abonnement Unibet Coolblue
pi_50441209
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks sorry!
Je excuses aanbieden alvorens met een ontzettend laffe kul redenatie te komen maakt je alleen maar zwak.
Daarbij , als ONZ je standaard voor humor is, vraag ik me serieus af of je niet een flinke tik van de spreekwoordelijke molen hebt gehad.
Kul redenatie? Kom je nu met het argument dat je 'altijd enorm veel hebt meegelezen heur!' ofzo?
Ik mis gewoon je binding met het forum, had lekker modje CUL oid geworden, dit is totaal ongeloofwaardig imho.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_50441215
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks sorry!
Je excuses aanbieden alvorens met een ontzettend laffe kul redenatie te komen maakt je alleen maar zwak.
Daarbij , als ONZ je standaard voor humor is, vraag ik me serieus af of je niet een flinke tik van de spreekwoordelijke molen hebt gehad.
Hmmm, mja, hmmm, mja, matig antwoord.
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

T
i
e
t
e
n
Beter, ik ben om.
pi_50441216
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

T
i
e
t
e
n
Krijgt ze die gratis bij het modschap?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_50441245
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

T
i
e
t
e
n
Ik vind het erg jammer dat ONZ zo behandelt wordt. Aan de ene kant lok je (= crew) het baggeren uit, aan de andere kant stel je een stel a-humoristische chagrijnen aan als moderator om ONZ 'weer leuk te maken'. Maar goed, tot het volgende FB topic dan maar voor de volgende herhaling van zetten.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:28:54 #155
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_50441264
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kul redenatie? Kom je nu met het argument dat je 'altijd enorm veel hebt meegelezen heur!' ofzo?
Ik mis gewoon je binding met het forum, had lekker modje CUL oid geworden, dit is totaal ongeloofwaardig imho.
Och Jarno, ik zeur al jaren om CUL. Helaas wil die Martijn maar niet oprotten.
ONZ is dan ook niets meer dan een zoethoudertje van de A's, om simpelweg van het gejank af te zijn.
pi_50441281
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kul redenatie? Kom je nu met het argument dat je 'altijd enorm veel hebt meegelezen heur!' ofzo?
Ik mis gewoon je binding met het forum, had lekker modje CUL oid geworden, dit is totaal ongeloofwaardig imho.
Goed, doe ik een poging. Met ONZ hoef je geen binding te hebben, je hoeft er geen verstand van te hebben, je hoeft echt helemaal niks te kunnen. Binding met WGR is belangrijk, binding met POL is belangrijk, binding met F&F is belangrijk, maar bij ONZ totaal niet. Dat is gewoon kleine kneusjes die om elke scheet moeten lachen in toom proberen te houden en daar is SHE denk ik wel een geschikt persoon voor.
pi_50441296
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Och Jarno, ik zeur al jaren om CUL. Helaas wil die Martijn maar niet oprotten.
ONZ is dan ook niets meer dan een zoethoudertje van de A's, om simpelweg van het gejank af te zijn.
Ja, het zal wel enorm grappig zijn allemaal, ik zie het niet zo. Vooral omdat ik (en vele anderen) 100-en FB topics hebben geopend om en rond ONZ en men er gewoon de reet mee afveegt zo lijkt het. Maar hey, veel fun ermee hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_50441315
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef Stofje het volgende:

Dat is gewoon kleine kneusjes die om elke scheet moeten lachen
Als je er zo over denkt zál het ook nooit meer worden dan dat, ja. En juist dat is zo jammer.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_50441336
En FB is toch het nieuwe ONZ dus wat doe ik hier nog. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_50441371
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef Stofje het volgende:

[..]

Goed, doe ik een poging. Met ONZ hoef je geen binding te hebben, je hoeft er geen verstand van te hebben, je hoeft echt helemaal niks te kunnen. Binding met WGR is belangrijk, binding met POL is belangrijk, binding met F&F is belangrijk, maar bij ONZ totaal niet. Dat is gewoon kleine kneusjes die om elke scheet moeten lachen in toom proberen te houden en daar is SHE denk ik wel een geschikt persoon voor.
Dat is toch best treurig en wel om twee redenen.

1.) Dat ONZ inmiddels echt alleen maar dat is.
2.) Dat je als mod zo gezien wordt. Je hoeft niks te kunnen, alleen maar slotjes zetten.

Al tijden kwam ik hier niet meer en als ik hier af en toe eens gluur zie ik werkelijk NIETS wat de moeite is om in te reageren.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:33:28 #161
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_50441393
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, het zal wel enorm grappig zijn allemaal, ik zie het niet zo. Vooral omdat ik (en vele anderen) 100-en FB topics hebben geopend om en rond ONZ en men er gewoon de reet mee afveegt zo lijkt het. Maar hey, veel fun ermee hoor.
Als je ook nog gaat stampvoeten, dan ben ik weg hoor.
  Admin donderdag 14 juni 2007 @ 10:34:25 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50441419
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:27 schreef MUUS het volgende:

[..]

Krijgt ze die gratis bij het modschap?
Zie Stofje, ja dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_50441431
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als je er zo over denkt zál het ook nooit meer worden dan dat, ja. En juist dat is zo jammer.
Ik snap wat je bedoeld, ik ben voorstander om in z'n geheel geen mods op ONZ te zetten. Zeker 70% van de topics zijn geopend met als bedoeling te baggeren en op slot gezet te worden. Als je die gewoon allemaal open laat, is zowel het baggeren als de kick om op slot gezet te worden er snel af. Ik vergeleek het eens in FB met een moeras. Als je een park probeert zo netjes mogelijk te houden, is dat park door- en door saai. In een moeras gebeurt veel meer, in een moeras ontstaan, i.t.t. dat nette park, hele bijzondere dingen.

M.a.w.: Je kunt heel streng gaan modereren, maar die kneuzen (en dan bedoel ik dus newbies en 14jarige pubertjes) hier vinden die vermeende autoriteit alleen maar grappig en provoceren en dagen de mods uit. En dat zorgt ervoor dat ONZ geen reet meer aan is, elk 'trucje' hebben we wel gezien. Ik zeg: Geen mods meer, de eerste weken zal het een shitload aan bagger opleveren, maar daarna is dat baggeren niet leuk meer voor die users.
pi_50441432
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Als je ook nog gaat stampvoeten, dan ben ik weg hoor.
Aan deze reactie te zien neem ik aan dat ik een punt heb.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_50441456
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zie Stofje, ja dus
Jij hebt me wel eens gezien, toch? Mijn bollingen zijn op hele andere plaatsen.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:38:04 #166
80382 manny
30 is best veel
pi_50441526
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:34 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld, ik ben voorstander om in z'n geheel geen mods op ONZ te zetten. Zeker 70% van de topics zijn geopend met als bedoeling te baggeren en op slot gezet te worden. Als je die gewoon allemaal open laat, is zowel het baggeren als de kick om op slot gezet te worden er snel af. Ik vergeleek het eens in FB met een moeras. Als je een park probeert zo netjes mogelijk te houden, is dat park door- en door saai. In een moeras gebeurt veel meer, in een moeras ontstaan, i.t.t. dat nette park, hele bijzondere dingen.

M.a.w.: Je kunt heel streng gaan modereren, maar die kneuzen (en dan bedoel ik dus newbies en 14jarige pubertjes) hier vinden die vermeende autoriteit alleen maar grappig en provoceren en dagen de mods uit. En dat zorgt ervoor dat ONZ geen reet meer aan is, elk 'trucje' hebben we wel gezien. Ik zeg: Geen mods meer, de eerste weken zal het een shitload aan bagger opleveren, maar daarna is die bagger niet leuk meer.
Een soort vrijplaats waar alles mag binnen FOK!. Goed idee !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:38:39 #167
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_50441541
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Aan deze reactie te zien neem ik aan dat ik een punt heb.
Je hebt een punt vwb de tendens in ONZ. die deel ik.
Wat mij betreft , vind ik dat je eerst moet zien, dan pas janken.
Toen ik op F&F werd gezet , was er exact dezelfde onzin en dat draait als een zonnetje.
Daarbij wil ik nog wel even zeggen dat ik het altijd jammer vind dat je van de zijlijn staat te bleren, maar op lokatie verdomde weinig input levert.

ONZ maak je zelf hoor; en dan graag hier en niet in FB.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:39:22 #168
131603 Afwazig
Serious business
pi_50441562
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef Stofje het volgende:

[..]

Goed, doe ik een poging. Met ONZ hoef je geen binding te hebben, je hoeft er geen verstand van te hebben, je hoeft echt helemaal niks te kunnen. Binding met WGR is belangrijk, binding met POL is belangrijk, binding met F&F is belangrijk, maar bij ONZ totaal niet. Dat is gewoon kleine kneusjes die om elke scheet moeten lachen in toom proberen te houden en daar is SHE denk ik wel een geschikt persoon voor.
Dat is het nu ja, dat was het niet. Met de aanstelling van een fatsoenlijke mod was dat misschien minder geworden, met deze instelling blijft dat zo. Eerder vond ik ONZ leuk, nu is het gros van de topics van het "hoi doei hihi" niveau. En dat vooral door de 160k+ users .

Dirkh doe er iets aan .
pi_50441597
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat is het nu ja, dat was het niet. Met de aanstelling van een fatsoenlijke mod was dat misschien minder geworden, met deze instelling blijft dat zo. Eerder vond ik ONZ leuk, nu is het gros van de topics van het "hoi doei hihi" niveau. En dat vooral door de 160k+ users .

Dirkh doe er iets aan .
Dat is het al behoorlijk lang hoor. Helaas.
pi_50441602
Ho, stop.

Jarno hoort te blèren, daarvoor hebben we hem aangenomen.

Da's net zoiets als zeggen dat calvobbes niet mag calvobbessen en dat Swets niet mag schelden.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_50441651
Tubgirltopics. Honderden tubgirltopics.

Desalniettemin best een goed idee, al zal ik ONZ de eerste paar weken mijden als Tsjernobyl.
Din jävla kuk!
pi_50441679
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:42 schreef ehqo het volgende:
Tubgirltopics. Honderden tubgirltopics.

Desalniettemin best een goed idee, al zal ik ONZ de eerste paar weken mijden als Tsjernobyl.
Die worden ook alleen maar geplaatst omdat het niet mag. "Hihi, kijk eens wat ik durf!".
pi_50441782
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:34 schreef Stofje het volgende:
M.a.w.: Je kunt heel streng gaan modereren, maar die kneuzen (en dan bedoel ik dus newbies en 14jarige pubertjes) hier vinden die vermeende autoriteit alleen maar grappig en provoceren en dagen de mods uit. En dat zorgt ervoor dat ONZ geen reet meer aan is, elk 'trucje' hebben we wel gezien. Ik zeg: Geen mods meer, de eerste weken zal het een shitload aan bagger opleveren, maar daarna is dat baggeren niet leuk meer voor die users.
Daar hebben ze PUB al voor.
En die paar weken bagger? Ik zou er voor tekenen als het zou werken, ik denk alleen dat dat niet het geval is.
Niks helpt tegen 14 jarige rukkertjes, je moet op ONZ letten als mod. De bagger vlot sluiten en er kort op zitten.
pi_50441817
Op SA hebben, of hadden, ze een 'posthell'. Alle kutusers krijgen een soort ban zodat ze alleen in dat forum kunnen, en er mogen doen wat ze willen. Een soort afvalbak. Of bacteriekweekje. Quarantaine. Concentratiekamp.

Zo'n gek idee vond ik het niet.
Din jävla kuk!
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:48:00 #175
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_50441825
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Och Jarno, ik zeur al jaren om CUL. Helaas wil die Martijn maar niet oprotten.
ONZ is dan ook niets meer dan een zoethoudertje van de A's, om simpelweg van het gejank af te zijn.
je hebt toch nog je positieve kanten, je om Tinus
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_50441959
Heeft SHE nu al eens een TTT geopend? Of hoeft dat tegenwoordig ook al niet meer? Een mod zonder TTT, dat zal toch niet waar zijn hè?
  Admin donderdag 14 juni 2007 @ 10:54:23 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50442042
Hoezo? Had havoc dat wel dan?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:56:57 #178
131603 Afwazig
Serious business
pi_50442140
Als je tegenwoordig een topic opent met een OP langer dan 5 regels dan kun je er op rekenen dat de 1e pagina met replies vol staat met:
Te lang niet gelezen
Te lange OP
FIPO!!!111

quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef Dirkh het volgende:
Heeft SHE nu al eens een TTT geopend? Of hoeft dat tegenwoordig ook al niet meer? Een mod zonder TTT, dat zal toch niet waar zijn hè?
Eensch, een mod die niet weet hoe het in ONZ wel moet .
pi_50442155
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:54 schreef yvonne het volgende:
Hoezo? Had havoc dat wel dan?
Nee! Daarom is ie ook geen mod meer.
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:17:28 #180
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_50442788
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef SuperwormJim het volgende:
baggerende mods
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 11:33:58 #181
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_50443324
SHE in [ONZ]

Ongeveer hetzelfde gevoel als toen m'n moeder erbij kwam zitten toen ik met wat vrienden zat te blowen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_50443403
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:33 schreef Barbaaf het volgende:
SHE in [ONZ]

Ongeveer hetzelfde gevoel als toen m'n moeder erbij kwam zitten toen ik met wat vrienden zat te blowen
Dat zegt meer over jou dan over je moeder.
Din jävla kuk!
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:37:11 #183
176916 Karrs
2007-2017
pi_50443451

She's good.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_50443770
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef Dirkh het volgende:
Heeft SHE nu al eens een TTT geopend? Of hoeft dat tegenwoordig ook al niet meer? Een mod zonder TTT, dat zal toch niet waar zijn hè?
Niet eens iets dat in de buurt komt geloof ik.
pi_50443834
Ziet er welbelovend uit....
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:19:30 #186
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_50445004
bite me
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')