abonnement Unibet Coolblue
pi_52116302
mooi topic. zwolle is een vette stad! een mooi centrum, leuke woonwijken en de ligging is niet verkeerd. zwolle for sure!
pi_52128373
Het kan zijn dat de plaatjes uit de OP van de Zwolle-topics één van de komende dagen even offline zijn aangezien ik het domein waar deze opstaan aan het verhuizen ben van de ene hostingprovider naar de andere
pi_52130387
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef swollywood het volgende:
Het kan zijn dat de plaatjes uit de OP van de Zwolle-topics één van de komende dagen even offline zijn aangezien ik het domein waar deze opstaan aan het verhuizen ben van de ene hostingprovider naar de andere
Ach maakt niet uit joh. Je hebt een lekker wijf in je avater. Dat maakt alles goed
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:49:53 #279
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_52135874
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:30 schreef swollywood het volgende:
Hey navvy, je hebt weer mazzel gehad vanmiddag! Ik heb je 1,10 te weinig af laten rekenen vanmiddag.

Je was weg, zegt mijn collega: Dat was toch 9,90 en geen 8,80 wat ie af moest rekenen?
Ik: *narekent* * 1,10 bijlegt*


Fiets stond er van vrijdag t/ m zaterdag een week later.......is toch 8 overnachtingen in jullie fietshotel? Maar goed, ik ben je een biertje schuldig.......een halve hehehe.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_52136058
Ik heb Rico van Opgezwolle een paar x in Zwolle gespot. :cool:
pi_52145052
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:49 schreef navvy het volgende:

[..]



Fiets stond er van vrijdag t/ m zaterdag een week later.......is toch 8 overnachtingen in jullie fietshotel? Maar goed, ik ben je een biertje schuldig.......een halve hehehe.
Het is inderdaad 8 overnachtingen, maar wordt berekend in kalenderdagen en dat zijn er 9
Ach, die ¤ 1,10 lig ik niet wakker van.
pi_52145554
hoe is de woning- en arbeidsmarkt zwollinezen?

volgens een onderzoek "Beste stad van Nederland" dat door ING is uitgevoerd, is Zwolle "saai", maar daar ben ik 't totaal niet mee eens. Kwam vaak bij een vriend van mij die in 't Hogenkamppark woonde en ben sindsdien op Zwolle verliefd geworden. Hoe is het om er aan woonruimte en werk te komen en welke wijken zijn aanraders? (even info van mij.. ben bijna HBO afgestudeerd en 22 jaar, alleenstaand)
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:09:26 #283
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_52146819
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:18 schreef ghizzer het volgende:
hoe is de woning- en arbeidsmarkt zwollinezen?

volgens een onderzoek "Beste stad van Nederland" dat door ING is uitgevoerd, is Zwolle "saai", maar daar ben ik 't totaal niet mee eens. Kwam vaak bij een vriend van mij die in 't Hogenkamppark woonde en ben sindsdien op Zwolle verliefd geworden. Hoe is het om er aan woonruimte en werk te komen en welke wijken zijn aanraders? (even info van mij.. ben bijna HBO afgestudeerd en 22 jaar, alleenstaand)
ING zuigt dan ook apenballen.
Woonruimte en werk is makkelijk aan te komen alleen hoef je je niet in te schrijven bij de woningstichting want daar heb je een wachttijd van 4 tot 6 jaar wil je wat fatsoenlijks krijgen. Werk is net als overal: als je echt wil vind je zo wat. Als je een kansloze luie flikker bent met het IQ van een voetballer uit Zwartsluis ( ) dan kom je nooit aan het werk.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:03:33 #284
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_52148484
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:09 schreef beelz het volgende:

[..]

Als je een kansloze luie flikker bent met het IQ van een voetballer uit Zwartsluis ( ) dan kom je nooit aan het werk.
Subtieliteit nooit je sterkste punt geWe(e)st he!!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_52148526
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:09 schreef beelz het volgende:

[..]

ING zuigt dan ook apenballen.
Woonruimte en werk is makkelijk aan te komen alleen hoef je je niet in te schrijven bij de woningstichting want daar heb je een wachttijd van 4 tot 6 jaar wil je wat fatsoenlijks krijgen. Werk is net als overal: als je echt wil vind je zo wat. Als je een kansloze luie flikker bent met het IQ van een voetballer uit Zwartsluis ( ) dan kom je nooit aan het werk.
Ach, als je echt nergens aan de bak komt, kun je altijd nog bij een tuincentrum gaan solliciteren.
Voor je het weet zit je achter de kassa
pi_52148593
haha wel leuk die zwolse humor, maar jullie zijn rasechte zwollenaren..?
pi_52148642
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:09 schreef beelz het volgende:

[..]

(...) Woonruimte en werk is makkelijk aan te komen alleen hoef je je niet in te schrijven bij de woningstichting want daar heb je een wachttijd van 4 tot 6 jaar wil je wat fatsoenlijks krijgen. (...)
hoe kun je dan wel gemakkelijk aan woonruimte komen? op zich volstaat een kamer (mits geen bezemhok) voor mij ook wel .heb alleen ook gelezen dat de kamernood in zwolle de afgelopen jaren erg hoog is. welke wijken zijn aan-/afraders?
pi_52148716
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef ghizzer het volgende:
haha wel leuk die zwolse humor, maar jullie zijn rasechte zwollenaren..?
Nee, geboren in Hoogkerk (Gem. Groningen).

Op mijn 7e met mijn ma mee vertrokken naar Zwolle, op mijn 12e weer terug naar Groningen en sinds 1995 weer in Zwolle
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:11:15 #289
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_52148744
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:08 schreef ghizzer het volgende:

[..]

hoe kun je dan wel gemakkelijk aan woonruimte komen? op zich volstaat een kamer (mits geen bezemhok) voor mij ook wel .heb alleen ook gelezen dat de kamernood in zwolle de afgelopen jaren erg hoog is. welke wijken zijn aan-/afraders?
Afraders: Kamperpoort en Diezerpoort
Aanraders: Assendorp (duur), Holtenbroek, goedkoop en net opgeknapt

Kamernood weet ik niet.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_52148770
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:10 schreef swollywood het volgende:

[..]

Nee, geboren in Hoogkerk (Gem. Groningen).

Op mijn 7e met mijn ma mee vertrokken naar Zwolle, op mijn 12e weer terug naar Groningen en sinds 1995 weer in Zwolle
ah juist. wat vind jij positief en minder positief aan zwolle en in welke wijk woon je als ik vragen mag? (straat en huisnummer hoeft niet hoor )
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:14:26 #291
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_52148855
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef ghizzer het volgende:
haha wel leuk die zwolse humor, maar jullie zijn rasechte zwollenaren..?
110% blauw-wit bloed hier
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_52148975
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:11 schreef beelz het volgende:

[..]

Afraders: Kamperpoort en Diezerpoort
Aanraders: Assendorp (duur), Holtenbroek, goedkoop en net opgeknapt

Kamernood weet ik niet.
Kamperpoort is niet zo sjiek nee, maar Diezerpoort? Een mattie van mij woonde in Dieze-Oost maar dat zag er best mooi uit! Persoonlijk spreekt Assendorp me niet zo aan. Het doet me heel erg denken aan de wijk waar ik nu woon (Deventer, Voorstad Centrum/Noord).
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:23:00 #293
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_52149114
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:18 schreef ghizzer het volgende:

[..]

Kamperpoort is niet zo sjiek nee, maar Diezerpoort? Een mattie van mij woonde in Dieze-Oost maar dat zag er best mooi uit! Persoonlijk spreekt Assendorp me niet zo aan. Het doet me heel erg denken aan de wijk waar ik nu woon (Deventer, Voorstad Centrum/Noord).
Je woont in Deventer
Dude, dan mag je Zwolle niet eens in
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_52149213
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:23 schreef beelz het volgende:

[..]

Je woont in Deventer
Dude, dan mag je Zwolle niet eens in
haha.. Deventer sucks big time. studeer er nu 4 jaar en hoop met een aantal maanden afgestudeerd te zijn. het centrum is aardig, maar de stad is gewoon zwaar kut. ben van origine een achterhoeker en mijn moeder komt van oorsprong uit zwolle, dus heb blauw bloed in me.
pi_52149235
Ik woon aan de Tyassenbelt aan het begin van Zwolle-Zuid in de wijk Geren.

Maar ik heb ook met veel plezier in Assendorp, Dieze, Holtenbroek en Aalanden gewoond.
Als je op kamerjacht gaat, let dan wel op dat je niet bij een huisjesmelker terecht komt.
Een maat van mij woonde aan de Deventerstraatweg, maar die huisbaas deed geen zak aan dat huis, behalve huur opstrijken. Verrotte kozijnen en zo.

Dat huis (bovenwoning met 1 slaapkamertje) staat nu wel leeg trouwens. Die maat van mij heeft zijn spullen gepakt en is vertrokken zonder te zeggen waar ie heen ging.
pi_52149423
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:27 schreef swollywood het volgende:
Ik woon aan de Tyassenbelt aan het begin van Zwolle-Zuid in de wijk Geren.

Maar ik heb ook met veel plezier in Assendorp, Dieze, Holtenbroek en Aalanden gewoond.
Als je op kamerjacht gaat, let dan wel op dat je niet bij een huisjesmelker terecht komt.
Een maat van mij woonde aan de Deventerstraatweg, maar die huisbaas deed geen zak aan dat huis, behalve huur opstrijken. Verrotte kozijnen en zo.

Dat huis (bovenwoning met 1 slaapkamertje) staat nu wel leeg trouwens. Die maat van mij heeft zijn spullen gepakt en is vertrokken zonder te zeggen waar ie heen ging.
ah juistem. zwolle-zuid zitten niet veel studenten of wel? pwoah je bent echt vaak verhuisd zeg! hoe dat zo als ik mag vragen?

Dieze vind ik mooi, lekker dichtbij het centrum en ik vind het niet een heel erge pauperwijk, AA-landen vind ik ook wel ok. Holtenbroek ken ik minder, maar scheen in het verleden (met name rond de Palestrinalaan) een pauperwijk te zijn. Is Wipstrik een toffe wijk trouwens en Stadshagen/Westenholte? Assendorp valt voor mij sowieso al af. Ik vind dat echt niet veel (tenzij het gedeelte Groenestraat of zoiets/Van Karnebeekstraat, dat gaat op zich nog wel).

maar volgens mij is het echt kansloos om een kamer te zoeke in Zwolle (er van uit gaande betaalbaar en dus niet via Maxx Vastgoed en/of DirectWonen) of sla ik hier de spijker nu volledig mis?
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:36:07 #297
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_52149572
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:32 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ah juistem. zwolle-zuid zitten niet veel studenten of wel? pwoah je bent echt vaak verhuisd zeg! hoe dat zo als ik mag vragen?

Dieze vind ik mooi, lekker dichtbij het centrum en ik vind het niet een heel erge pauperwijk, AA-landen vind ik ook wel ok. Holtenbroek ken ik minder, maar scheen in het verleden (met name rond de Palestrinalaan) een pauperwijk te zijn. Is Wipstrik een toffe wijk trouwens en Stadshagen/Westenholte? Assendorp valt voor mij sowieso al af. Ik vind dat echt niet veel (tenzij het gedeelte Groenestraat of zoiets/Van Karnebeekstraat, dat gaat op zich nog wel).

maar volgens mij is het echt kansloos om een kamer te zoeke in Zwolle (er van uit gaande betaalbaar en dus niet via Maxx Vastgoed en/of DirectWonen) of sla ik hier de spijker nu volledig mis?
Stadshagen is geen Zwolle
Wipstrik is tof
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_52149634
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:36 schreef beelz het volgende:

[..]

Stadshagen is geen Zwolle
Wipstrik is tof
hu? wat is Stadshagen dan wel? En what about Berkum? is dat een beetje vet?
pi_52149662
Tja, met ouders meeverhuist een paar keer

Heb op kamers gewoont in Assendorp, daarna gaan samenwonen in Zuid dankzij urgentie van mijn ex-vriendin

Particulier huren is inderdaad prijzig. Als ik op de site van rotsvast.nl kijk bijvoorbeeld, dan begint het pas bij 475 excl. (of je moet al op een hok van 10 m2 willen zitten voor 300 euro incl.).
pi_52149734
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef ghizzer het volgende:

[..]

hu? wat is Stadshagen dan wel? En what about Berkum? is dat een beetje vet?
Stadshagen, Berkum, Westenholte, het ligt allemaal nogal ver van het centrum en ik zou in alledrie van de wijken niet willen wonen.

Of het moet al aan de goudkust in Berkum zijn, maar daar heb ik het geld niet voor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')