abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:12:12 #226
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52487041
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Saskia is dan altijd helemaal beteuterd als ze niets terug zeggen. Dan kijkt ze me met van die grote ogen en zo'n pruillipje aan "Hullie zeggen helemaal niks papa..."
Hier is het dan "kindjes/meneer/mevrouw willuh nie pratuh mama... "


❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:14:09 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52487080
Volwassenen die kinderen negeren zijn een beetje eng. In zowel de letterlijke als de overdrachtelijke zin van het woord.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:15:08 #228
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52487101
Ik vind dat wel zo flauw. Doet zo'n ukkie haar best door iets heel beleefd (!!) te vragen en dan niet eens even de moeite nemen om te antwoorden, ronduit belachelijk
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:15:31 #229
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52487115
Nu ik erover nadenk, had ik waarschijnlijk op luide toon beaamt KD
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:19:13 #230
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52487209
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef Saffier het volgende:
Ik vind dat wel zo flauw. Doet zo'n ukkie haar best door iets heel beleefd (!!) te vragen en dan niet eens even de moeite nemen om te antwoorden, ronduit belachelijk
Vaak ook heel enthousiast iets vertellen. Ons vakantiehuisje heeft een hekje wat precies op haar 'leut' hoogte is. Dus ze staat veilig achter het hek, maar kan wel met iedereen die langskomt communiceren.

Dat doet ze ook enthousiast. Als er maar iemand langsloopt, draaft ze naar het hekje, zegt "Hoi... ik ben Sa-kia"... steekt een mollig armpje in de lucht en houdt drie vingers op... "en ik ben al drie...!"

Werkelijk ie-der-een begint terug te praten. "Zo he! Drie al?!!" Nou ja, je kent het wel. Op die enkele volwassen zak na die een kind negeert
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:20:01 #231
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52487238
Ik had ook iets gezegd in de trant van 'Dat is niet zo lief van die meneer om niets te zeggen tegen jou als jij iets netjes vraagt'. In elk geval laten weten dat het netjes vragen op zich helemaal goed is. Arm droppie.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:23:28 #232
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52487314
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Op die enkele volwassen zak na die een kind negeert
En die ene zak heeft geen flauw benul wat voor impact zoiets kan hebben op een peuter... uren later kunnen ze er ineens weer over beginnen.. al die mensen die wel iets terugzeiden zijn allang vergeten, maar zo'n infantiel blijft hangen in dat kinderkoppie...
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:23:53 #233
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52487317
Wat is dat nou voor moeite om éven íets terug te zeggen?? Al is het idd maar zo'n kort zinnetje terug. Of iets van 'Goed hoor! Dahag!'(wel zwaaien natuurlijk) Ik snap dat niet, probeer je een kind normen en waarden mee te geven en dan worden ze keihard genegeerd. Ik kan daar niet bij hoor. en zit me er boos over te maken ook
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:25:21 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52487347
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:23 schreef Ireth het volgende:

[..]

En die ene zak heeft geen flauw benul wat voor impact zoiets kan hebben op een peuter... uren later kunnen ze er ineens weer over beginnen.. al die mensen die wel iets terugzeiden zijn allang vergeten, maar zo'n infantiel blijft hangen in dat kinderkoppie...
Tegenwoordig gaat het wel, maar die eerste die niets terug zei heeft echt d'r wereldbeeld geschokt
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:26:25 #235
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52487368
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:23 schreef Saffier het volgende:
Wat is dat nou voor moeite om éven íets terug te zeggen?? Al is het idd maar zo'n kort zinnetje terug. Of iets van 'Goed hoor! Dahag!'(wel zwaaien natuurlijk) Ik snap dat niet, probeer je een kind normen en waarden mee te geven en dan worden ze keihard genegeerd. Ik kan daar niet bij hoor. en zit me er boos over te maken ook
Ik heb exact daarover een paar weken geleden log geschreven!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:27:41 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52487387
Wel een opluchting trouwens, ik dacht al dat ik oversentimenteel was Kinderen kunnen af en toe zo 'extra fragiel' lijken vind ik. En dit is zo'n moment. Je ziet ze gewoon, mjah ik wil niet overdrijven, maar worstelen met een stukje afwijzing.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:45:11 #237
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52487711
Vond ik ook moeilijk. De eerste keer dat een klasgenootje geen zin had om met Freek te spelen brak helemaal mijn hart..

Of een buuv (ik heb er veel ) die negatief reageert als mijn jongste in alle onschuld probeert contact te leggen (lees, een speeltje van haar kind pakt, niet AFpakt dus). Kind ging ernstig over de huppel, en moeder zegt, "Maar ze mogen ook niet aan jouw spullen komen, zeg dat maar even goed hoor".

En dan denk ik op dat moment, "Zo komt het dus niet goed in deze maatschappij. Dan kan ik wel mijn best doen, maar dat helpt dus geen zak."

Bah.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:55:09 #238
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52487931
Vreselijke voorbeelden inderdaad. of van die mensen waar geen lachje vanaf kan als je kind vrolijk zwaait vanuit het winkelkarretje.

Leah, kom maar hier voortaan in de speeltuin. Wij doen zo niet . Bah. Wat een voorbeeld geeft zo'n vrouw.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:04:06 #239
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52488086
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Je ziet ze gewoon, mjah ik wil niet overdrijven, maar worstelen met een stukje afwijzing.
ik vind het echt bijna vertederend hoe je dit zegt, als een soort vaderkloek ( )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52488298
Ik maak dat hier eigenlijk met m'n eigen kids (nog) niet mee. Die 2 hier zorgen ervoor dat boodschappen doen veel langer duurt dan "nodig" omdat het halve bejaardentehuis in de supermarkt wel even die krullen wil inspecteren, de ogen naderwil bekijken of dat taaltje zo grappig vindt.

Enige negatieve wat ik wel eens te horen krijg is van mensen die het belachelijk vinden dat ze bovenal Italiaans spreken.

"Hoe kan ik dan met hem/haar communiceren"
"Waarom leer je ze geen Nederlands (je woont toch in Nederland)"
"Zo begint het dus, met al die buitenlanders en zo gaat het dus fout" zijn dan een beetje de geijkte opmerkingen.

Ik ga niet eens in discussie met zo veel domheid (en egoisme van punt 1)

Glenn (net 3) is inmiddels perfect 2-talig nadat hij tot ruim 2 jaar alleen Italiaans gesproken heeft en pas op de peuterspeelzaal - 2 ochtenden per week - echt goed in aanraking gekomen is met het Nederlands.
Vorige maand op het consultatiebureau stonden ze daar versteld van z'n enorme woordenschat, rapheid van tong, lange zinnen etc.
Helemaal toen we aangaven dat - voor hen lastig constateerbaar - z'n Italiaans nog een paar niveau-treden verder ontwikkeld is.

Ik zou dit topic met gemak kunnen vullen met Glenn z'n uitspraken over 1 dag, als ik per uitspraak een post gebruik. Want naast heel goed van en voor hem en heel leuk, is het ook wel vermoeiend, iemand die "6 kwartier in een uur" lult.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52488375
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef Leah het volgende:

Of een buuv (ik heb er veel ) die negatief reageert als mijn jongste in alle onschuld probeert contact te leggen (lees, een speeltje van haar kind pakt, niet AFpakt dus). Kind ging ernstig over de huppel, en moeder zegt, "Maar ze mogen ook niet aan jouw spullen komen, zeg dat maar even goed hoor".

En dan denk ik op dat moment, "Zo komt het dus niet goed in deze maatschappij. Dan kan ik wel mijn best doen, maar dat helpt dus geen zak."

Bah.
Zoiets zou me ook bijzonder storen, want hoe netjes en normaal je je eigen kids ook opvoedt, op zulke dingen heb je geen invloed en die overkomen je kids wel.
Enige manier om het te voorkomen is geen contact hebben / contact verbieden, wat gewoon geen (goede) oplossing is.
Maar de andere partij van gedachten doen veranderen is waarschijnlijk ook vrij onmogelijk, vrijwel niemand staat open voor kritiek op dit soor zaken, helemaal niet van "een van de vele buren".
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:43:00 #242
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52488857
Ik reageerde wel op Demi van, Je hebt het heel netjes gevraagd meis, die meneer zal wel niet zo vrolijk zijn vandaag.

Het maakte gelukkig niet zo'n hele indruk op haar aangezien de ze daaropvolgende mevrouw weer gewoon vroeg of ze haar hondje mocht aaien en dat mocht ook.

In de winkel zegt ze idd ook tegen iedereen die ze tegenkomt hoi, gelukkigig reageren mensen dan ook altijd wel.
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:28:47 #243
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52490056
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Zoiets zou me ook bijzonder storen, want hoe netjes en normaal je je eigen kids ook opvoedt, op zulke dingen heb je geen invloed en die overkomen je kids wel.
Enige manier om het te voorkomen is geen contact hebben / contact verbieden, wat gewoon geen (goede) oplossing is.
Maar de andere partij van gedachten doen veranderen is waarschijnlijk ook vrij onmogelijk, vrijwel niemand staat open voor kritiek op dit soor zaken, helemaal niet van "een van de vele buren".
Als ze eenmaal dat schoolplein opgaan heb je weinig meer te sturen. Ik zie dat nu met Freek (en natuurlijk doen we ons best om onze visie mee te geven, en ik hoop maar dat ie dat oppikt, ik denk ook van wel).
Ik heb wèl een opmerking gemaakt, toen.
"Kom maar hier lieverd, ****** weet nog niet zo goed dat speelgoed niet stukgaat als je het deelt "

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 augustus 2007 @ 11:37:20 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52495908
"Papa, op school kan ik wel djumpen!"

Ow mijn god ik heb een breezahchick in huis
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:19:13 #245
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52499672
En zojuist op de terugweg van het hertenkamp:

"Mama, dat hertje had een geheim op zijn hoofd!"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:41:52 #246
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52501848
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:37 schreef Swetsenegger het volgende:
"Papa, op school kan ik wel djumpen!"

Ow mijn god ik heb een breezahchick in huis
Jasper (4) begint er ook al over...

Tijd voor een Bach therapie! (en dan bedoel ik niet de bloesems...)
  maandag 20 augustus 2007 @ 00:32:54 #247
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52517201
Wilyan was laatst een dag met zijn tante op stap. Omdat tante in dezelfde stad woont als waar pappa werkt ging meneer eerst even met pappa mee naar zijn werk.
's Avonds toen hij weer thuis was:
Ik: "En hoe was het vandaag? Waar ben je het eerst geweest?"
Wilyan: "Naar pappa zijn werk...."
Ik: "Ah... [voor ik iet kon zeggen werd ik alweer afgekapt] .."
Wilyan: "en daar ben jij lekker nog nooit geweest! "

We hadden het over achterwerken..
W: "en mamma heeft ook een dikke bits"
Ik: "nou dankje! zo'n dikke biPs heeft mamma nou toch ook weer niet?"
W: "wel hoorrr, mamma heeft een dikke biTs"
Ik: "biPs"
W: "biTs"
Ik: "biPs"
W: "biTs"
Ik: "biPPPs"
W: "biTTssss"
Ik: "Wilyan, zeg 's PPannekoek"
W: "PPannekoek"
Ik: "biPs"
W: "biTs"
Ik: "biPs"
W: "mamma heeft een dikke..."
ik: "Jaaaaaaa?????"
W: "kont "


Pappa: Hanne wil jij een frikandel of hamburger?"
Hanne: "amrbruggeh"
pappa: *denkt*
pappa: Hanne wil je een hamburger og een frikandel?"
Hanne: 'fietdel"
pappa: " Jij kleine pagegaai!"
Hanne: "apegaai"
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_52520210
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:32 schreef Noli. het volgende:
Wilyan was laatst een dag met zijn tante op stap. Omdat tante in dezelfde stad woont als waar pappa werkt ging meneer eerst even met pappa mee naar zijn werk.
's Avonds toen hij weer thuis was:
Ik: "En hoe was het vandaag? Waar ben je het eerst geweest?"
Wilyan: "Naar pappa zijn werk...."
Ik: "Ah... [voor ik iet kon zeggen werd ik alweer afgekapt] .."
Wilyan: "en daar ben jij lekker nog nooit geweest! "

We hadden het over achterwerken..
W: "en mamma heeft ook een dikke bits"
Ik: "nou dankje! zo'n dikke biPs heeft mamma nou toch ook weer niet?"
W: "wel hoorrr, mamma heeft een dikke biTs"
Ik: "biPs"
W: "biTs"
Ik: "biPs"
W: "biTs"
Ik: "biPPPs"
W: "biTTssss"
Ik: "Wilyan, zeg 's PPannekoek"
W: "PPannekoek"
Ik: "biPs"
W: "biTs"
Ik: "biPs"
W: "mamma heeft een dikke..."
ik: "Jaaaaaaa?????"
W: "kont "


Pappa: Hanne wil jij een frikandel of hamburger?"
Hanne: "amrbruggeh"
pappa: *denkt*
pappa: Hanne wil je een hamburger og een frikandel?"
Hanne: 'fietdel"
pappa: " Jij kleine pagegaai!"
Hanne: "apegaai"
wie komt me ff opvegen??

  maandag 20 augustus 2007 @ 09:33:11 #249
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52521079
Noli wat een heerlijke kids heb jij tranen staan in mijn ogen van het lachen. Heerlijk.

Maud oefent. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Fleur hoort dit:
MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Maud zegt Fleur. Echt, echt. ze zegt het !!!!
Ik heb het beaamd. Want Maud keek toch echt naar Fleur toen ze het deed.
pi_52541288
Emma wil niet slapen. Ik overleg met Mike wat er aan de hand is en besluit met 'ze wil gewoon niet slapen' Emma, naast Mike op de bank: 'nee' Op zo'n bevestigend toontje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')