quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo even wat pic gemaakt van de nieuwe brug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is er neergelegd (over de Oudvaart) zodat je makkelijk bij die flats kunt komen e.d. Hoef je niet helemaal meer om te lopen.quote:
er mag iig niet over heen gefietst worden cq gelopenquote:
Er mag niet overheen woren gelopen/gefietst?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:53 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
er mag iig niet over heen gefietst worden cq gelopen
het maakt e veel herrie
de fundering is niet goed
whaha ow vandaar dat ze m daar neer hebben gedroptquote:
Ja idd! En dan die pipo die er met zn geldbakje op de maat staat te schuddenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:38 schreef DeToXiC het volgende:
kick ik hem ook ff....
Weet je waar ik een hekel aan heb? aan die fawking orgeldraaier elke zaterdag in de binnenstad
Dat ding staat op een kar met een motor...hij draait met een motor. En die pauper staat er alleen maar te rammelen met dat bakkie...
Enige minpuntje aan Sneek
Ik zou stiekem dat hele orgel ding op willen blazen, of idie aandrijfband kapot knippen en dan heel hard roepen: "JA! Nu moet je zelf draaien hè...En als je dan de hele tijd de maat houd dan krijg je pas geld van deze mensen..."quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja idd! En dan die pipo die er met zn geldbakje op de maat staat te schuddenHeb steeds de neiging om mn kaugom in dat bakje te dumpen..
![]()
Iemand nog naar dat Cultureel Festival gweest? Ok, is ook alweer een paar weken terug maar goed![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik zou stiekem dat hele orgel ding op willen blazen, of idie aandrijfband kapot knippen en dan heel hard roepen: "JA! Nu moet je zelf draaien hè...En als je dan de hele tijd de maat houd dan krijg je pas geld van deze mensen..."![]()
Cultureel Festival...ik?![]()
totaal mee ensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:38 schreef DeToXiC het volgende:
kick ik hem ook ff....
Weet je waar ik een hekel aan heb? aan die fawking orgeldraaier elke zaterdag in de binnenstad
Dat ding staat op een kar met een motor...hij draait met een motor. En die pauper staat er alleen maar te rammelen met dat bakkie...
Enige minpuntje aan Sneek
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
totaal mee ens
zullen we samen wat organiseren![]()
daar komt een speciale voor de zwette state zodat hij ook sloepen kan gaan verhuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:02 schreef DeToXiC het volgende:
Daar zitten toch genoeg bruggen of ben ik nu gek... Water- Bruggen-stad Sneek
nou die spit ik toch wel elke week door vanwege radiowerkzaamheden maar ik wist dat ook niet van die brug daaroquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef DeToXiC het volgende:
ik moet toch vaker de wijd & zijd en het Sneeker nieuwsblad gaan lezen geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |