abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:11:07 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_54164034
Kan een mod even de '58' veranderen in '59' van dit topic:

24 (VS) #59 Torture him if you have to.

edit: Okee, thanks.

[ Bericht 6% gewijzigd door scanman01 op 25-10-2007 18:48:23 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:44:23 #257
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54174568
Project Runway seizoen 4 USA
Zou dit [USA] Project Runway s4: You've been Auf’d! kunnen worden ?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:43:07 #258
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_54176584
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[USA] Project Runway s4: You've been Auf’d!
Zou dit [USA] Project Runway s4: You've been Auf’d! kunnen worden ?
Maar natuurlijk.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:59:11 #259
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_54227535
Ik vind het heel irritant dat er in TV bijna altijd spoilerige TT's staan. Bijvoorbeeld voor 24, Lost of Prison Break. Dan zie je de TT en staat er bijvoorbeeld (dit is een fictief voorbeeld, dus zonder spoiler): "24 seizoen 3, deeltje # 23: "Jack Bauer dies". Ik kom eigenlijk nooit meer in TV wegens dat probleem. Kan daar misschien iets aan worden gedaan? Bijvoorbeeld een regel dat alleen de serie, het seizoen en het nummer van het topic mogen worden genoemd?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:25:55 #260
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_54228045
Normaal gezien wordt verwacht dat die TT's vrij algemeen blijven (een quote uit de laatste aflevering die niet veel verraadt doorgaans) en voor zover ik weet (of me kan herinneren), zijn daar zelden of nooit problemen mee geweest.

60 topics voor PB, Lost en 24 en ik denk dat er op die 180 topics een keer of twee een TT is aangepast omdat hij eventueel te spoilerig zou kunnen zijn.

Maar okay, we zullen het in het oog houden, maar ik denk dat het wat overdreven is om meteen een regel te gaan opleggen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 november 2007 @ 23:56:57 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54540504
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54557924
waar kan ik een topic vinden over mc cleods daughters vinden? de zoek functie wil t niet doen bij mij.
thanks!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  maandag 12 november 2007 @ 20:33:37 #263
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_54558012
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_54558501
dank je wel!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  maandag 12 november 2007 @ 22:25:22 #265
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_54561516
wat voor straf stond er op spoileren?

THE SHOT! America's Next Top Fashion Photographer

De tweede aflevering is gisterenavodn pas in de US uitgezonden.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 13 november 2007 @ 07:11:00 #266
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54567235
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
wat voor straf stond er op spoileren? [afbeelding]

THE SHOT! America's Next Top Fashion Photographer

De tweede aflevering is gisterenavodn pas in de US uitgezonden. [afbeelding]
Je zegt het zelf al, uitgezonden dus geen spoiler.
Whatever I want.
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:02:49 #267
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_54568248
Wat Peri zegt, doorgaans kijkt men dan een dagje niet in het topic tot men de aflevering heeft gezien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:29:40 #268
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54569886
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat Peri zegt, doorgaans kijkt men dan een dagje niet in het topic tot men de aflevering heeft gezien.
het zal wel weer de zoveelste discussie zijn, maar wat is er nou moeilijk aan ff een spoilertagje te zetten. Ik was zelf vergeten wanneer het wordt uitgezonden en had daardoor bijna een spoiler gezien over wie er uit The Shot ging. Als er gewoon tagjes omheen worden geplaatst die daar specifiek voor bedoeld zijn heeft daar toch niemand last van?

Als het nu over iets gaat wat in Nederland op tv wordt uitgezonden snap ik dat je na de aflevering gewoon discusseert maar dit wordt niet in Nederland uitgezonden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 10:32:05 #269
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_54569931
Zo werkt het in elk topic in FTR en het heeft nog nooit tot problemen geleid. Als je het volgt via de VS moet je
gewoon ff in de gaten houden wat de uitzenddag is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:37:22 #270
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54570053
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef Mike het volgende:
Zo werkt het in elk topic in FTR en het heeft nog nooit tot problemen geleid. Als je het volgt via de VS moet je
gewoon ff in de gaten houden wat de uitzenddag is.
in alle andere topics waar ik kom over amerikaanse shows gebruikt iedereen gewoon een spoiler-tag en is het voor niemand per ongeluk verpest. Nogmaals, hoe moeilijk is het om die tagjes te gebruiken? Ze zijn er specifiek voor bedoeld en zeker bij iets wat hier niet uitgezonden wordt lijkt het me dan niet meer dan handig om ze dan ook daadwerkelijk te gebruiken.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_54570331
Daarom staat in de TT [US]. Voor [US] kijkers.

Straks moet popolon alles in tagjes posten omdat hij in Amerika woont .
  Redactie Frontpage dinsdag 13 november 2007 @ 10:54:24 #272
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54570436
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef Paxlie het volgende:

[..]

in alle andere topics waar ik kom over amerikaanse shows gebruikt iedereen gewoon een spoiler-tag en is het voor niemand per ongeluk verpest. Nogmaals, hoe moeilijk is het om die tagjes te gebruiken? Ze zijn er specifiek voor bedoeld en zeker bij iets wat hier niet uitgezonden wordt lijkt het me dan niet meer dan handig om ze dan ook daadwerkelijk te gebruiken.
Omdat als je met US downloaders kijkt je lekker wil discusieren zonder steeds op de spoilerlinkjes te moeten klikken. Ik kijk er pas als ik alle eps heb gezien van bv Heroes.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:59:06 #273
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54570554
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Omdat als je met US downloaders kijkt je lekker wil discusieren zonder steeds op de spoilerlinkjes te moeten klikken. Ik kijk er pas als ik alle eps heb gezien van bv Heroes.
En dan komt iemand per ongeluk in het topic en is zijn ep verpest. Lekker makkelijk redeneren zo. Die spoilertag is er toch niet voor niks? Ik heb nog geen enkel goed argument gehoord waarom die spoilertag niet gebruikt zou worden in dat soort topics.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_54570606
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:59 schreef Paxlie het volgende:

[..]

En dan komt iemand per ongeluk in het topic en is zijn ep verpest. Lekker makkelijk redeneren zo. Die spoilertag is er toch niet voor niks? Ik heb nog geen enkel goed argument gehoord waarom die spoilertag niet gebruikt zou worden in dat soort topics.
Dan moet je er niet komen.

Want hoelang moet je wachten? Een dag? Twee dagen? Drie dagen? Moet je constant in spoilertags posten? Dat wordt een lekker leesbaar topic . De een kijkt het meteen, de ander na drie dagen. Elke FTR-user die regelmatig series in de US volgt en in een US-topic post, weet dat wanneer het in Amerika is uitgezonden, je gelijk zonder spoilertags kan posten.
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 11:03:27 #275
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_54570629
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:59 schreef Paxlie het volgende:

[..]

En dan komt iemand per ongeluk in het topic en is zijn ep verpest. Lekker makkelijk redeneren zo. Die spoilertag is er toch niet voor niks? Ik heb nog geen enkel goed argument gehoord waarom die spoilertag niet gebruikt zou worden in dat soort topics.
De afspraak is dat als een aflevering in de VS op tv geweest is en het topic gaat over de VS-afleveringen, dat je er gewoon vrij over moet kunnen praten. Spoilertags zijn voor zaken die je weet over afleveringen die nog niet uitgezonden zijn. Als we iedereen met spoilertags zouden laten praten in zo'n topic bestaat het topic alleen maar uit witte vlakken. We gaan er vanuit dat iedereen in de gaten houdt wanneer een serie wordt uitgezonden in de VS. Dat heeft ook nog nooit eerder voor problemen gezorgd bij andere programma's.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:13:35 #276
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54570869
Wat een flauw gedoe zeg, je kan toch wel 2 dagen na een uitzending in spoilertags posten? Je kan niet verwachten dat mensen het binnen 5 seconden na online staan hebben gezien

Ik vind dit echt compleet onzinnige antwoorden op een compleet normale vraag.
Door deze manier van spoilertags gebruiken verpest je het juist voor de mensen die per ongeluk een spoiler lezen over een ep die ze nog moeten zien. Vrij rare houding.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Frontpage dinsdag 13 november 2007 @ 11:19:02 #277
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54571006
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef Paxlie het volgende:
Wat een flauw gedoe zeg, je kan toch wel 2 dagen na een uitzending in spoilertags posten? Je kan niet verwachten dat mensen het binnen 5 seconden na online staan hebben gezien

Ik vind dit echt compleet onzinnige antwoorden op een compleet normale vraag.
Door deze manier van spoilertags gebruiken verpest je het juist voor de mensen die per ongeluk een spoiler lezen over een ep die ze nog moeten zien. Vrij rare houding.
Waarom rare houding. Voor sommige films zijn er ook 2 topics: een zonder spoilers, iig niet zonder tags en een waar je zonder spoilertags kan posten. Gebeurt bij kaskrakers waar mensen graag zonder schroom kunnen praten over plotwendingen, eindes etc. Als je dan klikt op en topic met in de kop PAS OP SPOILERS, sja, dan is t je eigen schuld. En ook voor Harry Potter Boeken was er zo'n spoilertopic.
pi_54571014
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef Paxlie het volgende:
Wat een flauw gedoe zeg, je kan toch wel 2 dagen na een uitzending in spoilertags posten? Je kan niet verwachten dat mensen het binnen 5 seconden na online staan hebben gezien

Ik vind dit echt compleet onzinnige antwoorden op een compleet normale vraag.
Door deze manier van spoilertags gebruiken verpest je het juist voor de mensen die per ongeluk een spoiler lezen over een ep die ze nog moeten zien. Vrij rare houding.
Ja of je kijkt gewoon niet in het topic totdat je alle afleveringen hebt gezien. Net zoals de rest van ons
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:22:59 #279
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54571102
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:19 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Waarom rare houding. Voor sommige films zijn er ook 2 topics: een zonder spoilers, iig niet zonder tags en een waar je zonder spoilertags kan posten. Gebeurt bij kaskrakers waar mensen graag zonder schroom kunnen praten over plotwendingen, eindes etc. Als je dan klikt op en topic met in de kop PAS OP SPOILERS, sja, dan is t je eigen schuld. En ook voor Harry Potter Boeken was er zo'n spoilertopic.
je beantwoord mijn vraag niet eens. Waarom is het zo moeilijk om 2 dagen na een US uitzending in spoilers te posten? Zo hou je het topic gewoon leuk ook voor mensen die iets nog niet gezien hebben.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_54571151
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:22 schreef Paxlie het volgende:

[..]

je beantwoord mijn vraag niet eens. Waarom is het zo moeilijk om 2 dagen na een US uitzending in spoilers te posten? Zo hou je het topic gewoon leuk ook voor mensen die iets nog niet gezien hebben.
Waarover zou je dan willen posten? Jij hebt de aflevering nog niet gezien. De anderen wel. Waar zou jij dan met hun over willen posten? Zij kunnen alleen maar reageren in spoilertags, die jij weer niet wil lezen. Goede discussie. Of ga je het over het weer hebben?

Jij hoeft toch niet persee in die twee dagen daar kost wat het kost te kunnen posten? En misschien wel Flappie dan dat er drie dagen in spoilertags gepost wordt, want hij kan het pas op donderdag kijken.

Dat werkt toch niet.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:31:04 #281
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54571282
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waarover zou je dan willen posten? Jij hebt de aflevering nog niet gezien. De anderen wel. Waar zou jij dan met hun over willen posten? Zij kunnen alleen maar reageren in spoilertags, die jij weer niet wil lezen. Goede discussie. Of ga je het over het weer hebben?

Jij hoeft toch niet persee in die twee dagen daar kost wat het kost te kunnen posten? En misschien wel Flappie dan dat er drie dagen in spoilertags gepost wordt, want hij kan het pas op donderdag kijken.

Dat werkt toch niet.
Ik wil vooral niet weten waar ze over praten als ik gemist heb dat er een uitzending is geweest. Het is niet de meest populaire serie ooit en heeft een vrij beperkt publiek waardoor dat echt niet storend is als er 10 of 20 spoilerposts achter elkaar staan hoor.

Het werkt overigens gewoon in het MMA topic en in het Pro-Wrestling topic waar iedereen zich er gewoon aan houdt en er daardoor een prettige sfeer ontstaat en er geen kijkplezier verpest wordt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_54571481
Nu weet je gewoon dat je in FTR niet in een topic moet komen als de uitzending is geweest. En blijkbaar betekent het voor die serie na zondag even wachten met posten.

Hoe de mods van SPT (mitt heet ie volgens mij) het in SPT wil doen, moeten zij weten.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:41:29 #283
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54571531
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu weet je gewoon dat je in FTR niet in een topic moet komen als de uitzending is geweest. En blijkbaar betekent het voor die serie na zondag even wachten met posten.

Hoe de mods van SPT (mitt heet ie volgens mij) het in SPT wil doen, moeten zij weten.
Wederom een compleet onzinnig antwoord, magoed. Blijkbaar is het vrij lastig om hier een nuttig antwoord op te geven waarom er geen spoilertags gebruikt zouden moeten worden.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_54571610
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:41 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Wederom een compleet onzinnig antwoord, magoed. Blijkbaar is het vrij lastig om hier een nuttig antwoord op te geven waarom er geen spoilertags gebruikt zouden moeten worden.
Het is een vrij duidelijk beleid voor de gemiddelde FTR-user hoor.
pi_54571664
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het is een vrij duidelijk beleid voor de gemiddelde FTR-user hoor.
Inderdaad, iedereen hier schijnt het te begrijpen, behalve jij.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 14 november 2007 @ 11:47:51 #286
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_54596985
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat Peri zegt, doorgaans kijkt men dan een dagje niet in het topic tot men de aflevering heeft gezien.
Dude, ik kon de aflevering niet downloaden van de nieuwsgroepen, dus ik wilde ff gaan vragen of meerdere mensen dat probleem hadden. En om dat te weten komen is het handig dat je de posts eerst leest om te zien of de post die ik wil maken niet overbodig is. En dan lees je dus ook eventueel de spoilers helaas.

En een of andere smurf heeft het ding verplaatst omdat het niet over fotografie zou gaan. Yeah, right
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 14 november 2007 @ 13:52:43 #287
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_54599989
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Dude, ik kon de aflevering niet downloaden van de nieuwsgroepen, dus ik wilde ff gaan vragen of meerdere mensen dat probleem hadden. En om dat te weten komen is het handig dat je de posts eerst leest om te zien of de post die ik wil maken niet overbodig is. En dan lees je dus ook eventueel de spoilers helaas.

En een of andere smurf heeft het ding verplaatst omdat het niet over fotografie zou gaan. Yeah, right
Dat komt dan goed uit, want discussies/gesprekken over nieuwsgroepen/torrents/codecs/whatever zijn eigenlijk ongewenst in FTR. Daarvoor heeft God de PM uitgevonden.

Dude.

Nogmaals, die afspraken over spoilertags zijn er gekomen omdat de meesten het op deze manier blijkbaar het beste vonden. Het is zelfs veel meer een onderlinge afspraak die users zelf ontwikkeld hebben dan iets wat ooit is opgelegd door mods, wij corrigeren het enkel als het ergens misloopt. We gaan geen werkend beleid omgooien omdat er in één (nieuw) topic wat onenigheid opduikt.

Verder beweert niemand dat het niet over fotografie zou gaan, enkel dat het topic mogelijk meer bij FTR hoort dan bij FOT.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_54662431
We hebben 2 Domino Day topics, en in allebei wordt druk gepost.

Domino Day 2007 #2
Domino day 2007 - 2
Vivre
pi_54684005
K ben eens aan het zoeken geweest maar kan geen Naruto (Fan) Topic vinden.

Is er Naruto (Fan) Topic hier op Fok! of valt Naruto hier op Fok! onder Anime (oftewel ben ik in een verkeerde gedeelte van het forum aan het zoeken geweest)
  Moderator zaterdag 17 november 2007 @ 22:41:09 #290
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_54684140
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_54685510
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef Mike het volgende:
[Anime&Manga] Naruto #9 Is the action over or...

Die moet je hebben, denk ik.
Ty very much my hero
  zondag 18 november 2007 @ 23:37:41 #292
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54707340
Kan iemand deze weer even open gooien?

[movie] The Good Girl

Merci.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Moderator zondag 18 november 2007 @ 23:40:32 #293
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_54707431
Zo te zien kan ik 'm opengooien door er in te posten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:23:43 #294
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_54745970
Mag topique nr 125273 misschien weer open?
  Moderator dinsdag 20 november 2007 @ 20:40:51 #295
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_54746339
Zeker.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_54862149
Wij zijn verder gegaan waar NL ophield, namelijk Emergency Room USA kijken
Is er al een topic over?



[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 27-11-2007 01:35:00 ]
  Moderator dinsdag 27 november 2007 @ 01:58:25 #297
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_54862418
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_54876825
Ik heb weer een dubbel topic gevonden, in 2 forums

CUL: Keuringsdienst van waarde, deel 3
TV: Keuringsdienst van waarde, met een nieuwe reeks.
pi_54881234
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 01:58 schreef Mike het volgende:
Bedoel je Emergency Room [ER] deel 24 ?
Nee, dat is de 'achterlopende' NL versie.

@ Piles, dit hebben we al zo vaak aangegeven die 2 topics.. maar als je ze merged, is ie meteen gesloten door de vele aantal posts.
Die in TV loopt wél beter.
pi_54881483
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:00 schreef Bluezz het volgende:
@ Piles, dit hebben we al zo vaak aangegeven die 2 topics.. maar als je ze merged, is ie meteen gesloten door de vele aantal posts.
Die in TV loopt wél beter.
Is het dan niet een idee om die in CUL gewoon te sluiten? Is een stuk duidelijker lijkt me
pi_54892912
Veronica Mars (USA) deel 5 - Who murdered Veronica Mars?

Ik weet nog steeds niet het verschil tussen een editknop en een quoteknop.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')