abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:02:06 #1
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_50377915
Dit vond ik wel een leuk concept vorig jaar. 'Adopteer' eens een (relatief) onbekende renner, waar je anders nooit op zou letten, en kijk hoe goed hij het doet.
Zo zijn er altijd supporters voor de mysterieuze Basken in kansloze ontsnappingen en zit men in spanning wie de Rode Lantaarn gaat winnen..
Vorig jaar:

Adopteer hier een (onbekende) Tour-renner
Adopteer en volg (hier) een onbekende Tourrenner #2

Lijst met geclaimde, onbekende renners:

BVO: Mauricio Soler Hernandez
Gallacher: Sébastien Joly
Bayswater: Kanstantsin Siutsou
Rumille: Thomas Lövkvist
Dos37: Matthieu Sprick
mitt: Kjell Carlström
SaintOfKillers: Geoffroy Lequatre
oxylus11: Staf Scheirlinx
Chiel-Montagne: Amets Txurruka
Venga: Scott Davis
Wackyduck: Romain Feillu
Maurisico: Moises Duenas Nevado
Icebliss: Nicolas Portal
Sjiznit: Samuel Plouhinec
Ofyles2: Christophe Mengin
Ereinion: Geraint Thomas
4-elements: Björn Schröder
CyclingGirl: Enrico Degano
Ericr: Alexander Efimkin
Leatherface: John-Lee Augustyn
Damzkieee: Andoni Aranaga
YebCar: Yuriy Krivtsov
Cootz: Johann Tschopp
Intxaurraga: Unai Uribarri
spruud: Marcel Sieberg
-Vaduz-: Volodymyr Dyudya
Remzz: Grischa Niermann
_Ardjen_: Laurent Lefèvre
Blawh: Eduardo Gonzalo Ramirez
FloggingMolly: Julian Dean
Falco: Maxim Iglinskiy
Jodelaar: Iker Camaño
Wombcat: Jorge Azanza Soto
Bonobo11: Gorka Verdugo
thettes: Rubén Pérez
Beschouw: Matej Mugerli
Oxyligen: Emilien-Benoit Berges
PAA-053: Linus Gerdemann
Cerubo: Juan José Cobo
Gillingham: Stéphane Augé
Mesecina: Frederik Willems
Frutsel: Jussi Veikanen
Herr_Munk: Alessandro Proni
Assie: Jorge Azanza
Knoets: Mikel Gaztanaga
Horloge: Mark Cavendish
Storing: Charly Wegelius
Martijn_fijn: Martin Elmiger
JelleS: Leonardo Duque
Vork: Michael Albasini
Gitanki: Johann Tschopp
Venga: Mathieu Ladagnous
Memory: William Bonnet
Sautor: Juan José Oroz
Dieptriest: Murilo Fischer

[ Bericht 5% gewijzigd door Leatherface op 23-06-2007 19:41:06 ]
Tranquillo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:07:19 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50378064
Ik ga voor Mauricio Soler Hernandez van Barloworld.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50378574
Ik voor Sébastien Joly
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:39:37 #4
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_50379046
Kanstantsin Siutsou
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_50379565
vorig jaar gemist, wel lachen om eens te doen, al is het nu wat vroeg om een te noemen.

Ik zet wel twee renners op mijn lijst, zeg maar keuze 1 en 2 voor het geval de eerste toch niet meedoet:

Keuze 1: Igor antón

Keuze 2: Johan Tschopp



Edit: toch maar een ander gekozen, Igor anton is niet bij iedereen bekend, maar een te groot talent en winnaar van een aantal etappes (en goede klassementen) in protour koersen om hem te adopteren voor dit topic

Plus dat hij voor mij ook niet onbekend was, wat mijn nieuwe keus wel is


[ Bericht 18% gewijzigd door Gitanki op 12-06-2007 21:25:06 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_50380698
Ik zal er over denken, maar dit zijn toch de mensen die pas op het laatste moment horen dat ze mee mogen doen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_50380989
Soler en Joly onbekend

Soler is één van de grootste talenten die aan de start staat, hopelijk stelt Barloworld ook nog John-Lee Augustyn op, nog zo'n megatalent.
pi_50381013
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:56 schreef Gitanki het volgende:
vorig jaar gemist, wel lachen om eens te doen, al is het nu wat vroeg om een te noemen.

Ik zet wel twee renners op mijn lijst, zeg maar keuze 1 en 2 voor het geval de eerste toch niet meedoet:

Keuze 1: Igor antón
Keuze 2: Johan Tschopp

Wel makkelijk hè, iemand op één zetten die in de bergetappes toch zeker bij de eerste 20 gaat eindigen
pi_50381578
Keuze 1: Thomas Lövkvist
Keuze 2: Markus Fothen

2 jonkies
pi_50381895
Is altijd weer leuk. Die van Rumille zijn wel gewoon twee goede renners trouwens.

Ik wacht de officiële startlijst even af en adopteer dan weer een held.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:10:59 #11
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50382013
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef TheArt het volgende:
Soler en Joly onbekend

Soler is één van de grootste talenten die aan de start staat, hopelijk stelt Barloworld ook nog John-Lee Augustyn op, nog zo'n megatalent.
Soler is een talent ja, maar qua prestaties absoluut nog een relatief onbekende renner hoor.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50382109
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wel makkelijk hè, iemand op één zetten die in de bergetappes toch zeker bij de eerste 20 gaat eindigen
(al verwacht ik dat hij op dat gebied in de tour (nog) tekort schiet, is toch anders dan een Vuelta of romandië)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:15:26 #13
149901 Gallacher
Wielerfreak
pi_50382155
Markus Fothen is wel wat te goed en bekend toch
pi_50382654
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef Gallacher het volgende:
Markus Fothen is wel wat te goed en bekend toch
Ik heb er werkelijk geen verstand van welke buitenlanders goed zijn en welke niet. Ik heb gewoon de startlijst van 2006 erbij gepakt en 2 renners die na 1982 geboren zijn eruit gepikt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:42:21 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50383295
Matthieu Sprick

Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:44:46 #16
30919 mitt
Michael Corleone
pi_50383391
CARLSTRÖM Kjell

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:44:56 #17
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_50383397
haha, dat heb ik weleens eerder gedaan met wat vrienden is leuk ja.. ooit zo eens Piepoli in zijn beginjarengevolgd.. en dan onder het werk bellen/ mailen "hé knuppels, Piepoli ligt op kop" schitterend!

Ik zal me eens gaan verdiepen in de selecties.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:50:16 #18
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_50383629
Voorlopig ga ik voor Geoffroy Lequatre van Cofidis.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_50384559
Ik ga voor een voor mij onbekende belg Staf Scheirlinx, dan kan ik tenminste zijn verrichtingen volgen op de zuiderburenTV. Zijn Wikiprofiel is angstwekkend leeg, maar daar gaat na deze tour vast verandering in komen!
pi_50384993
Een onbekende renner dus. Dat is vrij lastige te bepalen. Te meer omdat het een relatief begrip is; de een volgt immers meer dan de ander. Vandaar dat er naar mijn mening ook niet teveel aandacht moet worden besteedt aan de keuze van iemand. Het gros van de renners die hier gepost zijn, zijn in mijn ogen bijvoorbeeld vrij bekend. Maar wie ben ik om daar een probleem van te maken? Het lijkt me dan ook zinvol om gewoon een coureur te adopteren en mee te leven met diens verrichtingen.

Vandaar dat ik ook maar een renner adopteer, te weten: Amets Txurruka. Voor mij één van de meest 'onbekende' renners. Wel onder voorbehoud overigens, want het is nog allerminst zeker dat hij daadwerkelijk start. Misschien een tweede optie aandragen (voor het geval dat)?

[ Bericht 7% gewijzigd door Chiel-Montagne op 12-06-2007 20:34:05 ]
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_50385343
Heb de voorlopige starlijst eens bekeken (http://www.cyclingstartlists.com/) en echt veel onbekende renners (voor mij dan) kwam ik niet tegen.
Voorlopig houd ik het op Scott Davis want bij mijn weten is dat een anonieme meerijder op de weg, en vooral bekend als de de broer van de sprinter Alan Davis.
Verwacht echter niet dat hij daadwerklijk de Tour gaat rijden als de concurrentie voor de laatste plekken in de T-Mobile ploeg ziet, Merckx, Guerini, Eisel etc
pi_50385395
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:11 schreef oxylus11 het volgende:
Ik ga voor een voor mij onbekende belg Staf Scheirlinx, dan kan ik tenminste zijn verrichtingen volgen op de zuiderburenTV. Zijn Wikiprofiel is angstwekkend leeg, maar daar gaat na deze tour vast verandering in komen!
Reed top-15 in de Tirreno dit jaar dus een zeer goede keuze (als hij voor jouw onbekend is), die gaat zich zeker laten zien tijdens de Tour
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:35:39 #23
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_50385531
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef Venga het volgende:

[..]

Reed top-15 in de Tirreno dit jaar dus een zeer goede keuze (als hij voor jouw onbekend is), die gaat zich zeker laten zien tijdens de Tour
Ook al top 10 in Parijs-Roubaix, dit jaar bij de beteren in de finale in de Ronde van Vlaanderen en vorig jaar zelfs even leider in het bergklassement in de Giro tot hij viel. Niet dat hij die trui had gewonnen, maar misschien zat een ritje er wel in.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_50385668
Ik kies van Agritubel op volgorde van of ze meedoen

1. Romain Feillu
2. Nicolas Vogondy
3. Eduardo Gonzalo

Hopen dat Feillu meedoet!
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:44:22 #25
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_50385836
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:35 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ook al top 10 in Parijs-Roubaix, dit jaar bij de beteren in de finale in de Ronde van Vlaanderen en vorig jaar zelfs even leider in het bergklassement in de Giro tot hij viel. Niet dat hij die trui had gewonnen, maar misschien zat een ritje er wel in.
...En momenteel rijdt hij vooral heel kansloos rond in de Dauphiné. Maar goed, hij zal wel ziek zijn of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grobbel op 12-06-2007 20:49:42 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')