abonnement Unibet Coolblue
pi_50476115
pi_50476139
Perez komt echt niet meer naar Feyenoord. Gister in een interview liet van Marwijk dat al een beetje doorschemeren. Bert zei: We zoeken ervaren spelers. Maar ze moeten wel graag voor Feyenoord willen spelen. En die laatste zin benadrukte hij. Ik had het gevoel dat hij het over Perez had.
pi_50476150
Die gaat dus voor 500k naar PSV.

Goed opgezet door Perez en Ten Cate is zo stom om er in te trappen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50476213
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die gaat dus voor 500k naar PSV.

Goed opgezet door Perez en Ten Cate is zo stom om er in te trappen
Denk je dat echt? . Dan wordt ie gewoon aan zijn contract gehouden en is het lekker op de tribune zitten een seizoen lang.

PSV biedt dus net een half miljoen terwijl Feyenoord bijna 2 miljoen heeft geboden.
pi_50476235
Dat zal lekker goed zijn voor de team sfeer.

Perez blijft echt ben maar niet bang. Als hij om een of andere reden niet verkocht wordt, wordt zijn contract wel afgekocht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50476249
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Denk je dat echt? . Dan wordt ie gewoon aan zijn contract gehouden en is het lekker op de tribune zitten een seizoen lang.

PSV biedt dus net een half miljoen terwijl Feyenoord bijna 2 miljoen heeft geboden.
Ja maar meneer wilde liever naar PSV. Wij hebben hem niet meer nodig!
pi_50476282
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die gaat dus voor 500k naar PSV.

Goed opgezet door Perez en Ten Cate is zo stom om er in te trappen
Je weet het allemaal al weer zo goed blijkbaar.

Voor 500K gaat hij niet naar PSV. Dat is al aan PSV gemeld, de volgende stap ligt nu bij PSV.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50476319
Ten Cate heeft dat nu mogelijk gemaakt, als hij gewoon zijn mond had gehouden niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50476624
Waarom betaalt Feyenoord altijd over the odds voor zulke oude spelers. 2 miljoen is echt veel te veel voor een speler zonder wisselgeld.
pi_50476730
Dat deed Ajax ook al en ook al met Stam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50476765
Ja, maar waarom doet Feyenoord het vraag ik toch? Die hebben een stuk minder te besteden dan Ajax.
pi_50476788
Waarschijnlijk omdat ze desperate zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50478675
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:09 schreef MaxPower het volgende:
Ja, maar waarom doet Feyenoord het vraag ik toch? Die hebben een stuk minder te besteden dan Ajax.
Ik hou t op onkunde.

Maar het is ook een soort van imago. Feyenoord geeft altijd te veel en vraagt te weinig...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:42:48 #14
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50478993
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Voor 500K gaat hij niet naar PSV. Dat is al aan PSV gemeld, de volgende stap ligt nu bij PSV.
Dat niet nee, maar terug naar ajax lijkt me ook absoluut geen optie meer
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50479015
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat niet nee, maar terug naar ajax lijkt me ook absoluut geen optie meer
Kleedkamer 2 is ruim genoeg hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:45:31 #16
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50479067
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Kleedkamer 2 is ruim genoeg hoor.
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren maar dat snap jij als intelligente jongen ook wel denk ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50479109
Klopt. Ik vermoed dat de partijen er dan ook nog wel uitkomen. De zomer is nog lang. Zoals je ergens anders schreef, lijkt 2 miljoen me ok.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50479232
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren maar dat snap jij als intelligente jongen ook wel denk ik.
Als er geen fatsoenlijk bod komt, dat blijft Perez denk ik gewoon bij Ajax hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:53:03 #19
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50479298
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Als er geen fatsoenlijk bod komt, dat blijft Perez denk ik gewoon bij Ajax hoor.
Daar geloof ik persoonlijk niks van maar we zullen zien.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50479419
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die gaat dus voor 500k naar PSV.

Goed opgezet door Perez en Ten Cate is zo stom om er in te trappen
Voor dat bedrag gaat ie echt niet weg hoor en mag ie lekker d ebank warm houden bij Ajax desnoods.
pi_50483639
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:53 schreef PyTh het volgende:

[..]

Daar geloof ik persoonlijk niks van maar we zullen zien.
Dat ie niet bij Ajax blijft, betekent niet dat ie dan maar voor een appel en een ei naar PSV gaat.
pi_50507473
Tuurlijk wel. Ajax kan niet anders nu
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50507622
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk wel. Ajax kan niet anders nu
We zullen het zien. Denk dat hij niet naar PSV vertrekt.
pi_50512522
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat ie niet bij Ajax blijft, betekent niet dat ie dan maar voor een appel en een ei naar PSV gaat.
Precies! Ik word echt moe van die spelers die zelf een breuk willen forceren.
pi_50717825
Dat zal gezellig worden op 5 juli op de Toekomst
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')