abonnement Unibet Coolblue
pi_50796858
Dennis wordt afgebroken tot en met terwijl hij ingaat tegen de naast zijn schoenen lopende Huub.
Huub, die zich na zijn topnoteringen in de laatste polls al een soort opperwezen begint te beschouwen verdient in mijn ogen een tripje terug naar de aarde.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:
Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
pi_50796871
melissa kan niet eens normaal articuleren door die opgeblazen lippen.
tevens heftige uitgroei bij de haarinplant en haar nepborsten wippen het shirtje uit.
blhhhh
pi_50796873
Kan die Lieke geen toneelhaak krijgen
pi_50796912
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:04 schreef CoT het volgende:
Lieke denkt echt dat ze heel wat voorsteld
Zonder Huub is ze helemaal niks, dan vliegt ze er direct uit
omgekeerd ook
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50796935
waarom hoor ik geen commentaar op jaap, die zichzelf heeft gekroond tot koning van DGK, en die op zit te scheppen over alle fans die hij ontmoet heeft die allemaal voor hem juichen?
wie loopt er hier naast zijn schoenen? er zijn duidelijk meerdere bewoners van DGK die zichzelf goed vinden
pi_50796961
Dennis zijn strategie was toch om de stelletjes uit elkaar te halen. Dan zou die met Lieke aan moeten pappen en die strategie gaat een beetje de mist in geloof ik. Lieke heeft dadelijk alleen maar een teringhekel aan dat joch. No way dat ze met hem het bed gaat delen.
Go hard or go home
pi_50796962
ik denk dat dennis zich zo heeft voorgenomen om zich niet te laten imponeren door Huub dat hij ff de weg kwijt is. Hij is er nu teveel op gebrandt om Huub aan te pakken. Hopelijk waait dat weer over en gaat hij gewoon het spel spelen met iedereen en niet alleen tegen Huub.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50797007
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
ik denk dat dennis zich zo heeft voorgenoemen om zich niet te laten imponeren door Huub dat hij ff de weg kwijt is. Hij is er nu teveel op gebrandt om Huub aan te pakken. Hopelijk waait dat weer over en gaat hij gewoon het spel spelen met iedereen en niet alleen tegen Huub.
hij kan zich beter eerste richten op brian en amanda, die zijn sneller uit elkaar te krijgen
pi_50797015
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef jacqjacq het volgende:
waarom hoor ik geen commentaar op jaap, die zichzelf heeft gekroond tot koning van DGK, en die op zit te scheppen over alle fans die hij ontmoet heeft die allemaal voor hem juichen?
wie loopt er hier naast zijn schoenen? er zijn duidelijk meerdere bewoners van DGK die zichzelf goed vinden
kan me voorstellen dat jaap gisteren voor het eerst aan den lijve heeft ondervonden dat mensen hem kenden en hem leken te mogen. Na de ervaringen die hij tot nu toe in zijn leven heeft gehad, met dat pesten etc., moet dat een aparte gewaarwording voor 'm zijn. Kan zijn dat ie daar een wat vertekend realiteitsbeeld van heeft gekregen...
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 20:12:18 #10
128220 Peter6000
pi_50797021
Het is nu wel duidelijk dat Lieke en Huub Jaap volledig doorhebben, wat betreft zijn 1 op 1 dekking met Dennis.
  zondag 24 juni 2007 @ 20:12:50 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50797031
Amanda: Lieke neukt Huub voor de finale.
Natasja: Ja ze houden zichzelf er zo in...

Uhhhhhm tussen Brian en Amanda niet?? Hahaha
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_50797033
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

hij kan zich beter eerste richten op brian en amanda, die zijn sneller uit elkaar te krijgen
de enige reden waarom Brian Huub nu steunt tegen dennis is omdat Brian bang is dat hij het slachtoffer wordt van dat spel.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50797097
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef jacqjacq het volgende:
waarom hoor ik geen commentaar op jaap, die zichzelf heeft gekroond tot koning van DGK, en die op zit te scheppen over alle fans die hij ontmoet heeft die allemaal voor hem juichen?
wie loopt er hier naast zijn schoenen? er zijn duidelijk meerdere bewoners van DGK die zichzelf goed vinden
Lol. Je hebt gelijk.
  zondag 24 juni 2007 @ 20:15:22 #14
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50797102
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:12 schreef 2live het volgende:

[..]

de enige reden waarom Brian Huub nu steunt tegen dennis is omdat Brian bang is dat hij het slachtoffer wordt van dat spel.
Ik denk dat het 3-2-2 is maar ook 3-4...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_50797129
Natasia: als ik over 92 dagen eruit kom, heb ik ook een leuke club waar ik mee weg kan.
Dat doet me dan weer denken aan vanmorgen.
Go hard or go home
  zondag 24 juni 2007 @ 20:17:13 #16
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_50797164
Huub en Lieke zijn nu al een uur bezig over Dennis.....HOE BEDOEL JE BANG ???
pi_50797167
jaap moet onder de zonnebank van melissa, zodat ie net zo mooi bruin ziet als dennis...dat mens heeft ook echt geen smaak
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
  zondag 24 juni 2007 @ 20:17:53 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50797186
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Natasia: als ik over 92 dagen eruit kom, heb ik ook een leuke club waar ik mee weg kan.
Dat doet me dan weer denken aan vanmorgen.
Dat wilde ik net schrijven maar ik wist niet hoe
Morgen is het nog 91 dagen... Moeten we dat nog 92 dagen aanhoren
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 24 juni 2007 @ 20:17:56 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50797189
Wat was Dennis nu? Een beetje Portugees?
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_50797190
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Natasia: als ik over 92 dagen eruit kom, heb ik ook een leuke club waar ik mee weg kan.
Dat doet me dan weer denken aan vanmorgen.
ja mij dus ook, geen vrienden buiten DGK. Die vriendin die toen in het begin is geweest daar hoor je haar ook nooit meer over. Terwijl ze toen zei; als ik win dan krijg jij ook wat.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50797255
de echte haren van Amanda zijn veel geler dan haar extensions.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 20:20:27 #22
128220 Peter6000
pi_50797280
Ze moeten op de bank gaan zitten.
pi_50797313
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ze moeten op de bank gaan zitten.
de dames met het poker
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50797326
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:17 schreef De_Moester het volgende:
jaap moet onder de zonnebank van melissa, zodat ie net zo mooi bruin ziet als dennis...dat mens heeft ook echt geen smaak
De "jurkjes" van Amanda zijn veel te kort.
De jurken van Lieke zijn veel te lang (tuttig)
De lengte van de klederdracht van Melissa is precies goed (vind ik dan).
pi_50797337
Waarvoor is die teller?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')