Jij ook! Ik ben vrij vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:26 schreef nii-chan het volgende:
In onzin word ik een beetje gehaat dus daarom hier in pub !!
ik wens iedereen eern gezellige werk en school dag toe
vooral Mijn fok maatjskes Fvivif ,qo_ob ,Lisoh_ en weggeslet een gezellige en fijne dag toe![]()
![]()
u all !!!!
behalve die noobs die altijd van die gare antwoordjes geven om iedereen af te kraken en in zich zelf snijden
wat 80 % van fok is maar daar gata het niet om![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en de zondvloed was een beetje wateroverlast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:26 schreef nii-chan het volgende:
In onzin word ik een beetje gehaat
Siieluug zou dat zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk zal uitlopen op een zelfmoordpoging van TS.
RIP aan de nabestaande![]()
![]()
!!!!
Boe fuckin' hoequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef danny130 het volgende:
het is al weer avond, dus ik wens iedereen een fijne avond en nacht toe met uizonderingen van de helft van de posters op dit topic omdat ze niet normaal kunnen doen
oh, sorryquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef danny130 het volgende:
het is al weer avond, dus ik wens iedereen een fijne avond en nacht toe met uizonderingen van de helft van de posters op dit topic omdat ze niet normaal kunnen doen
Ik jou ook alle goeds.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:26 schreef nii-chan het volgende:
In onzin word ik een beetje gehaat dus daarom hier in pub !!
ik wens iedereen eern gezellige werk en school dag toe
vooral Mijn fok maatjskes Fvivif ,qo_ob ,Lisoh_ en weggeslet een gezellige en fijne dag toe![]()
![]()
u all !!!!
behalve die noobs die altijd van die gare antwoordjes geven om iedereen af te kraken en in zich zelf snijden
wat 80 % van fok is maar daar gata het niet om![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |