abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:40:32 #51
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_50379071
Ik liep net stage in Luxemburg, mijn toenmalige stagebaas was een hoge pief bij de Luxemburgse voetbalbond. Voor de wedstrijd tegen Duitsland had hij een 'kadootje' voor ons (lees 6 NL jongens van dezelfde school die stage liepen in Luxemburg): kaartjes voor de wedstrijd tegen de duitsers... We kwamen terug en werden als helden ontvangen, luxemburg heeft nl. een duitse deel en een anti-duitse deel, waar ik zat kun je wel raden...).

Mijn stagebaas had nogmaals een verrassing: 6 finale kaarten, oh oh oh wat waren onze medeklasgenoten jaloers (niet te spreken over familie), alleen jammer van de deuk in de auto die ik er aan over hield, maar vooruit...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_50379136
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:40 schreef Hallahan het volgende:
Ik liep net stage in Luxemburg, mijn toenmalige stagebaas was een hoge pief bij de Luxemburgse voetbalbond. Voor de wedstrijd tegen Duitsland had hij een 'kadootje' voor ons (lees 6 NL jongens van dezelfde school die stage liepen in Luxemburg): kaartjes voor de wedstrijd tegen de duitsers... We kwamen terug en werden als helden ontvangen, luxemburg heeft nl. een duitse deel en een anti-duitse deel, waar ik zat kun je wel raden...).

Mijn stagebaas had nogmaals een verrassing: 6 finale kaarten, oh oh oh wat waren onze medeklasgenoten jaloers (niet te spreken over familie), alleen jammer van de deuk in de auto die ik er aan over hield, maar vooruit...
Aardige vent
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juni 2007 @ 20:51:39 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_50386082
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef SeLang het volgende:
Eigenlijk hebben we in '88 gewoon heel veel mazzel gehad.
Nederland speelde afgezien van de laatste 2 wedstrijden helemaal niet zo goed.
Het was steeds met de hakken over de sloot.
Hadden we in 1998 of 2000 maar 5 % van die mazzel gehad

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:09:23 #54
144213 Adidah
Het was wraak
pi_50386671
Ik kan de wedstrijd eerlijk gezegd niet meer herinneren. Volgens mij was ik toen op straat buskruit aan het spelen. Wel dat er op een gegeven moment allemaal mensen blij door straat renden. Bij het WK wat erop volgde, was ik dan ook verbaasd dat er niemand echt blij was . Maar ja, ik was nog klein en onwetend. Wist ik veel dat het niet normaal was dat Nederland een groot toernooi won .
pi_50387228
Ik baal dat ik toen 3 was
JOHNNY HEITINGA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 juni 2007 @ 01:50:15 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50396911
de wedstrijd was afgelopen en kleine rubbereend van 9 ging met zn familie de voortuin in want iedereen ging feestend de straten op en auto's kwamen toeterend voorbij! Auto's met de Nederlandse vlag achterop en uit de ramen zeldzaam!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 13 juni 2007 @ 04:26:01 #57
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_50398104
En dat het hele feest bijna niet door gegaan was bij de voorrondes die lui die zo nodig bommen moets gooien op het veld.

Waar we toen al met ruime cijfers voor stonden.
Was dacht ik tegen San marino.
En later moest die wedstrijd zonder publiek over gespeeld worden.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Trouwste user 2022 woensdag 13 juni 2007 @ 19:08:23 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_50420471
Was tegen Cyprus. Bosman maakte er 5 iin de wedstrijd. Het was een Ossenaar die het bommetje gooide. Dankzij Chirurg Co Greep werd Nederland niet gediskwalificeerd. Hij verklaarde als arts bij de UEFA dat de doelman zich had aangesteld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50440203
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:50 schreef rubbereend het volgende:
de wedstrijd was afgelopen en kleine rubbereend van 9 ging met zn familie de voortuin in want iedereen ging feestend de straten op en auto's kwamen toeterend voorbij! Auto's met de Nederlandse vlag achterop en uit de ramen zeldzaam!
Een Sandmannetje van een jaar of zes werd met nog zes anderen een auto ingepropt om al toeterend door de binnenstad te gaan rijden .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_50454238
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:50 schreef rubbereend het volgende:
de wedstrijd was afgelopen en kleine rubbereend van 9 ging met zn familie de voortuin in want iedereen ging feestend de straten op en auto's kwamen toeterend voorbij! Auto's met de Nederlandse vlag achterop en uit de ramen zeldzaam!
Herkenbaar!
Wow, wat een volksfeest was dat. Ik had zelf ook het hele EK gevolgd (niet de voorrondes, wel alle EK-wedstrijden zelf), en vond het geweldig dat 'wij' nu Europees Kampioen geworden waren. Die twee schitterende doelpunten in de finale tegen de Russen, en die strafschop van Hans van Breukelen (en hoe-ie hem stopte! )...
Daar heb ik nog steeds heel goede herinneringen aan.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 juni 2007 @ 01:29:04 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_50473549
Het vingertje van van Breukelen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:57:46 #62
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50490250
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:50 schreef rubbereend het volgende:
de wedstrijd was afgelopen en kleine rubbereend van 9 ging met zn familie de voortuin in want iedereen ging feestend de straten op en auto's kwamen toeterend voorbij! Auto's met de Nederlandse vlag achterop en uit de ramen zeldzaam!
Herkenbaar.. ik heb als bijna 9 jarige op de gele glasbak op het pleintje in de buurt staan dansen met alle andere buurtkinderen

En op m'n kamer hing het speelschema en het selectie overzicht uit de Telegraaf. Ik weet nog dat er een hele enge foto van Eric Viscaal (wie kent 'm nog ) opstond die ik had doorgekrast met een Edding.
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:12:34 #63
67316 J-DOGG
eeeeh ja?
pi_50498411
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:07 schreef kodro het volgende:
Tijdens de TT zat iedereen achter de dijk naar een tv tje te kijken, alleen de duitsers keken de GP
Ik was toen elf. zat ook bij de TT in Assen met mijn vader en oom. Overal radio's op de tribune en een geweldig feest toen het af was. De circuit speaker ging ook helemaal uit zijn dak.

Geweldige herinnering uit mijn jeugd.
And than you wake up dead and your dick falls off!!
pi_50500097
Ik heb hier op plaat nog steeds de singel Aanvallen met radio Jack van Gelder fragmenten
pi_50501060
Ik was toen 1
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:28:23 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50531712
Bier, Feest, Dronken, met z'n 20'en in een oranje Renault 5...

Als de dag van gister
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50531960
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef SeLang het volgende:
Eigenlijk hebben we in '88 gewoon heel veel mazzel gehad.
Nederland speelde afgezien van de laatste 2 wedstrijden helemaal niet zo goed.
Het was steeds met de hakken over de sloot.
Pardon? Tegen Rusland hadden ze gewoon dik moeten winnen, toen speelden ze wellicht een van hun betere wedstrijden van het toernooi, alleen lukte het toen allemaal net niet, en die Russen scoorden uit een lullig countertje. Die nederlaag kwam precies op het juiste moment.

Vervolgens kwam Engeland en die hebben letterlijk alle hoeken van het veld gezien, met een beetje meer mazzel had van basten er wel 6 in kunnen schoppen die dag.

toen de Ieren, en dat was gewoon een hele vervelende stugge tegenstander, logisch dat tegen zo'n ploeg de vonken er niet vanaf vliegen, maar desalniettemin een verdiende overwinning.

De rest hoeft geen uitleg, tegen Duitsland en Rusland was Nederland gewoon beter dan de tegenstander, het was gewoon voorbestemd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:45:27 #68
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50532195
damn, wat was ik donken

wat een feest !!!

net 17 en nog sjans van een meid van 24
  Redactie Frontpage zondag 17 juni 2007 @ 00:11:49 #69
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50534519
Ik was nog acht, en ging net als elk jaar langs de snelweg staan waar alle motorrijders van de TT op te terugweg langsrijden. En een feest dat het was! Alleen de Duitse motorfans waren niet blij, en reden snel door. Een klasgenoot had alle handtekeningen van de spelers, ik was allang blij met een kopietje ervan. Mooie tijd!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_50534808
Ik was 15 en samen met mijn broer tijdens de finale wedstrijd zaten we in cafe op het leidseplein te kijken. bommetje vol. Tijdens de wedstrijd NOS ploeg binnen met hoe heet die kut nou ook al weer, oja Pauline broekema. Scoorde Gullit de 1-0 gekkenhuis binnen. Ik stond op een tafel te juichen en te springen. wat je ook later tijdens de rust terug zag op TV. En na het laatste fluitsignaal een gekkenhuis buiten, mensen werden gejonast in oranje bouwzeil 10 meter de lucht in. En dan het feest de dag erna. Niet meer geévenaard zindsdien. Wat een tijd ! Het wordt wee is tijd voor een feestje.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  Trouwste user 2022 zondag 17 juni 2007 @ 00:29:16 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_50534936
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:37 schreef Hathor het volgende:


Vervolgens kwam Engeland en die hebben letterlijk alle hoeken van het veld gezien, met een beetje meer mazzel had van basten er wel 6 in kunnen schoppen die dag.
We werden zelf weggesapeeld man Linneker en Hoddle nog tegen de paal

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50535296
quote:
Op zondag 17 juni 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

We werden zelf weggesapeeld man Linneker en Hoddle nog tegen de paal

Top spitsie hoor die Linneker, vind het hem ook erg goed doen bij de BBC !
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  zondag 17 juni 2007 @ 01:11:05 #73
117098 Hathor
Effe niet
pi_50535673
quote:
Op zondag 17 juni 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

We werden zelf weggesapeeld man Linneker en Hoddle nog tegen de paal

Dan moeten ze hem tussen de palen tikken, anders word het nooit wat. Hadden ze maar beter naar v.Basten moeten kijken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_50540838
quote:
Op zondag 17 juni 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

We werden zelf weggesapeeld man Linneker en Hoddle nog tegen de paal

De Rijk tegen Van Gelder:
'Als Nederland straks de halve finale haalt, gaan wij met z'n tweeen die paal kussen'
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_50540878
Was toen 11, en ben de aankomst op Eindhoven Airport wezen kijken. Daarna gingen ze per bus naar Amsterdam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')