abonnement Unibet Coolblue
pi_50421997
is het mogelijk om bij een powerpoint-presentatie muziek op de achtergrond te zetten.
En dan niet dat het als je de volgende dia laat zien de muziek afgaat maar gewoon door blijft spelen?

Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_50422739
Ja dat kan, maar toen ik dit deed werkte de muziek alleen op dezelfde computer.
Als je de powerpoint dan op een andere pc wilt afspelen moet je ervoor zorgen dat je het mp3tje ook meekopiert en wel goed ernaar linkt
pi_50422803
Volgens mij kun je dan bij de eerste dia een .wav inklikken.

Mp3 dus even converteren naar wav.

Mocht de wav te groot worden, kijk dan hier even naar (ff gegoogled):

Klik op Tools en dan Options, en ga naar de tab General. Vul daar de bestandsgrootte in waarbinnen een geluidsbestand in de powerpoint ge-embed moet worden.

Let wel op dat dit alleen voor wav, au en aiff bestanden geldt.

Voor omzetten kijk hier even:

http://verbruggen.maria.g(...)RENVOORPOWERPOIN.pdf

Succes!
pi_50422898
Ja dat kan maar muziek tijdens een presentatie is afschuwelijk
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:08:41 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50423003
Powerpoint met muziek, das bijna net zo erg als webpaginas met muziej
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_50423028
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Khadgar het volgende:
Ja dat kan maar muziek tijdens een presentatie is afschuwelijk
nee, maar het gaat om foto's die afgespeeld worden
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_50423067
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef Harry_Turtle het volgende:
Volgens mij kun je dan bij de eerste dia een .wav inklikken.

Mp3 dus even converteren naar wav.

Mocht de wav te groot worden, kijk dan hier even naar (ff gegoogled):

Klik op Tools en dan Options, en ga naar de tab General. Vul daar de bestandsgrootte in waarbinnen een geluidsbestand in de powerpoint ge-embed moet worden.

Let wel op dat dit alleen voor wav, au en aiff bestanden geldt.

Voor omzetten kijk hier even:

http://verbruggen.maria.g(...)RENVOORPOWERPOIN.pdf

Succes!
hmmm ja ik heb in de eerste dia muziek ingezet, maar als je dan naar de tweede dia gaat dan houdt het op
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_50423552
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:10 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

hmmm ja ik heb in de eerste dia muziek ingezet, maar als je dan naar de tweede dia gaat dan houdt het op
Ik heb hier alleen Office 2007 maar zo moet het bij mij:
Bij dia 1 pleur je er een geluid in. Mp3 kan ook.
Dan ga je op dia 1 staan en dan rechts bij Aangepaste animatie (dat werkbalkje, als je die niet hebt eerst even zoeken) doe je rechtermuisklik op het liedje. Dan kies je Effectopties en daar kan je bij Afspelen stoppen kiezen wanneer die stopt. Heb je dus 20 dia's , dan zeg je dat ie na 20 dia's stopt.
pi_50424574
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik heb hier alleen Office 2007 maar zo moet het bij mij:
Bij dia 1 pleur je er een geluid in. Mp3 kan ook.
Dan ga je op dia 1 staan en dan rechts bij Aangepaste animatie (dat werkbalkje, als je die niet hebt eerst even zoeken) doe je rechtermuisklik op het liedje. Dan kies je Effectopties en daar kan je bij Afspelen stoppen kiezen wanneer die stopt. Heb je dus 20 dia's , dan zeg je dat ie na 20 dia's stopt.
Chilll!! Heb het gevonden

Eerst geluid invoeren
Diavoorstelling > aangepaste animatie
Rechts verschijnt een menu'tje. Klik rechts op het muziekbestand in dat menu en kies effectenopties.
Hier kun je kiezen dat je het wilt stoppen wanneer je wilt
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')