abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juni 2007 @ 09:26:17 #151
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50811076
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:31 schreef jojomen4 het volgende:
En ook de ACB in de pocket.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 25 juni 2007 @ 10:19:38 #152
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50812277
Calderon meld gister dat de bekendmaking van Schuster misschien pas over 20 dagen is. Torres van Getafe zei ook dat er vandaag en morgen wat verrassingen zouden zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:21:33 #153
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50848249
Donderdag 12.00 uur directie vergadering waarbij alle leden verplicht aanwezig moeten zijn. Zal vast een grote beslissing genomen worden
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:41:23 #154
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50850132
Álvaro Negredo gaat volgend seizoen goals maken voor Almería
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:52:49 #155
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50850458
Niet dat Peter altijd gelijk heeft... maar hierin toch wel. David
quote:
'Wat een afscheid, wát een verspilling'

26/6/2007 10:30

Het mooie van voetbal is dat niets is wat het lijkt. Het is een day-to-day-business, gisteren was alles anders en morgen breekt er een nieuwe geschiedenis aan. Vraag het David Beckham­ in het Engels als het kan, want na vier jaar Real Madrid spreekt hij nog immer geen Spaans. Vijf maanden geleden nog maar was hij een uitloopmodel bij de roemruchte club.

Hij had net een vijfjarig contract getekend met het Amerikaanse LA Galaxy, werd weggehoond en weggekeken en zelfs uit dat legendarische witte shirt gerukt. Nooit meer zou Beckham een wedstrijd voor de Koninklijke spelen, zo foeterde trainer Fabio Capello.

Anderhalve week geleden week smeekte datzelfde Real de Engelsman openlijk om genade. Of hij niet toch in Spanje wilde blijven. De Renaissance Man was de voorbije weken met zijn precieze passes immers de gids geweest van een ploeg die met een imponerende eindsprint alsnog de dertigste landstitel voor de club opeiste. Bovendien slacht zelfs een verstandsloze boer niet de melkkoe met de gouden uiers.

De transfersom van 37,5 miljoen euro die Beckhams komst in 2003 vergde, verdiende Real in veelvoud terug. De afgelopen vier jaar werden alleen al meer dan twee miljoen shirts met zijn naam op de rug verkocht. Van de 140 miljoen euro die dat opbracht, vloeide een derde terug in de clubkas, aangezien Real contractueel voor de helft eigenaar is van de reclame-inkomsten van Beckham.

Hij was tenslotte de giga-Galactico. De eerste onder de wereldsterren met wie Real zichzelf buiten de grenzen van Spanje en Europa tilde en club van de hele wereld wilde worden. Vanuit het idee dat voetbal én consumeren een nieuwe religie vormen. De godsdienst heeft elke week plaats in het stadion, de geloofsbelijdenis van de massa geschiedt in winkelcentra, voor tv als de commercials voorbijkomen en via internet.

Met zijn zorgvuldig geregisseerde heldenleven is Beckham geboetseerd voor dat commerciële concept. Tegelijkertijd gehypet als familievader en sekssymbool, over het voetlicht gebracht als nette jongen uit een arbeidersgezin, maar ook als avant-gardistisch stijlicoon. Voor elk wat wils dus, deze eerste voetballer uit de geschiedenis met de wereldwijde uitstraling van een popster.

Zijn nimbus brengt zowel licht boven de sloppenwijken van Rio als die van Mombay, en dus leeft hij en wórdt hij geleefd om ons geld te laten uitgeven. Beckham spoort aan Pepsi te drinken, foto's en filmpjes per mobiele telefoon te bestellen, Adidas-schoenen te dragen, brilcrème in de haren te smeren, dan weer de kop kaal te scheren en ook nog in een Sarong te paraderen.

En de massa volgt gedwee. Toen Beckham in 1999 een contract sloot met een zonnebrillenfabrikant, oversteeg de vraag binnen de kortste keren de productiecapaciteit. Zijn biografie My World verdrong in ettelijke landen Michael Moore en Donna Leon van de bestsellerlijsten. Aan het eind van de dag dat hij in Madrid tekende, was in heel Spanje geen shirt meer te krijgen met zijn naam erop.

Op de dag dat zijn komst naar Amerika bekend werd, verkocht LA Galaxy ineens tweeduizend nieuwe seizoenkaarten. En ook de Amerikanen plannen komende zomer een Aziatische trip, omdat één wedstrijd met Beckham met gemak honderdduizend hysterische toeschouwers trekt.
Beckham nam zondag afscheid met zijn enige hoofdprijs in vier jaar Madrid.

Real wuifde een geïndustrialiseerde voetballer uit, de firma Beckham Unlimited, die per jaar zo'n 25 miljoen euro omzet. Maar ook een speler in wiens modellenlichaam behalve het wonder van de rechterwreef ook een opmerkelijke verbetenheid schuilgaat. Kijk naar de wijze waarop-ie de afgelopen maanden in Madrid de schaamte in de bek spuwde en terugvocht.

Beckham is vlijtig op het trainingsveld, een workaholic in de wedstrijd, teamspeler, en hij is ook nog eens bovenmatig getalenteerd. Daarnaast rookt hij niet en vermijdt hij alcoholische excessen. Eigenlijk is Beckham een voetballer zoals elke trainer zich wenst.

Nu gaat hij naar de voetbalwoestenij van Amerika, op 32-jarige leeftijd met prepensioen, hoera voor Hollywood. Wat een herrijzenis beleefde-ie de voorbije maanden, wat een afscheid! En wát een verspilling van talent.

Peter Wekking
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:21:29 #156
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50851320
Onzin

Waarom denkt iedereen toch dat Beckham zo geweldig speelde de afgelopen maanden? Ok, hij was erg goed, maar hij speelde altijd zo. Het valt iedereen alleen pas op als Capello hem eerst een paar wedstrijden op de tribune houdt.

Echt ongelooflijk
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:28:17 #157
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50851584
Beckham bij LA Galaxy, Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen..

Toch wel een beetje jammer.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:29:21 #158
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50851622
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:21 schreef WeebI het volgende:
Onzin

Waarom denkt iedereen toch dat Beckham zo geweldig speelde de afgelopen maanden? Ok, hij was erg goed, maar hij speelde altijd zo. Het valt iedereen alleen pas op als Capello hem eerst een paar wedstrijden op de tribune houdt.

Echt ongelooflijk
Waar staat precies dat hij in het begin niet goed speelde?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:32:58 #159
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50851768
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Waar staat precies dat hij in het begin niet goed speelde?
Dat is toch gewoon de hele onderliggende toon van die column. 'Hij speelde de afgelopen maanden weer geniaal, en wat vinden ze het in Madrid jammer dat ie dat niet eerder deed'. Dat is praktisch wat er staat.

Ik vind het helemaal niet erg dat ie weggaat, op zich vind ik het juist goed. Hij stopt nu bij Real terwijl hij nog goed is. Als hij weggaat terwijl hij in zijn laatste seizoen echt kut speelde omdat ie te oud was denkt iedereen aan hem terug als die matige rechtsbuiten van Real die nooit een man voorbijkwam.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:45:07 #160
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50852207
Als je eruit opmaakt dat die zegt dat die "afgelopen maanden weer zo goed speelde" komt het op mij over dat "weer" in de richting wijst dat hij dat eerder ook al zo deed en dat hij dat ff niet mocht omdat ie verbannen was.

Ik vind het ook niet zo erg dat ie weg gaat, het is er 1'tje minder uit de periode van de Galacticos en daar moesten we uiteindelijk toch beetje vanaf. Als we nu gewoon een kwalitatief goeie jonge kerel halen hebben we daar ook weer jaren plezier aan.

Figo, Zidane, Ronaldo, Beckham en Carlos zijn nu al weg.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:41:01 #161
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50854039
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef jojomen4 het volgende:
Als je eruit opmaakt dat die zegt dat die "afgelopen maanden weer zo goed speelde" komt het op mij over dat "weer" in de richting wijst dat hij dat eerder ook al zo deed en dat hij dat ff niet mocht omdat ie verbannen was.

Ik vind het ook niet zo erg dat ie weg gaat, het is er 1'tje minder uit de periode van de Galacticos en daar moesten we uiteindelijk toch beetje vanaf. Als we nu gewoon een kwalitatief goeie jonge kerel halen hebben we daar ook weer jaren plezier aan.

Figo, Zidane, Ronaldo, Beckham en Carlos zijn nu al weg.
Welke Galáctico's uit die tijd zijn er nu nog over? Eigenlijk alleen Raúl, en hij was nog de minste 'ster' wat dat betreft, en hij kwam uit de jeugd en werd niet gekocht als Galáctico.

MIsschien dat je Cannavaro nog een Galáctico kunt noemen, aangezien hij werd gehaald als zijnde beste speler van de wereld. Maar hij kostte niet zoveel.

Iig denk ik dat Real de titel Galáctico's nu wel enigszins ontgroeid is, terwijl Barça hard aan de weg timmert om deze over te nemen
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:43:57 #162
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50854123
Salgado, Helguera en Casillas zitten ook nog in de selectie. Die eerste 2 mogen van mij ook weg, net als Raul.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:47:43 #163
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50854286
Een Madrid zonder Raul zou zelfs ik een beetje jammer vinden.
Clubicoon en jongen uit de eigen jeugd.

Maar het zal er toch een keer van komen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:48:08 #164
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50854302
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:43 schreef jojomen4 het volgende:
Salgado, Helguera en Casillas zitten ook nog in de selectie. Die eerste 2 mogen van mij ook weg, net als Raul.
Ja, maar waren/zijn dat echt Galáctico's?

En Raúl mag niet weg, gaat niet weg, wil niet weg en zal niet weggaan
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:53:02 #165
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50854472
Waren niet de grote sterren in het team nee maar zijn wel overblijfselen van dat team.

Raul presteerd niet en ik denk niet dat er een trainer is om dit icoon op de bank te zetten. Je kunt beter Guti een basisplek geven, die werkt ook hard en die heeft tenminste 1x in de zoveel minuten een opleving.

Volgens mij was Lopez Caro de enige die Raul standaard op de bank liet. Held!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:23:00 #166
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50855600
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:53 schreef jojomen4 het volgende:
Volgens mij was Lopez Caro de enige die Raul standaard op de bank liet. Held!
Hij hield Raúl inderdaad af en toe op de bank, en dat was ook nodig. Maar je kunt niet ontkennen dat Raúl gewoon nog steeds belangrijk is. En je zegt wel dat je het niet ziet, maar kijk dan eens wat beter

Maar het kan inderdaad geen kwaad hem af en toe vanaf de bank te laten beginnen en eventueel laten invallen, maar zo'n ervaren aanvoerder heb je gewoon ook nodig.

Wat mij betreft speelt ie iedere wedstrijd, of het nu vanaf het begin is of vanaf de bank.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_50855806
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:41 schreef WeebI het volgende:

[..]

Welke Galáctico's uit die tijd zijn er nu nog over? Eigenlijk alleen Raúl, en hij was nog de minste 'ster' wat dat betreft, en hij kwam uit de jeugd en werd niet gekocht als Galáctico.

MIsschien dat je Cannavaro nog een Galáctico kunt noemen, aangezien hij werd gehaald als zijnde beste speler van de wereld. Maar hij kostte niet zoveel.

Iig denk ik dat Real de titel Galáctico's nu wel enigszins ontgroeid is, terwijl Barça hard aan de weg timmert om deze over te nemen
Je vergeet Ruud!
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:13:49 #168
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50888270


AS staat er vol van...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:39:10 #169
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50888774
AS

maar eerlijk gezegd zou ik er niks op tegen hebben als Drenthe komt
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:13:00 #170
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50889659
Ze zijn ENORM lovend over Drenthe: Juweel van het Nederlandse voetbal en De beste linksbenige speler van dit decennium.

Ze zien een absolute wereldster in Drenthe.
Ben benieuwd....

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 27-06-2007 10:19:44 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:11:35 #171
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50891472
Ja maar dit zijn dus de verhaaltjes die echt niks waard zijn. Ze zullen hem vast gevolgd hebben maar die gaat ECHT niet naar Real. Dit zijn gewoon de lulverhaaltjes waar je geen fuck aan hebt.

Ik zou het overigens wel jammer vinden, denk dat Feyenoord hem goed kan gebruiken en hij bij Real weinig tot geen minuten krijgt. En waarom in godsnaam zo'n speler halen als je er zelf 20 in Castilla rond hebt lopen die nooit een kans krijgen.

Gister werd op de radio verteld dat Real achter de schermen keihard bezig is het nieuwe seizoen te voorbereiden. Zo zouden ze bezig zijn met transfers die zoiezo doorgaan, ook al komt Kaka wel of niet. Dus het is niet wachten tot Kaka en anders wat anders kopen.

Robben en Alves werden weer genoemd. Ik weet niet waarom... maar stiekem wordt ik telkens meer fan van Alves.. als die samen met Cicinho op rechts zou kunnen spelen waarbij beide elkaar aflossen van rechtsback en rechtermiddenvelder kan het best mooi worden. De transfers waar ze mee bezig zijn zou om 4 spelers gaan die ook tijdens de vergadering van morgen besproken zullen worden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:18:51 #172
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50891697
Alves
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:23:11 #173
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50891830
Tomas Roncero heeft het artikel over Drenthe geschreven. Dan geef ik er gelijk een andere waarde aan.

Drenthe

In het artikel staat ook dat Marcelo waarschijnlijk verhuurd wordt als Kaka wel komt, omdat Binho en Diarra de andere buiten-EU plaatsen hebben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:23:49 #174
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50891854
Owja, Raul vandaag 30 geworden. Gefeli ouwe
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:15:51 #175
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50893902










Held
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')