abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:28:11 #1
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50898662
Welkom
Welkom bij een nieuwe aflevering van Dierenmanieren. Mijn naam is Martin Gaus en deze week hebben we het over de Rotte Peer.



Introductie
De laatste tijd worden er steeds meer Rotte Peren in het wild waargenomen. De Rotte Peer is een primitief zoogdier en vooral in de grote steden rondom winkelcentra en stations houdt de Rotte Peer zich graag op. Het beestje is te herkennen aan een lichtdonkere tot donkere vacht en grote lippen. Meestal is een (of meerdere) tanden van de Rotte Peer goud van kleur. Ook op Fok! Forum is inmiddels een Rotte Peer gespot. Dit exemplaar kunt u hier bekijken. Hieronder treft u een foto van een groep Rotte Peren in het wild aan.



Soorten
Er bestaan verschillende soorten Rotte Peren. Zo is er de Marokkaanse Rotter Peer uit Marokko. Deze Peer is vaak te herkennen aan een opvallende buidel rondom zijn lijf. Wetenschapper vermoeden daarom dat de Marokkaanse Rotte Peer familie is van de buideldieren (een groep primitieve zoogdieren). Dit zou een unieke ontdekking zijn, omdat buideldieren normaal alleen leven in Midden- en Zuid-Amerika, de Verenigde Staten, Australië en op Nieuw-Guinea. Op de foto hieronder treft u geen Marokkaanse Rotte Peer met buidel aan, maar wel een voorbeeld van hoe het er in het wild ongeveer uitziet:



Daarnaast bestaan ook nog de Antilliaanse en de Surinaamse Rotte Peer. Deze Rotte Peren zijn te herkennen aan hun bontkraag rondom de nek, zoals op de foto hier beneden:



Communicatie
Onderling spreken de Rotte Peren een taal die nog het meest lijkt op de manier waarop een gorilla en andere apen met elkaar communiceren. Wetenschappers vermoeden echter dat de Rotte Peren dit doen om eventuele vijanden af te schrikken. Wanneer er toch een vijand in de buurt komt van de Rotte Peer maakt het beestje een sisgeluid dat overeenkomt met dat van een slang. Wetenschappers denken dat Rotte Peren een slang nadoen om hun vijanden weg te jagen.




In werkelijkheid hebben deze vijanden niets te vrezen van de Rotte Peer. Observatie van de groepen heeft onderzoekers doen concluderen dat het beest qua agressiviteit nog het best te vergelijken is met een miereneter.



Dit leidt er dan ook toe dat een Rotte Peer zeer gemakkelijk (echter, met wat gekrijs) kan worden overmeesterd door twee oude mannen



Karakter
De Rotte Peer is erg schuw en kan niet tegen vreemdelingen. Het beestje raakt snel opgefokt en moet dus enigszins met terughoudendheid benaderd worden. De Rotte Peren zijn ook echte groepsdieren. Wetenschappers onderzoeken nog of het primitieve gedrag van Rotte Peren toegeschreven kan worden aan incest in de groep.

Tot ziens
Tot zover deze aflevering van Dierenmanieren. Tot volgende week
Mijn ontdekking van de dag!
Josevata Taliga "Joe" Rokocoko
Here comes the boom!
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:29:27 #2
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_50898727
On y va!

[ Bericht 78% gewijzigd door SHE op 27-06-2007 14:42:47 ]
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:44:45 #3
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50899379
Dank je SHE!
Mijn ontdekking van de dag!
Josevata Taliga "Joe" Rokocoko
Here comes the boom!
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:47:25 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_50899497
Dit is ook een bekende variant:



De Blanke Rotte Peer. Valt op door een enorme hekel te hebben aan andere Rotte Peren en dat terwijl zijn DNA voor 99,9% gelijk is. Waarschijnlijk is dit te wijten aan het aantoonbaar lagere IQ van deze variant.
pi_50899549
topic met potentie denk ik
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_50899707
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_50901207
Stormlooptopic
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:33:08 #8
168005 Reemy
van de remya ja
pi_50901268
hij is wel leuk
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:39:49 #9
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_50901518


De rotte peer is gek op allerlei glimmende dingen en ze zullen alles doen om zoveel mogelijk glimmende dingen te pakken te krijgen. Het stelen van glimmende dingen uit huizen is geen vreemd gedrag onder de rotte peren. Wetenschappers denken dat de rotte peren nauw verwant zijn aan de ekster.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_50901646
geweldig

pi_50901747
rotte peren hebben een opgeblazen persoonlijkheid.

pi_50901833
blanke rotte peer .

pi_50902287
De Homo rotte perus

De hierarchie in deze populaties in een ecosysteem wordt bepaald door de mate van belachelijkheid.
Bij onderstaande individu kun je dit goed zien aan het felle kleur groen en de glimmende voorwerpen die zijn verzameld in het wild.

  woensdag 27 juni 2007 @ 16:14:09 #14
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_50902861
ey ik heb ook een torie over de kaas dier
de kaas dier stinkt naar kaas en is gierig
ook is de kaas dier ziek in ze hoofd want ze verkragten vaak kleine kaas diertjes
en ze kunnen ook niet koken
kaas dier vrouwtjes ballen vaak en graag met een andere dier soort: de rotte peer
kaas dier mannetjes worden dan jaloers en verstoppen zich ergens waar ze veilig voelen: de internet en daar gaan ze rotte peren proberen te dissen maar dat lukt ze niet.
de kaas dier leeft alleen en daarom krijgt ie vaak bonken van de rotte peer want die heeft systeem
AAIIGHT
...sabi tog bitchez!
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:15:01 #15
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50902893
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef RottePeer het volgende:
ey ik heb ook een torie over de kaas dier
de kaas dier stinkt naar kaas en is gierig
ook is de kaas dier ziek in ze hoofd want ze verkragten vaak kleine kaas diertjes
en ze kunnen ook niet koken
kaas dier vrouwtjes ballen vaak en graag met een andere dier soort: de rotte peer
kaas dier mannetjes worden dan jaloers en verstoppen zich ergens waar ze veilig voelen: de internet en daar gaan ze rotte peren proberen te dissen maar dat lukt ze niet.
de kaas dier leeft alleen en daarom krijgt ie vaak bonken van de rotte peer want die heeft systeem
AAIIGHT
Jouw reactie: onbetaalbaar
Mijn ontdekking van de dag!
Josevata Taliga "Joe" Rokocoko
Here comes the boom!
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:15:12 #16
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_50902900
oei. spot ik zomaar een rotte peer in het wild

*spiegeltjes en kraaltjes gooit*
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:17:23 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_50902972
*onder oksels kietelt*

nee, sorry.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_50903102
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef RottePeer het volgende:
ey ik heb ook een torie over de kaas dier
de kaas dier stinkt naar kaas en is gierig
ook is de kaas dier ziek in ze hoofd want ze verkragten vaak kleine kaas diertjes
en ze kunnen ook niet koken
kaas dier vrouwtjes ballen vaak en graag met een andere dier soort: de rotte peer
kaas dier mannetjes worden dan jaloers en verstoppen zich ergens waar ze veilig voelen: de internet en daar gaan ze rotte peren proberen te dissen maar dat lukt ze niet.
de kaas dier leeft alleen en daarom krijgt ie vaak bonken van de rotte peer want die heeft systeem
AAIIGHT
een rotte peer in het wild

hoezo lukt niet , enige die uit gelachen wordt ben jij , kijk zelfs een heel topic over je
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:27:10 #19
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_50903288
Ik wil er ook een over de Homo Jumpus Stylos

TVP voor volgende wwek
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_50903479
Ze zijn naar het rijke westen gelokt met spiegeltjes en kraaltjes. Dan zou je denken dat ze nu toch een hekel aan dat spul hebben.
pi_50903651
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef RottePeer het volgende:
de kaas dier leeft alleen en daarom krijgt ie vaak bonken van de rotte peer want die heeft systeem
AAIIGHT
mag ik raden ?

systeem : pak iemand met ze 10en als hij klein en zwak is , ren heel hard met ze 10en als hij groot en sterk is ?

  woensdag 27 juni 2007 @ 16:54:47 #22
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_50904315
rofl topic!
goed omschreven

Waarom blijven ze niet in eigen land btw, daar komt juist al het goud, zwart goud & diamanten vandaan...
kusje!
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:59:09 #23
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_50904517
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef remlof het volgende:
Dit is ook een bekende variant:

[afbeelding]

De Blanke Rotte Peer. Valt op door een enorme hekel te hebben aan andere Rotte Peren en dat terwijl zijn DNA voor 99,9% gelijk is. Waarschijnlijk is dit te wijten aan het aantoonbaar lagere IQ van deze variant.
Ik sta best vaak met de donkere variant van de Rotte Peer te stampen
kusje!
pi_50904519


De rotte peer trekt ook veel aandacht wanneer zij hun eigen volksdans uitvoeren op de straten, ook andere rotte peren kijken toe en proberen op die manier elkaar na te peren
Blablabla....
pi_50905442
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')