abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 juni 2007 @ 18:52:36 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50099873
Of zit die G-spot nou weer ergens anders, ik ben niet zo bekend met de terminologie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 18:53:13 #77
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50099892
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef jogy het volgende:

[..]

De G-spot verwen ik het liefste met mijn tong, R.
Hmmmm, ik vind dat altijd zo'n gerommel in de marge

Maar wie weet ligt dat aan de heren die in de marge zijn bezig geweest. Dat kan ook
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 4 juni 2007 @ 18:56:24 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50100006
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hmmmm, ik vind dat altijd zo'n gerommel in de marge

Maar wie weet ligt dat aan de heren die in de marge zijn bezig geweest. Dat kan ook
Whehehe! Ja maar je moet toch een beetje voorspel hebben voor het hardere werk begint? Zo niet dan niet hoor, mij om het even.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 18:57:44 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50100061
Oh Gawd, ik heb weer zo'n bui.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 18:57:48 #80
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50100063
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:52 schreef jogy het volgende:
Of zit die G-spot nou weer ergens anders, ik ben niet zo bekend met de terminologie.
Als jij daar komt je tong vind ik het een hele prestatie, ja.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 4 juni 2007 @ 18:59:01 #81
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50100120
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Whehehe! Ja maar je moet toch een beetje voorspel hebben voor het hardere werk begint? Zo niet dan niet hoor, mij om het even.
Het ligt er maar net aan hoe mijn pet staat, J.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 4 juni 2007 @ 18:59:10 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50100131
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:57 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Als jij daar komt je tong vind ik het een hele prestatie, ja.
Dus toch! Ach, het leuke aan autorijden is ook niet de theorie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 19:01:37 #83
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50100217
Ik kan me trouwens prima vinden in je G-Star fobie, joog. Walgelijke standaard 'mode'.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:04:04 #84
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50100318
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:01 schreef SiemeN het volgende:
Ik kan me trouwens prima vinden in je G-Star fobie, joog. Walgelijke standaard 'mode'.
Bovendien komt J. zonder kleren het best uit, dus dat komt goed uit
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:10:21 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50100564
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:01 schreef SiemeN het volgende:
Ik kan me trouwens prima vinden in je G-Star fobie, joog. Walgelijke standaard 'mode'.
Een medestander! Maar aan de andere kant moet G-star wel blijven bestaan. Stel je anders eens voor dat iedereen hun eigen smaak zou gaan dragen en niet mee zou gaan met 'de meute'. Hoe moeten de mensen met een daadwerkelijk opvallende persoonlijkheid zich dan onderscheiden van hen? We hebben ze nodig SiemeN, we hebben ze nodig om ons beter te voelen dan andere. Bittere noodzaak om ons fragiele ego een beetje opgepoetst te houden. Elke keer als je je even wat minder voelt dan komt er zo'n G-star langs en dan voel je je net iets beter dan ervoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 19:11:30 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50100599
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Ripley het volgende:

[..]

Bovendien komt J. zonder kleren het best uit, dus dat komt goed uit
Wheheheh.e
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 19:12:40 #87
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50100641
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Wheheheh.e
*mental image*
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:17:29 #88
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_50100826
Hij moet dood.

Ooit. Want dat hoort. Want iedereen sterft. Hij dus ook. Dus sterf. Als het je uitkomt. Mag nu. Maar kan ook over tachtig jaar. Kijk maar. Hoi.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:17:45 #89
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50100839
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Een medestander! Maar aan de andere kant moet G-star wel blijven bestaan. Stel je anders eens voor dat iedereen hun eigen smaak zou gaan dragen en niet mee zou gaan met 'de meute'. Hoe moeten de mensen met een daadwerkelijk opvallende persoonlijkheid zich dan onderscheiden van hen? We hebben ze nodig SiemeN, we hebben ze nodig om ons beter te voelen dan andere. Bittere noodzaak om ons fragiele ego een beetje opgepoetst te houden. Elke keer als je je even wat minder voelt dan komt er zo'n G-star langs en dan voel je je net iets beter dan ervoor.
Ik ben het deels met je eens, ware het niet dat ik geen fragiel ego heb. Ik bén gewoon de beste. En zoals ik wel vaker heb gezegd: mijn arrogantie is gebaseerd op waarheid. Verder heb je een goed punt. We kunnen ons zo prima onderscheiden van het kuddeschaap. In mijn gedachten speel ik nu met een tergend slecht grapje over de gelijkenis tussen de functionaliteit van een davidster in de jaren 40 en de functionaliteit van de G-star kleding van nu, maar ik denk dat het beter is als ik dat ongepaste gebbetje achterwege laat.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:33:48 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50101471
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Ik ben het deels met je eens, ware het niet dat ik geen fragiel ego heb. Ik bén gewoon de beste. En zoals ik wel vaker heb gezegd: mijn arrogantie is gebaseerd op waarheid. Verder heb je een goed punt. We kunnen ons zo prima onderscheiden van het kuddeschaap. In mijn gedachten speel ik nu met een tergend slecht grapje over de gelijkenis tussen de functionaliteit van een davidster in de jaren 40 en de functionaliteit van de G-star kleding van nu, maar ik denk dat het beter is als ik dat ongepaste gebbetje achterwege laat.
Ik ben mijn ego aan het onderwerpen aan mijn wil, dus soms dan gooi ik 'hem' een botje toe door hem naar G-star mensen te laten kijken en dan leeft mijn ego weer even op. Waarna ik hem weer genadeloos afmaak. Hij moet wel zijn plek kennen natuurlijk. Zoals een wijs man ooit zei: Het ego is de middlemanager van de hele persoon. Je moet je ego niet je hele leven laten leiden want dan wordt het lijden. Maar met de grap die je niet hebt gemaakt kan ik het aleen volhartig eens zijn. Zodra ( niet als ) ik later Eerste Consul van de aarde ben geworden dan heb ik mijn plannen al klaar en zal het niet lang meer duren voor deze wereld weer is zoals het behoort te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 04-06-2007 19:38:54 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 19:37:02 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50101621
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Aurelianus het volgende:
Hij moet dood.

Ooit. Want dat hoort. Want iedereen sterft. Hij dus ook. Dus sterf. Als het je uitkomt. Mag nu. Maar kan ook over tachtig jaar. Kijk maar. Hoi.
Ik zie uit naar de dag dat ik mag sterven zonder daar natuurlijk zelf voor te zorgen. Op het moment dat ik het leven laat dan zal de oneindige energie mij weer in haar armen sluiten en zal ik weer de eeuwige liefde voelen die men hier zo ontbeert in deze harteloze maatschappij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 19:37:28 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50101637
Blegh. Ik moet nodig aan het bier, ik begin te blaten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 19:40:54 #93
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_50101783
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef jogy het volgende:
Blegh. Ik moet nodig aan het bier, ik begin te blaten.
In ieder geval creeër jij zin, het grootste probleem van de wereld tegenwoordig is het gebrek aan zingeving. Het doet me daarom goed dat jij beslist dat je bier nodig hebt, dat je zin in bier verkrijgt.
Zyggie.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:43:39 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50101900
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef Zyggie het volgende:

[..]

In ieder geval creeër jij zin, het grootste probleem van de wereld tegenwoordig is het gebrek aan zingeving. Het doet me daarom goed dat jij beslist dat je bier nodig hebt, dat je zin in bier verkrijgt.
Ja, mijn leven krijgt weer zin door bier, dat klinkt alsof ik er oud mee kan worden! Mijn leven heeft weer een doel! En dat doel is voor nu, het kratje bier die bedelt om aandacht! Bedankt Zyggie! .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50101978
Hmm.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50102020
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Als ik een G-star zie liggen dan loop ik snel verder, ik heb een authentieke G-star fobie waar de honden geen brood van lusten. Het liefst, diep in mijn hart, zou ik elke keer als ik iemand met een G-star kleedstuk zie lopen naar diegene toe lopen en hem/haar knuffelen waarna ik een mes in z'n/haar lever steek. Ik weet zeker dat de laatste woorden 'bedankt' zullen zijn, want die mensen kúnnen gewoon niet gelukkig zijn. Laat ze het dan nog maar een keer proberen maar dan met andere kleding.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  maandag 4 juni 2007 @ 19:48:24 #97
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50102078
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:45 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
Hmm.
Mooi gezegd, BS. Dat doet me denken aan het feit dat Italie een prachtig bewijs is van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:48:59 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50102098
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:45 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
Hmm.
Ik dacht net aan je terwijl ik mijn longen aan het asfalteren was.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 19:51:27 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50102189
En aan het feit dat ik hier wilde toegeven dat ik me net BS voelde zonder de taalkundige kennis en de daadwerkelijk spitsvondige opmerkingen die alleen jij kan verzinnen want jij bent De Blonde Engel, de man met de gouden vingers en een brein waar menig groot man niet aan kan tippen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50102394
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Mooi gezegd, BS. Dat doet me denken aan het feit dat Italie een prachtig bewijs is van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben.
Alweder? Die stelling houdt je bezig, hm?
  maandag 4 juni 2007 @ 20:09:25 #101
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50102982
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Alweder? Die stelling houdt je bezig, hm?
Nogal.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_50104527
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:51 schreef jogy het volgende:
En aan het feit dat ik hier wilde toegeven dat ik me net BS voelde zonder de taalkundige kennis en de daadwerkelijk spitsvondige opmerkingen die alleen jij kan verzinnen want jij bent De Blonde Engel, de man met de gouden vingers en een brein waar menig groot man niet aan kan tippen.
Nou, ik moet zeggen dat ik wel drie keer moest kijken toen ik jouw post zag, of jij het wel echt had gepost. Maar het is echt zo. Zo blijkens het is.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50104543
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik dacht net aan je terwijl ik mijn longen aan het asfalteren was.
Wat dacht je, joog? Was het sensueel?
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50104760
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Mooi gezegd, BS. Dat doet me denken aan het feit dat Italie een prachtig bewijs is van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben.
Vermoedelijk van wel ja, misschien.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 20:56:29 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50105038
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Wat dacht je, joog? Was het sensueel?
Een beetje, maar grotendeels dacht ik aan jou en je spitsvondigheid. Die post boven die ene met mijn bekentenis zijn eigenlijk niet apart te beschouwen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 21:00:59 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50105220
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Een beetje, maar grotendeels dacht ik aan jou en je spitsvondigheid. Die post boven die ene met mijn bekentenis zijn eigenlijk niet apart te beschouwen.
Dat zeg ik verkeerd. Die twee posts zijn niet apart te beschouwen, onlosmakelijk met elkaar verbonden zogezegd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50105222
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Een beetje, maar grotendeels dacht ik aan jou en je spitsvondigheid. Die post boven die ene met mijn bekentenis zijn eigenlijk niet apart te beschouwen.
Een béétje? Een beetje sensueel? Dat moet je me echt uitleggen, joog.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50105240
Allemachtig.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50105304
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zeg ik verkeerd. Die twee posts zijn niet apart te beschouwen, onlosmakelijk met elkaar verbonden zogezegd.
Welk een hersenkennis, joog.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 21:04:48 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50105394
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Een béétje? Een beetje sensueel? Dat moet je me echt uitleggen, joog.
Ik moet het onderdrukken, BS. Anders loop ik de hele dag met jou in mijn hoofd en komt er echt helemaal niets zinnigs meer uit mijn vingers. Weet je hoe verwarrend het is om met een grootheid als jij in je hoofd rond te lopen, er is dan geen enkele ruimte meer voor andere hersenspinsels. Binnen afzienbare tijd ben ik een uitgemergeld kwijlend hoopje die niet kan eten of slapen en sterf ik. Wil je mijn dood op je geweten hebben? Wil je dat echt?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 21:06:42 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50105485
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Welk een hersenkennis, joog.
Ik neem aan dat hier wat sarcasme in voorkomt maar dat kan ook uit mijn inherente onzekerheidsgevoel voortkomen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50105675
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik moet het onderdrukken, BS. Anders loop ik de hele dag met jou in mijn hoofd en komt er echt helemaal niets zinnigs meer uit mijn vingers. Weet je hoe verwarrend het is om met een grootheid als jij in je hoofd rond te lopen, er is dan geen enkele ruimte meer voor andere hersenspinsels. Binnen afzienbare tijd ben ik een uitgemergeld kwijlend hoopje die niet kan eten of slapen en sterf ik. Wil je mijn dood op je geweten hebben? Wil je dat echt?
Nou, kijk joog, hoe ik het zie is dat iedereen en alles doodgaat, joog. Wist je dat? Alles gaat dood. De melkweg gaat dood. De dageraad gaat ook dood. De vogels gaan dood. De bomen en de damherten. De akeleien gaan dood. Het struikgewas is ook ten dode. En dan denk ik: "Ja, maar, dat heeft met mij helemaal niets van doen. Daar hóór ik niet bij.", snap je, joog? Ik doe niet mee. En dáár ligt jouw hoop, en daarmee des mensdom's hoop, bedeesd en luw in de aantocht van de afzienbare tijd - waar jij zo over aan het keuvelen was.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50105750
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hier wat sarcasme in voorkomt maar dat kan ook uit mijn inherente onzekerheidsgevoel voortkomen.
Als ik het in het midden laat, maakt mij dat dan tot een sadist?
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50105762
jogy is wel oke ja
  maandag 4 juni 2007 @ 21:18:18 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50105993
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:11 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Nou, kijk joog, hoe ik het zie is dat iedereen en alles doodgaat, joog. Wist je dat? Alles gaat dood. De melkweg gaat dood. De dageraad gaat ook dood. De vogels gaan dood. De bomen en de damherten. De akeleien gaan dood. Het struikgewas is ook ten dode. En dan denk ik: "Ja, maar, dat heeft met mij helemaal niets van doen. Daar hóór ik niet bij.", snap je, joog? Ik doe niet mee. En dáár ligt jouw hoop, en daarmee des mensdom's hoop, bedeesd en luw in de aantocht van de afzienbare tijd - waar jij zo over aan het keuvelen was.
Ook jij, in al jouw grootsheid zal een keer sterven BS, de wereld zal gedompeld worden in een rouw van 100 dagen en 100 nachten, hele steden zullen massaal zelfmoord plegen om maar de kans te hebben om weer in je nabijheid te kunnen zijn. Hierna zal de menselijke evolutie in een neerwaartse spiraal belanden en pas eindigen als de laatste mens eenzaam en verloren in een grot opgegeten wordt door een zwarte beer met slagtanden zo groot als mijn onderarm.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 21:19:48 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50106064
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:12 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Als ik het in het midden laat, maakt mij dat dan tot een sadist?
Ja, maar een andere reactie zou mij doen twijfelen of jij het wel bent die dit post.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50106109
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ook jij, in al jouw grootsheid zal een keer sterven BS, de wereld zal gedompeld worden in een rouw van 100 dagen en 100 nachten, hele steden zullen massaal zelfmoord plegen om maar de kans te hebben om weer in je nabijheid te kunnen zijn. Hierna zal de menselijke evolutie in een neerwaartse spiraal belanden en pas eindigen als de laatste mens eenzaam en verloren in een grot opgegeten wordt door een zwarte beer met slagtanden zo groot als mijn onderarm.
Nou, ik denk niet dat dat voor mij geldt. Niemand heeft mij er iets over verteld, ik weet nergens van. En als je niet weet hoef je ook niet. Ja, zeg dat maar tegen ze.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50106320
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, maar een andere reactie zou mij doen twijfelen of jij het wel bent die dit post.
O heremetijd.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 21:27:33 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50106377
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Nou, ik denk niet dat dat voor mij geldt. Niemand heeft mij er iets over verteld, ik weet nergens van. En als je niet weet hoef je ook niet. Ja, zeg dat maar tegen ze.
Ik hoop dat je gelijk hebt, BS. Want als solipsisme de enige ware religie is dan ben jij degene die ons bijelkaar verzint en zal de wereld eindigen als jij je laatste Goddelijke adem uitblaast. de wereld is je speeltuin en wij zijn slechts onwillige slaven van je geest.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50106509
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt, BS. Want als solipsisme de enige ware religie is dan ben jij degene die ons bijelkaar verzint en zal de wereld eindigen als jij je laatste Goddelijke adem uitblaast. de wereld is je speeltuin en wij zijn slechts onwillige slaven van je geest.
Ik verzin jullie waar jullie bij staan. *hoppa
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 21:31:33 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50106569
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Ik verzin jullie waar jullie bij staan. *hoppa
Mijn been! Wat heb je met mijn been gedaan?!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50106646
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Mijn been! Wat heb je met mijn been gedaan?!
, Tadáááááááááá. .
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50106691
Hey, héy, joog. Weet je trouwens waarom dat van de baard? Ziehier, met baard, hmm. Nou?
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 21:35:07 #124
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50106737
Heb je Arthur Docters van Leeuwen dan ook verzonnen, BS? Daar heb je niet erg je best op gedaan, hm?
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:37:14 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50106834
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:34 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
Hey, héy, joog. Weet je trouwens waarom dat van de baard? Ziehier, met baard, hmm. Nou?
Vertel, waarom dat van de baard? Maak mij deelgenoot in je gedachtenproces. Laat mij de redenen van je baardheid bewonderen zodat mijn beleving voor jouw persoon nog intenser wordt en ik bijna sterf van verlangen naar je fysieke verschijning.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 21:38:11 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50106870
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef SiemeN het volgende:
Heb je Arthur Docters van Leeuwen dan ook verzonnen, BS? Daar heb je niet erg je best op gedaan, hm?
Zonder duisternis geen liefde voor het licht, SiemeN.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50106927
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef SiemeN het volgende:
Heb je Arthur Docters van Leeuwen dan ook verzonnen, BS? Daar heb je niet erg je best op gedaan, hm?
Nouja, dat kun je van de Christenen ook zeggen, waarom geloven die in hun onfeilbare God?
Hoe onfeilbaar ben je als je schimmelnagels schept? Of cassettebandjes die in het loopwerk blijven hangen. Of dat je je kop thee op je bord heb gezet - naast je brood omdat je je andere hand vol hebt - en dan je dan thee morst over je boterham en dat alles dan vies kledderig en nat wordt? Of China. Allejezus.
Nou? Wat nou onfeilbaar?
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50106964
OOOHJA WAT ZIJN WE TOCH EEN PERFECTE CREATIE POEH POEH ZEG NOU NOU
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50107012
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Vertel, waarom dat van de baard? Maak mij deelgenoot in je gedachtenproces. Laat mij de redenen van je baardheid bewonderen zodat mijn beleving voor jouw persoon nog intenser wordt en ik bijna sterf van verlangen naar je fysieke verschijning.
Vanwege de geleerdheid. Daarom.
Men denkt en denkt en denkt maar, hm, en dan groeit het, hè, vanzelve, zeg maar.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 21:43:51 #130
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50107137
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:39 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Nouja, dat kun je van de Christenen ook zeggen, waarom geloven die in hun onfeilbare God?
Hoe onfeilbaar ben je als je schimmelnagels schept? Of cassettebandjes die in het loopwerk blijven hangen. Of dat je je kop thee op je bord heb gezet - naast je brood omdat je je andere hand vol hebt - en dan je dan thee morst over je boterham en dat alles dan vies kledderig en nat wordt? Of China. Allejezus.
Nou? Wat nou onfeilbaar?
Waarschijnlijk is de schepper (jij, God of wie dat dan ook moge zijn) zelf ook behoorlijk geschrokken van sommige creaties. Neem nou Jan Joost van Gangelen, bijvoorbeeld. Na deze creatie dacht hij waarschijnlijk iets als "Ach en wee, wat een vergissing! Nouja.. Ik zal het laten leven maar dit doe ik nóóit weer.".
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_50107258
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:43 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is de schepper (jij, God of wie dat dan ook moge zijn) zelf ook behoorlijk geschrokken van sommige creaties. Neem nou Jan Joost van Gangelen, bijvoorbeeld. Na deze creatie dacht hij waarschijnlijk iets als "Ach en wee, wat een vergissing! Nouja.. Ik zal het laten leven maar dit doe ik nóóit weer.".
Niet met allemaal van die téévéémensen strooien, Siem. Daar ken ik er hoegenaamd geen van.
Maar als je met die arme drommel Jan Joost van Gangelen een soort tweederangs bekende nederlander bedoelt, dan geef ik je gelijk. Wat een zielige mensen zijn dat toch meestal. Zulke jàmmere mensen.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 21:47:12 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50107291
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Vanwege de geleerdheid. Daarom.
Men denkt en denkt en denkt maar, hm, en dan groeit het, hè, vanzelve, zeg maar.
Ik laat het ook wel eens groeien, maar mijn testosteron-niveau is zodanig laag dan ik alleen een enigszins respectabele groei heb rond mijn mond en kin. Echter van mijn oren tot mijn mondhoek lijkt het wel een woestijn met wat loshangende haartjes die er desolaat bij staan. Dus dat werkt niet bij mij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 21:49:33 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50107413
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Niet met allemaal van die téévéémensen strooien, Siem. Daar ken ik er hoegenaamd geen van.
Maar als je met die arme drommel Jan Joost van Gangelen een soort tweederangs bekende nederlander bedoelt, dan geef ik je gelijk. Wat een zielige mensen zijn dat toch meestal. Zulke jàmmere mensen.
Die kan je scharen bij de mensen die G-star kleding dragen. De eerste slachtoffers die zullen vallen zodra ( niet als ) ik Eerste Consul word van deze aardbol. Met jouw zegeningen natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50107463
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik laat het ook wel eens groeien, maar mijn testosteron-niveau is zodanig laag dan ik alleen een enigszins respectabele groei heb rond mijn mond en kin. Echter van mijn oren tot mijn mondhoek lijkt het wel een woestijn met wat loshangende haartjes die er desolaat bij staan. Dus dat werkt niet bij mij.
Maakt niet uit, maakt niet uit. Mijn eerste pogingen waren ook van het soort; "Héé BS, ben je met je gezicht in de modder gevallen?". Maar het is een hele last overigens, die baard, maar ja, als je geleerd bent moet je wel. Het denken baart de baard. Kunt u mij een beetje achtervolgen? [hand op schouder].
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 21:52:34 #135
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50107525
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Niet met allemaal van die téévéémensen strooien, Siem. Daar ken ik er hoegenaamd geen van.
Maar als je met die arme drommel Jan Joost van Gangelen een soort tweederangs bekende nederlander bedoelt, dan geef ik je gelijk. Wat een zielige mensen zijn dat toch meestal. Zulke jàmmere mensen.
Ik wilde eerst een vogelbekdier nemen als voorbeeld, maar aan dat mislukte dier heb ik al te veel woorden vuil gemaakt de laatste dagen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_50107553
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Die kan je scharen bij de mensen die G-star kleding dragen. De eerste slachtoffers die zullen vallen zodra ( niet als ) ik Eerste Consul word van deze aardbol. Met jouw zegeningen natuurlijk.
Eenieder - één damesmeisje uitgesloten - die mij een extreem puik boek opstuurt kan rekenen op mijn volle zegeningen, joog.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50107636
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:52 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Ik wilde eerst een vogelbekdier nemen als voorbeeld, maar aan dat mislukte dier heb ik al te veel woorden vuil gemaakt de laatste dagen.
MISLUKT? Zit je hier gewoon een beetje de creaties van de HEER te bagatelliseren? ! ! ! ! !
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50107648
Whehehe, geintje. .
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 21:56:43 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50107740
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:50 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Maakt niet uit, maakt niet uit. Mijn eerste pogingen waren ook van het soort; "Héé BS, ben je met je gezicht in de modder gevallen?". Maar het is een hele last overigens, die baard, maar ja, als je geleerd bent moet je wel. Het denken baart de baard. Kunt u mij een beetje achtervolgen? [hand op schouder].
Ik kan je volgen, al is het amper maar het is nog niet een onmogelijheid. Helaas ben ik nog niet genoeg losgeweekt van mijn 'ik moet erbij horen' gevoel om er, zoals het in de volksmond genoemd wordt, als een 'zwerver' bij te lopen. Ik heb nog aandacht nodig van het vrouwelijke ras en helaas is mijn intellect alleen niet genoeg om ze mij te laten aanbidden dus moet ik ook nog iets aan mijn uiterlijk doen. Het is niet anders, BS. Ik werk er dagelijks aan maar het is een langzaam proces.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 juni 2007 @ 21:57:25 #140
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50107775
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

MISLUKT? Zit je hier gewoon een beetje de creaties van de HEER te bagatelliseren? ! ! ! ! !
quote:
Op dag zes schept God Adam. Het is er een schitterend paradijs en Adam loopt er graag rond. Hij ruikt aan de bloemen, eet een lekkere appel hier en daar en zwemt rustig rond in een helder meertje. Het weer is er prachtig en hij geniet van het werk wat hij mag doen. Hij is er immers voor gemaakt.

Ook heeft hij alle dieren hun namen gegeven, alleen is er één dier wat hij nog zoekt. Hij loopt zonder moeite het hele paradijs door en daar, daar ligt het beest te rusten. Alleen... hoe zal hij het nou noemen? Nog nooit had hij zo'n ingewikkeld beest gezien. Adam begint daarom diep na te denken.

Nu is Adam een heel veelzijdig en compleet persoon. Zowel rationeel als emotioneel is hij volkomen gemaakt. God houdt nu eenmaal niet van half werk. Hij had de wereld in 1 kwartier kunnen maken, maar besloot het in 6 dagen te doen, zodat Hij elk detail zorgvuldig kon afwerken. Adam staat dus bij dat dier, die hem met lieve ogen aankijkt. Hij is niet bang voor Adam, zoals geen enkel dier dat is.

Adam twijfelt heel erg tussen de naam "vogeldier" of "bekdier". Hoe hij op die twee namen komt, weet hij niet, maar zijn twijfel wordt steeds iets heviger, elke dag weer. Ondertussen loopt het beest met hem mee en helpt hem hier en daar zelfs. Aan de ene kant vindt Adam de naam vogeldier heel poëtisch en vloeiend, maar bekdier klinkt zo lekker staccato, strak.

Adam weet het niet meer. Gaat hij voor de vloeiende, rollende naam, of de pittige, krachtige naam? Hij wordt er helemaal gek van en uiteindelijk wil hij zich bijna uit elkaar scheuren van ellende. Totdat God liefdevol ingrijpt. Meteen laat Hij Adam in een diepe slaap vallen en haalt zijn rationele kant en zijn emotionele kant uit elkaar. Hij neemt een zijde weg uit Adam en maakt daaruit de vrouw, die de emotionele kant krijgt toebedeeld.

Als Adam weer wakker wordt, voelt hij zich ineens een stuk lichter. En zie, naast hem ligt een medemens, een vrouw! Glimlachend kijken ze naar elkaar. Dan komt dat beestje weer aangehuppeld. Adam voelt echter ineens geen twijfel meer: het moet een bekdier worden! Ja, dat is véél mooier! Hij springt op van blijdschap en wil nét het beest zijn naam geven, als... de vrouw ineens tegensputtert. Zij vindt vogeldier veel mooier en wil per se dat het beest deze naam krijgt...

Wordt dit nu de eerste ruzie in het paradijs? Adam en zijn vrouw, die hij, hoe verrassend, Eva noemt, kijken elkaar aan en... worden verliefd op elkaar. Hevig, intens verliefd. Ze vliegen elkaar niet meer in de haren, maar in de armen. En na een lang en goed gesprek besluiten ze een compromis te sluiten: voortaan heet het beest "vogelbekdier". En tot op de dag van vandaag leeft dit beestje voort op aarde, trots op zijn prachtige naam.
Maar zeg nou zelf?

Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_50107811
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:50 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Maakt niet uit, maakt niet uit. Mijn eerste pogingen waren ook van het soort; "Héé BS, ben je met je gezicht in de modder gevallen?". Maar het is een hele last overigens, die baard, maar ja, als je geleerd bent moet je wel. Het denken baart de baard. Kunt u mij een beetje achtervolgen? [hand op schouder].
Het is wetenschappelijk onderzocht dat veel denken aan seks de baardgroei bevordert.

Het is niet moeilijk een voorstelling van de onderzoekers te maken.
pi_50107857
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik kan je volgen, al is het amper maar het is nog niet een onmogelijheid. Helaas ben ik nog niet genoeg losgeweekt van mijn 'ik moet erbij horen' gevoel om er, zoals het in de volksmond genoemd wordt, als een 'zwerver' bij te lopen. Ik heb nog aandacht nodig van het vrouwelijke ras en helaas is mijn intellect alleen niet genoeg om ze mij te laten aanbidden dus moet ik ook nog iets een mijn uiterlijk doen. Het is niet anders, BS. Ik werk er dagelijks aan maar het is een langzaam proces.
Als ik wil, kom jij er wel, joog. Als ik wil haal jij het grif.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 21:58:57 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50107865
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:57 schreef SiemeN het volgende:

[..]


[..]

Maar zeg nou zelf?

[afbeelding]
Het is voor mij het bewijs dat God niet afwijzend staat tegenover de cannabisplant.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50107965
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is wetenschappelijk onderzocht dat veel denken aan seks de baardgroei bevordert.

Het is niet moeilijk een voorstelling van de onderzoekers te maken.
Men geloove niet dat ik met ogenschijnlijke zedigheid deze twijfeling neerschrijve, met verwachting dat zij beleefdelijk zal worden weersproken. Dat zou mogelijk wezen, zoo het hier de vraag ware van mijne baard in ’t algemeen, in den regel zoo gunstig ontvangen; met voorbijzien van gebreken, met waardering van goede eigenschappen, dat ik veeleer zou hebben te danken dan te schromen bij de schone damesmeisjes.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50108178
Het vogelbekdier werkt zowel vóór het argument Gods als er tegen. Men kan zeggen; "God had het allemaal al gedaan, de acacia, de springbok, de ijsschotsen, de regenwormen, en de waterkoker ook, en nu wou hij eens kijken wat er uit zou komen als hij schiep met zijn armen achter zijn rug en zijn ogen gesloten." En ziedaar. Het vogelbekdier. God wende zijn hoofd af en keerde teleurgesteld terug naar De Hof, huilend op de knie van zijn moeder, die hem zachtjes troostte en zei dat het de volgende keer vast wel beter zou gaan.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 22:06:11 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50108216
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:58 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Als ik wil, kom jij er wel, joog. Als ik wil haal jij het grif.
Ik heb onlangs wel weer een heel scala aan emoties beleeft met betrekking tot een dame, het was een ware achtbaan, helaas schoot mijn kar aan het einde van de rit van de rails en ben ik er met amper mijn leven vanaf gekomen. Het was wel weer eens goed om de verzekering te hebben dat ik nog emoties kan beleven die dieper gaan dan 'hè, best leuk' Volgend jaar nog een keer, vermoed ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50108344
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb onlangs wel weer een heel scala aan emoties beleeft met betrekking tot een dame, het was een ware achtbaan, helaas schoot mijn kar aan het einde van de rit van de rails en ben ik er met amper mijn leven vanaf gekomen. Het was wel weer eens goed om de verzekering te hebben dat ik nog emoties kan beleven die dieper gaan dan 'hè, best leuk' Volgend jaar nog een keer, vermoed ik.
Relaties lijken op werk.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
  maandag 4 juni 2007 @ 22:10:18 #148
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50108413
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
Het vogelbekdier werkt zowel vóór het argument Gods als er tegen. Men kan zeggen; "God had het allemaal al gedaan, de acacia, de springbok, de ijsschotsen, de regenwormen, en de waterkoker ook, en nu wou hij eens kijken wat er uit zou komen als hij schiep met zijn armen achter zijn rug en zijn ogen gesloten." En ziedaar. Het vogelbekdier. God wende zijn hoofd af en keerde teleurgesteld terug naar De Hof, huilend op de knie van zijn moeder, die hem zachtjes troostte en zei dat het de volgende keer vast wel beter zou gaan.
Whehehe-he. Zo moet het gegaan zijn.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 4 juni 2007 @ 22:11:50 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50108494
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Relaties lijken op werk.
Mwoah, niet echt. Ik heb het beide mogen beleven en relaties zijn, mits met de goede instelling eraan begonnen, een stuk interessanter dan 8 uur per dag naar een scherm kijken wachtend op een telefoontje van een digibeet die weer eens, tengevolge van een zwaar weekend, een wachtwoord is vergeten van een nietszeggende applicatie uit de jaren tachtig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_50108533
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:10 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Whehehe-he. Zo moet het gegaan zijn.
Het staat geschreven.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')