Wtf? Je doet ook 2 weken over de boodschappen? Zoiets regel je toch in een week (of 2).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:06 schreef doshi het volgende:
Ik was met mijn trouwerij in Nederland meer dan 6 maanden bezig om alles te regelen?
Volgens mij ben jij nooit getrouwd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:46 schreef Kreator het volgende:
Wtf? Je doet ook 2 weken over de boodschappen? Zoiets regel je toch in een week (of 2).
Mijn beste vriend gaat binnenkort trouwen. Er komen 250 tot 300 gasten, een band en alles erop en eraan. Dat is in 2 dagen geregeld. Het kleine prut (kaartjes en shit) kostte nog eens een week of 2.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:03 schreef doshi het volgende:
Volgens mij ben jij nooit getrouwd?
blablablabla
Wat lul jij dom zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn beste vriend gaat binnenkort trouwen. Er komen 250 tot 300 gasten, een band en alles erop en eraan. Dat is in 2 dagen geregeld. Het kleine prut (kaartjes en shit) kostte nog eens een week of 2.
6 maanden is voor uitkeringstrekkers die niets beters te doen hebben.
Oh ja, en de jurk is ook in twee dagen uitgezocht en op maat gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn beste vriend gaat binnenkort trouwen. Er komen 250 tot 300 gasten, een band en alles erop en eraan. Dat is in 2 dagen geregeld. Het kleine prut (kaartjes en shit) kostte nog eens een week of 2.
Heb ze gebeld en dan komt er over en weer wat meer begrip. Dit gaat dan beter dan via de mail.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef doshi het volgende:
Het is dus allemaal toch goed gekomen?
Tuurlijk jongen. Praat eens met je vriend hierover of met zijn aanstaande vrouw zou ik zeggen. Dan zie je hoe dom je overkomt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:24 schreef WebbySP het volgende:
Nu blijkt dat ze wel degelijk film op DVD leveren maar niet meer op VHS. Hahaha, zo'n misverstand is gauw geboren zeg maar.
Maak me nou niet pissig door met droge ogen te beweren dat je 6 maanden druk bent met een bruiloft. In die tijd kun je goddomme een heel huis bouwen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef doshi het volgende:
Tuurlijk jongen. Praat eens met je vriend hierover of met zijn aanstaande vrouw zou ik zeggen. Dan zie je hoe dom je overkomt.
Wel als je een doos onder een brug als je huis ziet...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maak me nou niet pissig door met droge ogen te beweren dat je 6 maanden druk bent met een bruiloft. In die tijd kun je goddomme een heel huis bouwen.
Ben je zelf getrouwd? Nee, doe dan ook niet of je alles zo goed weet. Gezien je poststatus hier op fok zit je meer achter de pc dan dat je buitenkomt, dus ga nu niet stoer lopen roepen dat jij zo fantastisch bent en alles veel sneller kan dan een anderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef Kreator het volgende:
Maak me nou niet pissig door met droge ogen te beweren dat je 6 maanden druk bent met een bruiloft. In die tijd kun je goddomme een heel huis bouwen.
Daarom beginnen mensen dus ook een half jaar van tevoren met voorbereidingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:58 schreef kriele het volgende:
Even in zijn algemeenheid. Voor de getrouwden, ik lees en hoor weleens zaken over trouwerijen. Ik lees dan over een enorme hoeveelheid zaken dat geregeld moet worden, ruzies, stress enz.
Ik zou er als een berg tegenop zien, terwijl het de mooiste dag uit je leven hoort te zijn.
Is trouwen wel leuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |