abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:41:17 #26
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_50878240
Dan mag je wel wat specifieker zijn.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:06:01 #27
136283 knars
Teethgrinder
pi_50879432
Onder de Boompjes is voor zover ik weet geen problematische straat. Maar het is ook een vrij lange straat; strekt zich uit van bij de kw-weg (koekoeksplein) tot aan de Lazaruskade. Ik kom er alleen als ik bij de Praxis vandaan kom Grootste gedeelte van die straat lijkt mij prima bewoonbaar, Vogelbuurt is sowieso vrij rustig voor zover ik weet. Kom er al een paar jaar niet meer eigenlijk, iemand anders meer ervaring?

En OdB is geen drukke weg, maar komt wel uit op de KW weg bij de praxis wat als doorgaande weg wordt gebruikt en waar meestal 70 wordt gereden, en aan de andere kant de lazaruskade - da's de toegang voor auto's vanuit Korte Akkeren naar Bolwerk / centrum. Tsja, echt druk is het niet hoor.
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:45:16 #28
47102 Elvi
miemkwien
pi_50883116
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef Duvel het volgende:

[..]

Drukke weg!

Hm sorry, je weet niet waar we nu wonen!

BTW: een vriend van me wees op een probleem met een zekere allochtone bevolkingsgroep daar. Weet iemand daar meer van? Zonder te bashen als het kan...
Je woont nu toch in R'dam-Zuid? Dan ben je toch wel wat gewent kwa allochtone bevolkingsgroepen neem ik aan?
pi_50884607
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:45 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je woont nu toch in R'dam-Zuid? Dan ben je toch wel wat gewent kwa allochtone bevolkingsgroepen neem ik aan?
Ik woon ook in zuid, op een redelijk goed plekje nog (nog wel ) Maar als ik door de Korte Akkeren loop voel ik me zelf net een allochtoon
  woensdag 27 juni 2007 @ 02:12:09 #30
136283 knars
Teethgrinder
pi_50885216
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 01:43 schreef Knoekie het volgende:
Maar als ik door de Korte Akkeren loop voel ik me zelf net een allochtoon
Kijk, dát is pas inburgeren: zodra elke nederlander zich allochtoon voelt is iedereen gelijk
  woensdag 27 juni 2007 @ 07:40:48 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_50887320
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef knars het volgende:
Onder de Boompjes is voor zover ik weet geen problematische straat. Maar het is ook een vrij lange straat; strekt zich uit van bij de kw-weg (koekoeksplein) tot aan de Lazaruskade. Ik kom er alleen als ik bij de Praxis vandaan kom Grootste gedeelte van die straat lijkt mij prima bewoonbaar, Vogelbuurt is sowieso vrij rustig voor zover ik weet. Kom er al een paar jaar niet meer eigenlijk, iemand anders meer ervaring?

En OdB is geen drukke weg, maar komt wel uit op de KW weg bij de praxis wat als doorgaande weg wordt gebruikt en waar meestal 70 wordt gereden, en aan de andere kant de lazaruskade - da's de toegang voor auto's vanuit Korte Akkeren naar Bolwerk / centrum. Tsja, echt druk is het niet hoor.
Wij zouden meer aan de Lazaruskade-kant zitten . Ik vond het qua drukte ook erg meevallen eigenlijk...

We wonen nu in een straat met directe doorvoer naar de ring en de Erasmusbrug. Daar gaat 24/7 veel verkeer doorheen, ook grote vrachtwagens enzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 27 juni 2007 @ 07:41:25 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_50887325
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:45 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je woont nu toch in R'dam-Zuid? Dan ben je toch wel wat gewent kwa allochtone bevolkingsgroepen neem ik aan?
Dat wel, maar we zijn nu juist op zoek naar verbétering Niet eenzelfde situatie
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 2 juli 2007 @ 12:09:29 #33
83951 rashudo
project 2501
pi_51053713
Beste Goudanaren, ook hier rapporteert een Gouda-noob die zich afvraagt welke buurten hij zou moeten vermijden wanneer hij een woning zoekt. Zo zijn er veel el-cheapo woningen te krijgen in de Vrijheidslaan, is het daar wat of moet ik een kogelvrij vest aan wil ik daar wonen?
Their eyes opaque.
pi_51054434
Kogelvrij vest is niet genoeg voor de vrijheidslaan...

Hier een wijk-overzicht: http://www.gouda.nl/tDocumenten/detail.asp?pKey1=203110713

Je kunt per wijk wat demografische gegevens vinden. Beetje slim concluderen en je ziet waar je wel en niet wilt wonen. Ben je eruit, vraag hier nogmaals om raad!


Ik adviseer op voorhand het centrum, het gezelligst van allemaal
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:38:34 #35
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51054615
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:32 schreef Gorgelmuil het volgende:
Ik adviseer op voorhand het centrum, het gezelligst van allemaal
Zeker wel al woon ik eigenlijk net uit het centrum. Woon zelf bijna naast het station aan de stadskant. In de 2,5 jaar dat ik hier woon is er echt nog nooit iets bijzonders gebeurd.

Ook wel logisch want er hangen hier nu wel een boel camera's die de boel in de gaten houden
  maandag 2 juli 2007 @ 13:09:22 #36
83951 rashudo
project 2501
pi_51055469
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:32 schreef Gorgelmuil het volgende:
Kogelvrij vest is niet genoeg voor de vrijheidslaan...

Hier een wijk-overzicht: http://www.gouda.nl/tDocumenten/detail.asp?pKey1=203110713

Je kunt per wijk wat demografische gegevens vinden. Beetje slim concluderen en je ziet waar je wel en niet wilt wonen. Ben je eruit, vraag hier nogmaals om raad!


Ik adviseer op voorhand het centrum, het gezelligst van allemaal
Is het echt zo erg met de vrijheidsbuurt? Er staat me wel iets bij van "vrijheid + gouda = negatief". Maar er zal dus wel veel criminaliteit zijn, jammer is dat.
Their eyes opaque.
pi_51058183
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Zeker wel al woon ik eigenlijk net uit het centrum. Woon zelf bijna naast het station aan de stadskant. In de 2,5 jaar dat ik hier woon is er echt nog nooit iets bijzonders gebeurd.

Ook wel logisch want er hangen hier nu wel een boel camera's die de boel in de gaten houden
Woon je bij de avondwinkel toevallig?


[quote[Is het echt zo erg met de vrijheidsbuurt? Er staat me wel iets bij van "vrijheid + gouda = negatief". Maar er zal dus wel veel criminaliteit zijn, jammer is dat.
[/quote] Tsja, wat is erg? Er zijn nog steeds mensen die er wonen. Je kunt je afvragen of zij vrijwillen kiezen om niet te verhuizen of dat de portomonee het voor het zeggen heeft.

Mag ik vragen hoe oud je bent en met hoeveel? (Alleen, huisje,boompje,beestje met vrouw en kinderen en wleke leeftijd hebben de kids?)
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
  maandag 2 juli 2007 @ 14:45:45 #38
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51058787
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef Gorgelmuil het volgende:
Woon je bij de avondwinkel toevallig?
Vlakbij, woon zelf in de Crabethstraat.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:19:00 #39
83951 rashudo
project 2501
pi_51063778
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef Gorgelmuil het volgende:

[..]

Woon je bij de avondwinkel toevallig?


Tsja, wat is erg? Er zijn nog steeds mensen die er wonen. Je kunt je afvragen of zij vrijwillen kiezen om niet te verhuizen of dat de portomonee het voor het zeggen heeft.

Mag ik vragen hoe oud je bent en met hoeveel? (Alleen, huisje,boompje,beestje met vrouw en kinderen en wleke leeftijd hebben de kids?)
Een jongetje van 26 en een meisje van 23. Ik ben dus het jongetje. Heb een ander topic over Gouda gevonden waar ik niet echt vrolijk van werd.
Their eyes opaque.
pi_51083682
Oe, een meisje van 23


Jullie vallen duidelijk in de binnenstad leeftijd. Of kom je voor het huisjeboompjebeestjerustigwonengevoel? In geval van het laatste zou je kunnen kijken naar:
- Steinenbuurt in Plaswijck
- Ontdekkingsreizigersbuurt in Bloemendaal
- de kruidenbuurt in bloemendaal (¤$¤$¤$¤$¤$¤$)
- de componistenbuurt in Goverwelle (zo ver mogelijk weg van het gezellige gouda, dat dan weer wel)
- Anna van Hensbeeksingel, Jan van Riebecklaan, Catsveld zijn ook wel rustig (http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=1071003e-2dc2-403b-8c17-eff4de4802fe&objecttype=DetailKoopObject) die is wel lief..
- Nog veel meer leuke plekjes


Het is lang niet zo erg als het lijkt, maar de écht leuke plekjes worden schaars in het Goudsche...
De Lange dwarsstraat is ook een erg leuk binnenstadstukje. En binnenkort komt er een mooie woning vrij op de lange groenendaal (winkelstraat, bovenwoning).

Ik help je graag, pm of mail maar als je meer over bepaalde woningen/wijken wil weten..
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 08:45:37 #41
83951 rashudo
project 2501
pi_51083758
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 08:38 schreef Gorgelmuil het volgende:
Oe, een meisje van 23


Jullie vallen duidelijk in de binnenstad leeftijd. Of kom je voor het huisjeboompjebeestjerustigwonengevoel? In geval van het laatste zou je kunnen kijken naar:
- Steinenbuurt in Plaswijck
- Ontdekkingsreizigersbuurt in Bloemendaal
- de kruidenbuurt in bloemendaal (¤$¤$¤$¤$¤$¤$)
- de componistenbuurt in Goverwelle (zo ver mogelijk weg van het gezellige gouda, dat dan weer wel)
- Anna van Hensbeeksingel, Jan van Riebecklaan, Catsveld zijn ook wel rustig (http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=1071003e-2dc2-403b-8c17-eff4de4802fe&objecttype=DetailKoopObject) die is wel lief..
- Nog veel meer leuke plekjes


Het is lang niet zo erg als het lijkt, maar de écht leuke plekjes worden schaars in het Goudsche...
De Lange dwarsstraat is ook een erg leuk binnenstadstukje. En binnenkort komt er een mooie woning vrij op de lange groenendaal (winkelstraat, bovenwoning).

Ik help je graag, pm of mail maar als je meer over bepaalde woningen/wijken wil weten..
Dat is inderdaad een mooi huis, bedankt voor alle tips, ik zal eens koekeloeren op die plekken die je opnoemt en ik hou je aanbod voor hulp in gedachten
Their eyes opaque.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:45:59 #42
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_51225590
De Boelekade, net buiten de singels, is ook leuk en er staat volgens mij van alles te koop momenteel.

ik heb deze week telefonisch ( ) de rekam opgezegd mijn mams heeft een caiway decoder, dus de BBC is gecovered...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:53:29 #43
185261 Scaurus
Memento mori
pi_51231356
Gouda kent veel marokkanen, ze wonen voornamelijk in het oosten van de stad, in de Oosterwei en Goverwelle. Last heb ik er persoonlijk niet van, sommigen voelen zich echter onveilig en onze stad heeft een hoog criminaliteitscijfer (of hoe je dat ook noemt).
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_51490648
Voor zover ik weet valt het in goverwelle wel mee. Alleen de flats bij de marathonlaan.
Die mensen zitten voornamelijk in oosterwei.

Ik zelf woon bij de de bleulandweg in een rustige buurt maar daar is de prijs ook naar.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:49:38 #45
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51727327
FUCK CAIWAY

Pauperbedrijf.. geen contract bij afsluiten, geen internet, geen digitale tv.. bespaar jezelf de moeite. Een kuthelpdesk waarbij je 20 cent p/m betaald en standaard 10 minuten moet wachten... kutservice, want het ligt altijd aan de klant en keer op keer grote problemen waar niks aan gedaan wordt..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:52:07 #46
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_51838204
Gouda! Het stadje waar ik al 4 jaar lang van mijn school mag genieten. :p
Bier ende tieten.
pi_51998982
Caiway ging goed, zou tot oktober gratis alle kanalen mogen bekijken
Tot het dus 1 week later naar het standaardpakket werd teruggezet
te lui om naar caiway te bellen

meer mensen dit trouwens ook?

tevens tvp
Who is it?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:27:46 #48
136283 knars
Teethgrinder
pi_52000763
Ik internet al een paar jaar via Caiway, en als Caiways tv helpdesk door hetzelfde volk wordt bemand als hun internet helpdesk zou ik mn geld er op zetten om gewoon direct verhaal te halen bij de Caiway servicewinkel in het centrum... Heb je vast sneller een antwoord
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:34:51 #49
47102 Elvi
miemkwien
pi_52000980
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:26 schreef 907 het volgende:
Caiway ging goed, zou tot oktober gratis alle kanalen mogen bekijken
Tot het dus 1 week later naar het standaardpakket werd teruggezet
te lui om naar caiway te bellen

meer mensen dit trouwens ook?

tevens tvp
Heb je zo'n aanvullend pakket ook genomen?
Wij hadden dat namelijk wél en na 11 dagen kregen we alleen t basispakket door, ipv álle kanalen. En niet eens nog ons aanvullende pakket.
Maar t schijnt dus dat je maar 11 dagen na t afsluiten van n pakket alle kanalen kunt ontvangen en tot oktober niks hoeft te betalen. Dus oktober en alle kanalen ontvangen staat los van elkaar.
We hebben toen gebeld naar ze (en kregen deze uitleg ) en ze hadden per ongeluk ons er helemaal afgehaald. Vandaar dat we ons 'eigen' pakket ook niet doorkregen. Maar t was in 5 minuten opgelost Afgezien van dat misverstand hebben wij verder geen problemen met Caiway.
pi_52003383
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Heb je zo'n aanvullend pakket ook genomen?
Wij hadden dat namelijk wél en na 11 dagen kregen we alleen t basispakket door, ipv álle kanalen. En niet eens nog ons aanvullende pakket.
Maar t schijnt dus dat je maar 11 dagen na t afsluiten van n pakket alle kanalen kunt ontvangen en tot oktober niks hoeft te betalen. Dus oktober en alle kanalen ontvangen staat los van elkaar.
We hebben toen gebeld naar ze (en kregen deze uitleg ) en ze hadden per ongeluk ons er helemaal afgehaald. Vandaar dat we ons 'eigen' pakket ook niet doorkregen. Maar t was in 5 minuten opgelost Afgezien van dat misverstand hebben wij verder geen problemen met Caiway.
Na jou uitleg denk ik wat er mis is gegaan
Geen aanvullend pakket hier. Gebruik nu dat digitale ding amper meer zelfs
Who is it?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')