abonnement Unibet Coolblue
pi_50595583
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:28 schreef knoets het volgende:
Dat bedoel ik ook niet met die selectie, maar dat zou de sterkst mogelijke selectie van Saunier Duval zijn, als vergelijking met Astana, die wél met hun sterkste team in de Tour starten. Ricco, Simoni en Gil Perez rijden volgens mij sowieso niet in de Tour.
Ah, auf das fahrrad.
in a crowd you lose humanity
  maandag 18 juni 2007 @ 22:29:57 #52
183348 knoets
cy-clis-me
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:33:57 #53
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50995483
Is dus nog maar de vraag of ze mogen meedoen... twee dopinggevallen bij een ploeg (Mazzoleni en Kessler) leidt tot een schorsing voor een bepaale tijd.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:34:28 #54
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_50995488
Het is te hopen dat ze wel meedoen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_50995634
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:34 schreef Falco het volgende:
Het is te hopen dat ze wel meedoen .
Anders zou het wel eens een hele vreemde Tour kunnen worden. Vorig jaar heeft al Pereiro gewonnen doordat niemand de leiding in het peloton wou nemen. Zonder Astana zou er dit jaar geen ploeg zijn die de koers in handen neemt.
pi_50995678
Ik verwacht dat er in de zaak Mazzoleni niet vóór de tour een uitspraak is. Die zaak ligt wel iets moeilijker dan een 'positief plasje' zoals dat van Kessler. Mazzoleni is voorlopig wel geschorst omdat er een zaak tegen hem loopt, maar ik mag toch aannemen dat ze niet iets tegen Astana kunnen beginnen voordat er een oordeel geveld is.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_50995717
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef mbn het volgende:
Anders zou het wel eens een hele vreemde Tour kunnen worden. Vorig jaar heeft al Pereiro gewonnen doordat niemand de leiding in het peloton wou nemen. Zonder Astana zou er dit jaar geen ploeg zijn die de koers in handen neemt.
Nou ja, op het vlak natuurlijk de sprintersploegen. En tja, met een aanval ofzo op het vlak pakt een keertje een niet-sprinter het geel, dat gebeurt altijd. En die ploeg kan dan de leiding van de koers op zich nemen in het begin van de bergen. Op een gegeven moment in de bergen komt wel weer een klimmer als Sastre ofzo in het geel, en dan heb je weer een andere ploeg die gaat rijden . Komt wel goed, zelfs zonder Astana
pi_51001618
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef mbn het volgende:

[..]

Anders zou het wel eens een hele vreemde Tour kunnen worden. Vorig jaar heeft al Pereiro gewonnen doordat niemand de leiding in het peloton wou nemen. Zonder Astana zou er dit jaar geen ploeg zijn die de koers in handen neemt.


Alleen de wieltjeszuigers blijven dan inderdaad over (op Sastre na, maar die is ook niet goed genoeg)
Dus kansen op een monsteronstnapping met "goede afloop" door een misrekening der oortjesrobots zijn groot, maar goed, zover is het nog niet.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:32:25 #59
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_51238579
Ze hebben hun naam in ieder geval vandaag waargemaakt. 6 van de 9 renners bij de eerste 50
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:33:49 #60
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51238619
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:32 schreef Klopkoek het volgende:
6 van de 9 renners bij de eerste 50
Ik denk dat het er bij CSC en Discovery (of US Postal) al meer zijn geweest.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51238664
Wat reed Kashechkin ook alweer?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 juli 2007 @ 19:37:56 #62
862 Arcee
Look closer
pi_51238746
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:35 schreef Leatherface het volgende:
Wat reed Kashechkin ook alweer?
16e: 00:09:25 + 00:00:35
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:39:09 #63
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_51238779
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat het er bij CSC en Discovery (of US Postal) al meer zijn geweest.
CSC dit keer 2 bij de eerste 50 en Discovery 8 bij de eerste 50, maarja, US Postal is altijd al heel goed geweest in tijdritten. Kan me nog een tijdrit herinneren dat 6 US Postal renners bij de eerste 12 zaten.

Astana is toch wel een grote verassing.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_51238782
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:37 schreef Arcee het volgende:

[..]

16e: 00:09:25 + 00:00:35
Die is dus ook wel op peil, alhoewel zo'n proloog natuurlijk ook niet alles zegt.

Het ziet er voorlopig in ieder geval goed uit voor Astana.
pi_51238822
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:39 schreef Klopkoek het volgende:

[..]


Astana is toch wel een grote verassing.
Ach ja, wat zijn verrassingen.

Astana wordt al tijden door de insiders getipt als hét grote machtsblok in deze Tour. Geen verrassing voor mij.

Net zo min als dat het goede rijden van Dekker voor mij een verrassing is.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:44:48 #66
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_51238934
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:40 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ach ja, wat zijn verrassingen.

Astana wordt al tijden door de insiders getipt als hét grote machtsblok in deze Tour. Geen verrassing voor mij.

Net zo min als dat het goede rijden van Dekker voor mij een verrassing is.




Welke grote koersen heeft Astana gewonnen? Astana is gewoon een kleine ploeg als je het vergelijkt met Quick-Step, Discovery, T-Mobile CSC etc.

En die opmerking over Dekker getuigt van een lichtelijke zelfoverschatting aangezien ie dit jaar weinig tot niets gewonnen heeft en zelfs achterstanden werden gerapporteerd.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:47:48 #67
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51239030
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]





Welke grote koersen heeft Astana gewonnen? Astana is gewoon een kleine ploeg als je het vergelijkt met Quick-Step, Discovery, T-Mobile CSC etc.

En die opmerking over Dekker getuigt van een lichtelijke zelfoverschatting aangezien ie dit jaar weinig tot niets gewonnen heeft en zelfs achterstanden werden gerapporteerd.
Het gaat misschien wel om de ploeg.
quote:
191 Alexandre Vinokourov (Kaz)
192 Antonio Colom Mas (Spa)
193 Maxim Iglinskiy (Kaz)
194 Serguei Ivanov (Rus)
195 Andrey Kashechkin (Kaz)
196 Andreas Klöden (Ger)
197 Daniel Navarro Garcia (Spa)
198 Grégory Rast (Swi)
199 Paolo Savoldelli (Ita
Noe maar een sterker blok...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51239100
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]





Welke grote koersen heeft Astana gewonnen? Astana is gewoon een kleine ploeg als je het vergelijkt met Quick-Step, Discovery, T-Mobile CSC etc.

En die opmerking over Dekker getuigt van een lichtelijke zelfoverschatting aangezien ie dit jaar weinig tot niets gewonnen heeft en zelfs achterstanden werden gerapporteerd.
Dit jaar de Tirreno, een pak ritten in de Dauphiné en een tijdrit in de Giro met Savoldelli. Vorig jaar natuurlijk de Vuelta.

Aantal overwinningen is in deze geen maatstaf. Astana zet praktisch alles op de Tour.
pi_51239172
En Dekker niks gewonnen?

Ik tel dit seizoen toch al drie zeges op Pro Tour-niveau:

Tijdrit + eindzege Tour de Romandie + een etappe in de Ronde van Zwitserland
pi_51239305
En Astana natuurlijk ook meteen aan kop in het ploegenklassement

1.ASTANA 27' 48"
2.TEAM CSC 00' 02"
3.DISCOVERY CHANNEL 00' 05"
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:59:23 #71
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_51239396
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Het gaat misschien wel om de ploeg.

[..]

Noe maar een sterker blok...
Tsja, het gaat uiteindelijk om het team. US Postal kwam ieder jaar ook aan zetten met nieuwe onbekende renners die 'opeens' hard konden fietsen. Toen die vervolgens weg gingen bij US Postal presteerden ze niets meer.

Zo zal het met Astana ook wel zijn, want om nou te zeggen dat alle Astana renners naam hebben gemaakt... neuh.

Ben trouwens reuze benieuwd wanneer een journalistje (van de Equipe ofzo) het durft om Astana direct in verband met doping te brengen
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:01:49 #72
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_51239467
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dit jaar de Tirreno, een pak ritten in de Dauphiné en een tijdrit in de Giro met Savoldelli. Vorig jaar natuurlijk de Vuelta.

Aantal overwinningen is in deze geen maatstaf. Astana zet praktisch alles op de Tour.
Astana (voorheen liberty seguros) bestaat inmiddels al een jaar of 4 a 5. Zij zetten idd alles op de Tour en Vuelta, maar voor dit seizoen reden ze lang niet zo hard (met grotendeels dezelfde renners). Dat is best knap en verassend, geef maar toe
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 21:57:38 #73
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51243384
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Astana (voorheen liberty seguros) bestaat inmiddels al een jaar of 4 a 5. Zij zetten idd alles op de Tour en Vuelta, maar voor dit seizoen reden ze lang niet zo hard (met grotendeels dezelfde renners). Dat is best knap en verassend, geef maar toe
Ja, erg verrassend, niemand had het verwacht, vandaar ook deze topictitel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51243967
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Astana (voorheen liberty seguros) bestaat inmiddels al een jaar of 4 a 5. Zij zetten idd alles op de Tour en Vuelta, maar voor dit seizoen reden ze lang niet zo hard (met grotendeels dezelfde renners). Dat is best knap en verassend, geef maar toe
Njah, de status van Vinokourov en Klöden was wel bekend, idem die van Savoldelli. En Kashechkin is natuurlijk een 'coming man'.

En deze vier vormen wel zo ongeveer het kloppende hart van het sterke Astana-blok. Of dat verwachten de meesten althans.

Renners als Rast, Iglinski en Colom zijn de laatste tijd redelijke openbaringen. Dat geef ik wel toe.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:19:30 #75
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51244143
Die Kloden op Belgie/BRT/VRT/Een/Sporza...
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')