abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:17:26 #1
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_50447127


Iedereen kent de donkey punch enzo wel. Verzin nieuwe leuke dingen! Bijvoorbeeld:

"Tikkertje"
Stel hč, je gaat met een leuk meisje mee naar huis, en jullie zijn zo een beetje aan het kussen en friemelen. Shirts liggen al op de grond, ze trekt je broek omlaag en begint te doen wat vrouwen dan doen. Vraag nu met je heetste stem of ze 'tikkertje' wil doen. Ze kijkt misschien wel een beetje verbaasd, maar zal zeker niet weigeren. Tik haar nu aan en ren zo hard als je kunt met je broek op je knieën haar huis uit, terwijl je "JIJ BENT UM!!!" roept.

"Rommel"
Voor je uitgaat kots je je kamer onder, schijt je op de muren, verspreid je alle overblijfselen van de late-term abortussen van je ex over je bed en pis je nog eens goed over alles heen. Pik nu een meisje op en breng haar mee naar huis. Voor je de deur openmaakt zeg je iets als "Let maar niet op de rommel". Terwijl ze je de het-zal-wel-meevallen-blik geeft doe je de deur open en blijf je haar intens aankijken.

"De waarheid"
Pik een leuk meisje op en ga met haar mee naar huis. Jullie beginnen te kussen en te aaien en te weetikveelen. Grijp haar nu goed vast en begin onbedaarlijk te huilen. Tussen je tranen door roep je iets als "IK WIL GEWOON IEMAND DIE ECHT VAN ME HOUD!!!! IK VOEL ME ZO ALLEEEN!!! MIJN LEVEN STELT NIETS VOOR!!! IK MIS MIJN MOEDER!!!! SOMS SNIJ IK MEZELF OM MAAR IETS TE VOELEN!!!! PAPA ROACH IS GEWELDIG MAAR OOK ZO ERG!!!!" etcetera. Niet loslaten en niet ophouden tot minstens drie uur na aanvang.

Leef je uit!

[ Bericht 3% gewijzigd door remlof op 14-06-2007 15:27:15 ]
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_50447316
"De Piraat"

Zorg dat je lieve vriendinnetje voor je op de knietjes gaat om je eens lekker oraal te verwennen.
Laat je lekker pijpen en trek vlak voor dat je klaar komt terug om haar in 1(!!!) oog te spuiten. Als ze vervolgens uit ontzetting op staat schop je haar vol tegen 1 van haar scheenbenen. Ze zal nu op 1 been rond hinkelen met een hand voor 1 oog. Op dit moment roep je zo hard je kunt:"AAAARRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!"
I am the Alpha and the Omega
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:23:42 #3
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_50447357
Jij hebt een apart gevoel voor humor zeg maar...
www.wildpianoz.nl Wild Pianoz Show.
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:27:08 #4
52871 Blight
Supersized.
pi_50447495
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef BossFight het volgende:
"De Piraat"

Zorg dat je lieve vriendinnetje voor je op de knietjes gaat om je eens lekker oraal te verwennen.
Laat je lekker pijpen en trek vlak voor dat je klaar komt terug om haar in 1(!!!) oog te spuiten. Als ze vervolgens uit ontzetting op staat schop je haar vol tegen 1 van haar scheenbenen. Ze zal nu op 1 been rond hinkelen met een hand voor 1 oog. Op dit moment roep je zo hard je kunt:"AAAARRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!"
Ziekelijk briljant!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:28:21 #5
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_50447546
"Teleurstelling"
Je ligt met een meisje in bed en jullie zijn flink goed bezig. Er wordt gepijpt, gebeft, geneukt en weet ik veel wat er in het Keldertje allemaal wordt besproken. Stap nu ineens uit bed en loop naar het balkon. Doe de deuren open en draag haar onbedaarlijk huilende moeder naar binnen, die daar de hele tijd vastgebonden op een stoel vanachter het raam zat te kijken. Vertel het meisje dat haar moeder erg teleurgesteld is en stel voor weg te gaan zodat ze het samen kunnen uitpraten.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:28:30 #6
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50447550
geweldig! dr was hier al eerder een topic van dachtik
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50447631
"De Spiderman"

Neem je vriendinnetje van achteren, kom stiekem klaar in een kuipje van je hand, wacht tot zo omkijkt en mieter, zoals spiderman z'n web schiet, jou mannenpap in haar smuigeltje terwijl je zo hard en enthousiast mogelijk:"SPIDERMAAAAAANNN!! gilt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_50447733
-engelse copypasta verwijderd-

[ Bericht 99% gewijzigd door remlof op 14-06-2007 15:24:48 ]
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:32:55 #9
168005 Reemy
van de remya ja
pi_50447739
tvp'tje dan maar
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:33:35 #10
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_50447768
Hier een enorme lijst met dingen die al zijn bedacht trouwens. Nieuwe hebben we nodig!

"De vloek"
Neem haar mee naar de oude Indianenbegraafplaats in je dorp. Het kost misschien wat overtuigingskracht, maar praat wat op haar in en ze wil er vast wel neuken. Op het moment dat de geesten uit hun graven komen pak je snel je spullen en ren je zo hard als je kunt. Pak op veilige afstand je verrekijker en kijk hoe ze zich híer uit probeert te praten!
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:34:18 #11
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_50447798
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:32 schreef MrDrako het volgende:
Ja nee.
Ja. Die kent iedereen al. Verzín.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_50447861
"strawberry Swirl"

Neem een meisje mee naar je kamer en laat je door haar pijpen... kom vervolgens midden in haar gezicht klaar. Als ze helemaal onder zit geef je haar een keiharde ros op haar neus tot die flink begint te bloeden. Vervolgens maak je met de palm van je hand rondjes op haar gezicht...
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:36:31 #13
52871 Blight
Supersized.
pi_50447880
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:30 schreef Poit het volgende:
"De Spiderman"

Neem je vriendinnetje van achteren, kom stiekem klaar in een kuipje van je hand, wacht tot zo omkijkt en mieter, zoals spiderman z'n web schiet, jou mannenpap in haar smuigeltje terwijl je zo hard en enthousiast mogelijk:"SPIDERMAAAAAANNN!! gilt.
De Hulk
Zoek opzichtig ruzie met je vriendin. Begin door op alles wat ze zegt lichtelijk geirriteerd te reageren en reageer uiteindelijk steeds kwader. Wanneer je flink boos begint te worden zeg je haar "don't make me angry, you won't like me when I'm angry..". Als de ruzie op het hoogepunt komt begin je haar heftig te zoenen en zorg je dat het tijd is voor rasechte goedmaak seks. Wanneer je je vriendin mag neuken tover je een uitgeholde aubergine tevoorschijn, doe je deze om je lul en rag je haar helemaal open terwijl je willekeurige kreten van de Hulk nabootst.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50447914
*proest*
Geweldig
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:37:49 #15
131603 Afwazig
Serious business
pi_50448196
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:33 schreef Sai het volgende:
Hier een enorme lijst met dingen die al zijn bedacht trouwens. Nieuwe hebben we nodig!

"De vloek"
Neem haar mee naar de oude Indianenbegraafplaats in je dorp. Het kost misschien wat overtuigingskracht, maar praat wat op haar in en ze wil er vast wel neuken. Op het moment dat de geesten uit hun graven komen pak je snel je spullen en ren je zo hard als je kunt. Pak op veilige afstand je verrekijker en kijk hoe ze zich híer uit probeert te praten!
Geiiiil!

De Molenaar
Koop een molen, en een stuk grond. Zaai daar wat graan en wacht op een goeie oogst. Gebruik de molen om van het graan meel te maken. Hiervan bak je brood met de juiste ingredienten in een oven. Verwen nu je partner in bed.

Van die heerlijk lekkere molenaarseks, maar pas op, het wordt in Noord-Holland en sommige delen van Gelderland als illegaal beschouwd!
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:51:34 #17
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_50448396
Het plantje
Verzin een list om je chickie in te graven tot alleen haar gezicht nog zichtbaar is. Bijvoorbeeld op het strand ofzo. Laat haar geloven dat het je fetish is. Daarna zal ze je smekend aankijken voor die worst in je broek. Laat deze vrij en pis ermee over haar gezicht! Erbij te vertellen dat ze er een beetje droog uitzag en wel wat water kon gebruiken
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:53:36 #18
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_50448475
Zitten leuke tussen
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_50448638


TVP
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:59:27 #20
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_50448686
"De poes"

Zorg ervoor dat je één of meer katten hebt en in een éénkamerappartement woont (of je moet je deuren er eerst even uitslopen). Honger je katten een paar dagen uit en breng een meisje mee naar huis. Plak tijdens het voorspel ongemerkt een stuk sappig spek op haar rug. Leuk voor haar, jou én de katten!
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:01:55 #21
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_50448758
Net voor haar rijexamen in haar oog spuiten
kusje!
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:03:24 #22
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_50448807
"De TVP"

Neem een meisje mee naar huis. Leg haar op je bed, geef haar een kusje en zeg "TVP". Ga de kamer uit, doe de deur op slot en lees daar een goed boek. Herhaal dit tot je geen kamers meer overhebt en laat dan wat vrienden je postgeschiedenis komen bekijken.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:04:03 #23
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50448829
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef BossFight het volgende:
"De Piraat"

Zorg dat je lieve vriendinnetje voor je op de knietjes gaat om je eens lekker oraal te verwennen.
Laat je lekker pijpen en trek vlak voor dat je klaar komt terug om haar in 1(!!!) oog te spuiten. Als ze vervolgens uit ontzetting op staat schop je haar vol tegen 1 van haar scheenbenen. Ze zal nu op 1 been rond hinkelen met een hand voor 1 oog. Op dit moment roep je zo hard je kunt:"AAAARRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!"
Ik kreeg meteen een visual en moest echt heel hard lachen. Appelspa uit m'n neus.

Zegt dat nou nog meer over mij dan over BF, vraag ik me af..
pi_50449105
lol
tvp
If there's one thing I know, it's everything
pi_50449215
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef BossFight het volgende:
"De Piraat"

Zorg dat je lieve vriendinnetje voor je op de knietjes gaat om je eens lekker oraal te verwennen.
Laat je lekker pijpen en trek vlak voor dat je klaar komt terug om haar in 1(!!!) oog te spuiten. Als ze vervolgens uit ontzetting op staat schop je haar vol tegen 1 van haar scheenbenen. Ze zal nu op 1 been rond hinkelen met een hand voor 1 oog. Op dit moment roep je zo hard je kunt:"AAAARRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!"
WHAHAHAHAHA HOU OP.... ROFLMAO LOL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')