abonnement Unibet Coolblue
pi_50945142
Hoi, graag had ik eventjes een kleine discussie opgestart over uitgaan terwijl je een partner hebt/ met een partner.

Waar geven jullie persoonlijk de voorkeur aan? Is uitgaan iets wat je eigenlijk met vrienden doet? Wat vinden jullie het leukst? uitgaan met vrienden of met je vriend/vriendin?
Stop je ermee eens je een relatie hebt en geef je dan de voorkeur aan romantischere bezigheden?
Gaan jullie en je partner samen naar fuiven,... en verloopt dit ook zonder misverstanden/ruzies?

Ik persoonlijk ga af en toe eens naar een fuif met mijn vriendin, maar eigenlijk doe ik dit enkel om haar een plezier te doen. Ik vind het zo meer iets wat je doet in je vrijgezellentijd en met vrienden, waarmee je ook wel een ander soort van humor samen hebt en zo.
Eigenlijk geef ik nu ik een vaste relatie heb de voorkeur aan andere en rustige relaxte dingen, zoals n filmpje huren bij kaarslicht, wat in de natuur wandelen bij zonsopgang en de geur van het gras opsnuiven in een omstrengeling aan de waterkant... Veel liever dat dan in de rook te zitten, rivalen op de dansvloer, van die tmf-muziek waar ik niks aan vind, dronken paupers rond je heen... En geen conversatie kunnen hebben met elkaar omdat je elkaar simpelweg niet kunt horen, en voor je het weet zorgt dit voor misverstanden ... Als je dan eventjes wat met een bekende praat of eventjes staat te dromen en in de verte aan het turen bent omdat je ergens anders zou willen zijn met haar of geen zin hebt om te dansen hoor je zo van: "ben je chagrijnig? scheelt er wat?"

Nou ja, ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar jullie standpunten hierover.
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:13:53 #2
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50945218
Het kan met beide.
Thinking about thinking of you.
pi_50945423
Ligt eraan wat voor type je partner is.

Sleur niet iemand die niet van feestjes met harde muziek houdt, mee naar zo'n feest.
pi_50945427
Wij gaan gemiddeld toch wel 2x per week uit eten, maar dat is vaak ook gemak, hoewel we iha goede restaurants kiezen, dus er een avondje van maken. Filmpje pakken doen we ook.

Verder met z'n tweeën de kroegen af niet echt. Eerder los van elkaar of met een groep dan samen.

Tot slot natuurlijk de sociale verplichtingen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50945575
Ga af en toe wel uit met mn vriendin, donderdagavond of zaterdagavond, meestal bioscoop, maar soms ook wel een leuke kroeg.
Maar meestal gewoon met mijn eigen vrienden en zij met haar vrienden, lekker onder genot van een biertje ouwehoeren .
pi_50945668
ik vond echt zo'n party-party niet leuk...je staat dan de hele tijd met je vriendin....
mwa...had gezelliger kunnen zijn

maar zitten-op-de-bank-parties dat is wel leuk
Ik doe niet meer aan een signature
pi_50945735
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:30 schreef Lakai het volgende:
ik vond echt zo'n party-party niet leuk...je staat dan de hele tijd met je vriendin....
mwa...had gezelliger kunnen zijn

maar zitten-op-de-bank-parties dat is wel leuk
alsof het met mn vriendin niet gezellig is , oke met 10 vrienden is het anders, maar kan met mn vriendin ook bij een ander groepje gaan staan en daar mee ouwehoeren
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:40:12 #8
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_50945927
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:10 schreef Taproot het volgende:

zoals n filmpje huren bij kaarslicht
Jij neemt een kaars mee als je een film gaat huren? Vreemd
Zo niet, dan toch...
pi_50945972
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:33 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

alsof het met mn vriendin niet gezellig is , oke met 10 vrienden is het anders, maar kan met mn vriendin ook bij een ander groepje gaan staan en daar mee ouwehoeren
nou was het zo dat we net nieuw waren toen....
en dan sta je nog altijd bij elkaar....
bij een iets gevorderde relatie moet het idd niet zo moeilijk zijn...want dat hoef je ook niet 24/7 tegen elkaar aan te staan....
maar we gingen daarna niet meer uit
haha
Ik doe niet meer aan een signature
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:43:00 #10
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_50946006
Nou, de ene keer ga je met je partner op stap, de andere keer met je vrienden, en weer een andere keer zit je met zijn allen in een kroeg. Variëren dus.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:44:30 #11
181494 Mrs.Solis
Call me Gaby.
pi_50946055
Zaterdags gaan wij vaak onze eigen kant op, hij met zijn vrienden en ik met de mijne en dan komen we elkaar op het einde van de avond wel weer tegen. Ik zie het probleem niet zo, want je moet je eigen vriendschappen ook tijdens je relatie gewoon onderhouden...
Maar we gaan soms ook samen op stap en naar feestjes etc.
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:45:51 #12
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50946086
Ik vond het destijds niet zo prettig dat mijn partner uitging, maar dat was vooral uit onzekerheid en irrationele gedachten. Momenteel zou het me niet zoveel uitmaken. Vind het wel ergens vrij onvolwassen als je het nodig vindt om om 5 uur 's nachts thuis te komen terwijl je serieus leeft. (werk/school/relatie) Maar uitgaan an sich, no problem.

Samen uitgaan hebben we nooit gedaan. Dat had ze wel voorgesteld maar op het laatst vond ze dat toch raar omdat haar vriendinnen & zus ook gingen.
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:46:14 #13
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_50946098
stappen met vriendin = ok..

stappen met vrienden (allen zonder vriendin) = te gek
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:46:20 #14
183699 Nairua
Professioneel autist
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:48:09 #15
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50946148
Ik vind t superleuk om te gaan feesten met of zonder partner... Wat ik wel
in t verleden gehad heb, is vriendinnetjes die het eigenlijk niet naar hun
zin konden hebben zonder drugs, wat voor mij dan meer een zorgen-avondje
werd dan een leuk feest waarop je lekker losgaat... Ik heb helemaal niets
tegen drugs, als t maar leuk en verantwoord blijft, en het zeker geen must is...

Gelukkig zijn er zat meiden/vrouwen die daar hetzelfde over denken...

Fijn met elkaar zijn of juist helemaal elkaar los laten op t feest dat ieder zichzelf
vermaakt, allebei erg leuk... En af en toe alleen met vrienden naar een feest gaan
ook...

Overigens worden de meeste meisjes waarmee k iets heb een deel van de
vriendengroep waardoor je wat vaker met iedereen uitgaat...

Ach ja, momenteel heb k geen vaste relatie en is er eigenlijk weinig verschil
in het uitgaan enzo...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_50946233
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:44 schreef Mrs.Solis het volgende:
Zaterdags gaan wij vaak onze eigen kant op, hij met zijn vrienden en ik met de mijne en dan komen we elkaar op het einde van de avond wel weer tegen..
Zo is het idd leuk! Maar in mijn geval zou mijn vriendin boos worden op me worden en denken dat ik haar negeer of niet bij haar zou willen zijn, ook al ben steeds maar voor korte tijd van haar weg (halfuurtje of zo) wat helemaal niet waar is...
pi_50946319
Uitgaan mét vriendje is 't leukst, vind ik gewoon écht gezellig. We kunnen samen de grootste lol hebben. Romantiek is óók leuk, maar ik zie niet in waarom daar geen balans tussen gevonden kan worden. Af en toe los, feesten en uit, op andere momenten urenlang samen in bed tedere dingen doen.
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:58:29 #18
181494 Mrs.Solis
Call me Gaby.
pi_50946463
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:51 schreef Taproot het volgende:

[..]

Zo is het idd leuk! Maar in mijn geval zou mijn vriendin boos worden op me worden en denken dat ik haar negeer of niet bij haar zou willen zijn, ook al ben steeds maar voor korte tijd van haar weg (halfuurtje of zo) wat helemaal niet waar is...
Oh dat is wel vervelend...in een relatie moet je elkaar ook wat ruimte gunnen, aan elkaar vastklampen is ook niks.
Misschien moet je het een keer met haar serieus erover hebben, want ook tijdens je relatie moet je je eigen leven kunnen leiden, vind ik.
pi_50946866
Partner is echt een walgelijk woord. Zeg gewoon vriend of vriendin
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:17:56 #20
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50953172
heb mn vriendin leren kennen op n party
dus samen stappen ja
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:21:41 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50953312
wij gaan vrijwel niet uit. Mn vent wil nog wel eens uit en dan gaat ie meestal lekker alleen. Ik geef de voorkeur aan een warm bedje om 01:00 ipv aan een stinkende kroeg waar ik toch met een chagarijnige kop heenga.

Ooit eens geprobeerd dat ik voor hem meeging terwijl ik eigenlijk zelf niet wou. En geloof me, dat is geen succes. (zo wees afgelopen zaterdag nog maar eens uit ).

Nee, ik heb vanaf nu besloten dat als mn vent uitwil, hij maar alleen moet. Vindt hij ook niet erg hoor. Genoeg bekenden voor hem in de stad. Zolang alstie me maar wakker maakt als hij terug is.

overigens gaan we wel eens samen naar een Qlimax of een LMSE. Maar ook daar zijn vele bekenden. Dus echt 1 op 1 uitgaan doen we vrijwel nooit. ( niet in de vorm van kroegen of discotheken ) Filmpjes enzo wel.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50953629
Ik mag graag met hem uitgaan, of we dat nu samen doen of met een groep.

Een hele enkele keer wil ik nog weleens wat alleen doen op dat gebied, iig zonder hem, maar dan ben ik meestal vrij vroeg thuis, andersom geld hetzelfde, is toch niet helemaal hetzelfde dan.

Gek is dat, want als we bv met groep gaan zitten we echt niet de hele tijd op elkaars lip ofzo.
Van lekker uit eten tot bioscoopjes pakken, dansfeesten, dat soort dingen, samen is het toch leuker vinden we allebei gelukkig(als maar 1 van ons dat had gevonden was het naar geweest ).

We zijn gewoon erg graag samen, is altijd al zo geweest en gaat nooit meer over, zo zijn we ook nog best wel klef vaak, alhoewel er ook uitgaansavonden zijn waarin ik hem amper zie omdat hij te druk is met kleppen met anderen en ik ook, is prima allemaal...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:32:30 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50953713
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Ik mag graag met hem uitgaan, of we dat nu samen doen of met een groep.

Een hele enkele keer wil ik nog weleens wat alleen doen op dat gebied, iig zonder hem, maar dan ben ik meestal vrij vroeg thuis, andersom geld hetzelfde, is toch niet helemaal hetzelfde dan.

Gek is dat, want als we bv met groep gaan zitten we echt niet de hele tijd op elkaars lip ofzo.
Van lekker uit eten tot bioscoopjes pakken, dansfeesten, dat soort dingen, samen is het toch leuker vinden we allebei gelukkig(als maar 1 van ons dat had gevonden was het naar geweest ).

We zijn gewoon erg graag samen, is altijd al zo geweest en gaat nooit meer over, zo zijn we ook nog best wel klef vaak, alhoewel er ook uitgaansavonden zijn waarin ik hem amper zie omdat hij te druk is met kleppen met anderen en ik ook, is prima allemaal...
Wij zijn ook graag samen, klef en al die meuk. Enkel samen uitgaan werkt gewoon niet. En dat ligt voor de volle 100% aan mij.

Ik heb zo'n schijthekel aan uitgaan. Vooral gewoon naar kroegen 1 of 2x per jaar een dansfeest ala Qlimax of sensation is leuk en prima. Maar ik weet niet waarom, ik word me een partij chagarijnig als ik in een kroeg zit

ik ben gewoon raar
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50953883
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wij zijn ook graag samen, klef en al die meuk. Enkel samen uitgaan werkt gewoon niet. En dat ligt voor de volle 100% aan mij.

Ik heb zo'n schijthekel aan uitgaan. Vooral gewoon naar kroegen 1 of 2x per jaar een dansfeest ala Qlimax of sensation is leuk en prima. Maar ik weet niet waarom, ik word me een partij chagarijnig als ik in een kroeg zit

ik ben gewoon raar
Daarin hebben wij gewoon geluk, we houden van hetzelfde daarin.
Kroegen zijn ook niet aan mij besteed, maar ook niet aan hem, vind dat oerstom om eerlijk te zijn, beetje dronken lallen, elke week dezelfde dronken verhalen, nee niets voor mij!
Laatste keer dat ik er geweest ben had ik gelijk weer spijt omdat een of andere dronken idioot dacht dat het wel een leuke versiertruuk zou zijn om bij de bar helemaal tegen me aan te gaan hangen, nadat ik al 2 keer weggestapt was(met opmerking) heb ik maar een elleboog in zijn ribben geplant, toen was de boodschap wel duidelijk, maar mijn humeur minder

Sensation, extrema outdoor, solar, dat soort dingen vinden we dan allebei weer leuk en daar gaan we dan ook wel heen.
Het merendeel van uitgaan bestaat uit uit eten, bioscoopje pakken en dat soort dingen, daar zijn we beide gek op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:38:10 #25
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50953930
Ik ga weleens uit met mijn vrined, maar ben dan ook vrij gemakkelijk, we zien elkaar ooit de hele avond niet als we samen weg zijn, ik sta met allerlei lui te lullen en te dansen en hij precies hetzelfde, hij vindt het wel leuk als andere mannen aandacht voor me hebben en dan komt ie tegen de tijd dat het tijd is om naar huis te gaan naar me toe en knijpt ie een keer in mijn billen ofzo.
Dan gaan we.

We gaan trouwens ook naar festivals, dan zien we elkaar af en toe als we toevallig bij hetzelfde optreden staan, of als we allebei in de pit hangen.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')