abonnement Unibet Coolblue
pi_50870423
We gaan nog best snel met de deeltjes

pi_50871845
Net op Journaal geweest. Videos van fotosessie staan op http://www.nos.nl/nosjour(...)6/260607_alexia.html

Leuk
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 26 juni 2007 @ 21:06:10 #4
95752 crew  Chell
Kluns
pi_50873493
Wat een leuke foto's En dat interview was ook leuk! Ik vind de prinsesjes echt schatjes!

Oooh en dat flimpje
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:27:25 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50874631
Leuke filmpjes En ook een leuk interview, erg spontaan allemaal
pi_50878297
Leuke filmpjes inderdaad!

Amalia is zó leuk Liedje zingen in de microfoon
En Alexia is een jankkind
pi_50879522
Heeft Willem-Alexander z'n tanden laten bleken?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:36:13 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50880665
Leuk hoe ontwapenend zo'n peuter kan zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50887599
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft Willem-Alexander z'n tanden laten bleken?
Al jaren geleden heeft ie toch wat aan z'n gebit laten doen? Dus ook bleken enzo. Alhoewel je dat ook weer een keer moet herhalen na een tijd, dus misschien heeft ie het weer net laten bleken ja
  woensdag 27 juni 2007 @ 08:53:03 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_50887957
Tja, dat roken he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:39:54 #11
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50888794
Verslagje van royalblog.nl:
quote:
'Ze moeten vooral zichzelf blijven'

Het was dinsdag een gewone werkdag voor prinses Alexia. Dat zei prins Willem-Alexander na afloop van de fotosessie in de kantine van de Koninklijke Stallen in Den Haag.
De peuter moest haar witte jurkje showen en kekke spijkerjasje laten zien, meezingen met de brommende fotografen, dansen onder het afdak van de binnenplaats voor het koetshuis, kaarsjes uitblazen, taart eten en wat al niet meer. En huilde toen ze niet meer 'torta' kreeg.
Ze heeft het temperament van een echte Latina zei moeder prinses Máxima in datzelfde gesprek. Ze is explosief en heeft net als haar zusje Amalia een strek karakter.
,,We zijn benieuwd hoe Ariane zich zal ontwikkelen", aldus Máxima. Op de vraag 'wie op wie' lijkt, bleef het ouderpaar het antwoord schuldig. ,,Als ze huilen lijken ze op Alexander", grapte Máxima.
Alexia is schuchterder dan Amalia. ,,Die is meer open", aldus Willem-Alexander. De meisjes trekken erg naar elkaar, houden elkaar in de gaten, spelen en ruzieën met elkaar zoals zusjes dat doen. De aandacht van de media staat ze nog niet tegen.
,,Ik hoop dat ze het leuk blijven vinden", zei de prins. Voorbereid zijn ze niet. ,,Ze moeten vooral zichzelf blijven."

© GPD; Foto's: © GPD, AP, Royal Press Europe
Geen jankkind dus, maar een echte Latina vol emotie

Wat zijn het toch lieve, mooie meisjes . Echt schatjes. Ariane lijkt echt op Alexander. Alexia vind ik ook qua uiterlijk een Zorreguieta. Amalia lijkt vrij veel op Beatrix en ik denk dat ze qua karakter ook wel aardig wat van haar oma heeft. Ze kijkt vaak zo beschouwend, neemt de omgeving goed in zich op. Tegelijkertijd heeft ze ook dat sprankelende van Maxima.

Geweldige foto's
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50889770
Lief en leuk! Maar die enorme bijterij flitsende fotografen vind ik soms wat zorgelijk, en dat geroep van de pers naar die kids voor een mooi plaatje....Pffff, wat mij betreft kan dat best wat minder hoor. Jammer dat Maxima weer haar drukke leventje oppakt, mag best wel wat minder en paps ook. Ik gun ze een echt gezin eigenlijk nu de kids nog zo klein zijn, beetje de taken (nog meer) verdelen binnen de familie moet toch kunnen.

Nog maar wat shotjes (mogelijk in de HH):





  woensdag 27 juni 2007 @ 10:56:22 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 11:20:46 #14
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_50891759
Wat een dotjes van kindjes Leuke sessie, maar eigenlijk ook verschrikkelijk.
'Amalia, *FLITS* fiets nog eens een stukje *FLITS*. Amalia kijk eens naar links, *FLITS* Amalia even lachen. *FLITS* Maxima kijk eens naar het midden *FLITS* Willen jullie allemaal nog even naar voren kijken? *FLITS* Maxima, Maxima, Maxima? *FLITS* Hier een Wuppie *FLITS* Ahhhhwwww *Amalia maakt pirouette *FLITS*'

.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_50900014
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:20 schreef Skaai het volgende:
Wat een dotjes van kindjes Leuke sessie, maar eigenlijk ook verschrikkelijk.
'Amalia, *FLITS* fiets nog eens een stukje *FLITS*. Amalia kijk eens naar links, *FLITS* Amalia even lachen. *FLITS* Maxima kijk eens naar het midden *FLITS* Willen jullie allemaal nog even naar voren kijken? *FLITS* Maxima, Maxima, Maxima? *FLITS* Hier een Wuppie *FLITS* Ahhhhwwww *Amalia maakt pirouette *FLITS*'

.
Ik kreeg niet de indruk dat ze er onder gebukt ging.
Bovendien is ze pas 3,5. Misschien heeft ze als ze 7 is er wel de balen van en werkt ze niet meer mee.
pi_50910418
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ik kreeg niet de indruk dat ze er onder gebukt ging.
Bovendien is ze pas 3,5. Misschien heeft ze als ze 7 is er wel de balen van en werkt ze niet meer mee.
Amalia houdt wel van aandacht volgens mij
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:19:18 #17
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50911977
Ja ze is ook 3,5 jaar hé.
En alle kindjes van haar leeftijd vinden aandacht mooi
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 21:32:31 #18
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_50915345
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ik kreeg niet de indruk dat ze er onder gebukt ging.
Bovendien is ze pas 3,5. Misschien heeft ze als ze 7 is er wel de balen van en werkt ze niet meer mee.
Ja maar daarom vind ik het nog wel stom, 't lieve kind vind het heerlijk, iedereen die aandacht aan haar geeft. Maar die verschrikkelijke pers die zo'n lief klein meiske dan gaat roepen om dingen te doen die ze nog doet ook (Die pirouette vond ik wel weer aandoenlijk). Maar daarentegen word het dus aangemoedigd ook want pa en ma staan erbij en lachen lief mee.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_50915531
't Valt me nu pas op dat ze bij elkaar rood-wit-blauw zijn (zie bovenste foto van Suko)
pi_50915692
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Skaai het volgende:

[..]Maar daarentegen word het dus aangemoedigd ook want pa en ma staan erbij en lachen lief mee.
Zodat de pers weer even voldoende materiaal heeft en hen tijdens de vakantie met rust laat. Dit was toch een expres vervroegde shoot zodat ze straks ongehinderd vakantie kunnen vieren?
Als Amalia straks naar school gaat komt er sowieso weer een batterij fotografen langs en haar leven wordt dan sowieso anders dan ze het tot nu toe gewend is, dus dit zal haar laatste 'onbezorgde' vakantie zijn.
pi_50915892
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ja maar daarom vind ik het nog wel stom, 't lieve kind vind het heerlijk, iedereen die aandacht aan haar geeft. Maar die verschrikkelijke pers die zo'n lief klein meiske dan gaat roepen om dingen te doen die ze nog doet ook (Die pirouette vond ik wel weer aandoenlijk). Maar daarentegen word het dus aangemoedigd ook want pa en ma staan erbij en lachen lief mee.
Je doet nou net alsof het elke dag gebeurd
pi_50915916
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Skaai het volgende:
Ja maar daarom vind ik het nog wel stom, 't lieve kind vind het heerlijk, iedereen die aandacht aan haar geeft. Maar die verschrikkelijke pers die zo'n lief klein meiske dan gaat roepen om dingen te doen die ze nog doet ook
Daar heb je wel gelijk in. Toen ik dat tafereeltje zag dacht ik ook al dat Amalia die beelden niet zo tof zal vinden als ze een jaar of 12 is en het eens terug ziet.

En de pirouette vond ik ook schattig.
Wat ik ook erg leuk vond, kids will be kids, dat gebiologeerd loeren naar die taart van die meiden.
Torta!
pi_50916338
Lieve video, maar zouden die kinders onderhand niet blind zijn van al dat geflits? Ik iig wel
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:51:04 #25
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_50919140
Ik ben niet zo geintresseerd in het Koninklijk Huis, maar ik vind de princesjes echt lief
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')