abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 februari 2008 @ 19:43:42 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_57067805
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_57068320
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:29 schreef Agiath het volgende:
Ik miste alleen de cowbell bij little sister
Dat is toch geen cowbell? Maar een blokje...
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:03:48 #203
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_57068347
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:29 schreef Agiath het volgende:
De toegift Song for the dead

Echt een super concert

Ik miste alleen de cowbell bij little sister
Song for the Dead is altijd al mijn favoriet geweest, jammer dat ze er zelf nu pas achter komen ipv toen ik erbij was
Hoe was Someone's in the Wolf live trouwens?
Tranquillo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 02:55:08 #204
55350 Reena
Angelcrusher
pi_57075433
Voorprogramma klinkt op CD best goed, maar live was het toch niet zo vond ik. Stond te hard en die gast zat meer te brullen dan te zingen...en op de CD zingt hij tenminste nog aardig.

Someone's in the Wolf vond ik geweldig!!!! Maar dat vond ik van het hele concert
pi_57080276
goed optreden in de hmh hoor maar die geluidsman mogen ze meteen ontslaan. wat een waardeloos geluid. zeldzaam slecht.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:37:15 #206
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_57086192
Ze staan de dag na Pinkpop, 2 juni dus, ook in de Oosterpoort in Groningen
Niet geraakt is altijd mis
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:56:22 #207
55350 Reena
Angelcrusher
pi_57086623
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:37 schreef -Tim- het volgende:
Ze staan de dag na Pinkpop, 2 juni dus, ook in de Oosterpoort in Groningen
Ja dat zei iemand op de vorige pagina ook...en dat het in de metro stond...maar verder heb ik het nog niet gezien. Ik hoop dat ze er spelen. Ben nog nooit in de Vera geweest...
pi_57089643
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:37 schreef -Tim- het volgende:
Ze staan de dag na Pinkpop, 2 juni dus, ook in de Oosterpoort in Groningen
Als dat echt waar is
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  zondag 2 maart 2008 @ 13:52:50 #209
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_57103309
Er is een bootleg van het optreden in Amsterdam. Alleen audio voorlopig.
Love will be my strongest weapon
  zondag 2 maart 2008 @ 21:57:10 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_57114209
Hmmm alleen voor gereg. gebruikers en torrents...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_57114664
We are very sorry!

At the moment, there are at least 100,100 registered users at www.dimeadozen.org, the maximum allowed under DIME's current configuration.

However, free slots become available for new users daily as inactive accounts are deleted. When DIME has fewer than 100,100 registrants, new users can sign up. Please note that the statistics on DIME's web site are updated every ten minutes; therefore, you may see this message even if the web site reports fewer registered users than the maximum.

Thank you very much for your understanding.

dimeadozen.org
  maandag 3 maart 2008 @ 00:40:39 #212
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_57117895
Net terug gekomen van Antwerpen, wat een vette show! Mooi gedaan met die verlichting ook!
En ze speelden burn the witch

Joshua zei trouwens 'this is the biggest gig we ever played' maar dat kan toch niet waar zijn?

Er was ook nog een vent die op het podium wist te komen een rondje wist te rennen en weer in t publiek te springen
  maandag 3 maart 2008 @ 04:34:47 #213
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_57119228
Stuur maar even een PM aan mij, dan valt er wel wat te regelen, ik heb er een account nl. Zit een voorwaarde aan (torrent, dus naast downloaden ook delen) , maar dat zal vast wel lukken.
Love will be my strongest weapon
pi_57119788
Show van gisteren was vet, geluid behoorlijk bagger, vooral de eerste helft van de show.
Die stagediver was wel geniaal, Josh kon er ook hartelijk om lachen.

Setlist, volgorde waarschijnlijk niet correct:

Millionaire
Do it again
3's & 7's
Go with the flow
Feel good hit of the summer
Misfit love
Burn the witch
Hangin' tree
Turnin' on the screw
Little sister
Battery acid
In the fade
Make it wit chu
Someone's in the wolf
You can't quit me baby
Sick, sick, sick

No one knows
A song for the dead
  maandag 3 maart 2008 @ 10:08:41 #215
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_57121382
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:10 schreef ruud.nl het volgende:
Show van gisteren was vet, geluid behoorlijk bagger, vooral de eerste helft van de show.
Die stagediver was wel geniaal, Josh kon er ook hartelijk om lachen.

Setlist, volgorde waarschijnlijk niet correct:

Millionaire
Do it again
3's & 7's
Go with the flow
Feel good hit of the summer
Misfit love
Burn the witch
Hangin' tree
Turnin' on the screw
Little sister
Battery acid
In the fade
Make it wit chu
Someone's in the wolf
You can't quit me baby
Sick, sick, sick

No one knows
A song for the dead

Vond je het geluid slecht? Waar stond je dan ergens?
Ik vond alleen het geluid van het voorprogramma niet zo goed en het voorprogramma zelf vond ik ook vreselijk
pi_57121451
Helaas waren we te laat voor staanplaatsen, we zaten op de linkertribune, ongeveer halverwege. Voorprogramma niet gezien, maar niets aan gemist dus?

Ik vond dat de gitaren veel te schel stonden afgesteld en het is dat ik zag dat die toetsenist op het podium stond, want horen kon ik hem niet.

Zang en drums waren wel goed.

Wat is die Joey Castillo geniaal trouwens, wat een drumbeest!
pi_57122574
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:40 schreef supkaa het volgende:
Net terug gekomen van Antwerpen, wat een vette show! Mooi gedaan met die verlichting ook!
En ze speelden burn the witch

Joshua zei trouwens 'this is the biggest gig we ever played' maar dat kan toch niet waar zijn?

Er was ook nog een vent die op het podium wist te komen een rondje wist te rennen en weer in t publiek te springen
Grootste zaaloptreden.
pi_57124788
Someone's in the Wolf Geweldig!

Jammer dat ze mijn tweede favoriet The Blood is Love er niet achteraan speelden. Verder echt een superconcert en ook voor ons was het geluid erg slecht, maar dat lag niet aan de Queens maar aan de zaal. Wij waren ook te laat voor het veld (vreemd dat als ze zoveel zitplaatsen hebben dat ze die dan niet apart als zodanig verkopen, anders was ik niet eens gegaan, ik ga alleen voor veldplaatsen). En het geluid kon de tribune gewoon niet bereiken door de betonnen gewelven.
pi_57125879
ik stond helemaal vooraan gisteren en het was echt geweldig!
Ik vond het geluid juist wel heel goed, maar dat lag misschien aan de plaats waar ik stond.

Volgens mij vond josh het best irritant van die stagediver, hij deed nogal sarcastisch haha. Op Youtube heb ik ook al vaker gezien dat hij schijt heeft aan gasten die op het podium komen (this is my fuckin' stage ! )

Verder, fantastische playlist, en ik vond ook Biffy Clyro heel erg vet, vooral aan het eind.

Wel heel erg jammer dat je geen bier kan kopen in de zaal
Voor de rest: toppie
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_57127634
Weet iemand hier trouwens waarom er Nederlandse tekst zit in Quick and to the Pointless?
Ik heb wel gezocht maar een duidelijk antwoord krijg ik niet, al denk ik dat die van Leeuwen er iets mee te maken heeft
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_57127727
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef Agiath het volgende:
Weet iemand hier trouwens waarom er Nederlandse tekst zit in Quick and to the Pointless?
Ik heb wel gezocht maar een duidelijk antwoord krijg ik niet, al denk ik dat die van Leeuwen er iets mee te maken heeft
Die zat destijds nog niet in de band.
  maandag 3 maart 2008 @ 16:33:16 #222
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_57129402
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef ruud.nl het volgende:
Helaas waren we te laat voor staanplaatsen, we zaten op de linkertribune, ongeveer halverwege. Voorprogramma niet gezien, maar niets aan gemist dus?

Ik vond dat de gitaren veel te schel stonden afgesteld en het is dat ik zag dat die toetsenist op het podium stond, want horen kon ik hem niet.

Zang en drums waren wel goed.

Wat is die Joey Castillo geniaal trouwens, wat een drumbeest!

Joey heeft volgens mij een hele boom aan drumstokken er doorheen gejaagd
Op een gegeven moment zat 'ie ook de roadie te pesten door na iedere slag de stokken weg te gooien, kon de roadie lekker gaan rennen om bij te vullen

Ik zat trouwens op 't tweede balkon links. Was wel op tijd want de halve zaal was nog leeg maar mijn nichtje van 11 was mee en die zou op het middenplein niks gezien hebben.
pi_57130037
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef Agiath het volgende:
Weet iemand hier trouwens waarom er Nederlandse tekst zit in Quick and to the Pointless?
Ik heb wel gezocht maar een duidelijk antwoord krijg ik niet, al denk ik dat die van Leeuwen er iets mee te maken heeft
Homme spreekt vloeiend(?) Nederlands.
led nie op de spelvaudten!
pi_57134463
nee, de tekst zit erin dankzij een belgische band die bekenden zijn van de queens. volgens mij spreekt homme niet veel meer nederlands dan 'ik pak je klootzak! vieze lul!
  maandag 3 maart 2008 @ 22:45:26 #225
55350 Reena
Angelcrusher
pi_57138576
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:17 schreef UnoclaM het volgende:
belgische band die bekenden zijn van de queens.
Millionaire.
Homme heeft een album van hun geproduceerd volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')