abonnement Unibet Coolblue
pi_50976099
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef Klingon het volgende:

[..]

Amoah terug in Nederland, wel mooi
Na Makaay ( Feyenoord ) , Van Beukering ( die club een paar meter verderop ) en Lazovic ( PSV) is dit de 4de ex vitesse spits die in de Nederlandse Eredivisie actief is
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:18:45 #52
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_50976181
Opa Glusevic loopt ook nog ergens rond, met zijn vingers om zijn ogen een brilletje na te doen, Redan komt hier ook vandaan, of telt die niet mee?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_50976775
O ja die ben ik nog vergeten ook dat is dan nummer 5 , en Redan speelt toch tegenwoordig in het buiteland ? anders is dat nummer 6
pi_50977440
Jullie vergeten Rojer jongens
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:15:31 #55
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_50977849
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:18 schreef Elvislives het volgende:
Opa Glusevic loopt ook nog ergens rond, met zijn vingers om zijn ogen een brilletje na te doen,
Die speelt bij Heracles, waar hij vorig seizoen in ene wèl bleek te kunnen scoren En Rojer doet het natuurlijk ook prima bij Excelsior

Eigenlijk vind ik het wel jammer dat Makaay en Amoah terug naar NL zijn gekomen, maar niet naar Vitesse. Met hen hadden we tenminste geweten wat we eraan hebben, met Kolk en Gommans is het maar afwachten, en Junker hoeven we helemaal niets meer van te verwachten als hij in de spits speelt.
Maarja, ze zullen wel te duur zijn geweest.. Dan maar hopen dat Kolk en Gommans het waar kunnen maken en Junker wat vaker op 10 komt te spelen!
jeweetz
pi_50979809
Nog maar weer een gerucht dan
quote:
'Vitesse wilt Ubbergen'
Categorie: RBC Algemeen - Gepost door: JFR Phoolie

Vitesse heeft bij RBC (dhr. Laros) geinformeerd naar keeper Rodney Ubbergen. De keeper is in tegenstelling tot wat de andere websites vermelden nog niet verzekerd van zijn contract.

Er is daarintegen wel een mondeling akkoord. Vitesse heeft deze week contact opgenomen met RBC om te vragen wat de mogelijkheden zijn voor een overname van Ubbergen. Trainer Aad de Mos zou Ubbergen willen contracteren als gedeeld 2e doelman. Hij heeft veel wedstrijden bezocht (door o.a. de interesse in Kwakman maar ook toen Ubbergen keepte omdat Friebel afwezig was) en is ook bij de wedstrijd van de Suriprofs de verrichtingen van Ubbergen komen bekijken.

De interesse is door keeper Ubbergen zelf bevestigd, het is onduidelijk of de keeper en RBC op het bod ingaan of zijn ingegaan. Wel zal er vandaag of morgen meer duidelijkheid om deze zaak komen, natuurlijk houden wij u op de hoogte.

JFROnline
pi_50981048
Met het vertrekken van Van Driel verwacht ik eigenlijk wel weer een keepersrelletje. Alhoewel ik het me niet kan voorstellen dat Pietje nu alsnog wordt afgeserveerd.
pi_50983207
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:56 schreef Klingon het volgende:
Met het vertrekken van Van Driel verwacht ik eigenlijk wel weer een keepersrelletje. Alhoewel ik het me niet kan voorstellen dat Pietje nu alsnog wordt afgeserveerd.
Ik eigenlijk ook wel , Velthuizen heeft het afgelopen seizoen een paar wedstrijden goed gekeept , die moet het nu laten zien het is hem toegezegd dat ie eerste Doelman zou worden dus de ingredienten zijn aanwezig om 1ste doelman te worden.

Maar aan de andere kant Vladimir Stojković heeft ook zeker laten zien een goede 1ste doelman te zijn , en nu Nantes is gedegradeerd krijgen wij weer de mogelijkheid hem te huren ( al zou ik liever zien dat ze hem dan gewoon kopen ,want met huren help je alleen Nantes )

Aad de Mos heeft eerder al gezegd Stojković er heel graag bij te willen hebben dus de bal ligt nu bij Streuer , daarom is het ook maar de vraag wat hij gaat doen.

Wat als Stojković toch weer 1 seizoen komt , Piet verhuren ? en een goede 2de keeper halen die wel op de bank wil zitten , over 2 maanden zullen we het allemaal weten als de transferperiode sluit en we hopelijk de derby weer eigen stad hebben gewonnen.
pi_50983265
Ja maar dat gezeik moet nu is afgelopen zijn. Stojko is een geweldige keep maar er is besloten om met Piet verder te gaan. Ga dan niet weer zo'n onrust veroorzaken .
pi_50983944
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja maar dat gezeik moet nu is afgelopen zijn. Stojko is een geweldige keep maar er is besloten om met Piet verder te gaan. Ga dan niet weer zo'n onrust veroorzaken .
Dat is wel waar natuurlijk , maar het blijft voetbal , en we willen allemaal het hoogst haalbare voor vitesse , en dat is eigenlijk toch weer een keer europa in met Vitesse

Daarvoor moeten we het nieuwe seizoen eerst eens zien om bij die eerste 9 te komen , als dat niet lukt heeft aad gewoon gefaalt , geen smoesjes meer.

En of dat met deze selectie wel gaat lukken ? elk jaar denken hopen we het laat het dit jaar maar eens gebeuren , maar als Streuer al zegt met deze selectie tevreden te zijn

Mocht Piet eer paar blunders maken gaan we dan allemaal om Stojko roepen , En op de opvolger van Danko Lazovic zullen we ook nog wel ff moeten wachten , Bij Feyenoord loopt er nog wel 1

Toch al met al kijk ik alweer uit naar de 1ste training en de 1ste oefenpot in Rheden
pi_50987415
"t belangrijkste is opgelost: linksback

We hebben echter wel een absolute topspeler voor Vitesse, Danko.

Hoe dat opgevangen gaat worden?
Hoeft helemaal geen ramp te zijn. Nu komt het meer van het collectief ipv één sterspeler.
Of het gaat lukken?

Tsjah, paar interessante transfers zouden wel leuk wezen natuurlijk. Is er nog hoop op iets?
pi_50999815
Ik zit nog steeds op twee 'hele grote spelers' te wachten, zoals De Mos zo heel mooi zei paar weken geleden. In ieder geval een topspits.

Overigens, goed nieuws over de 'keeperskwestie':
quote:
Velthuizen is de beoogd eerste doelman van Vitesse. Stojkovic keert niet terug in Arnhem. „Ik lees hier en daar verhalen dat Stoj­kovic ook komend seizoen bij ons speelt. Die verhalen kloppen niet”, aldus Streuer, die stelt dat er on­juiste conclusies worden getrok­ken. „Het zou kunnen dat Stojkovic ko­mend seizoen niet bij zijn huidige werkgever FC Nantes in het doel staat. Maar dat zegt niet dat hij bij Vitesse blijft. Wij hebben al een goede doelman, Piet Velthuizen. Wij gaan geen geld investeren in een doelman die duurder is dan onze eerste doelman.” Vitesse is niet van plan een trans­fersom voor de nieuwe doelman­nen te betalen. „Wij zijn op zoek naar een transfervrije goalie die be­reid is op de bank plaats te nemen. Maar mocht Piet niet goed kee­pen, dan krijgt hij een kans”, aldus Streuer.
Over een nieuwe spits:
quote:
Vitesse is ook nog op zoek naar een centrumaanvaller. „Een spits mag best iets kosten. Ik ken geen enkele goede spits die transfervrij is. Maar er is nog niets concreets.”
En over de schuld:
quote:
Vitesse heeft aan al zijn financiële verplichtingen aan de ge­meente Arnhem voldaan. Direc­teur Paul van der Kraan van de voetbalclub heeft gistermiddag, een dag voor de deadline die de ge­meente had gesteld, ruim twee miljoen euro overgemaakt.

Vitesse had nog een huurschuld voor stadion Gelredome aan de ge­meente van 1,4 miljoen euro. Dat bedrag is nu voldaan. Het is de laat­ste huur die de gemeente int: sinds 1 april is projectontwikkelaar Eurocommerce eigenaar van het stadion. Daarnaast heeft Vitesse nog een le­ning bij de gemeente lopen van 11,5 miljoen euro. De looptijd daar­van is veertig jaar; Vitesse had vo­rig jaar juli met afbetalen moeten beginnen, maar dat was tot op he­den nooit gebeurd. Gisteren heeft de club ook deze betalingsachter­stand van 6,5 ton ingelopen.


[ Bericht 89% gewijzigd door Klingon op 30-06-2007 14:49:37 ]
pi_51003687
Middelste quote:

Kortom, Junker wordt echt als middenvelder gezien. Dit zorgt ervoor dat een extra middenvelder niet aan de orde is zolang Janssen hier nog speelt. Je hebt Sansoni, Janssen, VD Schaaf, Pryor, Kaya, Junker, Keizer, Yu Hai (mss nog Yakubu) en dan vergeet ik vast nog wel iemand

Spitsen hebben we: Benson (tweede seizoenshelft bewezen), Kolk (afwachten) en Gommans ('toekomst' en breekijzer). Kortom, daar moet een goalgetter bij. Lazo vervang je niet, maar er moet echt een dude komen die er 15 minimaal maakt. Met Benson en Kolk heb je dan -10 gasten en voor de rest heb je nog Junker, Pryor en Yu Hai die kunnen scoren.

In ieder geval goed om te horen dat er nog een spits bij komt, dat is na (reserve) keepers ook het enige dat we nog nodig hebben. Hoewel we wel krap zitten in de centrale verdedigers bedenk ik mij... Sprockel en Espinoza enige toch?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:44:08 #64
184465 Migue
Sensuele man
pi_51007101
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:10 schreef Klingon het volgende:

Over een nieuwe spits:
[..]
Wat doen Makaay en Amoah dan bij respectievelijk Feijenoord en NAC Breda?

En Knol lijkt een transfer naar VVSC op het oog te hebben
pi_51008828
Makaay was echt niet naar Vitesse gekomen. Iedere topclub staat nog steeds voor hem in de rij. Zou al mooi zijn als hij zijn carrière in Arnhem kwam afsluiten.

Amoah, met alle respect, been there done that. Geen superspits of supertalent.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 23:03:22 #66
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_51014665
Makaay heeft wel zijn carrière aan Vitesse te danken, kan me toch niet voorstellen dat hij Vitesse niet op z'n minst zou overwegen maar er is naar mijn weten niet eens serieus overwogen Makaay naar Arnhem te halen.
En Amoah is natuurlijk al een grotere zekerheid dan Kolk en Gommans op dit moment zijn. Dus ik bedoel maar...

En zuid-amerikaans supertalentje zou dan wel weer leuk zijn voor komend seizoen
jeweetz
pi_51054322
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:03 schreef Rhinestone het volgende:
Makaay heeft wel zijn carrière aan Vitesse te danken, kan me toch niet voorstellen dat hij Vitesse niet op z'n minst zou overwegen maar er is naar mijn weten niet eens serieus overwogen Makaay naar Arnhem te halen.
En Amoah is natuurlijk al een grotere zekerheid dan Kolk en Gommans op dit moment zijn. Dus ik bedoel maar...

En zuid-amerikaans supertalentje zou dan wel weer leuk zijn voor komend seizoen
Makaay naar Vitesse nu zou zijn Shevchenko naar PSV. Komop zeg, hijs nog niet versleten en kan zeker nog paar jaar mee. Amoah terug had ik aan de ene kant wel wat gevonden, aan de andere kant, misschien was dat niet verstandig. Hij komt dan binnen als speler die het moet laten zien. Natuurlijk moet hij dat ook kunnen, maar het brengt een irritante werksfeer met zich mee, en bovendien is hij hier niet echt door de voordeur vertrokken. Ook geen achterdeur, meer zij uitgang. Ik ben wel erg benieuwd wat ze voor spits halen. Talentje uit de hoed van De Mos zal het wel worden, hij heeft meermaals gezegd een jonge speler te willen die doorverkocht kan worden.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:38:05 #68
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51054593
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:29 schreef DeVinger het volgende:

[..]
hij heeft meermaals gezegd een jonge speler te willen die doorverkocht kan worden.
Nee, hij heeft het 1 keer gezgd, en dat wordt door de verschillende media tot in den treure herhaald

Nee ik hoop er ook op, een Babovicje zeg maar...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 2 juli 2007 @ 12:46:44 #69
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51054849
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Nee, hij heeft het 1 keer gezgd, en dat wordt door de verschillende media tot in den treure herhaald

Nee ik hoop er ook op, een Babovicje zeg maar...
Een Pontus Farnerudje
pi_51056336
We willen een spits dudes, luis suarezje
pi_51056390
Een Bob Peeters .

Eh swa, jouw toets net zo'n inkoppertje als de mijne?
  maandag 2 juli 2007 @ 13:53:06 #72
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51056849
Een Guardado'tje
pi_51069973
Vitesse contracteert Jasar Takak

02/07/2007 Vitesse.nl

Jasar Takak heeft maandagavond een contract voor één jaar met een optie voor nog één jaar getekend bij Vitesse.

De 25-jarige middenvelder speelde vanaf zijn elfde bij PSV. In zijn tijd bij PSV werd hij drie keer verhuurd, aan FC Zwolle, RKC Waalwijk en aan NEC.
quote:
Vitesse struikelde over vraagprijs Sterchele
Volgens de Vlaamse krant Sportwereld had ook Vitesse interesse in de spits François Sterchele van Germinal Beerschot. De Arnhemmers haakten echter af in de strijd om de Belg vanwege de hoge vraagprijs.

De manager van de gewilde goalgetter zou zelfs een gesprek hebben gehad met trainer Aad de Mos. Vitesse moest echter afhaken vanwege de transfersom die het diende neer te tellen; naar verluidt zo'n vier miljoen euro.

In Nederland is de interesse van sc Heerenveen wel concreet. De Friezen zijn druk doende Sterchele aan te trekken. Er is echter stevige concurrentie van Standard Luik

Voetbalprimeur


[ Bericht 26% gewijzigd door vitessezuid113 op 02-07-2007 20:29:30 ]
pi_51073307
Leuke breedte aankoop die Takak. Proberen waard en kost weinig. Verwacht dat er nog wel meer komt.
pi_51078268
Ik vond het altijd wel een leuke spelert. Niet de grote naam waar de Mos het overhad maar daar zullen we het geld niet voor hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')