abonnement Unibet Coolblue
pi_50984006
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:23 schreef -J-D- het volgende:

[..]

" Transfer Andrzej Niedzielan aanstaande "
Dus nog niet bevestigd dat het al helemaal afgerond is.
Je bent een paar uur te vroeg
Volgensmij voetbalprimeur is het al rond , ( en het zal vast wel goed komen , hij weet zelf dat ie niet meer aan spelen toekomt in Nijmegen )
quote:
Wisla haalt Niedzielan terug naar Polen

Wisla Krakow is de nieuwe werkgever van Andrzej Niedzielan. De spits mocht bij NEC vertrekken omdat hij niet in de plannen van Mario Been voorkwam en bovendien op de salarispost drukte.

Vrijdag werd de Pool medisch goed gekeurd bij de Poolse topclub. Voor hoelang de 28-jarige Niedzielan in zijn vaderland tekent is niet bekend

voetbalprimeur ( niet altijd betrouwbaar dat weet ik )
Ik was denk ik al iets te blij dat ie niet naar Arnhem kwam
pi_50984110
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Volgensmij voetbalprimeur is het al rond , ( en het zal vast wel goed komen , hij weet zelf dat ie niet meer aan spelen toekomt in Nijmegen )
[..]

Ik was denk ik al iets te blij dat ie niet naar Arnhem kwam
Natuurlijk zal het rond komen, daar gaat half NL vanuit.
Maar het is pas voor 99% rond
Over een paar uur is het rond. Of misschien nu al, maar nog niet officieel bekend gemaakt.
Dat VP wat roept, betekent niet dat er iets officieel is
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_50998070
16-jarige Dani Pacheco van Barca naar Liverpool
pi_50998292
Welke nationaliteit heeft ie? En een Ceskje omdat hij geen contract kan tekenen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:03:25 #80
159022 AminBen
El Maestro
pi_51001152
Forlan voor 21 miljoen naar Atletico
pi_51001187
Dag Torres.....
iig blij dat Perea niet de andere kant op gaat..
pi_51001258
Forlan - Kun
JRR

Zou wel lekker zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51001290
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:10 schreef sjimz het volgende:
16-jarige Dani Pacheco van Barca naar Liverpool
Liverpool
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:09:19 #84
159022 AminBen
El Maestro
pi_51001299
Forlan is beter dan Torres. Maar die ga je niet meer met winst doorverkopen.
pi_51001457
Riquelme vind ik geweldig maar die zou het spel van Atleti te traag maken volgens de trainer... en het feit dat ook hij geen EU paspoort heeft maakt het minder waarschijnlijk dat hij ook komt al bestaat er kans dat Perea alsnog in die deal met Riquelme wordt betrokken.... hoop het niet! Als Torres blijft dan gaat deze deal nergens over.. dus Torres
Atleti had het geld in verdedigers moeten stoppen.. bovendien, Forlan had na Manchester naar Atleti kunnen gaan en hij wilde ook maar toen kwam Villarreal plotseling en ging hij verrassend genoeg naar de gele toe... snap er niets van.
pi_51001549
Zonde om Torres te zien verdwijnen uit La Liga.
Klap zal hard aankomen bij de Atletico supporters..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51001615
Dat Torres weg zou gaan hing toch eigenlijk al een tijdje in de lucht? Zo'n klap zal het dan niet zijn.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51001698
Hij moet verdomme Europa in met Atleti eerst!!! Dat waren zijn woorden en daar wordt hij ook aan gehouden....
maar nu met Forlan als nieuwe aankoop voor zo'n bedrag... tja
pi_51001727
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat Torres weg zou gaan hing toch eigenlijk al een tijdje in de lucht? Zo'n klap zal het dan niet zijn.
Ik denk dat dat niet veel uitmaakt om eerlijk te zijn. Torres is daar zo enorm geliefd.. De klap zal aankomen, en goed ook.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51002567
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:14 schreef Smeich het volgende:
Riquelme vind ik geweldig maar die zou het spel van Atleti te traag maken volgens de trainer... en het feit dat ook hij geen EU paspoort heeft maakt het minder waarschijnlijk dat hij ook komt al bestaat er kans dat Perea alsnog in die deal met Riquelme wordt betrokken.... hoop het niet! Als Torres blijft dan gaat deze deal nergens over.. dus Torres
Atleti had het geld in verdedigers moeten stoppen.. bovendien, Forlan had na Manchester naar Atleti kunnen gaan en hij wilde ook maar toen kwam Villarreal plotseling en ging hij verrassend genoeg naar de gele toe... snap er niets van.
Riquelme heeft flink liggen slapen als hij geen EU pas heeft

Wie zijn de 3 zonder EU pas nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51004336
Ricardo Costa van FC Porto naar VfL Wolfsburg als vervanger van Kevin Hofland
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51005447
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:


Wie zijn de 3 zonder EU pas nu?
Als het goed is Eller, Kun dus en nieuwe aanwinsten Diego Costa en volgens mij dus ook Cléber Santana (???).. 4 dus. Volgens mij hebben Da Silva en Perea nu wel een dubbel paspoort. Eller mag van mij weg als het een non-eu plaats opoffert.
Volgens mij kan Riquelme nu wel een Spaans paspoort aanvragen door zijn verblijf in Spanje nu... maar dacht dat hij dat al na drie jaar kon... maar ja, Roberto Carlos kreeg het pas na hoeveel jaar... en Eto'o, waarom heeft hij er geen? Hij speelt ook al JAREN in Spanje...

edit: opgezocht. if correct! South Americans have the right to a Spanish passport after 3 years living full time in Spain (Ergens anders lees ik weer 5 jaar.. . . ) however Africans have to be there for 10 - 12 years full time to qualify for a passport. Afgezien van dat aantal jaren vraag ik me toch nog steeds af waarom het zo lang duurde eer R.Carlos er een kreeg..

[ Bericht 7% gewijzigd door Smeich op 30-06-2007 17:53:22 ]
pi_51005876
Lataarnpaal Pavone voor 6,8 miljoen dollar naar Betis _o-

Als ik socio was zou ik mijn SCC weg geven als Cuper durft te gaan spelen met Robert en Pavone
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51005941
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:43 schreef Smeich het volgende:

[..]

Als het goed is Eller, Kun dus en nieuwe aanwinsten Diego Costa en volgens mij dus ook Cléber Santana (???).. 4 dus. Volgens mij hebben Da Silva en Perea nu wel een dubbel paspoort. Eller mag van mij weg als het een non-eu plaats opoffert.
Volgens mij kan Riquelme nu wel een Spaans paspoort aanvragen door zijn verblijf in Spanje nu... maar dacht dat hij dat al na drie jaar kon... maar ja, Roberto Carlos kreeg het pas na hoeveel jaar... en Eto'o, waarom heeft hij er geen? Hij speelt ook al JAREN in Spanje...

edit: opgezocht. if correct! South Americans have the right to a Spanish passport after 3 years living full time in Spain (Ergens anders lees ik weer 5 jaar.. . . ) however Africans have to be there for 10 - 12 years full time to qualify for a passport. Afgezien van dat aantal jaren vraag ik me toch nog steeds af waarom het zo lang duurde eer R.Carlos er een kreeg..
Volgens mij is het 1 jaar als je getrouwd bent een EU onderdaan of groot of overgrootouders hebt uit Spanje

Het is 2 jaar voor Argentijnen, Brazilianen, Chilienen en Uruguayanen.

2 jaar betekent natuurlijk dat je het pas na 3 seizoenen hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:21:36 #95
159022 AminBen
El Maestro
pi_51013566
Scaloni van Racing Santander naar Lazio
  zaterdag 30 juni 2007 @ 23:18:54 #96
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_51015074
Jezus, die Aula van O. Lyon heeft het wel elk jaar lastig. Elk jaar zijn er weer spelers die perse willen vertrekken en die er ook alles aan doen om een transfer af te dwingen. Hij verdient er dan ook wel goed aan maar tis zo wel lastig om toch jaarlijks zo'n kampioenselftal te smeden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_51016899
Ze doen het anders al aardig wat jaartjes
pi_51018866
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat Torres weg zou gaan hing toch eigenlijk al een tijdje in de lucht? Zo'n klap zal het dan niet zijn.
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=53925&c=1

pi_51022719
quote:
Die actie zal ook wel al een tijdje zijn voorbereid
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 1 juli 2007 @ 15:27:45 #100
17328 methodmich
Nummer 10
pi_51029037
Paul Bosvelt naar TOGR

Paul Bosvelt draagt komend seizoen de clubkleuren van TOGR. De 37-jarige middenvelder gaat met vrienden en bekenden uit Barendrecht in een lager elftal van de Rotterdamse club spelen. ,,Het wordt of het vierde of het vijfde,’’ vertelt voorzitter Ad van der Poort.

Bosvelt is geenszins van plan om in de selectie te gaan spelen. Van der Poort: ,,Paul wil niet meer trainen. Daarnaast heeft hij weinig zin om tegenover voetballers te komen te staan die zich ten opzichte van hem willen bewijzen. Hij wil met vrienden ballen, dat is alles.’’

Paul Bosvelt stopte aan het einde van het vorig seizoen. Hij speelde 497 competitieduels voor Go Ahead Eagles, FC Twente, Feyenoord, Manchester City en Heerenveen. Ook kwam hij 24 keer voor Oranje uit.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')