abonnement Unibet Coolblue
pi_50516782






De Graafschap legde tot nu toe zeven spelers vast:

Donny de Groot
Will Jhonson
Stephan Keller
Resit Schuurman
Arnar Vidarsson
Marcel van der Sloot
Niklas Tarvajärvi
pi_50516869
Benieuwd hoe van der Sloot het gaat doen op eredivisie niveau.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:33:49 #3
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50520545
Het gerucht gaat dat we op 17.08.2007 openen tegen PSV
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_50522257
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:33 schreef xJapser het volgende:
Het gerucht gaat dat we op 17.08.2007 openen tegen PSV
Als we net zo'n seizoensstart hebben als vorig seizoen wil ik het liefst beginnen met PSV, Ajax, Az en Feijenoord. Hebben we dat tenminste gehad
pi_50522636
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:33 schreef xJapser het volgende:
Het gerucht gaat dat we op 17.08.2007 openen tegen PSV
Ach, dat moest Heracles ook als promovendus
pi_50524033
En weer een Gelderse Derby extra
pi_50524106
Thuis of Uit?
pi_50524296
We zijn de competitie al eens eerder gestart met een wedstrijd tegen PSV. Liep wel redelijk ok af. Hebben we in het 1 van de vorige topics nog over gehad; Turpijn enzo..

Het was dat jaar zelfs de enige nederlaag van PSV in de hele competitie.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50524400
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:14 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Ach, dat moest Heracles ook als promovendus


Alleen was PSV toen nog wat sterker. Nu vallen ze als een kaartenhuis in elkaar denk ik.
pi_50524426
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:17 schreef vingerplant het volgende:
We zijn de competitie al eens eerder gestart met een wedstrijd tegen PSV. Liep wel redelijk ok af. Hebben we in het 1 van de vorige topics nog over gehad; Turpijn enzo..

Het was dat jaar zelfs de enige nederlaag van PSV in de hele competitie.
Dat was inderdaad een valse start van een mooi seizoen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50543753
TEEEEEVEEEEPEEEEE!

D'ran op het hoogste niveau. Ik heb er zin an
Bloed, zweet en tranen!
pi_50543797
Wat verwachten jullie er zelf van? De meeste jongens die aangetrokken zijn zijn toch wel uit de categorie afwachten hoe ze het op het hoogste niveau / in degradatievoetbal doen.
pi_50544467
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat verwachten jullie er zelf van? De meeste jongens die aangetrokken zijn zijn toch wel uit de categorie afwachten hoe ze het op het hoogste niveau / in degradatievoetbal doen.
Dat is beter dan de aankopen die in het vorige eredivisieseizoen werden gedaan.
pi_50545713
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat verwachten jullie er zelf van? De meeste jongens die aangetrokken zijn zijn toch wel uit de categorie afwachten hoe ze het op het hoogste niveau / in degradatievoetbal doen.
Meedoen om plaats 15.
pi_50545782
Tsjah er zijn meer zwakke broeders als VVV en Excelsior dus het zou kunnen. Ben benieuwd.
  maandag 18 juni 2007 @ 10:14:45 #16
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50569124
Ik hoe mijn hart vast. Ik had de hoop makkelijk boven Excelsior en VVV te eindigen, maar het wordt zwaar.
Die Timisela die VVV haalt is in mijn ogen een groter talent dan wat wij binnen hebben gehaald overigens.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50586300
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik hoe mijn hart vast. Ik had de hoop makkelijk boven Excelsior en VVV te eindigen, maar het wordt zwaar.
Die Timisela die VVV haalt is in mijn ogen een groter talent dan wat wij binnen hebben gehaald overigens.
Volgens mij valt dat nog wel mee, hij moest weg bij Ajax daar zijn ze ook niet blind.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 08:49:56 #18
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50603949
Hoeveel afgekeurde talenten van Ajax hebben wij? Wij hebben de afvallers van Heerenveen en Twente is toch wel een stapje lager....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:02:06 #20
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50605331
Hoe kom je daarbij
Ik hoef die Judas niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50605636
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef TerroRobbie het volgende:
7 ton voor Bakens
V/d Bergh wouden ze ook acht ton voor en is volgens mij ook voor een bedrag tussen de 150-250.000 vertrokken.
pi_50607663
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 08:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoeveel afgekeurde talenten van Ajax hebben wij? Wij hebben de afvallers van Heerenveen en Twente is toch wel een stapje lager....
Die van Twente hebben al lang bewezen het niveau aan te kunnen, Tarva is een afdanker maar wellicht een goede voor ons en Johnson was 1 van de beste spelers van het beloftenelftal van Heerenveen. Je weet wel, het elftal dat kampioen werd en 19 punten voorsprong had op de beloften van Ajax waarvan er velen blijven maar Timisela niet goed genoeg werd bevonden. Ik snap je punt dus niet.

Bakens zou wellicht naar Heracles gaan maar RKC vroeg 7 ton, dit hoort niet eens in dit topic. Heeft geen zak met De Graafschap te maken.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:52:48 #23
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50608741
Timisela heeft alle vertegenwoordigende elftallen van Nederland doorlopen. Schuurman en Vidarsson hebben bewezen de afgelopen jaren het niveau van in ieder geval Twente niet aan te kunnen hetzelfde geld voor Johson en Tarva.
Daarw aar zij ook taleneten zijn is Timisela dat ook. De bond zal heus niet iemand selecteren die er niks van kan. Afvallen voor Ajax is heel wat anders dan afvallen voor Twenet of Heerenveen. dat is mijn punt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50608956
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Timisela heeft alle vertegenwoordigende elftallen van Nederland doorlopen. Schuurman en Vidarsson hebben bewezen de afgelopen jaren het niveau van in ieder geval Twente niet aan te kunnen hetzelfde geld voor Johson en Tarva.
Daarw aar zij ook taleneten zijn is Timisela dat ook. De bond zal heus niet iemand selecteren die er niks van kan. Afvallen voor Ajax is heel wat anders dan afvallen voor Twenet of Heerenveen. dat is mijn punt.
Niet mee eens. Twente en Heerenveen waren twee goede ploegen die niet veel afweken van hun basiself afgelopen seizoen. Als je Alves voor je hebt is het lastig om jezelf in de basis te knokken. Dat wil niet zeggen dat je er zelf niets van kan. Twente idem, verdedinging is in het hele seizoen nauwelijks gewijzigs. Slachtoffers van het succes......
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:00:04 #25
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50609048
Kom op zeg. willen jullie nou serieus gaan beweren dat de afvallers van Ajax1 Minder zijn dan afvallers van Twente1 en Heerenveen1?
Oftwel dat Twente1 en Heerenveen1 beter zijn dan Ajax1?

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 19-06-2007 12:05:15 ]
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50609657
Deze afvaller van Ajax 2 is zeker niet beter inderdaad. Schuurman en Vidarsson kunnen gemakkelijk middenmootniveau aan. Ook je opmerking dat Timisela alle vertegenwoordigende jeugdelftallen heeft doorlopen is niet relevant. Ten eerste is dat vrij normaal als Ajax-speler. Ten tweede zou ik je willen uitnodigen de vertegenwoordigende elftallen van de laatste 15 jaar te bekijken en dan zien hoeveel van de geselecteerde Ajacieden het daadwerkelijk hebben gered op het hoogste niveau...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50609998
Timisela heeft waarschijnlijk wel meer potentie dan Schuurman en Vidarsson, maar laatstgenoemenden zijn op dit moment nóg wel beter denk ik. Al zou daar wel eens snel verandering in kunnen komen, want Timisela blijft toch wel een talent.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:36:45 #28
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50610366
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kom op zeg. willen jullie nou serieus gaan beweren dat de afvallers van Ajax1 Minder zijn dan afvallers van Twente1 en Heerenveen1?
Oftwel dat Twente1 en Heerenveen1 beter zijn dan Ajax1?
atuulk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_50610628
ik ken Timisela niet, maar Johnson en Tarva zaten gewoon dicht tegen het eerste aan bij Heerenveen hoor. Johnson was inderdaad de uitblinker in het beloftenelftal dat makkelijk kampioen werd, en heeft een aantal aardige invalbeurten gehad. Die zie ik na dit seizoen wel terugkeren bij ons. Tarva is een iets ander verhaal, die had natuurlijk ook Alves voor zich, maar moet nog wel een stap maken. Denk overigens wel dat hij bij de Graafschap past qua speelstijl, als hij maar een snelle technische spits naast zich heeft.
pi_50610706
Dat heeftie dus niet
pi_50610721
Je zou Johnson naast hem kunnen zetten.
pi_50610840
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:17 schreef vingerplant het volgende:
We zijn de competitie al eens eerder gestart met een wedstrijd tegen PSV. Liep wel redelijk ok af. Hebben we in het 1 van de vorige topics nog over gehad; Turpijn enzo..

Het was dat jaar zelfs de enige nederlaag van PSV in de hele competitie.
En toen trapte onze nieuwe Servische spits een gat in de deur bij jullie. Laten we nu weer een nieuwe Servische spits hebben (die dan alleen nog wel geschorst is).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:55:51 #33
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50610990
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef vingerplant het volgende:
Deze afvaller van Ajax 2 is zeker niet beter inderdaad. Schuurman en Vidarsson kunnen gemakkelijk middenmootniveau aan. Ook je opmerking dat Timisela alle vertegenwoordigende jeugdelftallen heeft doorlopen is niet relevant. Ten eerste is dat vrij normaal als Ajax-speler. Ten tweede zou ik je willen uitnodigen de vertegenwoordigende elftallen van de laatste 15 jaar te bekijken en dan zien hoeveel van de geselecteerde Ajacieden het daadwerkelijk hebben gered op het hoogste niveau...
Hij speelde gewoon bij Ajax 2, heeft gescoord bij zijn debut voor ajax en zat twee seizoenen terug tegen het eerste aan. Waarom is mijn opmereking niet relevant? we hebben 3 topteams, inmiddels zelfs 4, als daarbij een beter back had gelopen had die heus wel gespeeld.
Dan nog draait het om namen. waar ik de hele tijd al op hamer. Timisela was/is in Nederland bekend. Voordat De Graafschap Johson haalde had ik nooit van hem gehoord, van die Tarvarjarvi wel, maar dat maakte niet veel indruk.
Dat VVV hem haalde was voor mij een verrassing. Wij kunnen (ondanks het mooie verhaal van Beregr is het toch vooral een kwestie van kunnen) geen grote namen halen en VVV haalt Timisela gewoon effe.
Ik vind dat raar.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50611014
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En toen trapte onze nieuwe Servische spits een gat in de deur bij jullie. Laten we nu weer een nieuwe Servische spits hebben (die dan alleen nog wel geschorst is).
Ook niet gek als je bij je debuut al na 3 minuten geblesseerd uitvalt
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:57:55 #35
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50611065
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef MaxPower het volgende:
Je zou Johnson naast hem kunnen zetten.
Ja, dan komt het inderdaad goed twee onervaren spitsen in ons debuutjaar in de basis....
Bovendien zegt iedereen bij de Graafschap dat Powel zo snel is.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50611176
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Hij speelde gewoon bij Ajax 2, heeft gescoord bij zijn debut voor ajax en zat twee seizoenen terug tegen het eerste aan. Waarom is mijn opmereking niet relevant? we hebben 3 topteams, inmiddels zelfs 4, als daarbij een beter back had gelopen had die heus wel gespeeld.
Dan nog draait het om namen. waar ik de hele tijd al op hamer. Timisela was/is in Nederland bekend. Voordat De Graafschap Johson haalde had ik nooit van hem gehoord, van die Tarvarjarvi wel, maar dat maakte niet veel indruk.
Dat VVV hem haalde was voor mij een verrassing. Wij kunnen (ondanks het mooie verhaal van Beregr is het toch vooral een kwestie van kunnen) geen grote namen halen en VVV haalt Timisela gewoon effe.
Ik vind dat raar.
Voor de laatste maal: jij schat Timisela veel te hoog in. Dat jij zijn naam kende en die van Johnson niet zegt 2 dingen:
1) Ajax-spelers krijgen nou immers veel meer aandacht. Als er 1 een blauwe teen heeft staat dat al bij het sportnieuws.
2) Jij volgt het voetbal helemaal niet als je die spelers niet kent. Je oordeelt namelijk over spelers die je niet kent (ook Vidarsson kende je niet) maar neemt wel aan dat ze slechter zijn dat dan iemand die toevallig de halelujah-ajax-opleiding heeft doorlopen.

Bovendien heb ik mijn portie mislukte spelers uit de Ajax-opleiding inmiddels wel gehad. Timisela heeft in Ajax 1 gespeeld.. nou nou, knap hoor. Wel 4x en afgelopen seizoen wel een dikke 0 minuten! Splinter heeft Champions League gespeeld (en alle vertegenwoordigende jeugdelftallen doorlopen!).. was hij nou zo goed?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50611259
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ja, dan komt het inderdaad goed twee onervaren spitsen in ons debuutjaar in de basis....
Nee, dan liever een onervaren afvaller van Ajax 2 in de verdediging...
quote:

Bovendien zegt iedereen bij de Graafschap dat Powel zo snel is.
Nee hoor, hij staat alleen snel op het goede plekje
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:18:56 #38
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50611738
Ja, Arno Splinter was een goede voetballer, maar niet voor De Graafschap.
Hij was qua techniek en inzicht beter dan Godee, hij had alleen geen vechtersmentaliteit, en dat had hij nodig in dat team van De Graafschap. Hij zat dus eigenlijk een niveau te laag, maar voor een niveau te hoog zou hij weer tekort komen. Als iemand hem aan zijn verstand had kunnen brengen dat hij met wat inzet het had kunnen redden, dan had hij het misschien wel gered. Al is het niet waarschijnlijk, want Turpijn is door ons supporters ook gesloopt, terwijl hij wel z'n best deed zich aan te passen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:20:10 #39
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50611770
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef vingerplant het volgende:


Nee hoor, hij staat alleen snel op het goede plekje
Dat hij op de goede plek staat betekend niet dat hij snel is.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50614590
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Dat hij op de goede plek staat betekend niet dat hij snel is.
Dat zeg ik ook

Welk vak zit jij trouwens, lijkt me gezellig een keer voor, tijdens of na een wedstrijd te discussieren. Altijd 10x leuker dan praten met jaknikkers
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:56:52 #41
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50615320
Vakkie 15 natuurlijk. Eigenlijk tussen 15 en 16 op de trap.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50615482
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vakkie 15 natuurlijk. Eigenlijk tussen 15 en 16 op de trap.
Zo natuurlijk is dat niet. Ik ben van vakkie 15 vertrokken omdat ik de gemiddelde leeftijd te ver omhoog trok; dat geldt gezien je kennis voor jou volgens mij ook. Tot vorig jaar daar wel gestaan trouwens hoor
Vak 25 wordt het dit jaar, in ieder geval dezelfde ingang als jij
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:15:05 #43
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50616054
Ach zolang Tjibbe, Botteram enzo er nog staan ben ik niet de oudste!
Ben jij van BWM dan?
Waar zijn de tijden van Ronnie Wolsink gebleven? Back in the days!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50616690
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach zolang Tjibbe, Botteram enzo er nog staan ben ik niet de oudste!
Ben jij van BWM dan?
Waar zijn de tijden van Ronnie Wolsink gebleven? Back in the days!
Er zijn er nog een paar ja, maar de overdosis kleuters werkt te vaak op m'n zenuwen. Ik ben niet van een bepaalde groep ofzo, kom ook niet uit de buurt en bezoek alleen de thuiswedstrijden en een heel enkele uitwedstrijd.

Denk ook inderdaad wel eens terug aan 'vroeger'. Op het moment dat het nieuwe stadion klaar was vond ik het heel gaaf, maar nu zou ik zo graag weer lekker juichen zonder te vrezen m'n nek te breken over m'n stoeltje. Altijd met dezelfde mensen aan het hek bij het uitvak, op elkaar gepakt...

De allereerste keer dat ik op De Vijverberg kwam trouwens, kon ik nog zitten op de Spinnekop. Zo weinig volk was er! Midden jaren '80 als klein ventje, aan de hand van m'n oom
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50617091
Nieuwe hoofdsponsor voor Graafschap

DOETINCHEM - De Graafschap presenteert woensdag een nieuwe hoofdsponsor. De kans is groot dat dit Centric is.

De computerfirma was tot 2004 vijf jaar hoofdsponsor van de Achterhoekers. Centric zou vier opties hebben voor sponsoring. Een ervan zou NEC zijn, maar dat wordt in Nijmegen stellig ontkent. Verder meldt Centric dat woensdag meer duidelijk wordt.

De Graafschap hult zich via voorzitter Sietze Veen in nevelen. Behalve over het tijdstip van de persconferentie. Die is om 1600 uur. Het contract met Davilex, nu op het shirt, betreft een eerste divisie

Bron: www.omroepgelderland.nl
pi_50618758
Mooi zo, dan is mijn laatst gekochte wedstrijdshirt ook weer helemaal recent. KWD gebruikt immers nog steeds dezelfde stof als 5 jaar geleden

Ik opteer voor de seizoenen hierna voor 'Hans Verkerk Keukens' en 'Lupack'

Alle gekheid op een stokje; goede zaak natuurlijk dat Sanderink terug is.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:28:34 #47
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50618867
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vind het geen goede zaak.
Altijd gezeik met die gast. Hij bemoeit zich overal mee en creert alleen maar onrust.
Ik dacht trouwens dat er een clausule in dat contract met Davilex zat, dat er meer gesponsord werd als we promoveerde
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50620509
Je hebt gelijk, maar vergeet niet dat de kritiek die hij destijds leverde zo goed als allemaal terecht was! Ik heb er meer vertrouwen in dat het nu allemaal wat soepeler zal gaan. Er zullen ook wel duidelijke afspraken over gemaakt zijn.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:15:52 #49
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_50620545
TVP
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_50620727
Bij Groningen zorgde Centric ook niet voor gezeik dus wellicht heeft ie er zelf ook van geleerd?
pi_50621733
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:20 schreef MaxPower het volgende:
Bij Groningen zorgde Centric ook niet voor gezeik dus wellicht heeft ie er zelf ook van geleerd?
Wellicht, maar het verschil tussen Groningen en De Graafschap wat betreft Sanderink is dat hij hier supporter is en dus veel sneller wat roept vanuit emotie.

Maar nogmaals, geen reden om te zeiken momenteel
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:41:12 #52
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_50632749
Als Sanderink maar komt met flink wat euro's dan vind ik t best.
Betekent dit trouwens dat Davilex weggaat?
kloep kloep
pi_50633777
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef Borizzz het volgende:
Als Sanderink maar komt met flink wat euro's dan vind ik t best.
Betekent dit trouwens dat Davilex weggaat?
Het zou betekenen dat Davilex inderdaad vertrekt.

Na de aankondiging op Omroep Gelderland heb ik echter geen officiele mededelingen meer gezien.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50634854
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vind het geen goede zaak.
Altijd gezeik met die gast. Hij bemoeit zich overal mee en creert alleen maar onrust.
Ik dacht trouwens dat er een clausule in dat contract met Davilex zat, dat er meer gesponsord werd als we promoveerde
karel ik ben het voor 1 keer met je eens
Bloed, zweet en tranen!
pi_50641271
Een sponsor hoort zich niet met het beleid te bemoeien. Daar is het een sponsor voor. Hij geeft geld aan de club, verder niks.
De uitleg van De Dikke van Dale:
spon·sor (de ~ (m.), ~en/~s)
1 persoon of instantie die de kosten van iets draagt
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:11:11 #56
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_50645868
Vanmiddag om 16:00 weten we meer
Hoop nog op de komst van een paar goede spelers. Ze zijn toch wel aardig bezig dacht ik zo.
kloep kloep
pi_50649142
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

karel ik ben het voor 1 keer met je eens
Idd dat gezeik de vorige keer met terugvorderen enzo.
Hou dat gewoon binnen de organisatie.

Aan de andere kant een flinke zak geld is wel welkom.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:52:19 #58
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_50651958
Wat mij betreft blijft Davilex gewoon. Alleen als ze niet genoeg centen hebben voor de eredivisie dan houdt het op. Opzich vond ik Davilex wel ok, zeker naar de supporters toe. Ze hebben toch ook een aantal keer supportersbussen gesponserd. Dat vind ik wel mooie gebaren (ook al zijn het vriendenkring combi-bussen en zul je mij liever daar niet in zien ). En die interviews die ik heb gelezen met die gasten zaten ook altijd vol met goede berichten over de Graafschap als club.

[ Bericht 7% gewijzigd door TheVotary op 20-06-2007 14:07:48 ]
pi_50657172
quote:
Centric nieuwe shirtsponsor van De Graafschap
Op woensdag 20 juni is tijdens een persbijeenkomst in Stadion De Vijverberg te Doetinchem de nieuwe shirtsponsor van De Graafschap bekendgemaakt. Na drie jaar keert ICT-organisatie Centric terug op het shirt van De Superboeren. Ook zusterbedrijf Ingenieurs- en adviesbureau Oranjewoud wordt sponsor van Betaald Voetbal De Graafschap B.V.. Oranjewoud wordt op de achterzijde van het shirt vermeld. Centric verbindt zich voor drie jaar aan de club uit Doetinchem.

Gerard Sanderink (algemeen directeur van zowel Centric als Oranjewoud) en Sietze Veen (voorzitter van Betaald Voetbal De Graafschap B.V.) zijn zeer verheugd over de hernieuwde samenwerking.

Gerard Sanderink: “De cultuur van De Graafschap past goed bij Centric. Bovendien heb ik veel vertrouwen in de leiding van de club en de prestaties. Dankzij onze shirtsponsoring van De Graafschap tot 2004 en FC Groningen tot vorig seizoen is de naamsbekendheid van onze organisatie de afgelopen jaren sterk toegenomen. Ik verwacht dat ook Oranjewoud in de toekomst van de sponsoring profiteert. Bovendien zullen zowel Centric als Oranjewoud gebruikmaken van de uitstekende mogelijkheden voor relatiebeheer die De Graafschap biedt.”

Sietze Veen: “Wij zijn bijzonder blij dat Centric en Oranjewoud zich in de persoon van Gerard Sanderink achter het beleidsplan geschaard hebben. Gesteund door beide partijen willen wij het doel van het beleidsplan, uitgroeien tot een structurele eredivisionist, realiseren.”

De ICT-organisatie Centric biedt gespecialiseerde totaaloplossingen op het gebied van consultancy, it solutions, software engineering, e-business, systems integration, managed ict services en training. De organisatie staat voor nuchterheid, commitment en kwaliteit en heeft vestigingen in Nederland, België en Duitsland, Noorwegen en Zwitserland.

Ingenieurs- en adviesbureau Oranjewoud levert kwalitatief hoogwaardige diensten op het brede terrein van infrastructuur, stedelijke ontwikkeling, bouw, natuur en landschap, milieu, veiligheid en handhaving, vastgoedzaken en sport- en vrijetijdsvoorzieningen.

De links naar de websites:

- www.centric.nl

- www.oranjewoud.nl
Helaas......
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50658219
Je kunt gelijk hebben Karrel. Sanderink zegt dan wel akkoord te gaan met het beleid, maar wat gebeurt er als het minder gaat.

Voorlopig echter ben ik positief, vooral om het geld. Davilex blijft ook gewoon aan als grote sponsor dus dat zit wel goed.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50693566
Heeft Milenko Visser ooit bij jullie onder contract gestaan?
pi_50693775
Volgens mij wel, MAAR ik weet het niet zeker.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:48:49 #63
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_50694759
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Milenko Visser ooit bij jullie onder contract gestaan?
Heeft bij jong de Graafschap gespeeld. Toevallig is dat een vriend van een (ex)studiegenoot van mij en zodoende hoorde ik nog wel eens wat van die kerel. Studiegenoot zag hem altijd nog wel een keer in de hoofdmacht spelen, maar het is er nooit van gekomen. Laatste keer vertelde hij zelf geloof ik dat hij nu bij de Treffers speelde.

Hoezo?
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:12:30 #64
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_50695514
Cerezo Fung a Wing naar De Graafschap
Betaald Voetbal De Graafschap B.V. heeft overeenstemming bereikt met de speler Cerezo Fung a Wing.

De 23 jarige, linksbenige verdediger komt over van RKC Waalwijk en tekent een contract voor twee seizoenen. Later meer.
kloep kloep
pi_50696768
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:48 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Heeft bij jong de Graafschap gespeeld. Toevallig is dat een vriend van een (ex)studiegenoot van mij en zodoende hoorde ik nog wel eens wat van die kerel. Studiegenoot zag hem altijd nog wel een keer in de hoofdmacht spelen, maar het is er nooit van gekomen. Laatste keer vertelde hij zelf geloof ik dat hij nu bij de Treffers speelde.

Hoezo?
Speelt nu inderdaad bij de Treffers. Nee hij zat een beetje te pochen bij een bekende (v) van mij dat hij bij de graafschap gespeeld had en daar ook een contract had. Dat eerste geloof ik wel, maar stond hij ook daadwerkelijk onder contract?
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:36:16 #66
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_50698129
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Speelt nu inderdaad bij de Treffers. Nee hij zat een beetje te pochen bij een bekende (v) van mij dat hij bij de graafschap gespeeld had en daar ook een contract had. Dat eerste geloof ik wel, maar stond hij ook daadwerkelijk onder contract?
Geen idee, hij hoefde alleen niet weg dat is wat ik weet.

http://www.superboeren.nl/online/volledig_nieuws.php?id=3293

PS. Lekker?
pi_50703301
Bedankt, wel vreemd omdat hij tegen haar vertelde dat ie naar de GAE kon.

Niks bijzonders verder.
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:28:47 #68
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_50708245
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:12 schreef Borizzz het volgende:
Cerezo Fung a Wing naar De Graafschap
Betaald Voetbal De Graafschap B.V. heeft overeenstemming bereikt met de speler Cerezo Fung a Wing.

De 23 jarige, linksbenige verdediger komt over van RKC Waalwijk en tekent een contract voor twee seizoenen. Later meer.
Ik ken hem niet is ie goed?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:31:44 #69
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50718751
Heeft bij Volendam en RKC op de bank gezeten, dus dat kan hij bij ons ook lekker doen. Mooi de zoveelste breedteversterking. Onze verdediging is IMHO niet om over naar huis te schrijven. Vidarsson ken ik dan niet, maar Volmer begon en eindigde vorig jaar in de eerste divisie heel slecht en is de jongste niet meer, met Hese voor hem die de hele tijd naar voren doorschuift wordt het een zwaar jaar. Ik ga er dan ook van uit dat Vidarsson laatste man wordt, maar hoewel ik Hese echt een goede speler vindt is het misschien beter hem verdedigende middenvelder te zetten. Helaas hebben we dan geen fatsoenlijke voorstopper om hem te vervangen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:40:17 #70
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_50731742
Ja op de verdediging is nog wel wat versterking noodzakelijk.
Aanval btje oke zo? Jammer dat vd Haar niet komt vooralsnog.
kloep kloep
pi_50735173
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heeft bij Volendam en RKC op de bank gezeten, dus dat kan hij bij ons ook lekker doen. Mooi de zoveelste breedteversterking. Onze verdediging is IMHO niet om over naar huis te schrijven. Vidarsson ken ik dan niet, maar Volmer begon en eindigde vorig jaar in de eerste divisie heel slecht en is de jongste niet meer, met Hese voor hem die de hele tijd naar voren doorschuift wordt het een zwaar jaar. Ik ga er dan ook van uit dat Vidarsson laatste man wordt, maar hoewel ik Hese echt een goede speler vindt is het misschien beter hem verdedigende middenvelder te zetten. Helaas hebben we dan geen fatsoenlijke voorstopper om hem te vervangen.
Keller kan prima in het centrum van de verdediging spelen, je hebt hem even over het hoofd gezien denk ik

Fung-A-Wing.. tja, zoals eerder gezegd, bank warmhouden.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50735223
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:40 schreef Borizzz het volgende:
Ja op de verdediging is nog wel wat versterking noodzakelijk.
Aanval btje oke zo? Jammer dat vd Haar niet komt vooralsnog.
Wat heb je in vredesnaam aan VdHaar in deze ploeg? Als er nog een aanvaller bijkomt zal een een pijlsnelle moeten zijn.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50738818
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:31 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Wat heb je in vredesnaam aan VdHaar in deze ploeg? Als er nog een aanvaller bijkomt zal een een pijlsnelle moeten zijn.
Dat ben ik helemaal met vingerplant eens. Vd Haar was leuk geweest als hij in plaats van de Groot was gekomen.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:47:44 #74
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50739553
Oh ja, ik was Keller zo maar vergeten. Stom natuurlijk. Oke wat wordt volgens jullie de opstelling volgend seizoen?
Centrum met Keller en Vidarsson?
Vd Haar HOEF ik niet eens meer. Geldwolf.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50741607
De opstelling zou wel eens slecht nieuws kunnen zijn voor Robbemond en Joepie. Het zou me niks verbazen als Van de Sloot de voorkeur gaat krijgen links op het middenveld. Vidarsson zal als controlerende middenvelder gaan spelen; het verdedigingscentrum zal denk ik Hese-Keller zijn. Er zulen in ieder geval 'namen' op de bank terecht gaan komen!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:46:43 #76
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50743588
-----------Van Fessem------------
Bot--Vidarsson--Keller--Peppen
---------------Hese-----------------
Schuurman------------Ouweland
-------------Schone----------------
--------Powel---Tarvarjarvi-------
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50744734
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
-----------Van Fessem------------
Bot--Vidarsson--Keller--Peppen
---------------Hese-----------------
Schuurman------------Ouweland
-------------Schone----------------
--------Powel---Tarvarjarvi-------
Vidarsson en Hese omdraaien, VdSloot op de plek van Joep en we hebben dezelfde opstelling
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50750208
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:17 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Vidarsson en Hese omdraaien, VdSloot op de plek van Joep en we hebben dezelfde opstelling
Denk ik ook van de ouweland gaat ook zeker niet spelen.
pi_50751918
Ja, nou ja ik verwacht Keller laatste man, Vidarsson voorstopper. Kan me niet voorstellen dat vd Sloot nou zoveel beter is dan vd Ouweland...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50753625
Ik denk dat VdSloot zal spelen omdat hij een betere trap heeft dan Joep en dat is erg belangrijk voor een buitenste middenvelder in 4-4-2. Misschien dat Joep zich kan ontwikkelen op 1 van de centrale posities want het blijft natuurlijk een goede voor ons. Mooi die keuzes, want mocht Schöne aanpassingsproblemen aan het niveau krijgen zet je daar zo Robbemond neer! Ik zie het echt wel zitten hoor

We hebben ons tot nu toe stukken beter versterkt dan Sparta, Heracles, VVV en Excelsior, hoewel ik denk dat vooral Heracles en Sparta nog wel wat in het vat zullen hebben.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50755361
Beter trap? Ik denk dat vd Ouweland de beste trap en het meest inziocht van de selsctie heeft. Zijn neige nadeel is zijn lengte, maar dat is bij 4-4-2 minder erg dan bij 4-3-3.
Ik vind Robbemond in aanvallend opzicht niet zo heel goed, dan zie ik liever cd Ouweland of Bloemedaal daar.
Heracles en Sparta eindigen waarschijnlijk boven ons.
Ik zet in op Excelsior als directe degradant. VVV zal nacompetitie spelen en eruit vliegen tegen Den Bosch en wij moeten hopen dat we er dan nog 1 onder ons kunnen houden. Op zich zijn er wel 5 teamd die ongeveer gelijk zijn, dus het zou moeten kunnen. We hebben dan wel een flinke dosis geluk nodig en we moeten hopen dat het voorin gaat lopen, maar ik hou mijn hart vast.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50755717
VdSloot heeft een prachtige voorzet waarmee je de 2 spitsen kunt bedienen, een beetje zo'n Beckham-trap. Naar mijn mening zou Joep meer in het centrum moeten spelen. Zou inderdaad ook kunnen op de plaats van Schöne. Ik zette daar Robbemond neer omdat hij op die positie bij Utrecht en AZ heeft gespeeld en ook regelmatig heeft gescoord.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50756459
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beter trap? Ik denk dat vd Ouweland de beste trap en het meest inziocht van de selsctie heeft. Zijn neige nadeel is zijn lengte, maar dat is bij 4-4-2 minder erg dan bij 4-3-3.
Ik vind Robbemond in aanvallend opzicht niet zo heel goed, dan zie ik liever cd Ouweland of Bloemedaal daar.
Heracles en Sparta eindigen waarschijnlijk boven ons.
Ik zet in op Excelsior als directe degradant. VVV zal nacompetitie spelen en eruit vliegen tegen Den Bosch en wij moeten hopen dat we er dan nog 1 onder ons kunnen houden. Op zich zijn er wel 5 teamd die ongeveer gelijk zijn, dus het zou moeten kunnen. We hebben dan wel een flinke dosis geluk nodig en we moeten hopen dat het voorin gaat lopen, maar ik hou mijn hart vast.
Wat betreft inzicht ga ik toch voor Schone
pi_50761914
quote:
De Graafschap start met kraker tegen Ajax.

De Graafschap kan zijn borst nat maken indien het voorlopige programma dat ter beoordeling is rondgestuurd naar de clubs de 1e week van juli definitief wordt verklaard. Men begint namelijk zondag 19 augustus met een thuiswedstrijd tegen Ajax, de week erna staat het uitduel tegen Vitesse in het schema.

In 1e instantie zou de Graafschap de vrijdag de 17e augustus thuis tegen PSV beginnen, maar in een herziene versie ziet het programma voor het 1e weekend er als volgt uit:



Vrijdag 17 augustus

· Heerenveen- Willem II



Zaterdag 18 augustus

· AZ- VVV

· NAC- Groningen

· NEC- Roda JC

· Sparta- Vitesse



Zondag 19 augustus

· Utrecht- Feyenoord

· Heracles- PSV

· Excelsior- FC Twente

· De Graafschap- Ajax.
Die 2e wedstrijd een keer winnen zou mooi zijn.
pi_50762700
Lekker, beginnen met 2 wedstrijden die we al minstens 10 jaar niet meer hebben gewonnen. Kan me ook niet herinneren dat Ajax ooit een competitie heeft moeten beginnen met een uitwedstrijd tegen een subtopper, maar goed.

Nu ook maar eens in die sporthal winnen, wordt een keer tijd. De laatste overwinning daar was toen met Marchanno Schultz vlak voor tijd, op een doordeweekse avond. De hele onoverdekte staantribune daarzo achter het doel helemaal vol met Superboeren die gek werden
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zondag 24 juni 2007 @ 10:49:28 #86
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_50780975
Ajax is wel een leuk begin. Elk punt dat je dan pakt is meegenomen
kloep kloep
pi_50817530
Als we de week erna in Arnhem maar winnen vind ik het niet erg als we een pak op de broek krijgen van Ajax...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:13:22 #88
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_50873857
Voorlopig competitieprogramma 2007-2008

Zondag 19 augustus: De Graafschap-Ajax

zondag 26 augustus: FC Groningen-De Graafschap

zondag 2 september: FC Utrecht-De Graafschap

zaterdag 15 september: De Graafschap-VVV

zaterdag 22 september: Vitesse-De Graafschap

zondag 30 september: De Graafschap-FC Twente

zaterdag 6 oktober: NAC Breda-De Graafschap

vrijdag 19 oktober: De Graafschap-Sparta

zaterdag 27 oktober: Roda JC-De Graafschap

zondag 4 november: Feyenoord-De Graafschap

zaterdag 10 november: De Graafschap-Excelsior

zaterdag 24 november: Heerenveen-De Graafschap

zaterdag 1 december: De Graafschap-PSV

zaterdag 8 december: Heracles Almelo-De Graafschap

zaterdag 15 december: De Graafschap-NEC

vrijdag 21 december: Willem II-De Graafschap

woensdag 26 december: De Graafschap-AZ

zaterdag 29 december: FC Twente-De Graafschap

zondag 13 januari: De Graafschap-Vitesse

zondag 20 januari: Sparta-De Graafschap

woensdag 23 januari: De Graafschap-Roda JC

zaterdag 26 januari: De Graafschap-Heerenveen

zaterdag 2 februari: Excelsior-De Graafschap

zaterdag 9 februari: De Graafschap-Feyenoord

vrijdag 15 februari: De Graafschap-NAC Breda

zondag 24 feburari: PSV-De Graafschap

zaterdag 1 maart: De Graafschap-Willem II

zaterdag 8 maart: NEC-De Graafschap

zaterdag 15 maart: De Graafschap-Heracles Almelo

zaterdag 22 maart: AZ-FC Groningen

vrijdag 28 maart: De Graafschap-FC Groningen

zondag 6 april: Ajax-De Graafschap

zondag 13 april: De Graafschap-FC Utrecht

zondag 20 april: VVV Venlo-De Graafschap



Bron: De Gelderlander
kloep kloep
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:14:08 #89
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_50873904
Loeizwaar programma dus, 6 uitduels en 4 thuis bij de eerste 10.
kloep kloep
pi_50881953
Jezus wat een begin van de competitie zeg. Waarom kunnen we niet gewoon een keer beginnen met Sparta-thuis en VVV-uit. Het is elk eredivisiejaar hetzelfde liedje met die KNVB verdorie
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50882690
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef vingerplant het volgende:
Jezus wat een begin van de competitie zeg. Waarom kunnen we niet gewoon een keer beginnen met Sparta-thuis en VVV-uit. Het is elk eredivisiejaar hetzelfde liedje met die KNVB verdorie
Dat hoeft ook lang niet altijd gunstig te zijn. Zeker niet in een elftal met redelijk wat nieuwe krachten, dat nog aan elkaar moet wennen e.d.

Maar ik ben wel met je eens dat het programma een seizoen kan maken of kan breken. Maargoed daar moet je een beetje geluk mee hebben...
pi_50883291
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef vingerplant het volgende:
Jezus wat een begin van de competitie zeg. Waarom kunnen we niet gewoon een keer beginnen met Sparta-thuis en VVV-uit. Het is elk eredivisiejaar hetzelfde liedje met die KNVB verdorie
Dat valt toch wel mee? Een aantal subtoppers en wat middenmoters. Makkelijker zal je het de hele competitie niet krijgen hoor. Ga het rijtje maar eens verder af. En je moet al de vierde wedstrijd thuis tegen VVV. Dat is nog beter dan waar jij om vroeg
pi_50884185
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef vingerplant het volgende:
Jezus wat een begin van de competitie zeg. Waarom kunnen we niet gewoon een keer beginnen met Sparta-thuis en VVV-uit. Het is elk eredivisiejaar hetzelfde liedje met die KNVB verdorie
Aangezien we toch regelmatig slecht starten kan je dat beter tegen ajax doen dan tegen vvv of sparta.

Maar goed ik zat te denken het merendeel van de westrijden wordt gewoon erg zwaar dus tja...
pi_50887364
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef Grunner het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee? Een aantal subtoppers en wat middenmoters. Makkelijker zal je het de hele competitie niet krijgen hoor. Ga het rijtje maar eens verder af. En je moet al de vierde wedstrijd thuis tegen VVV. Dat is nog beter dan waar jij om vroeg
4 uitwedstrijden tegen subtoppers en thuiswedstijden tegen Ajax en Twente. Dan sta met een beetje pech op 3 uit 21 en wordt de pot tegen Sparta meteen cruciaal.

Het gaat mij er ook meer om dat we gewoon altijd tegen een top3-ploeg moeten openen en ook altijd eerst meer uit spelen dan thuis. Toen Fritsje Korbach nog trainer was heeft hij dat al eens aan de kaak gesteld. Niemand valt het ook op dat Ajax nooit opent met pak hem beet Roda-uit maar altijd met een thuiswedstrijd of een uitwedstrijd tegen een degradatiekandidaat...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50887875
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk.
Hoe had je het dan willen zien?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50888193
In ieder geval wat uitwedstrijden ertussen waar we in de laatste 10 jaar punten hebben gehaald
Alleen in Groningen lukte dat wel eens, maar dat was destijds een baggerploeg. Als jij naar de eerste 7 wedstrijden kijkt, waar verwacht je dan punten te halen? Ik hoop op een grote mentale kracht van de spelersgroep; niet in paniek raken na een slechte start.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50889093
Tja, ik zie zo ook niet wat een betere competitie start zou zijn. als je alle slechte teams eerst krijgt maakt IMHO ook geen zak uit....
Mijn voorspellingen:
Zondag 19 augustus: De Graafschap-Ajax 0-2

zondag 26 augustus: FC Groningen-De Graafschap 1-0

zondag 2 september: FC Utrecht-De Graafschap 1-1

zaterdag 15 september: De Graafschap-VVV 2-0

zaterdag 22 september: Vitesse-De Graafschap 0-0

zondag 30 september: De Graafschap-FC Twente 0-3

zaterdag 6 oktober: NAC Breda-De Graafschap 2-1
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50892521
Met 2 puntjes in die uitwedstrijden en een overwinning tegen VVV zou ik tevreden zijn, dan is er meer dan genoeg tijd het recht te zetten.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50893433
Is toch niet zo'n onwaarschijnlijke voorspeleling?
Ik hoorde gisteren trouwens dat vitesse uit de 2e wedstrijd was. Hoe zit dat dan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:07:48 #100
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50893564
Het is een concept. Kan nog gewijzigd worden omdat bijv. die snackbar in Arnhem is geboekt door een of andere B artiest of wat dan ook.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:23:01 #101
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50894194
Waar is Tiemie eigenlijks gebleven?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:26:08 #102
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50894319
Zie dat TheVotary in ieder geval 48 uur aan z'n broek heeft!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50894532
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is toch niet zo'n onwaarschijnlijke voorspeleling?
Ik hoorde gisteren trouwens dat vitesse uit de 2e wedstrijd was. Hoe zit dat dan?
Het is inderdaad niet onwaarschijnlijk, maar het zou ook zomaar kunnen dat je dan pas op 3 punten staat. Als je inderdaad in die uitwedstrijden wat punten pakt is dat geweldig voor de moraal!

Wat betreft Vitesse: wat Japser zegt. Zo was eerst ook de planning dat we thuis zouden openen tegen PSV. Nu even wachten op de bevestiging van het schema dat Borizzz postte.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:37:10 #104
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50894701
Maar hoeveel punten gaan Heracles, Sparta, Excelsior en VVV in die 7 wedstrijden pakken?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:41:45 #105
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_50894898
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar is Tiemie eigenlijks gebleven?
Hallo
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:43:38 #106
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50894959
Ik ben benieuwd of er nog een speler of 2 bij komt, niemand een leuk gerucht??
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_50895136
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:43 schreef xJapser het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog een speler of 2 bij komt, niemand een leuk gerucht??
Ik heb gehoord dat na het aantrekken van De Cler en Van Bronckhorst Royston Drenthe zijn conclusies heeft getrokken en een dezer dagen zal tekenen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:50:45 #108
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50895200
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat na het aantrekken van De Cler en Van Bronckhorst Royston Drenthe zijn conclusies heeft getrokken en een dezer dagen zal tekenen
Kan die bij jullie met een andere vlag rondrennen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50895306
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Kan die bij jullie met een andere vlag rondrennen.
Het is geen interlandvoetbal dus ik vind het prima
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:33:23 #110
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50896692
Is van Bronckhorst al zeker dan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:18:01 #111
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_50898254
Ja.
kloep kloep
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:44:44 #112
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50899378
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat na het aantrekken van De Cler en Van Bronckhorst Royston Drenthe zijn conclusies heeft getrokken en een dezer dagen zal tekenen
???
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_50899556
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zie dat TheVotary in ieder geval 48 uur aan z'n broek heeft!
Eindelijk!
pi_50902862
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:44 schreef xJapser het volgende:

[..]

???
Karrel vroeg om een leuk gerucht
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:40:26 #115
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50905963
Meh...maar serieus, niemand enige inside info over een extra speler met toegevoegde waarde!? Ik wil er nog wel iets bij hebben hoor...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_50908192
In VI staat dat dit het was en dat ze aan de top van het budget zitten.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:49:06 #117
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50910547
Bah, misschien dat Sanderink eens gul kan zijn. Die kerel heb toch genoeg geld. BTW: al 8200 seizoenskaartaanvragen verwerkt. Gaat lekker.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_50911964
Laat Sanderink die centen maar bewaren voor volgend seizoen, als we de stap naar de middenmoot gaan maken. De huidige selectie is goed genoeg voor handhaving

Wat betreft die seizoenkaarten: geen verrassing he. We zullen gewoon elke wedstrijd uitverkocht zijn
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:21:17 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50912060
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Het is geen interlandvoetbal dus ik vind het prima
Rent die dan met de vlag van de club uit Arnep rond
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50912423
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Rent die dan met de vlag van de club uit Arnep rond
Die vlag zal dan snel in zijn holletje verdwenen zijn
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51319659
quote:
Bloemendaal gaat De Graafschap verlaten

Mark Bloemendaal heeft te kennen gegeven dat hij De Graafschap gaat verlaten. Het 19-jarige talent staat in de belangstelling van SC Heerenveen en het Engelse Middlesbrough. Met Heerenveen heeft hij maandagmiddag een gesprek gevoerd.

Bloemendaal kwam het afgelopen seizoen 16 keer voor De Graafschap in actie. De in Zutphen geboren voetballer wist in die 16 wedstrijden in totaal 3 keer te scoren.

Bron : Vidal Horjus (zie ook : www.optimaalfm.nl)
Het zat er al wel aan te komen maar ik vrees dat de Graafschap hier in de toekomst spijt van gaat krijgen.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:02:24 #122
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51319899
Naar welke van de twee gaat ie dan?
Is voor hem beter. Ik vind het wel klote en bovendien de schuld van de heilig verklaarde De Jong.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51320067
Hoe komt Middlesbrough nou bij zo'n jongen terecht? En hoe goed is ie?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:13:25 #124
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51320277
Hij is goed, maar niet zo goed.
Hij heeft een grote bek en daar kan onze trainer niet mee omgaan.
Twee wedstrijden achter elkaar man-of-the-match en dan de volgende wedstrijd er gewoon naast staan....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51320732
Goed genoeg voor Heerenveen?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:30:37 #126
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51320761
Mwah, denk het niet. Nu nog niet in ieder geval...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:31:14 #127
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51320777
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Die vlag zal dan snel in zijn holletje verdwenen zijn
Dus het maakt wel uit
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51331195
quote:
Bloemendaal naar Heerenveen, Terschegget naar De Graafschap.

Betaald Voetbal De Graafschap B.V. verhuurt het komende seizoen de 18 jarige jeugdinternational, Mark Bloemendaal, aan SC Heerenveen. Roy Terschegget van SC Heerenveen volgt de omgekeerde weg. Deze 19 jarige middenvelder gaat volgend seizoen als amateur bij De Graafschap spelen.



Bron: Persbericht De Graafschap
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:34:23 #129
51286 w00h00
Digital man!
pi_51332931
Wie is terschegget?
pi_51333075
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:34 schreef w00h00 het volgende:
Wie is terschegget?
Een 19-jarige middenvelder van SC Heerenveen?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:28:54 #131
51286 w00h00
Digital man!
pi_51339330
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Een 19-jarige middenvelder van SC Heerenveen?
ohw oke! bedankt vriend!
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:20:24 #132
51286 w00h00
Digital man!
pi_51354427
Lindebergh voor een appel en een ei op te halen?
pi_51359731
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef w00h00 het volgende:
Lindebergh voor een appel en een ei op te halen?
Heb ik er graag bij.

Maar zal wel niet komen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:14:03 #134
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51359877
Hoezo niet van hem uit, of van de club uit?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:15:57 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51359940
Ik denk dat hij zelf geen intresse heeft...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51361039
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:15 schreef DarkShine het volgende:
Ik denk dat hij zelf geen intresse heeft...
Idd ik denk dat hij wel naar grotere clubs kan.
pi_51367517
quote:
Geldigheid Seizoen ClubCard

Vanaf dit seizoen staat er op De Graafschap Seizoen ClubCard geen seizoensjaar meer vermeld. De kaart heeft namelijk een levensduur van drie jaar en zal dus tot en met seizoen 2009-2010 gebruikt kunnen worden. Na afloop van het seizoen 2007-008 dient u uw Seizoen ClubCard te bewaren, indien u het seizoen 2008-2009 en/of seizoen 2009-2010 wederom een De Graafschap Seizoen ClubCard wilt aanschaffen.





Smartkaart

Uw Seizoen ClubCard is een ‘smartkaart’. In de ze kaart zit een elektronische chip met een antenne. Hiermee wordt uw toegang voor de wedstrijden elektronisch geregistreerd. Daarnaast worden gedurende dit seizoen meerdere functionaliteiten aan uw Seizoen ClubCard toegevoegd. Een aantal voorbeelden zijn; het omzetten naar een uitkaart, het betalen van uw consumpties, het kopen van een toegangskaart voor een bekerwedstrijd via uw eigen De Graafschap webpagina. Daarnaast krijgt u voordelen bij diverse aangesloten winkels bij u in de buurt. Over deze functionaliteiten wordt u gedurende dit seizoen geïnformeerd.



Administratiekosten

Bij diefstal, verlies of vernieling van uw Seizoen ClubCard zal deze vervangen worden. Daarbij dient u rekening te houden met administratiekosten van ¤ 15,--. Bij diefstal of verlies is het noodzakelijk direct contact op te nemen met de afdeling ticketing van De Graafschap, telefoonnummer (0314) 368 450. Uw kaart wordt direct geblokkeerd en een nieuwe Seizoen ClubCard wordt aangemaakt.

Omdat de Seizoen ClubCard elektronische onderdelen bevat, kunt u geen gaten in de kaart maken. Deze zal dan niet meer functioneren, een nieuwe Seizoen ClubCard zal aangemaakt moeten worden.



Persoonlijke De Graafschap pagina

Met een De Graafschap Seizoen ClubCard heeft u toegang tot uw persoonlijke De Graafschap internetpagina. Op uw Seizoen ClubCard staat uw gebruikersnaam (Het 11-cijferige getal staat vermeld onder uw vak-rij-stoel nummer). Uw wachtwoord is 1234.



Uitkaart;

De Graafschap zal in opdracht van de KNVB bij haar uitwedstrijden in de Eredivisie een uitkaart gaan invoeren.

De uitkaart geeft het aankooprecht voor de koop van toegangsbewijzen voor uitwedstrijden van een club. De uitkaart kan alleen worden toegekend aan personen die Seizoen Club Card houder zijn in het seizoen waarvoor het uikaartrecht wordt aangevraagd. De uitkaart is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.

Om in het bezit te komen van een uitkaart organiseert De Graafschap een drietal bijeenkomsten op stadion de Vijverberg.





Maandag 6 augustus van 18.00 uur tot 21.00 uur, locatie: stewardhome

Dinsdag 7 augustus van 18.00 uur tot 21.00 uur, locatie: stewardhome

Reserve datum:maandag 13 augustus zelfde tijd en locatie.



In tegenstelling tot eerdere berichten zal er op de Opendag 21 juli geen bijeenkomst zijn .



Geldig legitimatiebewijs met recente pasfoto erop meebrengen.
Wat is dit dan weer voor een gezeik. Vooral die uitkaart. Kijk dat Ajax en Feijenoord dat nodig hebben omdat het uitvak bijna altijd vol zit ok. Maar bij ons zit vaak amper 100 man en dit soort obstakels zullen het aantal uitsupporters echt niet vergroten.
pi_51368899
Door die kolerecombi's is het voor mij als niet-Doetinchemmer al een drama om regelmatig uitwedstrijden bij te wonen en dit geintje zal voor nog veel meer mensen een obstakel zijn. Die goede oude tijd, waar je op zaterdagmiddag nog even kon besluiten tóch maar even naar Willem II-uit te gaan 's avonds...

Lindenbergh is natuurlijk welkom, zit al jaren regelmatig op de tribune bij ons, voelt zich verbonden met de club en is zo'n beetje de enige Amsterdammer die hier prima heeft gepresteerd. Als zo iemand geinteresseerd is valt er altijd wel een geldpotje voor te vinden.

Het stukje in VI was trouwens drama vandaag, het middenveld werd beschouwd als de zwakke linie (het is juist de sterkste) en de aankoop van Keller bijvoorbeeld was twijfelachtig omdat hij afgelopen jaar met RKC was gedegradeerd. Meneer David de Vries was zeker niet op de hoogte van het feit dat Keller niet met Wotte door 1 deur kon en nauwelijks speelde, terwijl hij in de jaren dat RKC een goede middenmoter was gewoon in de basis stond... Ik hoop niet dat die De Vries Graafschapwatcher wordt bij VI. Pff, dat je vermoedt dat Schöne nog te licht is mag, maar dat je daarna volledig de alternatieven over het hoofd (Joep, Johnson, Robbemond) ziet is gewoon een schande.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51371369
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef vingerplant het volgende:
Door die kolerecombi's is het voor mij als niet-Doetinchemmer al een drama om regelmatig uitwedstrijden bij te wonen en dit geintje zal voor nog veel meer mensen een obstakel zijn. Die goede oude tijd, waar je op zaterdagmiddag nog even kon besluiten tóch maar even naar Willem II-uit te gaan 's avonds...
Idem, dat is ook de reden dat ik vaker bij de tegenstander op de tribune zit dan in het uitvak.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:12:02 #140
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_51372205
Waarom zijn ze nu al moe...ik snap er niks van. Ik lees en hoor dat de selectie er zo vermoeid uitziet, hoe kan dat toch!?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:29:59 #141
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51373012
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef vingerplant het volgende:
Door die kolerecombi's is het voor mij als niet-Doetinchemmer al een drama om regelmatig uitwedstrijden bij te wonen en dit geintje zal voor nog veel meer mensen een obstakel zijn. Die goede oude tijd, waar je op zaterdagmiddag nog even kon besluiten tóch maar even naar Willem II-uit te gaan 's avonds...
Kaarten zijn wel te regelen voor in Kerkrade, maar hoe zit het met kaarten voor in DTC?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:30:49 #142
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51373039
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef xJapser het volgende:
Waarom zijn ze nu al moe...ik snap er niks van. Ik lees en hoor dat de selectie er zo vermoeid uitziet, hoe kan dat toch!?
De eerste trainingsweken zijn normaal fysiek erg zwaar. Gewoon omdat er dan extra hard op conditie en uithoudingsvermogen getraint word.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:31:22 #143
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51373064
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Idd ik denk dat hij wel naar grotere clubs kan.
Hij zou ook geen intresse in Roda hebben denk ik.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51373572
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De eerste trainingsweken zijn normaal fysiek erg zwaar. Gewoon omdat er dan extra hard op conditie en uithoudingsvermogen getraint word.
Zal wel kloppen ja maar ik vind het dan toch bespottelijk dat ze een dag later weer een wedstrijd spelen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:36:08 #145
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51375501
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Zal wel kloppen ja maar ik vind het dan toch bespottelijk dat ze een dag later weer een wedstrijd spelen.
Dat is normaal in de voorbereiding

Wij spelen in de voorbereiding op het Maritiem toernooi in Den Helder tegen NEC en openen de competitie met NEC uit. Dat is pas bespottelijk
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51377714
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef xJapser het volgende:
Waarom zijn ze nu al moe...ik snap er niks van. Ik lees en hoor dat de selectie er zo vermoeid uitziet, hoe kan dat toch!?
Jan de Jonge neemt de selectie flink onder handen, neem dat maar van mij aan

Moet ook wel want we gaan een zwaar seizoen tegemoet.
pi_51380258
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Kaarten zijn wel te regelen voor in Kerkrade, maar hoe zit het met kaarten voor in DTC?
Het stadion is het hele seizoen uitverkocht, maar ik kan een aantal keer beroep doen op Centric-connecties. Er valt wel wat te regelen dus, lekker bij de sponsor
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51380308
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Jan de Jonge neemt de selectie flink onder handen, neem dat maar van mij aan

Moet ook wel want we gaan een zwaar seizoen tegemoet.
Inderdaad, en sommige journalisten schijnen dat niet te begrijpen. Die doet eerst een Tarva af als cultheld, terwijl hij later gaat zeuren dat er geen vechters in de groep zitten...

Maar goed, dikke overwinning op AZSV vanavond
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:44:03 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51380325
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:41 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Het stadion is het hele seizoen uitverkocht, maar ik kan een aantal keer beroep doen op Centric-connecties. Er valt wel wat te regelen dus, lekker bij de sponsor
Maakt niet uit, binnen = binnen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 12 juli 2007 @ 06:18:04 #150
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_51384453
Een uitkaart...wat een mongolenbeleid is het toch ook met die uitwedstrijden elke keer.
pi_51385322
Die uitkaart is van de KNVB. Elke eredivisie club heeft dat. Bovendien kost het je niks. Je moet alleen een avondje langs komen. Moeilijk doenerij om niks dus.

Ik denk dat Lindenbergh best goede herinneringen aan ons heeft. Ik vraag me echter af of onze selectie al niet groot genoeg is. wie zou er moeten afvallen voor hem dan? Zie zo niet iemand op het middenveld dei voor hem weg moet.

Ik vrees trouwens dat de Jonge zonder Hese begint.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51387865
Dat 'avondje langskomen' is anders reteirritant. Ik moet namelijk eerst een uur rijden en zit dus 2 uur in de auto om dat stomme kaartje te halen. Kost me ook nog eens meer dan genoeg.

Lindenbergh zou verdedigende middenvelder kunnen spelen en als vervanging van Van Peppen (die is er niet), maar inderdaad is er zo snel eigenlijk geen plek. Tóch mag hij terugkomen van mij
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:00:21 #153
51286 w00h00
Digital man!
pi_51387974
Lindebergh en Krohn Delhi oppikken bij ons!
pi_51388296
Ik moet ook een half uur rijden, boeien. Nogmaals het is de schuld van de KNVB en er zijn genoeg clubs die geld vragen voor dat kaartje...

De vervanging van Peppen is Fung a Wing. Verdedigende middenvelders hebben we ook wel genoeg dus Krohn Delhi hoeft ook echt niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51388801
Ah ja ik was Ha Yuk Fang al vergeten.

Ik ben ook niet boos op De Graafschap, die kunnen hier niks aan doen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51391016
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik moet ook een half uur rijden, boeien. Nogmaals het is de schuld van de KNVB en er zijn genoeg clubs die geld vragen voor dat kaartje...
Ik 2.5 uur heen, 2.5 uur terug. Dus dat boeit best wel. Uiteraard is het de schuld van die KNVB (niet dat het Graafschap beleid met betrekking tot uitwedstrijden nou zo goed is...) maar de Graafschap bepaald dat er 3 mogelijkheden zijn om 's avonds zo'n kaart op te halen. Dat is wel idioot. Laat ze het gewoon tijdens al de thuiswedstrijden mogelijk maken.
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:07:18 #157
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51395692
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 06:18 schreef TheVotary het volgende:
Een uitkaart...wat een mongolenbeleid is het toch ook met die uitwedstrijden elke keer.
Dat ding werkt 9/10 niet en veroorzaakt ook nog eens een lange rij voor de ingang van het bezoekersvak iedere keer. Een lange rij omdat het scannen van die uitkaart absoluut niet opschiet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:09:49 #158
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51395760
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die uitkaart is van de KNVB. Elke eredivisie club heeft dat. Bovendien kost het je niks. Je moet alleen een avondje langs komen. Moeilijk doenerij om niks dus.
Kost je niks nee, je moet de belachelijke verklaring eens lezen die je moet ondertekenen.

Voordat je de papieren krijgt die je moet tekeken moet je eerst je (s)cc inleveren waar die uitkaart op komt te staan. Vervolgens lees je in de laatste regel dat ze je (s)cc kunnen inhouden indien je niet akkoord gaat met bovenstaande regels.

Je laten behandelen als een zware crimineel (zonder tbs, want die hebben wel de vrijheid ) kost inderdaad niks.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51395893
Ja inderdaad een zware crimineel... Overdrijven is ook een kunst.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:15:51 #160
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51395977
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja inderdaad een zware crimineel... Overdrijven is ook een kunst.
Nee hoor. Dit is anno 2007 de waarheid voor de gemiddelde uitwedstrijd. Grote controle voor je de bus ingaat, onderweg van de snelweg geplukt voor een preventieve politiecontrole (fouilleren + bus overhoop halen) en dan nog eens het uitvak inkomen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51396252
Jongen, als jij dat ziet als behandelt worden als een crimineel moet je maar eens 90 dagen gaan zitten. Dan weet je pas hoe het is. Over het algemeen valt het nog wel mee. Natuurlijk wordt er gecontroleerd, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Als het echt zo'n ramp zou zijn als jij beweerd zou er NOOIT vuurwerk in het uitvak zijn.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51396321
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit is anno 2007 de waarheid voor de gemiddelde uitwedstrijd. Grote controle voor je de bus ingaat, onderweg van de snelweg geplukt voor een preventieve politiecontrole (fouilleren + bus overhoop halen) en dan nog eens het uitvak inkomen.
Niet gek dat ze jou zo controleren toch?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51396383
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jongen, als jij dat ziet als behandelt worden als een crimineel moet je maar eens 90 dagen gaan zitten. Dan weet je pas hoe het is. Over het algemeen valt het nog wel mee. Natuurlijk wordt er gecontroleerd, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Als het echt zo'n ramp zou zijn als jij beweerd zou er NOOIT vuurwerk in het uitvak zijn.
Op zich heb je wel gelijk, maar ik vind niet dat je dit soort acties normaal moet gaan vinden. 'Het hoort er gewoon bij' vind ik klinkklare onzin. Ik heb geen zin om als een potentiele crimineel (da's de juiste benaming) behandeld te worden, ik wil gewoon een potje voetbal bezoeken als ik daar zin in heb.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:32:47 #164
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51396563
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:25 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Niet gek dat ze jou zo controleren toch?
Daarom fuck de combi. Vooral categorie C combi zonder maatwerk
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:33:14 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51396579
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:27 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk, maar ik vind niet dat je dit soort acties normaal moet gaan vinden. 'Het hoort er gewoon bij' vind ik klinkklare onzin. Ik heb geen zin om als een potentiele crimineel (da's de juiste benaming) behandeld te worden, ik wil gewoon een potje voetbal bezoeken als ik daar zin in heb.
U snapt het

Ga eens op verplaatsing met een KV fanclub. Niks controles vooraf & onderweg, geen uitkaarten. Overal door de bus staan bakken bier...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51398508
Elinkwijk of Sparta Nijkerk uit in de beker. Elinkwijk volgens mij een paar jaar geleden ook eens gehad en zeer moeizaam gewonnen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51399320
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef DarkShine het volgende:

[..]

U snapt het

Ga eens op verplaatsing met een KV fanclub. Niks controles vooraf & onderweg, geen uitkaarten. Overal door de bus staan bakken bier...
En zo hoort het. Dat is ook iets dat me nog steeds stoort. Dat wij geen bier op de tribune hebben.
pi_51404276
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:33 schreef vingerplant het volgende:
Elinkwijk of Sparta Nijkerk uit in de beker. Elinkwijk volgens mij een paar jaar geleden ook eens gehad en zeer moeizaam gewonnen.
Sparta Nijkerk ook wel een leuk team. Spelen op kunstgras, dat is misschien weer minder voor de Superboeren. Lopen een paar ex-profs rond, onder wie Dick Kooijman. Die is nieuw daar.

Elinkwijk heeft Derk Schut in de spits, broertje van Alje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51404684
Goede info. Kooijman heeft ook nog bij ons rondgewandeld en Derk Schut ken ik nog van Den Bosch. Dat kunstgras is minder ja, maar bekerpotjes met/tegen amateurteams blijven leuk
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51405360
Bij Sparta Nijkerk loopt ook nog Henk van Steeg, wellicht ken je die ook nog van o.a. Zwolle. Raoul Henar is clubtopscorer, ook een spits met een profverleden. Schoot er ooit eens bijna 20 in voor Helmond Sport meen ik.

En handige Marokkanen op de flanken, best een leuk team.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:07:35 #171
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51421688
Ik heb via via vernomen dat er op de open dag ook de mogelijkheid is om die uitkaart aan te vragen!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:08:36 #172
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51421715
Sparta Nijkerk is dus best goed. Die Henar ken ik nog wel. Zou wel eens zwaar kunnen worden ook nog op kunstgras...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51428835
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb via via vernomen dat er op de open dag ook de mogelijkheid is om die uitkaart aan te vragen!
Waarom niet gewoon bij de 1e thuiswedstrijd? Het volk dat naar uitwedstrijden gaat komt niet eens op de open dag...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51428876
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sparta Nijkerk is dus best goed. Die Henar ken ik nog wel. Zou wel eens zwaar kunnen worden ook nog op kunstgras...
En Van Steeg was ook een aardige middenvelder. Kan inderdaad nog een lastig potje worden...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:57:31 #175
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51429065
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon bij de 1e thuiswedstrijd? Het volk dat naar uitwedstrijden gaat komt niet eens op de open dag...
OSD zal er toch wel weer gewoon staan. Op de open dagen zag ik anders best veel harde kern uitsupporters....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51429403
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb via via vernomen dat er op de open dag ook de mogelijkheid is om die uitkaart aan te vragen!
Nou, met een beetje geluk ben ik dat weekend in Doetinchem. Het blijft een schrale zaak.
pi_51430160
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

OSD zal er toch wel weer gewoon staan. Op de open dagen zag ik anders best veel harde kern uitsupporters....
Nou OK, ik ben er in ieder geval nooit en de meeste supporters die ik ken ook niet, tenzij ze met hun koters gaan
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:54:58 #178
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_51437114
Wat is er rond Hese aan de gang? Lees in een post hierboven ergens dat ie niet moet rekenen op speeltijd? Heeft ie iets misdaan?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_51441112
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sparta Nijkerk is dus best goed. Die Henar ken ik nog wel. Zou wel eens zwaar kunnen worden ook nog op kunstgras...
Mwah, voor een eredivisionist mag het geen probleem zijn hoor. Twee jaar terug pakten wij ze hier thuis nog met 5-1. Maar ja, die selectie is wel gewijzigd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51443024
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 20:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mwah, voor een eredivisionist mag het geen probleem zijn hoor. Twee jaar terug pakten wij ze hier thuis nog met 5-1. Maar ja, die selectie is wel gewijzigd.
Die van de Graafschap ook, dus moet te doen zijn.
pi_51443363
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Die van de Graafschap ook, dus moet te doen zijn.
Tuurlijk moet dat te doen zijn, anders kunnen we beter gelijk terug naar de jupilerleague.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:57:58 #182
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_51455333
Ik kreeg vorige week een telefoontje van vbv De Graafschap, of ik ipv vak 15 in vak 17 wil gaan zitten, want alles was uitverkocht daar met seizoenskaarten. Is de Spin-Side nog steeds ongenummerd zit?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_51457425
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:57 schreef Heatseeker het volgende:
Ik kreeg vorige week een telefoontje van vbv De Graafschap, of ik ipv vak 15 in vak 17 wil gaan zitten, want alles was uitverkocht daar met seizoenskaarten. Is de Spin-Side nog steeds ongenummerd zit?
Ik ben ex-spinnekop, maar in mijn spinnekoptijd (tot 2 jaar geleden ) waren 15-17 allemaal ongenummerd en 18-19 genummerd. Ik had ook altijd 17 op mijn kaart staan.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  maandag 16 juli 2007 @ 08:59:55 #184
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51512449
17 is idd ook ongenummerd. Wat een wanvertooning overigens tegen Telstar...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51520509
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
17 is idd ook ongenummerd. Wat een wanvertooning overigens tegen Telstar...
Ach, het is nog voorbereiding en ze speelden zonder Powel, Vidarsson en Keller. In de goede jaren '90 werd er ook wel eens verloren van Top Oss ofzo
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  maandag 16 juli 2007 @ 13:53:21 #186
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51520542
Tja, maar zo zie je hoe smal de basis is. Als we met dit team moetn beginnen tegen ajax. Het meest schokkende vond ik nog de aanvoerdersband van Meijer. Wat zien ze toch in die loser?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51520672
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tja, maar zo zie je hoe smal de basis is. Als we met dit team moetn beginnen tegen ajax. Het meest schokkende vond ik nog de aanvoerdersband van Meijer. Wat zien ze toch in die loser?
Ajax win je ook met de sterkste ploeg 9 van de 10x niet. Gewoon hopen dat er niet teveel blessures komen dit seizoen, een bredere selectie met eredivisiewaardige bankzitters kunnen we dit seizoen nog niet betalen. Vooral de verdediging is nog wel een zorgenkindje wat de breedte betreft.

Meijer zal die band wel hebben omdat hij supporter is en z'n oma Tante Lien heet
Ik begrijp het namelijk ook niet.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  maandag 16 juli 2007 @ 14:15:02 #188
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51521241
Ik ben een voorstander van Lindenbergh. Een fatsoenlijke verdedigende middenvelder kunnen we wel gebruiken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51559090
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:54 schreef xJapser het volgende:
Wat is er rond Hese aan de gang? Lees in een post hierboven ergens dat ie niet moet rekenen op speeltijd? Heeft ie iets misdaan?
Telstar gezien? Ging ie als laatste man doodleuk met zijn voet boven op de bal staan om te 'controleren'. Werd natuurlijk meteen van de bal gezet en daaruit kwam die pingel (1-1) dus ook.....
Bloed, zweet en tranen!
pi_51564434
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:57 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Wat is dit dan weer voor een gezeik. Vooral die uitkaart. Kijk dat Ajax en Feijenoord dat nodig hebben omdat het uitvak bijna altijd vol zit ok. Maar bij ons zit vaak amper 100 man en dit soort obstakels zullen het aantal uitsupporters echt niet vergroten.
Jup idd, ik ben op die datums niet in NL, dus kan daarom ook geen uitwedstrijden bezoeken, wat ik wel van plan ben. Stelletje debielen.

En dan maar zeiken als er supporters los naar uitwedstrijden gaan...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:49:27 #191
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_51653750
Het team krijgt langzaam meer vorm, getuige de wedstrijd tegen de Turkse subtopper Sivasspor. Iemand nog gekeken???
quote:
De Graafschap – Sivasspor (Tur) 3-3 (1-1)

Scoreverloop: 1-0, Schöne (19), 1-1, Kurtulus (40), 1-2, Yerlikaya (49), 1-3, Balili (55), 2-3, Powel (75), 3-3, De Groot (84)

Scheidsrechter: Luinge
Toeschouwers: 1200

Rood: Elmaci (slaan/54)

De Graafschap: Lenting, Bot, Keller, Volmer (Hese), Van Peppen (Fung a Wing), Vidarsson (Meijer), Johnson, Van den Ouweland (Van der Sloot), Tarvajärvi, Schöne (Robbemond), Powel (De Groot).
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:00:59 #192
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51654118
Lenting
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:01:59 #193
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_51654147
Veklaart ook die 3 tegengoals
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_51655913
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lenting
Die was weer drama ja.

Verder speelden ze best goed.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:07:45 #195
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51656200
Wat ziet De Jonge toch in hem? Hij heeft hem vorig jaar op het eind laten spelen. Toen zag je toch al dat hij zelfs voor de eerste divisie tekort komt? Waarom geen ander gehaadl, of die Amerzine 2e keeper gemaakt?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51656355
Volgens mij vraagt iedere supporter zich dat af. We hadden het eerder over de smalle selectie, maar ik moet er niet aan denken dat Van Fessem geblesseerd raakt.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51661230
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:12 schreef vingerplant het volgende:
Volgens mij vraagt iedere supporter zich dat af. We hadden het eerder over de smalle selectie, maar ik moet er niet aan denken dat Van Fessem geblesseerd raakt.
Idd echt een regelrecht drama die Lenting. Weet iemand hier van hoelaat tot hoelaat de opendag duurt Zaterdag? (ik moet toch maar zo'n uitkaart gaan halen...)
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:48:24 #198
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51661969
Nicolas Cinalli is op proef. Komt geloof ik van Perugia.

Om in het bezit te komen van een uitkaart organiseert De Graafschap een drietal bijeenkomsten op stadion de Vijverberg.

Maandag 6 augustus van 18.00 uur tot 21.00 uur, locatie: stewardhome
Dinsdag 7 augustus van 18.00 uur tot 21.00 uur, locatie: stewardhome
Reserve datum:maandag 13 augustus zelfde tijden locatie.

In tegenstelling tot eerdere berichten zal er op de Open dag 21 juli geen bijeenkomst zijn.

21 juli, vanaf 11,00 uur:
OPEN DAG (De Vijverberg)
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51662702
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nicolas Cinalli is op proef. Komt geloof ik van Perugia.

Om in het bezit te komen van een uitkaart organiseert De Graafschap een drietal bijeenkomsten op stadion de Vijverberg.

Maandag 6 augustus van 18.00 uur tot 21.00 uur, locatie: stewardhome
Dinsdag 7 augustus van 18.00 uur tot 21.00 uur, locatie: stewardhome
Reserve datum:maandag 13 augustus zelfde tijden locatie.

In tegenstelling tot eerdere berichten zal er op de Open dag 21 juli geen bijeenkomst zijn.

21 juli, vanaf 11,00 uur:
OPEN DAG (De Vijverberg)
Geweldig zeg.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:08:50 #200
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51662774
Dankje!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51671410
quote:
Argentijn maakt indruk bij De Graafschap

20/7/2007 18:27

De Graafschap heeft sinds een week een Argentijnse keeper op proef. De 28-jarige Nicolas Cinalli liet tot dusverre een goede indruk achter in Doetinchem.
'Hij doet het zeker niet slecht', liet technisch directeur Han Berger weten aan De Gelderlander. 'Daarom blijft hij nog een weekje.' Cinalli is in het bezit van een Italiaans paspoort en hoeft daarom geen hoog salaris voor spelers van buiten de EU te ontvangen.
Nou mooi, contract aanbieden voor meer dan 1 seizoen dan hebben we gelijk een opvolger voor van Fessem
pi_51671555


Wat zal dat een zucht van verlichting geven door de hele Achterhoek als deze man een contract ondertekent.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51673379
Tja want wat we met Lenting aan moeten..
pi_51684852
Zelden zoveel eensgezindheid onder de graafschap supporters
pi_51687997
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 02:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Zelden zoveel eensgezindheid onder de graafschap supporters
Komt niet vaak voor inderdaad, zelfs met Wevers was er nog een pro-kamp
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51688217
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:03 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Komt niet vaak voor inderdaad, zelfs met Wevers was er nog een pro-kamp
Bloed, zweet en tranen!
pi_51725139
quote:
Raymond Lenting op huurbasis naar AGOVV ?

Bij AGOVV hebben ze op dit moment een keepersprobleem. De twee keepers zijn op dit moment geblesseerd. Op dit moment probeert de staf van AGOVV onder leiding van de nieuwe trainer John van den Brom snel een nieuwe keeper te vinden. Eén van de keepers waar men het oog op heeft laten vallen zou onze eigen Raymond Lenting zijn.

AGOVV heeft inmiddels 2 keepers afgetest (Marcus Stolzenberg en Christoph N’Gombo) en Raymond Lenting zou nu de belangrijkste optie zijn.



Vooral als de op dit moment bij De Graafschap op proef zijnde Nicolas Cinalli goed zou bevallen zou dit wel eens een mooie gelegenheid kunnen zijn om Raymond wat wedstrijdervaring op te kunnen laten doen. Want naast Jim van Fessem, de genoemde Nicolas Cinalli heeft men ook nog Mustafa Amezrine binnen de selectie. Vanmiddag kreeg Cinalli al de mogelijkheid om zich een eerste keer te bewijzen tegen Skoda Xanthi.
Goedzo, krijg je er nog wat geld voor ook. Verder 1-1 tegen die grieken. Ik weet eigenlijk niet of dat goed is.
pi_51726875
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:24 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Goedzo, krijg je er nog wat geld voor ook. Verder 1-1 tegen die grieken. Ik weet eigenlijk niet of dat goed is.
Lenting

Xanthi is een Griekse subtopper, afgelopen seizoen middenmoter. Best ok resultaat dus. Dat Sivaspor waar we 3-3 tegen speelden deed hetzelfde tegen Heerenveen. Scorebordjournalistiek: Wij zijn net zo goed als Heerenveen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51911912
quote:
De Graafschap heeft 'goede' Cinalli niet nodig

De Graafschap heeft de Argentijn Nicolas Cinalli afgetest. De Doetinchemmers waren overtuigd van zijn kwaliteiten, maar bij nader inzien had de promovendus geen extra doelman nodig.


Voetbal International weet dat de 28-jarige sluitpost gedurende zijn testperiode een degelijke indruk achter liet. Trainer Jan de Jonge denkt met Jimmy van Fessem, Raymond Lenting en Mustafa Amezrine drie capabele goalies in huis te hebben en heeft Cinalli niet nodig.
Bloed, zweet en tranen!
pi_51917130
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_51917167
Waar speelde die doelman?
pi_51917194
Perugia? in Italie ergens tenminste
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_51918465
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]


Nou spelers van VVV en Excelsior, schop Van Fessem 'per ongeluk' een gebroken been en directe degradatie is al ontlopen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51918939
Perugia ja, 2e keeper geloof ik.
pi_51920247
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]
Waarom laten ze hem dan op proef komen
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_51924109
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 20:32 schreef Sensation89 het volgende:
Tja want wat we met Lenting aan moeten..
Niet in de basis zetten.
pi_52018310
quote:
Bot mist Eredivisie-rentree De Graafschap

René Bot mist de rentree van De Graafschap in de Eredivisie. De verdediger heeft enkele weken nodig voor het herstel van een spierblessure. De eerste competitiewedstrijd tegen Ajax van 19 augustus komt te vroeg voor de verdediger.
In het vriendschappelijke duel met NEC liep Bot afgelopen donderdag een spierscheuring op. De 28-jarige rechtsback moest het Maritiem Toernooi verder laten schieten.
pi_52020116
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]
Vervelend ja, dan moet Schuurman maar even rechtsback spelen.

Las het net op Voetbalzone, volgens die reacties is hij een domme schopper en kan hij niks. Heeft Hugo Borst toch nog wat losgemaakt een aantal jaartjes geleden!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:04:14 #219
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_52020206
Blijft hem maar achtervolgen he...... "Tis gewoon een Psychopaat!!!"
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_52020354
Borst is zelf een psychopaat...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_52021122
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:01 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Vervelend ja, dan moet Schuurman maar even rechtsback spelen.

Las het net op Voetbalzone, volgens die reacties is hij een domme schopper en kan hij niks. Heeft Hugo Borst toch nog wat losgemaakt een aantal jaartjes geleden!
Idd Schuurman kan dat opvangen hoewel we die wel nodig zullen hebben om het middenveld.
pi_52021836
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:04 schreef assie het volgende:
Blijft hem maar achtervolgen he...... "Tis gewoon een Psychopaat!!!"
Borst maakte het later nog wel een beetje goed door als enige Michael Mols aan te pakken na zijn klap tegen Milan BB, maar dat is iedereen al lang weer vergeten. Botje komt nooit meer van die naam af.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52021845
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Idd Schuurman kan dat opvangen hoewel we die wel nodig zullen hebben om het middenveld.
Noodgreep he, Robbemond kan nog wel rechtshalf spelen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52021886
Wie hebben er al een uitkaart?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52021940
Ik. Elke thuiswedstrijd is voor mij een uitwedstrijd

Verder kom ik wel op andere manieren de stadions binnen, dan maar niet in het uitvak
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52022006
Ja, maar ziet er altijd beetje lullig uit zo'n vak die maar 1/4 vol is.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52023595
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:15 schreef Roberto258 het volgende:
Ja, maar ziet er altijd beetje lullig uit zo'n vak die maar 1/4 vol is.
Is ook treurig. Ik zal eens zien of ik een keer in staat ben dat ding op te halen maar ik verwacht niet dat ik die kaart veel ga gebruiken aangezien ik toch zelden/nooit met een combi ga.
pi_52023623
Wel vreemd trouwens dat spitsen waar wij belangstelling voor hadden nu naar mindere clubs gaan (vd Haar en Oost bijvoorbeeld).
pi_52026948
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:32 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wel vreemd trouwens dat spitsen waar wij belangstelling voor hadden nu naar mindere clubs gaan (vd Haar en Oost bijvoorbeeld).
Die hebben hun hand overspeeld. Gegokt en verloren.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52036853
Ik weet dat we in de waan van de dag leven, maar VVV is gewoon mede degradatie kandidaat. Dus zeggen dat Oost naar een minder club gaat is wel een beetje arrogant...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_52040785
Ik ben in 2001 van Doetinchem naar Groningen verhuisd. Draag de Graafschap echter nog altijd een warm toe en ben nooit echt vreugdevol geweest als FC Groningen scoorde en het goed deed. Heb een kaartje voor de wedstrijd over enkele weken weten te bemachtigen en ik kijk nu al angstvallig uit naar de reacties van de Z-siders als ik reflexmatig een gat in de lucht spring bij een goal van de Graafschap!
pi_52044352
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik weet dat we in de waan van de dag leven, maar VVV is gewoon mede degradatie kandidaat. Dus zeggen dat Oost naar een minder club gaat is wel een beetje arrogant...
Ik weet ook wel dat het een concurrent is waar we niet zomaar boven staan maar qua budget en club is VVV toch ook gewoon minder.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 05:33:21 #233
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_52064074
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:48 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Die hebben hun hand overspeeld. Gegokt en verloren.
AQ is overrated....
pi_52148278
quote:
Raymond Lenting voor 1 jaar 1e doelman bij AGOVV.

Raymond Lenting is voor het komende seizoen 1e doelman bij AGOVV. De Graafschap heeft hem een jaartje verhuurd aan de Apeldoornse club. Hiermee heeft de club 2 jonge keepers, want naast Raymond heeft men ook de 19 jarige Mark Smith van Sparta gehuurd. De plaats van Raymond bij De Graafschap zal waarschijnlijk worden ingenomen door de Argentijn Nicolas Cinalli die een Italiaans paspoort heeft.

De in Doesburg wonende Lenting speelde afgelopen seizoen 3x in het eerste van De Graafschap Hij zal zich morgen bij de groep van AGOVV voegen.
pi_52148375


En meteen die Italiaanse Argentijn halen, die kan dan mooi knokken met Van Fessem om z'n plekje
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52160256
Vreemd. Ze hadden die Smith toch al gehaald?
Een van die twee geblesserde keepres kwam met 3 maanden terug. Hebben ze op driekwart van het seizoen 4 keepers. Rare actie...
Maar beter dat wij hem kwijt zijn.
De weg lijkt mij vrij voor Stefan!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_52163319
quote:
Keeper Cinalli komt De Graafschap aanwaaien

De Graafschap heeft met Nicolas Cinalli een Argentijnse keeper vastgelegd die aanvankelijk bij Vitesse in beeld was.
Min of meer bij toeval kwam Cinalli, die afgelopen jaren tweede keuze was bij Perugia, terecht bij De Graafschap. De 28-jarige Argentijn kwam half juli naar Nederland voor een stage bij Vitesse, maar de Arnhemmers bleken uiteindelijk niet geïnteresseerd.

Na een verzoek van zijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel aan De Graafschap meldde Cinalli zich daarna in Doetinchem, waar hij mocht meetrainen en en passant misschien de technische staf kon overtuigen.

De stage op De Vijverberg leverde de Argentijn met Italiaans paspoort een contract voor één jaar op. Cinalli neemt de rol van tweede keeper over van Raymond Lenting, die op huurbasis ervaring gaat opdoen bij AGOVV Apeldoorn.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:50:53 #238
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_52170628
Vandaag mijn seizoenskaart binnen gehad .

Maar wat is dit nu? 3 jaar geldig??

Chip en antenne erin?
Dat was een aantal jaar geleden nog niet.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_52172349
Je kan hem 3 jaar houden ja, handig toch.

Maar weet iemand hoe dat nou met die uitkaart zit? Kan ik gewoon kaartje kopen bij het stadion en me seizoenkaart dan om laten zetten als uitkaart? Of moet je perse naar die bijeenkomsten komen, echt achterlijk. Nu gaat juist iedereen los na uitwedstrijden, juist niet wat ze willen lijkt me.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52232195
Heeft iedereen hier zijn scc al binnen? Ik nog niet namelijk...
pi_52240482
Hier is hij binnen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52249154
Ik heb em ook nog niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_52255355
Naja dan zal die nog wel komen komende week.
pi_52263167
Met Bloed, Zweet en Tranen.
Dan moet je in Doetinchem zijn!
Daar speelt De Graafschap,
Een cluppie om trots op te zijn!
Laat ze nu maar komen,
Ze scheiten alvast in hun broek!
Want voor Bloed, Zweet en Tranen.
Dan ben je in de Achterhoek!!!

De Graafschap, Eind van he t seizoen op plaats 15 !!
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_52263994
quote:
Jaarkaarten De Graafschap te laat

Ongeveer vierduizend seizoenkaarthouders van De Graafschap zullen hun jaarkaart niet in huis hebben voor de eerste wedstrijd, volgende week thuis tegen Ajax.

Dat komt door een storing in de distributielijn. Betreffende supporters hebben hierover een brief gekregen. Zij kunnen op vertoon van hun oude jaarkaart of legitimatie een dagkaart halen op het stadion.

Stadion De Vijverberg krijgt komend seizoen 600 extra zitplaatsen in het stadion. Dat lukt door de hele onderste tribunelaag van stoeltjes te voorzien. Tot nu was die laag altijd vrij.
Bron: Omroep Gelderland
Ik heb en geen seizoenskaart en geen brief. Nu zit ik komende week weer de hele week niet in Doetinchem dus ik ben benieuwd hoe dit gaat werken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:37:22 #246
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52271202
D'r word al over Europees gepraat?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52273156
Streven is om in 2010 mee te doen om Europees voetbal, dus plaatsen 8-13... Wat is er mis met gezonde ambitie?

Overigens 3-0 tegen Sociedad vanavond in een volgens zeggen goede wedstrijd.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52274000
Voor Ajax is het op 19 Aug geen verplichte combi, lol....
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:49:11 #249
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_52274715
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:19 schreef Roberto258 het volgende:
Voor Ajax is het op 19 Aug geen verplichte combi, lol....
Ja, als je het gaat vergelijken met bijvoorbeeld een seizoen in de eerste divisie waarbij wij naar kleine schijtclubs met de combi moeten en kleine schijtclubs bij ons met de combi moeten komen dan slaat het als een tang op een varken natuurlijk. Maar an sich ben ik wel voor combiloos.

Maar dat hele beleid rondom uitwedstrijden is gewoon lachwekkend de laatste jaren. Elk besef van realiteit is verloren gegaan en het lijkt of ze maar wat doen.

Naar Willem 2, helmond sport, top oss, vvv, zwolle, eagles etc. moeten wij heen met de combi en dan komt er een club als ajax en dan kan het ineens allemaal wel. Nogmaals ik vind het allemaal best (viva vrij vervoer enzo) maar in combinatie met de eerder gegeven feiten dan is het toch wel behoorlijk lachwekkend allemaal.
Maargoed laten we hopen op een combiloos seizoen en dat het maar bij die ene club uit arnhem mag blijven qua combi.
pi_52275516
Moet nog wel me uitkaart halen. Maar Arnhem uit wordt te geeeeeeeeeeeeeeeek
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52286394
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:27 schreef Roberto258 het volgende:
Moet nog wel me uitkaart halen. Maar Arnhem uit wordt te geeeeeeeeeeeeeeeek
Ik denk dat ik vitesse uit maar oversla dit jaar. Combi's doe ik niet aan en op het vitessevak vorig jaar beviel het ook niet echt best

Maar goed misschien dat het straks toch weer begint te kriebelen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:49:10 #252
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_52287389
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik denk dat ik vitesse uit maar oversla dit jaar. Combi's doe ik niet aan en op het vitessevak vorig jaar beviel het ook niet echt best

Maar goed misschien dat het straks toch weer begint te kriebelen
opgezwollen gaat stiekem naar vitesse toe terwijl wij zitten ploeteren in de eerste.......
Ik dacht al wat zit die de laatste tijd toch vaak naar mijn kontje te kijken, dit verklaart een hoop.
pi_52288251
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:49 schreef TheVotary het volgende:

[..]

opgezwollen gaat stiekem naar vitesse toe terwijl wij zitten ploeteren in de eerste.......
Ik dacht al wat zit die de laatste tijd toch vaak naar mijn kontje te kijken, dit verklaart een hoop.
Ik wen gewoon snel aan het feit dat we weer erdedivisie spelen

En ga jij maar lekker de wave doen

[ Bericht 9% gewijzigd door Opgezwollenlever op 11-08-2007 21:24:22 ]
pi_52445003
De Vijverberg is uitverkocht voor zondag neem ik aan?
pi_52446545
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De Vijverberg is uitverkocht voor zondag neem ik aan?
Vast wel al is er nogal chaos met betrekking tot de kaartverkoop volgens mij
pi_52450727
Ben benieuwd wat het word, Ajax toch wel tikkie gekregen woensdag. Misschien zit een 1-1 er wel in
Bloed, zweet en tranen!
pi_52451256
Ik hoop op een leuke stunt van de superboeren
pi_52458206
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:35 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ben benieuwd wat het word, Ajax toch wel tikkie gekregen woensdag. Misschien zit een 1-1 er wel in
Ik reken er absoluut niet op maar het zou wel leuk zijn idd.
pi_52458621
Ik heb wel het gevoel dat Ajax zondag met een nare smaak teruggaat naar Amsterdam
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:54:15 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52466887
Ik ben benieuwd, het wordt de eerste keer Vijverberg voor mij.
Heb de Graafschap altijd een leuke club gevonden, en een leuk stadion.

Maar denk wel dat we winnen, en wel met 0-2.
Gourmetten of steengrillen?
pi_52478500
Nah, uitkaart geregeld, maar wat een pokke drukte, 1,5 uur in de rij gestaan terwijl het al de 4e bijeenkomst was
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:17:26 #262
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_52479265
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:38 schreef Roberto258 het volgende:
Nah, uitkaart geregeld, maar wat een pokke drukte, 1,5 uur in de rij gestaan terwijl het al de 4e bijeenkomst was
Owjah dat was vandaag he. Naja het zal wel. Bij elke club kun je het hele jaar door je pasfoto inleveren en bij ons zou het alleen op 3 dagen kunnen. Bij Willem 2 en RKC bijvoorbeeld kun je het gewoon activeren via de post. Zal als ik tijd heb er eens samen met opgezwollen achteraan gaan, maar dan wel wanneer ik kan.

En dan wordt er op de superboeren site gecommuniceerd dat dit moet van de KNVB (wat an sich niet onjuist is) en dat de Graafschap hierin niks valt te verwijten. Maar bij de overweging van de invoering hiervan zijn er maar een paar clubs geweest die hier bezwaar tegen hebben aangetekend. Ik geloof dat PSV 1 van de weinige was. Dus helemaal juist is de eerder gedane stelling dan toch niet helemaal. Maargoed het is natuurlijk niet een hele grote ramp ofzo, maar ik ervaar het echt als compleet nutteloos. En waarom zou je nog meer barrieres opwerpen voor supporters die graag hun club willen volgen door Nederland heen?

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVotary op 18-08-2007 16:45:38 ]
pi_52480198
Ik geloof dat dit wel de laatste kans was om dit doen. En wonder boven wonder schijnt de opkomst groot te zijn geweest.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52487953
succes he morgen!
pi_52497384
ze houden nu al een half uur stand tegen de joden.
pi_52498950
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef ghizzer het volgende:
ze houden nu al een half uur stand tegen de joden.
pi_52499032
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:55 schreef tralalala het volgende:

[..]

haha ja beetje jammer nu.
pi_52499256
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 19:22 schreef Sensation89 het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat Ajax zondag met een nare smaak teruggaat naar Amsterdam
JOHNNY HEITINGA
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:01:24 #269
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_52500810
Nouja...we weten weer waar we staan
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:05:10 #270
3185 Adelante
To let it go now
pi_52500898
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef xJapser het volgende:
Nouja...we weten weer waar we staan
onderaan?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:06:03 #271
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_52500922
Yep...overduidelijk.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:26:59 #272
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_52501450
Wat een afgang.

Ik put dan maar hoop uit het eerste half uur waarin ik de Graafschap erg sterk vond overkomen. Joden konden er gewoon niet langskomen. Krijgen gvd 1 kans (=goal ) en de hele klerezooi valt in elkaar. En toen was het knal hem erin bij ons achterin. Daarna ook nog een boel kansen gewoon verprutst door ons, daarin zie je ook wel het kwaliteitsverschil. Bij hun is een kans een goal en bij ons schiet iemand hem met zijn linkerbeen zo ver over en naast de goal dat zelfs bij rugby hij nog geen punt had gekregen.

Weer wennen aan die drukte zeg, in de rij staan om erin te komen (al kwam ik precies van de goede kant en viel het voor mij wel mee) was ik al niet meer gewend.
pi_52501478
Die Ajax supporters Tot aan de 0-1 doodstil, dan weer paar liedjes zingen en weer stil
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:29:15 #274
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_52501505
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:28 schreef Roberto258 het volgende:
Die Ajax supporters Tot aan de 0-1 doodstil.
feit.
pi_52501518
lach maar ze winnen wel
AFC AJAX
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:38:59 #276
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_52501785
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:29 schreef BonJovi het volgende:
lach maar ze winnen wel
Ik ga nog liever dood dan onderdeel uit te maken van die ellende successupporters waaruit jullie club bestaat.

SEXBIERUM GROET AJAX
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:41:31 #277
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_52501843
Wat een kutwedstrijd zeg.
pi_52501901
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Ik ga nog liever dood dan onderdeel uit te maken van die ellende successupporters waaruit jullie club bestaat.

SEXBIERUM GROET AJAX [afbeelding]
Gelukkig maar...
AFC AJAX
pi_52501982
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Ik ga nog liever dood dan onderdeel uit te maken van die ellende successupporters waaruit jullie club bestaat.
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef TheVotary het volgende:
Weer wennen aan die drukte zeg, in de rij staan om erin te komen (al kwam ik precies van de goede kant en viel het voor mij wel mee) was ik al niet meer gewend.
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:52:43 #280
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_52502147
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef De_Ananas het volgende:

[..]


[..]

[afbeelding]
Wat wil je daarmee zeggen? Inderdaad komen er bij de Graafschap in de eredivisie 1500/2000 man meer als in de eerste divisie. Maar we waren de best bezochte club in de eerste divisie dus houdt die kut smilies maar lekker voor je. Ik wil jullie wel eens in de eerste zien voetballen kijken of jullie dezelfde verhoudingen ook kunnen waarmaken. Weet zeker dat de Arena nog niet voor de helft vol zou zitten. Jullie krijgen het bij voorrondes voor Champions League nog niet eens voor elkaar. Joden

Dat het zo druk was komt door die spreiding die er dus niet is bij een wedstrijd die om 12:30 al begint. De grote massa komt vanwege dit tijdstip allemaal op hetzelfde tijdstip aan waardoor er rijen ontstaan. Dus ga nu maar weer lekker naar je eigen topic.
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:53:16 #281
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_52502161
Wat een fucking slechte wedstrijd. Het eerste half uur ging wel maar daarna na de 0-2 .

Als ze zo blijven spelen dan zie ik het somber in .
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:00:12 #282
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52502391
Welkom terug
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Ik ga nog liever dood dan onderdeel uit te maken van die ellende successupporters waaruit jullie club bestaat.

SEXBIERUM GROET AJAX [afbeelding]
Vond je het ook zo leeg tegen Slavia Praag?

Waarom komen jullie na een overwinning eigenlijk allemaal onder jullie steen uit?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52503896
Ik vond het ook al een kutsfeer aan Ajax-kant. Na een paar minuutjes Fok! lezen weet ik waarom: De harde kern zat hier!

Overigens was de sfeer van ons ook klote, maar da's meestal op zondag. Het moment dat er een beetje sfeer in kwam scoorden we ook nog, hint voor de mennekes die op de Spinnekop staan

Ik onthoud van vandaag alleen het eerste half uur, dat geeft in ieder geval hoop voor de toekomst. Nu Groningen en Utrecht uit, ik vrees dat er tegen VVV al een aardige druk op het elftal zal staan...

O, Suárez
Schuurman een kaart aannaaien en weer eens een dikke schwalbe (of ik moet het verkeerd gezien hebben).
Als hij dat eens laat wordt het een wereldvoetballer, nu is het gewoon een irritant matennaaiertje.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:49:36 #284
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52504038
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:45 schreef vingerplant het volgende:
O, Suárez
Schuurman een kaart aannaaien en weer eens een dikke schwalbe (of ik moet het verkeerd gezien hebben).
Als hij dat eens laat wordt het een wereldvoetballer, nu is het gewoon een irritant matennaaiertje.
De scheids zag het duel niet en reageerde op Suarez zijn schreeuw, waarop hij geel gaf.

Zijn schwalbe vandaag vond ik een grote dan tegen Slavia, hier loopt hij bewust op de keeper in (tegen Slavia kreeg die iig nog een schouderklopje van die Praag speler)...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52504132
Ik ben helaas niet aanwezig geweest (was nog op vakantie toen de kaartverkoop startte, binnen 10 sec uitverkocht met idd alleen maar successupporters ), maar op Radio 1 hoorde ik de Ajaxsupporters veel zingen. Ook voor de 0-1. In tegenstelling tot De Graafschap. Er werd aangekondigd dat het een gekkenhuis zou worden, maar daar heb ik weinig van gemerkt.

Verder baal ook ik van die schwalbe van Suarez. Erg jammer, hij heeft dat ook helemaal niet nodig.

Over de wedstrijd zal ik het verder maar niet meer hebben hier. Succes dit seizoen en ik hoop dat jullie er in blijven.
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:53:32 #286
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52504169
Zieltjes! AJAX AJAX AJAX AJAX
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52504345
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben helaas niet aanwezig geweest (was nog op vakantie toen de kaartverkoop startte, binnen 10 sec uitverkocht met idd alleen maar successupporters ), maar op Radio 1 hoorde ik de Ajaxsupporters veel zingen. Ook voor de 0-1. In tegenstelling tot De Graafschap. Er werd aangekondigd dat het een gekkenhuis zou worden, maar daar heb ik weinig van gemerkt.
Slechts heel af en toe waren ze te horen, na de 0-2 des te meer. Wie heeft trouwens aangekondigd dat het een gekkenhuis zou gaan worden? Dat is typisch zo'n hype van de media, bij ons is het vaak erg rustig maar áls het spookt spookt het ook goed. Alleen gebeurt dat echt nooit op zondag
quote:
Verder baal ook ik van die schwalbe van Suarez. Erg jammer, hij heeft dat ook helemaal niet nodig.
Exact, en fijn dat je dit toegeeft
quote:
Over de wedstrijd zal ik het verder maar niet meer hebben hier. Succes dit seizoen en ik hoop dat jullie er in blijven.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52504385
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De scheids zag het duel niet en reageerde op Suarez zijn schreeuw, waarop hij geel gaf.
Schandalig eigenlijk... verder vond ik overigens de scheids wel goed fluiten.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52504403
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Over de wedstrijd zal ik het verder maar niet meer hebben hier. Succes dit seizoen en ik hoop dat jullie er in blijven.
En dat jullie maar kampioen worden
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52504909
Voor de 1e keer in Doetinchem, erg gezellig, leuk sfeertje, maar bovenal vriendelijke mensen, zoals hierboven al gezegt is: Hopen dat jullie erin blijven!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 19 augustus 2007 @ 17:25:29 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52505059
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef denthemen het volgende:
Voor de 1e keer in Doetinchem, erg gezellig, leuk sfeertje, maar bovenal vriendelijke mensen, zoals hierboven al gezegt is: Hopen dat jullie erin blijven!


Inderdaad.

Neem die frustratie over het uitvakpubliek maar even niet te serieus, was een prima sfeertje aan onze kant. Hoop dat jullie ook met 600 man naar Amsterdam komen.
De Graafschap zelf viel me erg tegen, had er veel meer van verwacht. Dat Ajax zonder erg sterk te spelen toch met 1-8 wint, geeft te denken.

Qua catering, behandeling door stewards etc was het allemaal prima geregeld. Hoop er volgend jaar weer naartoe te kunnen en superboeren...veel succes verder dit jaar!
Gourmetten of steengrillen?
pi_52505060
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:20 schreef denthemen het volgende:
Voor de 1e keer in Doetinchem, erg gezellig, leuk sfeertje, maar bovenal vriendelijke mensen, zoals hierboven al gezegt is: Hopen dat jullie erin blijven!
Hoe was het eigenlijk mogelijk dat Ajax supporters gewoon los mochten komen? Andersom is het een combi
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52505283
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Hoe was het eigenlijk mogelijk dat Ajax supporters gewoon los mochten komen? Andersom is het een combi
Ik ga altijd los ivm mijn rolstoel gebondenheid, overigens is dit ook allemaal zéér goed geregeld bij jullie, ik kwam er zelfs gratis in.

Maar het is inderdaad krom dat het zo wel kan en andersom niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52505411
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:34 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik ga altijd los ivm mijn rolstoel gebondenheid, overigens is dit ook allemaal zéér goed geregeld bij jullie, ik kwam er zelfs gratis in.

Maar het is inderdaad krom dat het zo wel kan en andersom niet
Ah kej Fijn dat je een mooie dag hebt gehad. Eigenlijk vind ik combi's sowieso onzin (Behalve voor wedstrijden ala Ajax - Feyenoord, etc...). Snapte eigenlijk niet waar de ME voor nodig was na de wedstrijd. Het lokt volgens mij alleen maar agressie uit. En wat de supportersgroepen naar elkaar zongen was alleen maar grappig
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52505418
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:28 schreef Roberto258 het volgende:
Die Ajax supporters Tot aan de 0-1 doodstil, dan weer paar liedjes zingen en weer stil
PSV idem, tot de 85e minuut zat 80% gewoon in het uitvak en daarna begonnen ze te zingen en springen.

Jammer jongens, ik had nog wel een 1tje voorspeld met toto. Hopelijk blijven jullie er gewoon in, toch een veel leuker cluppie dan een Excelsior.
pi_52509506
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef masmax het volgende:
Zieltjes! AJAX AJAX AJAX AJAX
Ik ga niet meer naar de Arena.

Twijfelachtige combinatie
pi_52509759
Wat een kutpot zeg. Tot aan de 30e minuut speelde de Graafschap eigenlijk erg goed. Maar wat er daarna gebeurt. Het leek er erg op dat iedereen na de 0-1 alles gewoon liet lopen. Net de samenvatting gezien en daar zag je ook duidelijk de slappe hap van de Graafschap, ik mag toch hopen dat iedereen beseft dat je het daar voornamelijk van moet hebben. Bij van Fessem en van Peppen heb ik ook nadrukkelijke twijfels of ze wel eredivisie waardig zijn en ik hoop dat de Groot in de basis start volgende wedstrijd in plaats van Tarva.

Oja bij de Graafschapsupporters zag ik een en al berusting. Dat kwam ook naar voren uit het feit dat als je met 1-8 thuis verliest je nog gaat klappen. Rot op man je moet je kapot schamen dat je zo vernederd bent na de eerste 35 minuten terwijl diezelfde 35 minuten laten zien dat het gewoon kon. Kijk met 1-3 ofzo verliezen is geen schande tegen Ajax maar dit wel.
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:59:29 #298
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_52510192
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:


Over de wedstrijd zal ik het verder maar niet meer hebben hier. Succes dit seizoen en ik hoop dat jullie er in blijven.
Dank je! En dat meen ik.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_52510279
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef masmax het volgende:
Zieltjes! AJAX AJAX AJAX AJAX
Sodemieter op. Wat hebben we nou weer aan deze bijdrage?
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:04:08 #300
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_52510339
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef Opgezwollenlever het volgende:


Oja bij de Graafschapsupporters zag ik een en al berusting. Dat kwam ook naar voren uit het feit dat als je met 1-8 thuis verliest je nog gaat klappen. Rot op man je moet je kapot schamen dat je zo vernederd bent na de eerste 35 minuten terwijl diezelfde 35 minuten laten zien dat het gewoon kon. Kijk met 1-3 ofzo verliezen is geen schande tegen Ajax maar dit wel.
Wat moet je anders? Jezelf na 1 pot al een hartverzakking toedoen door alle stress? Je moet t een beetje relativeren allemaal...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_52510366
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat een kutpot zeg. Tot aan de 30e minuut speelde de Graafschap eigenlijk erg goed. Maar wat er daarna gebeurt. Het leek er erg op dat iedereen na de 0-1 alles gewoon liet lopen. Net de samenvatting gezien en daar zag je ook duidelijk de slappe hap van de Graafschap, ik mag toch hopen dat iedereen beseft dat je het daar voornamelijk van moet hebben. Bij van Fessem en van Peppen heb ik ook nadrukkelijke twijfels of ze wel eredivisie waardig zijn en ik hoop dat de Groot in de basis start volgende wedstrijd in plaats van Tarva.

Oja bij de Graafschapsupporters zag ik een en al berusting. Dat kwam ook naar voren uit het feit dat als je met 1-8 thuis verliest je nog gaat klappen. Rot op man je moet je kapot schamen dat je zo vernederd bent na de eerste 35 minuten terwijl diezelfde 35 minuten laten zien dat het gewoon kon. Kijk met 1-3 ofzo verliezen is geen schande tegen Ajax maar dit wel.
Van Fessem moet het eredivisieniveau gewoon aankunnen. Van Peppen maakte een paar fikse blunders, maar het was zijn debuut in de eredivisie. Ik denk dat hij het wel kan dus ik geef hem nog even tijd. Meer ben ik net na het zien van de samenvatting geschrokken van het slechte positiekiezen van Keller en Schuurman. Het was me vanmiddag niet eens opgevallen, maar die stonden gewoon steeds op 3 meter te dekken bij de goals. Hese zou de verdediging ook wel wat meer mogen assisteren.

1 troost, ik ben er nog steeds van overtuigd dat de spelersgroep sterker is dan die van VVV en Excelsior en we die ploegen sowieso onder ons moeten houden.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')