mijn outlook en staan ze dus tussen mijn telefoonnummers in. En dat is nou net iets wat ik niet wil, aangezien als ik naar mijn telefoonboekje ga graag duidelijk mijn mobiele contacten wil zien, en niet al die rare e-mail adressen er tussen door.

Iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Met de HTC Touch?
pi_51053945
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:46 schreef Qunix het volgende:

[..]

Met de HTC Touch?
Yup. Daarvoor zit ik in het HTC Touch topic
pi_51054535
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:17 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Yup. Daarvoor zit ik in het HTC Touch topic
Vertel eens jouw ervaring met het toestel

Is het gebruiksvriendelijk?
Hoe snel vindt jij hem?
pi_51054860
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Qunix het volgende:

[..]

Vertel eens jouw ervaring met het toestel

Is het gebruiksvriendelijk?
Hoe snel vindt jij hem?
Tot nu toe goede ervaringen. Ik vind hem wel snel. Als ik via die TouchFlo werk wil het laden van een applicatie soms wel lang duren (denk aan 5 à 10 seconden).

Voordeel is dat het een klein dingetje is. Geen last van een grote mda in je broekzak.

Grootste nadeel tot nu toe is dat al je msn-contacten dus in je contactenlijst worden gezet (tussen je telefoonnummers in) als je gebruik maakt van Windows Live (msn).

Heb hem trouwens sinds zaterdag.
pi_51054924
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Tot nu toe goede ervaringen. Ik vind hem wel snel. Als ik via die TouchFlo werk wil het laden van een applicatie soms wel lang duren (denk aan 5 à 10 seconden).

Voordeel is dat het een klein dingetje is. Geen last van een grote mda in je broekzak.

Grootste nadeel tot nu toe is dat al je msn-contacten dus in je contactenlijst worden gezet (tussen je telefoonnummers in) als je gebruik maakt van Windows Live (msn).

Heb hem trouwens sinds zaterdag.
Mooi... Ik ben benieuwd naar de oplossing.

De kans dat ik hem ga kopen is vrij groot.
  zondag 8 juli 2007 @ 17:59:36 #11
120505 Sentry
Blood,sweat & Tears
pi_51264827
Ik heb hem ook en ben er echt zwaar tevreden mee!! Perfecte opties, makkelijk te bedienen (na een dagje goed rotzooien vloeken en een beetje kloten )

Maar echt super!! Zeker een echte aanrader als je een smartphone/palmtoppie toetstel wilt hebben die er niet uit ziet als een standaard telefoon!! Mooie design, mooie vele scherm kleur. Opties zijn goed, bediening is zonder pennetje ook goedn te doen.
- wij doen dingen die andere niet doen -
pi_51269287
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef Sentry het volgende:
Ik heb hem ook en ben er echt zwaar tevreden mee!! Perfecte opties, makkelijk te bedienen (na een dagje goed rotzooien vloeken en een beetje kloten )

Maar echt super!! Zeker een echte aanrader als je een smartphone/palmtoppie toetstel wilt hebben die er niet uit ziet als een standaard telefoon!! Mooie design, mooie vele scherm kleur. Opties zijn goed, bediening is zonder pennetje ook goedn te doen.
Komt door de Touch Flo TM
pi_51518093
Hoeveel hebben jullie er eigenlijk voor betaald? Waar kan ik hem het goedkoopst aanschaffen?
Survival of the Fittest (= D\'Revo)
pi_51521972
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:37 schreef D-Revolutionary het volgende:
Hoeveel hebben jullie er eigenlijk voor betaald? Waar kan ik hem het goedkoopst aanschaffen?
Met abonnement?

Ik ga voor de HTC Omni die in oktober pas uitkomt.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:01:08 #15
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_51776952
Ik heb hem sinds gister (gratis) in combinatie met een KPN Hi 20 + internet abonnement (gaat wel pas eind oktober in, nu nog mijn oude vodafone abonnement).
Bevalt tot nu erg goed.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_51781621
ik heb een htc p3300 met windows mobile 6. deze telefoon heeft ook een 200 mhz cpu en het draait naar behoren. tomtom, surfen, mail etc alles werkt vlot.
Twitter @Derksen
pi_51832279
Heb hem vandaag besteld bij bestelmaar.nl zal me benieuwen hoe lang het gaat duren, heb m iig in combinatie met een verlenging van vodafone.
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:06:59 #18
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_52152547
de mijne is ook besteld, verlenging via t-mobile. met pocket internet totaal plus abonnement, dus extra snel internet erop
pi_52152712
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:06 schreef Tovaho het volgende:
de mijne is ook besteld, verlenging via t-mobile. met pocket internet totaal plus abonnement, dus extra snel internet erop


T-Mobile pwnd!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:16:17 #20
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_52222390
Heb hem ook gekregen, van mijn werk gratis icm KPN Hi 20 + Eindeloos online.

Moet wel even wennen ben al jaren Symbian gewend (P800 > P900 > P910 > M600 )maar dat TouchFLO gebeuren is wel erg handig!

Weet iemand nog een goede freeware site voor applicaties e.d.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_52223655
www.scummvm.org voor de oude adventures
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52238218
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:16 schreef J.A.N.A. het volgende:
Heb hem ook gekregen, van mijn werk gratis icm KPN Hi 20 + Eindeloos online.

Moet wel even wennen ben al jaren Symbian gewend (P800 > P900 > P910 > M600 )maar dat TouchFLO gebeuren is wel erg handig!

Weet iemand nog een goede freeware site voor applicaties e.d.
Ik weet niet of de programma's en games van nu, gemaakt voor Windows Mobile 5 op een Windows Mobile 6 kan.
pi_52238618
Ik heb hem net ook gekocht met Vodafone 150 en onbeperkt internetten voor 35 euro per maand. Toestel gratis, en eerste 12 maanden 8 euro korting op abonnement.

Ik kan hem wel pas zaterdag ophalen ik weet niet waarom had hem even in handen mogen hebben echt een mooi ding. Beeld is best helder en scherp voor een 65k kleurenscherm.

Maar een vraagje: kan er TomTom 6 op met een externe GPS ontvanger? Hij heeft 200 mhz clockspeed, 128 mb werkgeheugen en windows mobile 6. Dus ik zou zeggen ja, maar omdat het toestel zo nieuw is staat het er niet op de site van TomTom.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_52239124
het is een dual core.
Ik heb een HTC3300 en loopt ook op 200MHz (dual core)
pi_52242021
By the way als iemand in een autohouder geinteresseerd is, ik ken een webshop waar ze een bundel hebben: de complete autohouder plus auto-oplader voor 26 euro.

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=149932

PS. hoe weet je zeker dat het een dual core CPU is?
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')