abonnement Unibet Coolblue
pi_55225102
hmm, ik quote mezelf in plaats van vorige post te editten.

maar wat ik nog toe wilde voegen is dat ze "Holiday in Cambodia" gespeeld hebben.

[ Bericht 76% gewijzigd door tarzan1 op 12-12-2007 19:40:20 ]
pi_55229015
quote:
Op woensdag 12 december 2007 19:29 schreef tarzan1 het volgende:
maar wat ik nog toe wilde voegen is dat ze "Holiday in Cambodia" gespeeld hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=PFuoeZ6hPZc

Geweldig geluid ook.
led nie op de spelvaudten!
pi_55229355
Ik kan er weinig van maken.

Maar wel heel erg tof natuurlijk.
pi_55231222
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef shakaboem het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=PFuoeZ6hPZc

Geweldig geluid ook.
Die had ik wel gevonden ja , maar niet gepost omdat het geluid zo bagger was
  donderdag 13 december 2007 @ 13:37:30 #205
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_55243430
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef shakaboem het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=PFuoeZ6hPZc

Geweldig geluid ook.
M'n oren! Kan er niets wijs uit worden
pi_55252907
http://www.youtube.com/watch?v=rq4fmxBUe7E

Hier is wel de intro.... 22 sec...
pi_55312462
DE OFFICELE VICARIOUS VIDEO!

http://www.youtube.com/watch?v=Nz7mD9OoKuI

Haalt het niet bij de oude video's helaas....
pi_55313710
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef tarzan1 het volgende:
DE OFFICELE VICARIOUS VIDEO!

http://www.youtube.com/watch?v=Nz7mD9OoKuI

Haalt het niet bij de oude video's helaas....
leuke clip, gemiste kans dat het niet zo goed is als de oude, jammer
☑Golden Earring 20-02 ☑Airbourne 25-03 ☐GMM 25/26/27-06
  zondag 16 december 2007 @ 15:25:42 #209
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55313721
Zo, ik vind m wel echt tof!

Jammer van de gare kwaliteit van zowel beeld als geluid. Ik wil m wel een keer goed zien.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_55313793
Heel erg vet.
pi_55314026
idd vette clip
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_55372380
Heeft niemand de DVD gekocht of gezien?

Wil eens weten wat voor extra's er nou precies op staan.
pi_55372637
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:43 schreef tarzan1 het volgende:
Heeft niemand de DVD gekocht of gezien?

Wil eens weten wat voor extra's er nou precies op staan.
quote:
Apart from the Vicarious clip which is excellent, you get more bonus stuff than their previous dvd releases for Schism and Parabola. The "making of" runs for 40 minutes and is informative with lots of interviews with people that made Vicarious. It also helps explain why it has taken so long for this clip to be made. The commentary with David Cross is suitably silly and I enjoyed watching Alex Grey's COSM section.
Aldus een reviewer op Amazon.

Beschrijving op bol.com:

quote:
Vicarious was in de VS de eerste single van hun album "10,000 Days" (april 2006). Om verschillende redenen, slechts bekend bij Tool, is de video nooit afgemaakt, tot nu! De DVD bevat de "Vicarious" video van 8 minuten lang, audio commentaar van de band en bonus materiaal. Zoals het Tool betaamt, ziet het artwork ziet er fantastisch uit met screenshots uit de video. Om de ervaring compleet te maken wordt er een 3D-bril bij geleverd.

Beeld: 4:3
Geluid: Engels (Dolby Digital 5.1)
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:55:43 #214
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_55376668
Vandaag gekocht bij Boudisque in Utrecht. Daar lagen er nog veel meer! Met bril trouwens, dacht even dat het een vreemde versie van 10,000 Days was!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 19 december 2007 @ 18:58:17 #215
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_55394797
ik heb hem ook, gaaf artwork weer, inderdaad weer met 3d bril. Alleen package is het geld al waard.

Clip is vet, zeker het deel waar het artwork van de cd terug komt is echt tof. Geluid op de DVD vind ik niet zo geweldig trouwens, maar zal wel weer aan het 5.1 geluid liggen, niet mijn ding bij audio. extra's zijn dit keer eens wel de moeite, behoorlijk aantal interviews (oa met Alex Grey) over de totstandkoming.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_55395176
Heb 'em besteld bij bol.com. Ik ben heel erg benieuwd.
  woensdag 19 december 2007 @ 20:30:21 #217
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_55397938
Ik vind hem ook de moeite waard. De clips blijf ik ook geweldig vinden. Natuurlijk blijf ik altijd weer aan het bedenken wat hem nou allemaal betekent. De interviews zijn wel interessant maar het kans soms wel wat sneller en met wat minder "euhhhh's" verteld worden maarja...
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_55399712
lekker wazig weer
hele vette clip van een heel vet nummer
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 20 december 2007 @ 09:47:08 #219
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55409640
Dat klinkt goed. Dan moet ik m maar ff gaan kopen he.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_55824273
Ik heb de dvd gekeken nu, en moet mijn mening over de clip herzien.
Nu ik de clip op dvd kwaliteit gezien heb geeft het toch een heel ander beeld dan op youtube.

Ik denk zefls gewoon dat hij wel het niveau van de oude clips haald. Al ben ik niet zo'n fan van het CGI gebeuren, maar het mooie is wel dat dan echt alles mogelijk is.

Ook de documentaire die er bij zit is heel leuk om te zien. Zo zie je eens wat er allemaal bij komt kijken om zo'n clip te maken.
pi_55891618
quote:
Op woensdag 12 december 2007 19:28 schreef tarzan1 het volgende:
Tool heeft gisteren in San Francisco de Dead Kennedy's gecoverd! met Jello Biafra (zanger van Dead Kennedy's) op vocals.

Ik kon nog geen filmpjes vinden, maar ik wil het wel eens zien!
Heb je daar al een filmpje van gevonden ben wel erg benieuwd namelijk
pi_55895537
Is er eigenlijk zicht op een nieuwe A Perfect Circle tour? Is Maynard daar voornemens toe? Want ik vind TOOL echt een geweldige band; A Perfect Circle staat daarentegen in mijn ultieme top 3. Wat zou ik die graag een keer live zien zeg....
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:10:48 #223
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_55896088
Ik denk het niet, aangezien Maynard nu ook druk is met zijn Puscifer en volgens mij las ik ergens dat ze er wel een beetje klaar mee waren. Maarja je weet het natuurlijk nooit. Misschien moet je es kijken wat die Bily Howerdel (dacht ik) aan het doen is, want hij en Maynard waren de vaste bandleden van dat project, de rest was volgens mij alsware "ingehuurd".
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_55896429
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:10 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik denk het niet, aangezien Maynard nu ook druk is met zijn Puscifer en volgens mij las ik ergens dat ze er wel een beetje klaar mee waren. Maarja je weet het natuurlijk nooit. Misschien moet je es kijken wat die Bily Howerdel (dacht ik) aan het doen is, want hij en Maynard waren de vaste bandleden van dat project, de rest was volgens mij alsware "ingehuurd".
Josh Freese zit er ook al vanaf het begin in.
Trent Reznor gaat met NIN in ieder geval verder zonder z'n muzikanten van de laatste tour, wat betekent dat Josh Freese en Jeordie White weer tijd hebben, als ze tenminste weer niet met iets anders bezig zijn.
Hoe het met James Iha zit, weet ik niet.
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:19:12 #225
55350 Reena
Angelcrusher
pi_55897709
Jeordie White is druk bezig met zijn band Goon Moon (waar ook Chris Goos in zit), volgens mij komt er weer een tour aan. Leuke band! Josh Freese zit in alle andere bandjes van de hele wereld. En James Iha was toch ook bezig met het opnemen van een album? Maar goed, de twee hoofdpersonen in APC zijn Billy en Maynard. De een schrijft de muziek en de ander de teksten. Volgens mij had Howerdell ook wat teksten geschreven op het tweede album, of niet?
En volgens mij heeft Maynard wel gezegd dat APC op een gegeven moment wel weer met een plaat zal komen. Dit stond er in een interview met Revolver (heb ik van Wikipedia):
quote:
The real problem with running Tool and A Perfect Circle at the same time was they both operate the same way. They're both live touring bands with a label, still working under the old contract mentality. So I thought it was time to let A Perfect Circle to go for now and let Billy explore himself. It's tough for a guy who went from being a guitar tech [for Tool] to being in a band with pretentious, famous singer and having to live in that shadow. It was important for Billy to go and do his own thing and really explore his own sound and let people hear what he has to say and how he would do it on his own, and then we'll get back and do some A Perfect Circle stuff.

--- Maynard James Keenan, Revolver, December 2007
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')