abonnement Unibet Coolblue
pi_54866006
Nu janken ze dat 26 uur per week ofzo al te veel is, dan gaan ze hierna een opleiding volgen waarbij ze ruim 30 uur college hebben en dan is het janken en brullen geblazen omdat ze het niet gewend zijn . Ik dacht dat het doel van de 2e fase juist voorbereiding op een vervolgopleiding was met het studiehuis enzo?
Ik ben nog van de oude stempel met een pretpakket . Ik dacht trouwens dat ik ook ruim over de 30 uur les zat, maar ik had op de havo zes vakken, zes keer vier, plus 2 uur gym, plus 1 uur filosofie, dus dat valt dan eigenlijk nog mee. Het leek veel langer .
Tap tap tap
pi_54872664
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:04 schreef freak1 het volgende:

[..]

ik heb 40 uur in de week.. werk he.

niet aanstellen, gewoon naar school.
Ik was op school.
Ik ben tegen die norm omdat scholen enorme boetes krijgen als ze die norm niet halen, dus om deze wel te halen worden op sommige scholen de lessen nutteloos ingevuld. Ik ga niet naar school om niets te leren, gelukkig kan ik wel genoeg uren maken.
Ik heb 30 uur in de week les, maar ik kan maar bij 28 lessen aanwezig zijn omdat ik op zowel dinsdag als vrijdag twee lessen op een uur heb. Zeer apart, maar goed. Daarnaast heb ik 6 standaard tussen uren op per week, en nog eens 4 uren vrij aan het begin van de dag. En dan huiswerk, er wordt verwacht dat je daar 10 a 15 uur in de week aan zit. Bij elkaar 50 a 55 uur in de week.
Tuurlijk is het lekker als ik vrij ben, of als er wat uitvalt, ik neem aan dat jij ook van een vrij dagje geniet, maar ik heb niets tegen die 30 uur les in de week, er zijn er zat in mijn klas die er veel minder hebben.
Maarja, NT profiel met biologie, filosofie en economie, en de standaard vakken zoals engels, nederlands, frans en gym. Dan krijg je dat.
Maar omdat die rellertjes aan het rellen zijn omdat ze minder uren willen, wil dat nog niet zeggen dat ik het daarmee eens ben, alleen maar omdat ik ook tegen die norm ben.
En het onderwijs is nou eenmaal niet zo geweldig.
pi_55218571
Iemand toevallig een plattegrondje waar alle wijken van Ede duidelijk op staan aangegeven?
  woensdag 12 december 2007 @ 15:44:59 #154
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55219178
Wat vinden jullie van sportschool veenendaal? Ik wil daar namelijk aan de fitness gaan en hij is goedkoper dan tesqua. En hoe zijn de doucheruimtes kleedkamers daar? Want vind het eigenlijk niet zo fijn om ergens naakt rond te paraderen vooral niet als ik aan het douchen ben... Wat zijn daar de rustige tijden?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:58:24 #155
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_55271825
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:44 schreef hierissieweer het volgende:
Wat vinden jullie van sportschool veenendaal? Ik wil daar namelijk aan de fitness gaan en hij is goedkoper dan tesqua. En hoe zijn de doucheruimtes kleedkamers daar? Want vind het eigenlijk niet zo fijn om ergens naakt rond te paraderen vooral niet als ik aan het douchen ben... Wat zijn daar de rustige tijden?
Mijn dochter judo't daar en de douches zijn onzichtbaar vanuit de kleedkamer.
Wat maar goed was ook van de week, want terwijl ik mijn dochter hielp met haar kleren, ging de douche ineens uit. Ik denk, laat ik maar heel hard iets tegen mijn dochter zeggen, zodat de naakte dame daar weet dat er een man in het normaliter volledig lege kleedhok is.

De tegeltjes spiegelen trouwens net genoeg om nog iets te kunnen onderscheiden, ik heb me maar heel 'decent' omgedraaid en mijn dochter gemaand op te schieten.


Rustigste tijden is (zoals overal) etenstijd!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  donderdag 27 december 2007 @ 16:04:51 #156
161756 hierissiedan
second first impression
pi_55574869
ik heb me maar ingeschreven bij health city, daar ging een vriendin van mij ook heen is 50 euro per maand maar drinken en films huren gratis en ook hebben ze een turks stoombad, ook wel lekker dus
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_55601288
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:04 schreef hierissiedan het volgende:
ik heb me maar ingeschreven bij health city, daar ging een vriendin van mij ook heen is 50 euro per maand maar drinken en films huren gratis en ook hebben ze een turks stoombad, ook wel lekker dus
Is dat diegene naast the phone house?
pi_55601475
grootsch nieuws!

na 25 jaar ga ik Ede verlaten: ik ga samenwonen met mn vriendin in Utrecht. Slim, na lang zoeken had ik eindelijk een baan gevonden in Ede, 5 minuutjes fietsen van mn huis. En nu ga ik dus ver weg wonen

t was gezellig!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:12:07 #159
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_55601897
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:44 schreef tralalala het volgende:

[..]

Is dat diegene naast the phone house?
Ja, een vriendin van mij loopt daar soms flyers uit te delen
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_55603533
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:51 schreef Gripper het volgende:
grootsch nieuws!

na 25 jaar ga ik Ede verlaten: ik ga samenwonen met mn vriendin in Utrecht. Slim, na lang zoeken had ik eindelijk een baan gevonden in Ede, 5 minuutjes fietsen van mn huis. En nu ga ik dus ver weg wonen

t was gezellig!
Goede zet .
Utrecht . Ik wil er ook nog steeds wonen. En zo ver is het nou ook weer niet .
Tap tap tap
pi_55604068
Ik ga er waarschijnlijk vanaf volgend schooljaar een opleiding volgen op de hu
  vrijdag 28 december 2007 @ 17:20:56 #162
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_55604734
Ik heb ruim 1,5 jaar iedere dag van Ede naar Utrecht en weer terug gereisd, en da's best goed te doen hoor.
pi_55605658
Trouwens, weinig vuurwerkgeknal hier, hoe is het aan de andere kant van Ede?
Hond is er iig nog erg rustig onder, terwijl hij vorig jaar rete bang was.
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:09:07 #164
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_55605721
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:05 schreef tralalala het volgende:
Trouwens, weinig vuurwerkgeknal hier, hoe is het aan de andere kant van Ede?
Hond is er iig nog erg rustig onder, terwijl hij vorig jaar rete bang was.
Ik heb hier in Ede-oost de hele dag maarliefst 2 rotjes horen ontploffen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_55693904
een van de betere jaren qua vuurwerkgebruik, niet verwacht van dit kleine dorpje.
pi_55714695
Hier in Bennekom echt één van de kutste jaawisseling.

We waren zo'n beetje de enigste in de hele straat/wijk die wat af staken !
Niemand ging naar buiten of was weg.
pi_55733348
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 01:03 schreef robert-dirksen het volgende:
Hier in Bennekom echt één van de kutste jaawisseling.

We waren zo'n beetje de enigste in de hele straat/wijk die wat af staken !
Niemand ging naar buiten of was weg.
Of we zagen het gewoon niet door de mist
pi_55739173
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef tralalala het volgende:

[..]

Of we zagen het gewoon niet door de mist
mwah, zoveel horde je ook niet in de buurt
  zaterdag 5 januari 2008 @ 19:41:50 #169
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55802652
Ik vond het echt niet leuk dit jaar met oud en nieuw...echt te rustig en saai enzo...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_55823267
Bij ons in de buurt wordt er sowieso altijd wel veel afgestoken, maar ik was er dit jaar niet dus kweetnie hoe het dit jaar was, maar volgens mijn ouders was het niet normaal
  maandag 7 januari 2008 @ 01:06:03 #171
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55838314
Wie weet trouwens een leuke kamer in het centrum(of dichtbij) te huur?
(minimaal 20m2)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_55840804
Op Kamernet.nl worden soms kamers in Ede aangeboden .
Tap tap tap
  maandag 7 januari 2008 @ 09:50:48 #173
130803 Gripper
Get a grip
pi_55841249
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:06 schreef hierissieweer het volgende:
Wie weet trouwens een leuke kamer in het centrum(of dichtbij) te huur?
(minimaal 20m2)
Nou ja, aangezien ik ga samenwonen komt mijn kamer vrij. Misschien is die al vergeven aan een goeie vriend van ons, maar als dat niet doorgaat kan het nooit kwaad alvast wat info te geven: in veldhuizen, in een net woonhuis op een beschaafd woonerfje. We wonen er nu met 5 man: oorspronkelijk woonde ik er met alleen vrienden, maar omdat er 1 ging verhuizen die 2 kamers in gebruik had, en het huis toch weer vol moest is het nu 3 vrienden, en 2 studentes. Die jongens en ik werken alledrie, de dames studeren dus nog.

De kamer bevindt zich op de begane grond, is 23 m2, 1 inbouwkast (niet inbegrepen bij het kameroppervlak) en met grote schuifpui naar de tuin. (4x8m). Ik betaal nu 356 / maand, all-in.
Keuken en badkamer (ligbad & 2 wastafels, erg studentikoos ) deel je met de dames. verder: bijkeuken annex schuur voor fietsen, carport en meubilair in gezamenlijke ruimtes is voorzien.

De 2 andere jongens wonen op zolder, daar zijn een kleine badkamer & keuken bijgebouwd. Aangezien we er geen wijvenhuis van willen maken met een scheiding tussen mannen boven en vrouwen beneden, gaat de voorkeur uit naar een sympathieke kerel, niet te jong, geen eerstejaars figuur. Maar voordat je enthousiast wordt: die vriend is dus nog aan het overwegen of ie er wil komen wonen, hangt ervanaf of een sollicitatie hier in de buurt iets gaat opleveren.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 7 januari 2008 @ 11:18:52 #174
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55842800
Ik ben sympathiek niet eerste jaars (2dejaars SPH) heb een vaste baan, je ideale bewoner. Maar wil niet in veldhuizen sorry. (neem aan de hoven dat het zit)
Overigens wil ik utrecht wel overwegen als jij en en je vriendin gewoon jouw kamer aanhouden
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  maandag 7 januari 2008 @ 11:25:39 #175
130803 Gripper
Get a grip
pi_55842976
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:18 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben sympathiek niet eerste jaars (2dejaars SPH) heb een vaste baan, je ideale bewoner. Maar wil niet in veldhuizen sorry. (neem aan de hoven dat het zit)
Overigens wil ik utrecht wel overwegen als jij en en je vriendin gewoon jouw kamer aanhouden

Grapjurk. Ze woont nu op 70 m2, met een zolder erbij. Denk niet dat we het op mijn kamer en altijd op elkaars lip lang gaan uithouden.
Hoezo wil je niet in veldhuizen wonen? Ik woon vlak bij de hoven, maar het is in de goede hoek van veldhuizen hoor, weinig overlast van hangjongeren van bepaalde afkomst.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')