abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage donderdag 21 juni 2007 @ 22:46:47 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50709097
TS begint:

Wat krijg je als je George Michael, Bugs Bunny en Arnold Schwarzenegger kruist?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat krijg je als je de EO met Veronica kruist?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 21 juni 2007 @ 23:27:49 #2
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_50710973
D66 - F16 = ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke hoort in het volgende rijtje niet thuis:
AIDS, Syphilis, een huis in Lelystad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Trouwste user 2022 donderdag 21 juni 2007 @ 23:53:30 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_50712278
Staat Viola Holt in de Playboy en het wordt de best verkochte editie ooit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50712552
*armen wijd doet*

Waarom staat een Ethiopiër zo onder de douche?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_50712645
*zit op stoel*
*doet armen recht omhoog*
*wiebelt druk met wijsvingers*

Wat is dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 22 juni 2007 @ 00:14:36 #6
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_50713095
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef MUUS het volgende:
*armen wijd doet*

Waarom staat een Ethiopiër zo onder de douche?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ethiopiers deden het inderdaad erg goed, vooral na één voor Afrika


Amerika besloot tot een nieuwe maanlanding en na de geslaagde landing zagen de astronauten iets bewegen. Het bleek een ethiopisch jongetje te zijn dat verklaarde 'Zo zit je nog in de woestijn met een elastiekje te spelen en zo zit je hier'
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:45:49 #7
46794 Berkery
Fat bastard
pi_50727343
Er varen twee veerboten op het kanaal, zegt de een tegen de ander: 'Hoi!'. Zegt de ander: 'Klep dicht!'

***

Where did the astronauts of the Space Shuttle challenger spent their holidays?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***

Wat is de overeenkomst tussen een CD-speler en de VARA?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 22 juni 2007 @ 18:05:06 #8
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_50736191
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:45 schreef Berkery het volgende:
Er varen twee veerboten op het kanaal, zegt de een tegen de ander: 'Hoi!'. Zegt de ander: 'Klep dicht!'
Wat was de vroegste zomer van de 80's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De veroorzaker van de ramp was ook een prominent in de jaren '80
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:57:23 #9
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_50737949
Waarom heeft een Surinamer een gat in zijn buik, een plat voorhoofd en eelt op zijn vingers?

Doordat ie vaak zegt: "IK werken? (wijst op buik). Ben je gek! (slaat met handpalm op voorhoofd). Morgen lekker oeWoeW halen! (maakt met duim en wijsvinger geldgebaar)".
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:41:49 #10
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50745701
ik ken ook nog een hele reeks racistische moppen uit de jaren tachtig over negers en joden,turken . die kunnen echt niet meer.

eentje dan

wat zingt een jood onder de douche?


zo in men sas met butagas

hmm, niet leuk, maar wel jaren tachtig
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:54:58 #11
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50760639
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Waarom heeft een Surinamer een gat in zijn buik, een plat voorhoofd en eelt op zijn vingers?

Doordat ie vaak zegt: "IK werken? (wijst op buik). Ben je gek! (slaat met handpalm op voorhoofd). Morgen lekker oeWoeW halen! (maakt met duim en wijsvinger geldgebaar)".
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:29:25 #12
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_50766749
Wat gebruikt Ien Dales als maandverband?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juni 2007 @ 19:53:30 #13
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50767371
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 19:29 schreef Prowl het volgende:
Wat gebruikt Ien Dales als maandverband?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan een tyische eightiesmop, die je nu helaas niet meer kunt vertellen, zelfs niet met een ander persoon.

Waarom mag Ien Dales geen groene jurk dragen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 24 juni 2007 @ 00:31:23 #14
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_50776050
Wat stond er op het spiraaltje van Ien Dales
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat deed Ien Dales met d'r ouwe kleren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  zondag 24 juni 2007 @ 00:42:26 #15
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_50776320
weet wel dat dit vaak op het schoolpein gezongen werd (op de melodie van 'later als ik groot ben'van de miniplaybackshow)

later als ik groot ben wil ik ook zo'n ster
lekker in een treintje naar de DDR
niet in de gaskamer dat is te duur
gewoon met z'n allen tegen de muur

-edit-

en na de bijlmerramp

"had ik een piano besteld komen ze met een complete vleugel in huis!"

Waar staat EL-AL voor?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Frontpage zondag 24 juni 2007 @ 12:32:49 #16
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50783030
De Bijlmerramp is helaas the nineties.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 24 juni 2007 @ 12:41:08 #17
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_50783302
wat is dit? *TS draait om haar as en maakt een op en neer beweging met haar rechterhand*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom heeft n belg altijd n mes in de auto liggen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage zondag 24 juni 2007 @ 12:43:30 #18
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50783374
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef scrub_nurse het volgende:
wat is dit? *TS draait om haar as en maakt een op en neer beweging met haar rechterhand*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 24 juni 2007 @ 12:49:36 #19
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_50783533
Amerikaan: 'Wij hebben nu een wapen dat het huis intakt laat en de inwoners om zeep helpt. We noemen het 'De Neutronenbom''
Nederlander: 'Wij hebben dat wapen al jaren, we noemen het hypotheek'
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  zondag 24 juni 2007 @ 21:44:08 #20
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_50800216
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja ik weet het, maar die Surinamermoppen hoorde je in de 80ties.....Zal ik nog ff over Turken beginnen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  zondag 24 juni 2007 @ 21:47:11 #21
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_50800317
Ze hebben Ien Dales aangereden. Ze stond op de stoep voor het huis en ze dachten dat het een wasstraat was.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_50806314
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef Djeez het volgende:

En wat krijg je als je de EO met Veronica kruist?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken deze als:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 juni 2007 @ 01:15:48 #23
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_50807100
Leg een bom onder Medisch Centrum West en je krijgt ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_50808560
Al is Jack Middelburg nog zo snel, Theo Koomen achterhaalt em wel...
pi_50991006
Ik weet een mop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 01:42:00 #26
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_50991281
Bouw het verhaal er zelf maar omheen, maar het kwam hier op neer:

En bedenk even dat een mobiele telefoon op dit moment echt verre van mobiel was

Een man komt zijn familie halen op het vliegveld.
Ziet hij daar opeens een Japanner die met z'n horloge aan het telefoneren is.
De man is verbaasd, bellen met je horloge, dat wil hij ook.
Man geeft de Japanner 3000 gulden voor het horloge.
De Japanner stemt in, maar vraagt: Wil je de koffers er niet bij? En wijst op twee grote koffers.
De man vraagt hoezo?
De Japanner zegt: Die ene is de antenne, de ander is de batterij.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 30 juni 2007 @ 01:53:59 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50991467
Ruud Gullit en Tatjana zitten in de trein tegenover elkaar. Dan pakt Gullit een propje papier en gooit dat tegen de tieten van Tatjana:
"1-0". Daarop gooit Tatjana een propje tegen Gullit zijn kruis: "1-1"
zegt Tatjana. Zegt Gullit: Nee, dat was paal
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:27:52 #28
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_50994591
wat is dit?

TS houdt linkerwijsvinger gestrekt omhoog en buigt haar rechter wijs en middelvinger en houdt deze tegen de gestrekte wijsvinger met de wijsvingerknokkel links ervan en de middelvingerknokkel rechts ervan...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:57:43 #29
128384 mcwops
gat in je glas
pi_50995994
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:27 schreef scrub_nurse het volgende:
wat is dit?

TS houdt linkerwijsvinger gestrekt omhoog en buigt haar rechter wijs en middelvinger en houdt deze tegen de gestrekte wijsvinger met de wijsvingerknokkel links ervan en de middelvingerknokkel rechts ervan...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap m niet. plaatje aub
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:05:39 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50996162
Ze weten nu wie Gerrit Jan Heijn heeft gekidnapped.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en het ruikt naar ham
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en het stinkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why did Jeffrey Dahmer keep the noses of all the people he killed stashed in his freezer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:12:38 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50996315
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:42 schreef Ceased2Be het volgende:

en na de bijlmerramp
Op het schoolplein bij mij in de buurt
Een surinamer op 5 hoog, kreeg een boeing op zijn oog
Jogo-Jogo
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_51003507
Wat is een schaap met een touw om z'n nek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:12:46 #33
128384 mcwops
gat in je glas
pi_51004563
Dikvoormekaar-niveau:
't is geel en t zwemt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik herinner me alleen nog maar deze
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 8 juli 2007 @ 21:48:30 #34
34891 melonovy
La Kutschie
pi_51271732
Ien Dales moppen waren echt hilarisch

Wat was de bijbaan van Ien Dales?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voelt goed hč?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')