abonnement Unibet Coolblue
pi_50841172
















Zoals je ziet verkoop ik dus mijn iPod video omdat ik wat centjes nodig heb voor de aankomende vakantie. Er zitten wat gebruikerskrasjes op, maar dit zal geen invloed hebben op het gebruik van het spelertje. Verder werkt hij perfect, nooit gecrashd, geen dode pixels. Doos zit er ook bij zoals je ziet.

Oh en wat nieuw is, is dat externe batterijtje van Trust. Deze laad je op door middel van je computer (usb) en wanneer ie compleet opgeladen is heb je genoeg stroom in dat batterijtje om je iPod 2x vol te laden. Heel handig voor mensen die op vakantie gaan en geen stopcontact in hun bereik hebben.
Ik wil vaste prijzen stellen voor deze 2 spullen omdat ik het geld echt nodig heb.
Voor de iPod wil ik 225 eurootjes zien(een goed redelijk prijs, niet te hoog, niet te laag)
Voor de externe batterij wil ik 30 eurootjes (40 voor betaald, 10 euro eraf omdat 2e hands. Is nog zo goed als nieuw)

Voor het verzenden komen er nog 6,20 aan verzendkosten op.

Mvg
attieboy

[ Bericht 3% gewijzigd door attieboy op 26-06-2007 00:36:24 ]
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
  maandag 25 juni 2007 @ 23:39:28 #2
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_50841453
ik wil de externe batterij wel hebben. Maar niet voor 30 euro dus even een tvptje en wachten
pi_50842122
zit er een usb aansluiting op dat trust dingetje?
pi_50842228
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef G.Fawkes het volgende:
ik wil de externe batterij wel hebben. Maar niet voor 30 euro dus even een tvptje en wachten
Hoeveel ben je er bereid maximaal voor te geven dan?
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:02:28 #5
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_50842311
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef attieboy het volgende:

[..]

Hoeveel ben je er bereid maximaal voor te geven dan?
20 inclusief verzendkosten
pi_50842318
Ik wil niet lullig doen maar voor 235 euro heb je een nieuwe ipod http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?products_id=3183

Ik wacht dus nog even totdat je zakt met je prijs.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_50842380
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:57 schreef flappiewappie het volgende:
zit er een usb aansluiting op dat trust dingetje?


"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50842487
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:02 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar voor 235 euro heb je een nieuwe ipod http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?products_id=3183

Ik wacht dus nog even totdat je zakt met je prijs.
Tot hoeveel wil je dat ik zak dan?
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50842521
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:02 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

20 inclusief verzendkosten
26,50 inclusief en we hebben een deal.. Stuur ik het morgen op..
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50842559
Hoe oud is ie? Nog garantie?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:10:04 #11
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_50842578
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef attieboy het volgende:

[..]

26,50 inclusief en we hebben een deal.. Stuur ik het morgen op..
de vraag was hoeveel ik er voor over had. lijkt me duidelijk dus...
pi_50842623
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:10 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

de vraag was hoeveel ik er voor over had. lijkt me duidelijk dus...
Hmm, ja je hebt gelijk. Maar nee, voor die 18 euro die ik eraan overhoud doe ik het niet, sorry..
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50842649
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef Siegfried het volgende:
Hoe oud is ie? Nog garantie?
half jaartje, ik heb de bon hoogstwaarschijnlijk niet meer, dus met de garantie zal het moeilijk worden.
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:12:55 #14
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_50842680
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:12 schreef attieboy het volgende:

[..]

half jaartje, ik heb de bon hoogstwaarschijnlijk niet meer, dus met de garantie zal het moeilijk worden.
dat gaat via apple
pi_50842715
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:12 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

dat gaat via apple
En apple doet in de shops niets zonder bon heb ik al eerder ondervonden.
pi_50842864
Ik weet bijna zeker dat de bon is weggegooid, dus zoeken heeft waarschijnlijk geen zin. Ik zal toch maar eens even kijken dan...

[ Bericht 62% gewijzigd door Fred op 26-06-2007 11:14:34 ]
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:20:26 #17
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_50842914
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:18 schreef attieboy het volgende:

[..]

Kwam het te hard over? Ik weet bijna zeker dat de bon is weggegooid, dus zoeken heeft waarschijnlijk geen zin. Ik zal toch maar eens even kijken dan...
zoek even op de apple site of je je ooit geregged hebt. Dan heb je namelijk garantie via het web
pi_50843333
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:28 schreef Siegfried het volgende:
Daarbij nog iets.. Is dit een 5G of een 5.5G?
Als dit daadwerkelijk een 5G is, dan is het ook nog een 'verouderd' type.
Bedankt voor het totaal verpesten van de koop Oh en hier is de bon, heb em toch nog ergens gepropt blijkbaar:

"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50843413
Nog dik 4 maanden garantie dus...
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50843943
Overigens heb ik ook nog een normale oplader:



En de software iStudio voor het converteren van films voor je iPod video.



Kan er eventueel bij voor een kleine meerprijs
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50843998
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef Siegfried het volgende:


Heel veel succes dan
Ja, bedankt mister Siegfried. Ben blij dat ik jou niet meer ga zien in dit topic , of had je nog iets waar de klant zich van bewust moest zijn?
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50845025
hoe kan je die trust batterij aan die ipod aansluiten :S .. zit geen ipod aansluiting op maar een normale dvc ofzoiets .. :s
pi_50845229
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 01:50 schreef syntesia het volgende:
hoe kan je die trust batterij aan die ipod aansluiten :S .. zit geen ipod aansluiting op maar een normale dvc ofzoiets .. :s
Dat gele gaat in het batterij, de usb in de pc. Als ie klaar is met opladen haal je de usb-kabel van je ipod tevoorschijn en prik je de ene eind in je ipod, de andere in de batterij. Voila.
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50845311
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:07 schreef attieboy het volgende:

[..]

Dat gele gaat in het batterij, de usb in de pc. Als ie klaar is met opladen haal je de usb-kabel van je ipod tevoorschijn en prik je de ene eind in je ipod, de andere in de batterij. Voila.
dat klopt ook niet hoe kan je de kabel van je ipod in die batterij stoppen :S .. er is maar alleen een ingang voor die gele stekker niet voor een usb op de batterij
  dinsdag 26 juni 2007 @ 02:14:46 #25
165512 MASD
Music is dead.
pi_50845327
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef attieboy het volgende:
Overigens heb ik ook nog een normale oplader:

[afbeelding]
je hebt hem hopelijk ook in europese uitvoering?
Long live music.
pi_50845573
je kan die stekker eraf halen en er een europese stekker op zetten
pi_50845589
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:14 schreef MASD het volgende:

[..]

je hebt hem hopelijk ook in europese uitvoering?
Het is een europese ja, heb de voorkant van dat plaatje boven het hoofd gezien
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50845606
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:13 schreef syntesia het volgende:

[..]

dat klopt ook niet hoe kan je de kabel van je ipod in die batterij stoppen :S .. er is maar alleen een ingang voor die gele stekker niet voor een usb op de batterij
Zodra je klaar bent met het opladen van je batterij ben je klaar met het kabeltje van de batterij (met dat gele)
vanaf dat moment pak je de kabel van je ipod, die je onder je ipod plugt. De andere kant van deze kabel is USB, deze usb kant steek je in de batterij en hij begint op te laden..
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50845617
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:10 schreef MASD het volgende:
die prijs voor de ipod is echt veel te hoog
Doe dan een mooi bod dat dichterbij die prijs komt.
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50845752


10,- incl geboden.
Kan 'm ook oppikken op stations Zwolle, Enschede, Amersfoort, Utrecht, Rotterdam en tussenliggende IC-stations. Ook dan krijg je dr een tientje voor.
This is written by a lunatic!!!!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 02:58:47 #31
165512 MASD
Music is dead.
pi_50845772
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:42 schreef attieboy het volgende:

[..]

Doe dan een mooi bod dat dichterbij die prijs komt.
¤150,-
Long live music.
pi_50845826
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:58 schreef MASD het volgende:

[..]

¤150,-
Dat lijkt er meer op. Ik vind het nog wel aan de lage kant, maar je komt dichtbij...
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50845836
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:57 schreef The_Foxz het volgende:
[afbeelding]

10,- incl geboden.
Kan 'm ook oppikken op stations Zwolle, Enschede, Amersfoort, Utrecht, Rotterdam en tussenliggende IC-stations. Ook dan krijg je dr een tientje voor.
Ik doe de lader voorlopig alleen weg samen met de ipod zelf. 10 is genoteerd.
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50846132
oo er zit dus wel een usb in die batterij als je dat gelijk had gezegd was het gelijk duidelijk XD :p ..

maarja jammer van de hoge prijs van de batterij zou hem wel over willen nemen
pi_50846231
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 03:41 schreef syntesia het volgende:
oo er zit dus wel een usb in die batterij als je dat gelijk had gezegd was het gelijk duidelijk XD :p ..

maarja jammer van de hoge prijs van de batterij zou hem wel over willen nemen
Hey dat klopt, ik was ff in de war blijkbaar. Aan de andere kant van de batterij is ook nog een usb-gedeelte ja...
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:25:03 #36
165512 MASD
Music is dead.
pi_50860322
laat maar zitten ik heb hem goedkoper gezien, en gloednieuw
Long live music.
pi_50861154
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef Jaheur het volgende:
Als ik jou was zou ik met het bod van 150 euro akkoord gaan. Hij is nieuw vast wel goedkoper dan 235 te krijgen dus 150 is zo slecht nog niet ;-)
Gast, is het jouw iPod dat verkocht wordt? Wie ben jij om voor mij te bepalen welke bod ik wel of niet moet accepteren?
Zou een mod deze onzinnige reacties voortaan willen verwijderen?
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:25 schreef MASD het volgende:
laat maar zitten ik heb hem goedkoper gezien, en gloednieuw


Goed zo, veel succes ermee.
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:12:16 #38
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_50882137
En weer open
So we just called him Fred
pi_50887466
en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_50888559
Bod op lader ingetrokken.

Succes met de verkoop!
This is written by a lunatic!!!!
pi_50899064
quote:
+7,95 verzendkosten= 32 euro

Maar goed, prijs van de batterij verlaagd naar 25 euro dan maar.
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:28 schreef The_Foxz het volgende:
Bod op lader ingetrokken.

Succes met de verkoop!
Haha, ga dan liever even naar de markt. Wie weet vind je daar zo een lader voor 5 euro. De lader die ik heb is van Apple zelf en heeft een winkelwaarde van 30 euro
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50899748
175 incl. voor ipod en lader samen
pi_50899977
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef Artianos het volgende:
175 incl. voor ipod en lader samen
Dit zijn de biedingen waar ik op zat te wachten. Ik zit momenteel te onderhandelen met een bieder op marktplaats die misschien bereid is 200 euro voor de ipod + lader + software te bieden. Mocht dit niet doorgaan, laat ik het je zo snel mogelijk weten.
Bedankt voor je bod
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50903579
25 inc voor de thrust lader.
pi_50904096
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef GiSaE het volgende:
25 inc voor de thrust lader.
Genoteerd, je hoort snel van me
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50905185
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef attieboy het volgende:

[..]

Dit zijn de biedingen waar ik op zat te wachten. Ik zit momenteel te onderhandelen met een bieder op marktplaats die misschien bereid is 200 euro voor de ipod + lader + software te bieden. Mocht dit niet doorgaan, laat ik het je zo snel mogelijk weten.
Bedankt voor je bod
Via western union naar zijn zoontje in london zeker?
pi_50906142
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Via western union naar zijn zoontje in london zeker?
haha, die mail heb ik wel een keer gekregen ja! Bij het verkopen van mijn ps2. Er zat wel een verdacht geurtje aan, maar als je de email een aantal keer leest merk je dat diegene gewoon achter je Paypal account wil komen (wat ie er ook me van plan te doen is). Maar nee, dit was een echt persoon, en hij komt zo ff de iPod bewonderen en waaarschijnlijk overnemen.
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_50907025
VERKOCHT hier kan een slotje op. Ik open later een apart topic voor de software die ik nog heb (iStudio)
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:35:29 #49
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_50918335
en dicht
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')