abonnement Unibet Coolblue
pi_51067575
Met geluk is alles mogelijk, maar als je een beetje rondkijkt zie je dat de andere clubs in de CL zich veelal versterken

Stilstand is achteruitgang
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 juli 2007 @ 19:14:58 #177
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51067629
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Is wel helemaal waar natuurlijk
Het vertrek van Zdenek Grygera denkt men intern te kunnen regelen en waarom ook niet? Zo'n grote rol speelde hij niet in de revival van Ajax, toen men bijna nog de landstitel pakte. Daarbij is Tom de Mul nog niet weg en als hij vetrekt, komt er iemand terug dien minstens zo goed is. Kennedy Bakircioglu, Laurent Delorge en Jurgen Colin zijn geen vervangers, worden puur als breedte-versterking gezien. Ajax gaat er dus alleen maar op vooruit, zoals het er nu voorstaat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51067714
Ik denk van niet want Colin en Delorge voegen niks toe en Kennedy is niet goed genoeg

Lazio heeft 7 miljoen bruto geboden op Carizzo, die zal wel vertrekken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 juli 2007 @ 19:16:25 #179
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51067716
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met geluk is alles mogelijk, maar als je een beetje rondkijkt zie je dat de andere clubs in de CL zich veelal versterken

Stilstand is achteruitgang
Maar je staat niet stil als je je in de breedte versterkt en je verder kan bouwen aan een succesvol team. Ieder jaar spelers verkopen en aankopen werkt ook niet, ik ben juist blij dat het ernaar uitziet dat het team bijeen blijft.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51067785
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar je staat niet stil als je je in de breedte versterkt en je verder kan bouwen aan een succesvol team. Ieder jaar spelers verkopen en aankopen werkt ook niet, ik ben juist blij dat het ernaar uitziet dat het team bijeen blijft.
Nee, je moet proberen je team bij elkaar te houden en 2 of 3 spelers te kopen die een versterking zijn.

Van Colin, Delorge of Kennedy wordt niemand bang binnen de selectie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 juli 2007 @ 19:20:31 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51067882
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, je moet proberen je team bij elkaar te houden en 2 of 3 spelers te kopen die een versterking zijn.
Op welke positie moet Ajax zich dan versterken, uitgaande van een 4-1-2-1-2-opstelling?
quote:
Van Colin, Delorge of Kennedy wordt niemand bang binnen de selectie
Bang worden hoeft ook niet, maar iedere positie is nu dubbel bezet en bij vele schorsingen en blessures (zoals ten tijde van de UEFA Cup-ontmoetingen met Werder Bremen) hoeft niet het hele elftal omgegooid te worden. Daarbij acht ik Kennedy Bakircioglu beter dan Tom de Mul, dus alleen op dit positie wordt je al sterker.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51068029
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op welke positie moet Ajax zich dan versterken, uitgaande van een 4-1-2-1-2-opstelling?
[..]

Bang worden hoeft ook niet, maar iedere positie is nu dubbel bezet en bij vele schorsingen en blessures (zoals ten tijde van de UEFA Cup-ontmoetingen met Werder Bremen) hoeft niet het hele elftal omgegooid te worden. Daarbij acht ik Kennedy Bakircioglu beter dan Tom de Mul, dus alleen op dit positie wordt je al sterker.
Babel, Heitinga, Ogararu, Gabri, Steekelenburg, Davids

6 spelers waar best een speler voor te kopen is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 juli 2007 @ 19:24:09 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51068041
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Lazio heeft 7 miljoen bruto geboden op Carizzo, die zal wel vertrekken
Juan-Carlos Carizzo?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51068054
Als je Suazo kocht voor 5 miljoen dollar heb je een betere nummer 9 dan KJH
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51068078
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Juan-Carlos Carizzo?
De keeper van River
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 juli 2007 @ 19:28:24 #186
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51068217
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De keeper van River
Spel dan die achternaam goed, Juan Pablo Carrizo is doelman van RP en ik was bang dat je dat PSV-talent bedoelde.
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Babel, Heitinga, Ogararu, Gabri, Steekelenburg, Davids

6 spelers waar best een speler voor te kopen is
Natuurlijk kan het beter, maar ten eerste is er geen geld in overvloed en waar haal je haalbare spelers vandaan die gegarandeerd meteen meer presteren dan de door jou genoemde Ajacieden?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51068372
Dan moet je inderdaad wel geld hebben.

Het is ongeveer als Spyker die mee wil doen in de formule 1
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 juli 2007 @ 19:34:01 #188
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51068434
Klopt, daarom is het toch alleen al goed dat je je beste spelers weet te behouden en je je in de breedte weet te versterken? Het wordt lastig je te versterken, zeker per direct. Maar er stond aan het einde van vorig seizoen een heel goed team, waarvan ik veel verwacht in het nieuwe seizoen. Maar goed, er zijn geen garanties.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51068518
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, daarom is het toch alleen al goed dat je je beste spelers weet te behouden en je je in de breedte weet te versterken? Het wordt lastig je te versterken, zeker per direct. Maar er stond aan het einde van vorig seizoen een heel goed team, waarvan ik veel verwacht in het nieuwe seizoen. Maar goed, er zijn geen garanties.
Je kon ook 3 grote talenten kopen. Van Colin, Kennedy en Delorge weet je zeker dat ze weinig tot niks gaan bijdragen en hebben ze een dik en vaak een lang contract.

Zeg maar een beetje het Feher verhaal.

Overbodige spelers zijn altijd te duur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51068793
Laten we het nu weer over geruchten hebben ofzo!
pi_51068878
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:42 schreef sjimz het volgende:
Laten we het nu weer over geruchten hebben ofzo!
Je post wat ik wil posten! .

Geruchten dus hier, discussies die hier lopen kunnen ook in specifiekere topics .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51069151
Villareal, Valencia en Arsenal geinteresseerd in Anelka.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 2 juli 2007 @ 20:47:30 #193
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51071376
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Villareal, Valencia en Arsenal geinteresseerd in Anelka.
Zo goed doet hij het toch niet?
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 2 juli 2007 @ 22:45:24 #194
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51076858
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zo goed doet hij het toch niet?
Volg je de engelse competitie?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:53:56 #195
159022 AminBen
El Maestro
pi_51077196
Anelka kan soms zo met de beste van de wereld mee. In vorm is het echt smullen Techniek, snelheid
  maandag 2 juli 2007 @ 22:55:22 #196
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51077271
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Villareal, Valencia en Arsenal geinteresseerd in Anelka.
NOT WELCOME

maar dat had ik al duidelijk gemaakt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 juli 2007 @ 23:37:55 #197
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51079158
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef AminBen het volgende:
Anelka kan soms zo met de beste van de wereld mee. In vorm is het echt smullen Techniek, snelheid
Met madrid speelde hij uit tegen bayern een fantastische wedstrijd. schoot die in z'n eentje madrid naar de volgende ronde
  dinsdag 3 juli 2007 @ 01:53:43 #198
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_51082181
quote:
Everton manager David Moyes is ready to make his mark on the transfer market with £17million-worth of deals for Phil Jagielka, Alan Smith, Kieran Richardson and Jason Koumas.
Laat het alsjeblieft niet waar zijn, vooral Jagielka (in mindere mate), Richardson en Koumas mogen blijven zitten waar ze zitten.
pi_51082512
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Stukken beter dan PSV, dat zich aardig kon meten in Europa.

Een compleet Ajax, dat in haar beste opstelling (Stekelenburg, Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson, Heitinga, Gabri, Davids, Sneijder, Huntelaar en Babel) speelt, kan aardig meekomen in Europa en zeker als we het geluk eens een seizoen aan onze zijde hebben.
Wacht even. Dus Ajax is stukken beter dan het PSV, dat zich goed kon meten in Europa(dat is dus met Alex en Cocu)?

Ajax moet net als PSV de achtste finale als doel hebben. Dan krijg je waarschijnlijk een groepswinnaar en dan is het afwachten welke dat is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51083131
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 02:52 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wacht even. Dus Ajax is stukken beter dan het PSV, dat zich goed kon meten in Europa(dat is dus met Alex en Cocu)?

Ajax moet net als PSV de achtste finale als doel hebben. Dan krijg je waarschijnlijk een groepswinnaar en dan is het afwachten welke dat is.
Ajax had gewoon de CL gewonnen als ze van Kopenhagen zouden hebben gewonnen. Tegen Werder kon je zien dat het best mogelijk was
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')