abonnement Unibet Coolblue
pi_50645786
Jaap zijn acties mochten gister nog niet uitgevoerd worden omdat Brian op het randje van de afgrond stond.
Maar zodra hij weer vrij is in het doen en laten wat hij wil, heeft hij gister aangekondigd dat de komende tijd in DGK memorabel wordt in de media geschiedenis! Brian is als eerste wakker en Jaap is nog steeds boos. Brian krijgt steun van Palma, hoofd huishouding te midden van haar overgang, en poetspoes Herma, een kruising tussen een bouvier en een stonede Pipi Langkous. Deze 2 niet-werkende maar werkende dames leggen de schuld bij Huub. Brian wringt zichzelf in allerlei bochten, maar we weten allemaal dat het een bewuste actie van Brian is geweest en een min of meer directe oproep aan zijn schare fans om bij Cora 'op de koffie te gaan'. Tevens is Nancy er, de zeer buigzame en zelfs voor de redactie buigende, yogalerares die Jaap even bedreigd als hij haar les wil verstoren. Volgens haar moet Jaap "ook een keer naar buiten".



Cap van blomst

Een cadeautje: hier het gesprek tussen Brian en Jaap nadat Brian 'achter' was geweest en op zijn donder had gehad. Brian probeert zijn actie uit te leggen en zijn excuses te maken..maar Jaap trapt er niet in. De dank is groot aan Taurus die dit uittikte!

B: Ik begin met excuses ok? En dat valt niks recht te draaien. Even hier zitten?
J: Ja
B: Ik begin met excuses. Ik ben ook naar achteren geroepen, ik weet ook dat ik m’n smoel voorbij ben gegaan. Ik weet niet wat ik teweeg heb gebracht. Ik voel me er diep kut om, inmiddels. In m’n rage heb ik dingen gezegd wat ik niet had moeten doen, echt niet.
B: k heb dat binnen ook gezegd, ook tegen Huub. Huub komt te duidelijk aan zetten, met wie het was. Ehhm.. Ik voel me er zeer kut om, ik ben tot het extreme gegaan, vind ik. Serieus. Ik voel me d’r zwaar kut om, dat ik ehh me heb mee laten slepen met iets dat ik heb gezien, en dat ik niet eens zeker weet. Ik kan er geen zekerheid aan gegeven. Ik heb ehh van Huub papieren alles gezien die van de stomerij terug komen.
J: Van Huub!
B: Nee niet, dus, ga mij niet pinnen, als het in jouw pak ligt, of op jouw kapstok of aan jouw hangertje. Ga mij niet pinnen daarop.
J: Op mijn hangertje? Hoe weet jij nou welk hangertje van mij is?
B: Zulke fucking broeken
J: Ow mijn broek heb je het over? Maar wat heeft Huub er dan mee te maken?
B: Niks in deze, niks in deze. Maar ook Huub heb ik dingen in zijn zak zien laten liggen, die ook daarna terug komen in de fokking plastic zak van de stomerij, snap je ‘m nu? Oke, dat heeft hij er mee te maken. Niet met dit, snap je? Tenminste, voor zover ik het weet.
J: En jij beweert dat zeg maar waar je het over had ….
B: Ik beweer geen moer, nee, nee dat kan ik nu dus niet zeggen, ik beweer geen mallemoer, ik weet dat ik mijn adres heb voorbij zien gaan en dat hangt aan jouw pak, in ’n plastic zak.
J: In m’n binnenzak? Broekzak?
B: Neeneenee, apart, los, het wordt eraan gehangen. En dat zit op ’n a-4 papier, in getikte vorm, mijn fokking adres. En dat wordt er aan gehangen, heb je ooit wel eens een pak terug gehad Jaap, met een hangertje er op? Nou zo heb ik het aangetroffen. En uit mijn slechte nieuwsgierigheid, heb ik het gelezen.
J: en jij denkt dat Huub dat er aan heeft gehangen?
B: Neeneeneenee, neeneee, dat weet ik niet
J: Maar hoezo kwam je dan met de naam Huub?
B: Ook bij Huub.. Nee dit, ook Huub heeft shit in zijn zakken laten zitten. Dat is wat ik zeg. Niet dit, want dit lag in jouw pak.. Dus ook Huub heeft dingen aan… Ook fokking papier en zelfs contactpunten laten zitten , en dat gaat naar dee stomerij en dat komt terug. Vervolgens ligt er een plastic tasje met je inhoud van je zakken. En dat heb ik gezegd, en meer niet.
En inderdaad, van alleen dat, wat ik niet correct alles van weet, heb ik dit nu slecht gehandeld. Te snel. Fout. En dat is waar ik nu van baal. Tenminste, met wat ik in de woonkamer heb gezegd daarover. En ik baal ook van jou.
J: Van de stemming
B: Ook
J: Daar baalde je van
B: Nee ook om de persoon
J: Ik heb nooit wat persoonlijsk gedaan naar jouw leven of naar jouw omstanders he
B: Ben ik met je eens, klopt.
J: Ook niet als ik boos was dat je me wegstemde weet je…
B: Nee fok dat man, ik baal meer van.. Jaap zelf. Of hoe het tussen mij en Jaap is, baal ik meer van. Heel veel. En het is weer wakkergeschud sinds de woonkamer, dat jij hier zat, en dat je helemaal uit je bol ging met emoties en tranen. Daar baal ik meer van. En heel simpel, dat is weer de fokking persoon die ik graag zie.
J: Nee
B: Die ik hier heb leren kennen, Waar ik samen dingetjes mee heb gedaan, en waar ik mee heb gelachen, gummieberen in je neus steken in de private
J: Ik snap een ding van je pakverhaal met brief niet. Als jij het had gelzen uit slechte gewoonte of je wou het weten he, hoezo heb je het dan niet terug gehangen? Want nu zou het opvallen dat het weg was.
B: Nee, ik heb zelf het spel gespeeld. Ik dacht, oke, klootzak, jij schrijft elke keer altijd alels op om je fokking blog te schrijven, wanneer ga jij mij nu pakken? Altijd pen en papier, met papier. Alles wat jij in jouw blog schrijft..
J: Ja maar heel je verhaal valt omdat ik zeker weet dat ik dat niet heb gedaan. Dus heel je verhaal is niks waard, en al je emoties en mij proberen te paaien
B: Fok dat
J: wat fok dat
B: Nee, fok dit,jij zegt tegen mij dat het niet van jou is. Is dat zo? En waarom moet ik dat geloven? Waarom zou ik dat moeten geloven?
J: Als ik dat niet heb geschreven wie dan?
B: Nee, maar hoe de fok moet ik jou vertrouwen?
J: Nee, maar jij probeert mij niet om te lullen, nee, jij probeert iemand daar om te lullen, (B: Ja, nee, nee) want ik weet dat ik het niet heb geschreven en dat weet jij ook!
B: Nee oke, nee, nee,
J: Fok off man, het is heel simpel.. Ohhh je wil niet weten wat je mee gaat maken de komende dagen.
B: Wat wil je zeggen?
J: Ik ga je gewoon weg terroriseren de komende dagen
B: Doe wat je wilt Jaap. Nee maar nu, wat wil je nu zeggen?
J: Dus ik moet jou geloven?
B: Ja! Ja..
J: Als ik zeg dat ik het niet heb geschreven, (B: Ja, nee, ja) dan probeer jij toch die man te paaien en niet mij! (B: Ja, ja, nee)
Ik weet toch dat ik het niet heb geschreven??
B: Jaap kan je alsjeblieft gaan zitten? Want dan wil ik aan jou vragen ,dat het aan jouw pak dus hangt. Waarom staat swa, waarom staat mijn kutadres ergens?
J: Je zit het gewoon te verzinnen! Hoe kan dat dan??
B: WAAROM ZIT IK DIT TE VERZINNEN! WAAROM ZIT IK DIT TE VERZINNEN!
J: Om je hachje te redden, daarom, je wil je hachje redden. Ja, dat denk ik, en daarom ben jij vanaf nu mijn vijand. En ik doe alles om jou te terroriseren.
B: Oke, whatever, ik ga naar achter
J: En het is dat ik nu niks mag doen, want dat is je redding
B: Whatever, whatever.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_50645915
http://www.kingjaap.nl/foto/ de foto's van Jensen zijn echt grappig!
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:17:04 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50646090
Puike OP!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50646106
zeer nette OP.
YES streams op Huub en Brian
pi_50646119
haha, hoe die Brain helemaal pissed wordt op het einde, omdat Jaap zn leugens niet geloofd
pi_50646126
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
http://www.kingjaap.nl/foto/ de foto's van Jensen zijn echt grappig!
op de 2e foto staat hij met een telefoon, ik dacht alle contac met de buiten wereld verboden was
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:18:33 #7
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_50646140
Gesprek tussen Brian, Jaap en Huub
Brian heeft cora uitgenodigd, als ik eht goed begrijp
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:19:19 #8
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_50646174
Nancyyy laat juhhhhh tietehhhh ziennnnn
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:20:33 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50646226
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:18 schreef koejoeloek het volgende:
Gesprek tussen Brian, Jaap en Huub
Brian heeft cora uitgenodigd, als ik eht goed begrijp
Als ik Cora was, zou ik dus absoluut niet op zijn uitnodiging ingaan. Net als de zus van Huub die zo schijnheilig door die rat werd uitgenodigd nadat ze eerst flink door het slijk werd gehaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50646252
Die smerige rat heeft bewust dat adres opgeschreven om z'n gangstermaatjes daarheen te laten gaan om cora lastig te vallen, en nu heel nep zeggen dat hij niet wist wat er kon gebeuren.

smerige klootzak zeg.
pi_50646307
super super laag gedrag van Brian...daar zat maar één intentie achter en dat mag iedereen hem blijven kwalijk nemen....ik zou het hem nooit vergeven,hij heeft bewust dat adres genoemd met maar één bedoeling
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50646318
NEEEEEEEEEEEEEEE vanavond weer pokeren
pi_50646336
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Eine Villa, eine Million eine gruppe Idioten

Zoiets als dan al
Eine Villa, eine Million und eine Gruppe von Idioten.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50646416
Genieten dit gesprek tussen Jaap en Huub
pi_50646421
Jaap vindt Lieke een toppertje....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50646457
Jaap zegt: "Nooit meer zal Brian meedoen aan iets hier in de kooi zolang ik hier zit"
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:27:04 #17
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_50646462
zit deze cap te kijken http://goudenkooi.headlin(...)wat-gaat-het-worden/

en brian wordt helemaal niet para en japio zit maar wat op de bank.
en waar sloeg dat adres op?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_50646487
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Yoga lerares zou daten met een man...ging niet door
Herma zegt: Goh jammer, yoga lerares zegt: ja maar hij woont toch bij zijn vriendin, beetje moeilijk
Uit wat voor gmeenschap komt die tante? Is vreemdgaan normaal bij yoga aanhangers?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50646527
huub zegt, brian heeft eerder tegen hem gelogen, soca boy condoom. Hij is zn krediet bij hem kwijt.

wie is hij stein ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_50646530
Als ik dat streamverslag in de OP lees hóór ik die zalvende stem van Brian gewoon
pi_50646570
Brian gaat ook Jaap z'n lessen verstoren.
pi_50646620
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:28 schreef Pavement het volgende:
huub zegt, brian heeft eerder tegen hem gelogen, soca boy condoom. Hij is zn krediet bij hem kwijt.

wie is hij stein ?
Stijn is de producent of hoofdredacteur...geloof ik.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:32:05 #23
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_50646662
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:27 schreef FdW het volgende:

[..]

Uit wat voor gmeenschap komt die tante? Is vreemdgaan normaal bij yoga aanhangers?
maar ze heb wel dikke tiete
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_50646683
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik Cora was, zou ik dus absoluut niet op zijn uitnodiging ingaan. Net als de zus van Huub die zo schijnheilig door die rat werd uitgenodigd nadat ze eerst flink door het slijk werd gehaald.
ik zou dat ook niet doen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50646718
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef Kinga het volgende:
Jaaaa hoor. Nancy heeft ook van zulke vriendjes.
Uit wat voor milieu komt dat gore wijf???
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')