abonnement Unibet Coolblue
pi_50155116
Goede Morgen Fokker. Welkom bij De Gouden Kooi COS 1630.

De ochtend waar Amanda zich nog steeds drukt maakt om Jensen. Zij denkt hem de baas geweest te zijn. Het tegendeel is waar. Palma is heerlijk aanwezig, ach ze is zo slecht nog niet. Kwa kleding zien Amanda, is weer als altijd...SLoerie en slecht gekleed. Brian kijkt nog steeds even wazig als altijd uit zijn ogen en is heel stil. Iedereen is aant onbijt. wat fijn

Er is een brief voor Palma over de uitslaap tijden. Nieuwe Regels (wederom).


Wil je iets anders kwijt dan je comment on stream (cos)..dan kan je op deze pagina Alles vinden wat je gouden hartje begeert! De Gouden Kooi

[ Bericht 50% gewijzigd door PumaStreamer op 06-06-2007 10:30:11 ]
pi_50155149
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:

[..]

Je zit gewoon te veel in de streams, amanda was niet dronken maar zwaar zenuwachtig, ze zei idd hoop dezelfde standaard zinnetjes, maar voor een nonstreamer valt dit minder op dan voor streamer, ik bedoel met bekijk het eens met een andere view, die vd kijker niet de streamer. Als kijker kwam ze er redelijk uit, dom, dikke tieten en erg simpel. Maar niet gemeen of arrogant, ik vind dat je alles van amanda kan zeggen ze is wel eerlijk.
Wat mij ook opvalt en daar hoef jij niet perse aan mee te doen, dat brian voor alles word uitgemaakt en aangevallen hier, terwijl door diezelfde mensen huub tot god word gekroond, en zonder de oogkleppen is huub toch echt 10000x erger dan brian. Maar dit heb ik al 100x geschreven. Verder hoef je geen oogkleppen op hoor met die mooie ogen
Weet je wat ik grappig vind..dat we inclusief ik allemaal oordelen over mensen die we nagenoeg niet ...persoonlijk dan wel uberhaubt kennen...

Het feit dat wat mensen hier zeggen pure emoties zijn...soms gebaseerd op wat ze zien en soms gebaseerd op strond zoals domme roddels...ik bedoel...ik vind het ook te ver gaan om sommige mensen helemaal stuk te schrijven maar we doen het ALLEMAAL. niemand is onschuldig op Fok..maar daar is het ook een forum voor lijkt me. Ik bedoel..tuurlijk zou het stoerder zijn als iedereen zijn ID zou laten zien..want tis natuurlijk wel schuilen achten een avatoortje of een screenname.
Sommige mensen gaan te ver..maar daar zijn het mensen voor. Zolang je je handjes thuis houd, officiele bedreigingen en rascisme achter wegen laat kan en MAG je ALLES zeggen volgens de wet, daar kan Fok ook niks tegen in brengen.
pi_50155155
Deze is eerder volgens mij
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50155175

Nu leek het zo goed te gaan...

Ze kunnen deze relatie toch niet zomaar opgeven? Zo hecht en sterk en dat alles al vanaf 27 mei. En wie is daar dadelijk de dupe van?? Netty!!
Dat gaat allemaal over haar rug heen. Daar kun je dan toch voor vechten.
Go hard or go home
pi_50155177
Brian is stil..... Amanda voelt dat er wat mis is....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_50155192
Nou kom op met die brief
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50155324
als men dagelijks de krant mag ontvangen en hierin wordt niet gestreept, ik neem aan dat de krant ook niet doorgelezen wordt door de redactie, dan kan / kunnen we het spel beïnvloeden via de korte berichten die geplaatst kunnen worden. Enkel moet er iemand zijn die een van de spelers hiervan op de hoogte brengt.

Wie o Wie ziet hier wat in, m.a.w. toch de macht van de kijker ipv regisseur je pm reageren
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:31:18 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50155332
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:25 schreef noekje het volgende:
Ze kunnen deze relatie toch niet zomaar opgeven? Zo hecht en sterk en dat alles al vanaf 27 mei. En wie is daar dadelijk de dupe van?? Netty!!
Dat gaat allemaal over haar rug heen. Daar kun je dan toch voor vechten.


Als het zo doorgaat halen ze niet eens hun twee-weken anniversary.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50155351
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef brabander01 het volgende:
als men dagelijks de krant mag ontvangen en hierin wordt niet gestreept, ik neem aan dat de krant ook niet doorgelezen wordt door de redactie, dan kan / kunnen we het spel beïnvloeden via de korte berichten die geplaatst kunnen worden. Enkel moet er iemand zijn die een van de spelers hiervan op de hoogte brengt.

Wie o Wie ziet hier wat in, m.a.w. toch de macht van de kijker ipv regisseur je pm reageren
In het begin van de kooi heeft er eens iemand van het 10 forum een advertentie in de telegraaf gezet en toen ze er achter kwamen werd de krant weggehaald
pi_50155359
Volgens mij moet er van uit RTL orde en rust komen
pi_50155386
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef brabander01 het volgende:
Volgens mij moet er van uit RTL orde en rust komen
daar lijkt het wel op
pi_50155389
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

In het begin van de kooi heeft er eens iemand van het 10 forum een advertentie in de telegraaf gezet en toen ze er achter kwamen werd de krant weggehaald
oke maar de krant is terug dus de mogelijkheden ook.
pi_50155392
De bewoners worden moe denk ik. Schijnbaar heeft Jaap gevraagd of ze doodeweeks één dag mogen uitslapen. Dat mag dus nu.
Go hard or go home
pi_50155418
Heeft Amanda weer nieuw haar gekregen? Hoe langer het is hoe beter je kunt zien dat het lelijk is
pi_50155451
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft Amanda weer nieuw haar gekregen? Hoe langer het is hoe beter je kunt zien dat het lelijk is
Idd, dat vieze vette geblondeerde haar lijkt wel vastgeplakt te zijn
pi_50155472
CB07 aan de Erasmus Universiteit. Daar moet Jaap heen. Jaap heeft het meerdere malen gezegd.
Hij hoopt op tomaten en eieren.
Go hard or go home
pi_50155473
Zo Puma en ik gaan nu effe naar de Dierenarts...KUT teken!! echt dood aan die beesten...God als je bestaat wat is het nut van die teringbeesten!!
pi_50155485
Zijn der tieten weer goed om dat ze weer loopt te gillen
pi_50155493
Natasia vindt dat het geen kracht meer heeft als hij haar een kutwijf noemt.
Vandaar dat ze weer tegen hem begint te schreeuwen.
pi_50155521
Brian wordt achter al weer 20 min gebriefd
pi_50155532
Palma vist een schoen uit de vijver.
Huub: dat is toch fucking niet normaal.
Natasia: Eric!!! Kom dan!!!
Go hard or go home
pi_50155596

Palma aan het werk! Uniek!
Go hard or go home
pi_50155602
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo Puma en ik gaan nu effe naar de Dierenarts...KUT teken!! echt dood aan die beesten...God als je bestaat wat is het nut van die teringbeesten!!
-offtopic-
Indien het een kat is, dan kun je ze er zelf toch ook uithalen?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_50155604
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:39 schreef noekje het volgende:
Palma vist een schoen uit de vijver.
Huub: dat is toch fucking niet normaal.
Natasia: Eric!!! Kom dan!!!
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:42:14 #25
175331 Liess
Liess.nl
pi_50155627
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:39 schreef noekje het volgende:
Palma vist een schoen uit de vijver.
Huub: dat is toch fucking niet normaal.
Natasia: Eric!!! Kom dan!!!
Een gouden pump toevallig
Liess.nl helemaal up 2 deet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')