abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197265
Ik wil toch wel eens weten of dit trucfoto's zijn. Anders zou ik zeggen; stop er hersens in en laat haar weer loslopen

[Dit bericht is gewijzigd door garp (Datum 07 Oktober 1999).]


pi_197266
Tsja, het zijn wel geile foto's, maar vraag me dus ook af of het haar kop geplakt is op een ander lichaam....

Gebeurd al in zoveel gevallen, body doubles etc.... maargoed, als het wel haar figuur is dan:

- Lekker figuur, dom hoofd.

Dus vlag erover en voor het vaderland....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_197267
Dit is een echte foto van Tara.Kijk maar naar haar laarzen.Die had ze ook aan toen ze weg ging bij het bb huis.Of ze moeten de double de laarzen aan hebben gedaan.

Dit is nog een berichtje voor beertje aka maarten.IK vind je foto heel leuk.En je bent 1 van de weinge die zijn eigen foto er neer durftte zetten

  donderdag 7 oktober 1999 @ 16:16:00 #5
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_197268
Wel een beetje goedkoop van Tara om na amper 2 weken al uit de kleren te gaan om geld te verdienen aan haar "fifteen minutes of fame". Ze had toch zo'n rottijd gehad in het BB huis? De anderen waren toch "erg schijnheilig allemaal"? En zij zeker niet op deze manier. Het karakteriseert Tara op en top. Een lekker smoeltje, maar verder: grote bek weinig inhoud.
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_197269
Volgens mij zijn de foto's echt want die laarzen had ze ook in het BB huis aan
verwijderd door fa......
pi_197270
JONGENS JONGENS

Laarzen, dus als het lichaam van Ted de Braak eronder was gezet (heeft immers ook borstjes) en die had haar laarzen aangedaan dan trappen jullie er ook in?!

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_197271
Kwaliteits HOOTERS. Dat is zeker. En ze zijn waarschijnlijk nog ECHT ook.
pi_197272
Waarom heeft Tara-Licious niet gewoon de kleren die ze op de fotoos aanheeft in het BB huis gedragen. Dan had ze zeker weten meer aandacht gekregen en was ze vast en zeker nooit weg gestemt.

Ok, Ok, verkeerd woord gebruikt. Had natuurlijk gegaan moeten zijn maar ik blijf erbij dat ze beter had "gescoord" als ze andere kleding had gedraagt.

[Dit bericht is gewijzigd door penta (Datum 07 Oktober 1999).]

Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_197273
Tara is niet weggestemd.
Tara is weggegaan.
Ook in het BB-huis droeg madam een hoog laag-decolleté-gehalte, maar daar waren de mannen niet van onder de indruk. Gelukkig maar; kijken verder dan Tara's borsten groot zijn....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 21:55:00 #11
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_197274
zijn toch gewoon de foto's uit de panoTARAma of niet?
Cover / interview
  donderdag 7 oktober 1999 @ 21:58:00 #12
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_197275
uh..Penta, Tara is niet weg gestemd. Verder heb ik de foto's maximaal vergroot en als het fakes zijn, dan is het verdomd goed gedaan. Als ze echter echt zijn, dan denk ik toch dat ze voor het BB-tijdperk gemaakt zijn
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_197276
Hoezo Ted?
Waarom denk je dat ze voor het BB-tijdperk gemaakt zijn?
Ik denk juist dat ze na het BB-tijdperk gemaakt zijn, dit is tenminste DD!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 22:12:00 #14
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_197277
Ik denk toch dat die BB'ers de volle 100 dagen onder contract staan bij V. en dat er wel zoiets in dat 'wurgvodje' zal staan over fotosessies. Denk ik??!! Maar als jij goeie bronnen hebt, laat maar horen Anyway JAMMY-foto's
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_197278
Yammy, als ze d'r hersens thuis laat mag ze altijd een keer bij me langs komen
Proud to be a scout
pi_197279
wie hier kent de Babes site waar DDvV (Daphne Deckers van Veronica) het net over had ???? Ik denk toch echt dat Fokzine de best bekeken site voor Big Brother informatie is.
Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_197280
Die foto's zijn harstikke echt. Ga naar de kiosk of de supermarkt of gewoon naar een boekwinkel en blader de panaroma maar door.

Hummm, je wil een BN worden. Je wilt het liefst met zo min mogelijk kleren door zo veel mogelijk mensen gezien worden. Wat doe je : een paar daagjes elke dag op TV en kassa!

Slim bekeken van SaTara (heel heet maar als het er op aan komt kurkdroog).

-- elektrosushi --


  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:03:00 #18
155 isis
2de jaars
pi_197281
Penta,

ik ken iemand die een website heeft TVbabes.com en het zou me niet verbazen als hij ermee begonnen is, is een beetje zijn TM

Dikke Snikkel
pi_197282
quote:
op 10-07-1999 om 10:29 PM schreef don berti het volgende:
Yammy, als ze d'r hersens thuis laat mag ze altijd een keer bij me langs komen

Volgens mij liggen die bij haar standaard in de kelder...

  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:18:00 #20
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_197283

Yep hier staat'ie : http://www.tvbabes.com/bigbrother/
Volgende keer FOK noemen he Rolfie!

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_197284
Wie kan zelf wat leuke foto's fabrieken? Hummie met het lijf van een zeekoe? Sabine in een geleend blootje? Rolf en Daffie die 'het' doen?
Als u zich verveelt met de streams, help de werkelijkheid dan een handje!
  Redactie Frontpage vrijdag 18 augustus 2000 @ 09:35:09 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_302349
Tara was bij Rob Stenders vanochtend en ze heeft een eigen website:

www.tara.nu

  Redactie Frontpage vrijdag 18 augustus 2000 @ 09:42:21 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_302353
Bah, weer zo', klote flashsite
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')